Bank BGŻ

Adres siedziby:
Bank Gospodarki Żywnościowej Spółka Akcyjna
ul. Kasprzaka 10/16
01-211 Warszawa

Infolinia Banku BGŻ:
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych:
801 123 456

Z zagranicy:
+48 (22) 530 71 00

(332 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank BGŻ jest uniwersalnym bankiem komercyjnym, od lat zajmującym miejsce w czołówce największych banków w Polsce. Specjalizuje się w f…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

332 Opinie

użytkownik
Ocena:
Obsługa przez oddział we Wrocławiu na ulicy Sienkiewicza doprowadza mnie co trochę do białej gorączki. Jest to najgorszy oddział placówki bankowej z jaką miałem kiedykolwiek styczność. Nieżyczliwość, ostentacyjne okazywanie wyższości nad klientem to coś do czego nie da się przywyknąć. Odradzam korzystanie z tego banku. Przenoszę konto firmowe i osobiste gdzie indziej. Dla mnie to jeden z gorszych banków. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to jakaś kpina. Nikt nic nie wiem, system internetowy tragiczny, zaprzeszłe tokeny, infolinia z jakimiś niedouczonymi gimnazjalistkami. Poza tym oferta obrzydliwie droga jak dla firmy z dużymi obrotami. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość opłat i prowizji: opłata za konta firmowe to porażka, przelewy - ceny z kosmosu. Dno. Jedynie obsługa świeci oczami za chorą "górę". Współczucia biednym doradcom.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
UWAGA na ten bank założyłem lokatę przez kilka miesięcy było OK póżniej jednak coś się stało lokata zniknęła w placówce zostałem poinformowany że nie było żadnej lokaty, po tej informacji postanowiłem zerwać kontakt z tym bankiem w wyniku czego usłyszałem że jestem winien bankowi pieniądze za przynależność do klientów do klientów banku sprawa jest w sądzie... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Beznadziejna obsługa, mówią ze coś zrobili a po 2 tygodniach okazuje się ze nic nie ruszyli w danej sprawie , mówiąc ze w ciagu 3 dni dojdą piny do kart mija tydzień i nic , brak profesjonalizmu, zero szacunku dla klienta, nisko oprocentowane lokaty, a o kredyt to chyba mogą się starć tylko emeryi i renciści bo nikt z moich znajomych nie rzechodzil tych wszystkich formalności kredytowych mimo ze nie aja innych kredytów , bo jak się dowiedzieli po prostu są za mlodzi i nie maja histori kredytowania to jakiś żal. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od złożenia dokumentów do finalizacji kupna mieszkania minął niecały miesiąc. Doradca często się kontaktował aby załatwiać wszystkie potrzebne sprawy na bieżąco. Niewielka rata w porównaniu z innymi bankami. Brak umowy na stałe nie był dla nich problemem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem zadowolony z usług banku BGŻ. Miła i fachowa obsługa. Polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Personel w oddziale banku w Wejherowie mało kompetentny, udziela błędnych informacji klientom.Na odpowiedź na złożone pismo w oddziale czekałam 2 miesiące po kilku interwencjach telefonicznych w centrali... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Polecam i tyle. Może z lokat cienkie oprocentowanie ale BGŻ Optima daje rade. A co do konta jest ok i z podwyżką. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank który tylko przy wprowadzeniu produktu ma dobrą cenę np. reklamowane konto z podwyżką - wprowadzana opłaty "zjadają" podwyżkę - jedno wielkie oszustwo. Obsługa tez coraz gorsza - widać że pracują sie w tym banku w wielkim stresie , mając na uwadze tylko utrzymanie się w parcy a nie zatrzymanie klienta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ja na kredy hipoteczny czekam 6 miesięcy. szukam innego banku. NIE polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie polecam niekompetentna obsługa skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
najgorszy bank z jakim sie spotkłam tylko obiecują niekompetentna obsługa reklamuja kredyt rodzina na swoim ale kto to dostanie odpadlismy na ostatnim etapie -nieruchomość niby mieszkanie nie jest zabezpieczeniem to co niby ma byc nie polecam idzcie do innego bannku nie do bgż skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Atrakcyjne oprocentowanie na gałęzi internetowej banku -BGŻ Optima.. Dostęp internetowy: Bardzo intuicyjny, prosty, przyjazny. Elastyczność oferty: Dopasowana do potrzeb klienta. Wysokość opłat i prowizji: Niższe niż w innych bankach. Jasność oferty: Bank, który wychodzi na przeciw klientowi. Przyjaźni pracownicy, pomocni np w sprawach dotyczących kredytów mieszkaniowych. Pomagają nawet druki umowy przedwstępnej znaleźć czy inne takie, a przecież nie muszą. Polecam.. Minimum formalności: W każdym banku są formalności. Ale tutaj pomagają klientowi wypełniać formularze, a nie tak jak w innych gdzie musiałam sama się głowić o co chodzi.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Oprocentowanie to mam jedynie na lokacie eskalacja, nie jest rewelacyjne, raczej przeciętne w porównaniu z innymi bankami. Dostęp internetowy: Jestem bardzo zadowolona z mojego konta osobistego w BGZ. Bankomaty bezpłatne w całej Polsce, dostęp do internetu też bezpłatny, dodatkowo załapałam się na promocje : konto z podwyżką , dzięki temu na konto wpływa mi miesięcznie ok. 20 zł, co znaczy, ze za utrzymanie rachunku nie płacę nic :). Obsługa klienta w placówce: Pracownicy banku wykazują dużą kulturę osobistą i profesjonalizm w działaniu. Najchętniej chodzę do Placówki na ul. Chopina w Lublinie. Wchodząc do placówki mam wrażenie, że szefowa tego oddziału jest dobrym kierownikiem, potrafi dobrze zarządzić swoim kapitałem ludzkim. Czuć dobrą atmosferę po przekroczeniu progu :) polecam bank BGZ, nigdy się nie zawiodłam. Oferta kredytu/ debetu w koncie: mam kredyt studencki, a że płacę regularnie, to nie wiem co by było gdyby mi sie noga powinęła. Elastyczność oferty: oferta zróznicowania. Wysokość opłat i prowizji: Nie odczuwam obecnie zadnych opłat, mam konto z podwyżką . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: jestem klientem z ulicy a dostałem oprocentowanie niższe niż w innych bankach. Dostęp internetowy: dostęp za darmo więc spoko. Wysokość opłat i prowizji: ideał dotąd musiałem najmniej zapłacić 2,50zł a teraz nic. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: wiadomo że w banku to nie jak w providencie że po paru minutach wychodzisz z kasą (ale później okazuje się że bez) ale ten czas który musiałem poświęcić to taki jak zakładałem z góry. Możliwość negocjacji oferty: bez zarzutów, powiedziałem czego oczekuję i miła pani się do tego dostosowała w minutę gdzie w innych bankach nawet mnie nie słuchali i jak zdarta płyta mówili swoje i narzucali mi warunki. Minimum formalności: super naprawdę, wszedłem pierwszy raz w życiu do tego banku miałem dowód i zaświadczenie o zatrudnieniu, pani z banku wysłała mnie do banku w którym mam konto żeby wybrać potwierdzenia w postaci wyciągów i to wszystko. bardzo dogodne warunki. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Mam tam super darmowe konto. To jest mój 3 Bank i jestem z niego najbardziej zadowolony:) Obsługa bardzo miła i chodzę tam z chęcią, wszystkie darmowe bankomaty, normalnie najlepszy Bank!!. Dostęp internetowy: Jest dostęp internetowy i darmowe przelewy do wszystkich banków poprzez eBGZ:). Obsługa klienta w placówce: Obsługa jest bardzo miła i cały czas uśmiechnięta, bardzo lubie tam chodzić:). Oferta kredytu/ debetu w koncie: Do końca mają marca darmowa jest opłata przygotowawcza oraz ubezpieczenie na zycie, od utraty pracy itp. Kasa jest nawet tego samego dnia do wzięcia :) . Elastyczność oferty: Oferty mają super:) Lokaty wysoko oprocentowane:). Wysokość opłat i prowizji: Opłaty są darmowe, a niektóre są niskie bo wiadomo czasami jakieś są, zależy od usługi. Oferta kart płatniczych: Mam u nich kartę płatniczą i odsetek jeszcze nie płaciłam bo spłacam w terminie kredyt na kartę i jest bez odsetek!!:). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: kiepska, a kiedy sklep nie odprowadzi środków w terminie do 26 każdego miesiąca- bank nie nalicza. . Dostęp internetowy: dobry. Obsługa klienta w placówce: W Grodzisku Wlkp. zapomnieli kto jest komu potrzebny! Beznadziejna placówka, omijajcie szerokim łukiem!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: W normie, porównywalne z konkurencją. Dostęp internetowy: Fatalny! Strona b. wolno aktualizuje dane, a obciążenia rachunku mogą zostać uwzględnione do kilkunastu dni! Porażka!. Dodatkowo b. trudno ją obsłużyć ze smartfona. . Obsługa klienta w placówce: Ledwo co... Wypytują klienta o hasło do strony www banku, nie wiedzą gdzie znaleźć niezbędne dane, a do tego zdarzyło się że do obsługującego mnie pracownika podszedł inny i przyglądał się przez ramię operacjom i rachunkowi "bo miał czas a go to interesuje". Gdy grzecznie go (ja, a nie obsługujący mnie pracownik) wyprosiłem, nie rozumiał problemu. Brak profesjonalizmu.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: średnie oprocentowanie, ale zawsze można oszczędności przenieść do bgż optima.. Dostęp internetowy: czytelny i przyjazny serwis internetowy. Obsługa klienta w placówce: w Legionowie przyjazny i dobrze wykwalifikowany personel w placówce.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Warunki odzwierciedlają średnią rynkową. Wysokość opłat i prowizji: "Konto z podwyżką" to dobra propozycja przy stałych dochodach. Oferta kart płatniczych: niewygórowane limity zwalniające z opłat za kartę oraz pakiet merchantów to plusy kart w BGŻ. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Mam "konto z podwyżką" i co miesiąc dostaję 1% od wynagrodzenia.. Dostęp internetowy: Wszystkie sprawy, przelewy, lokaty, itp. można załatwić przez internet. Obsługa klienta w placówce: Zazwyczaj nie chodzę do oddziału, bo wszystko załatwiam przez internet. . Wysokość opłat i prowizji: za darmo. Płaci się tylko 5 zł za używanie karty, ale za to jest możliwość wypłaty pieniędzy ze wszystkich bankomatów . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: oprocentowanie jest niskie ale program 1% podwyżki jest o wiele lepszy. Obsługa klienta w placówce: nie ma dużo klientów, do podpisania umów można umówić się przez telefon. Oferta kredytu/ debetu w koncie: . Wysokość opłat i prowizji: w planie z podwyżką i wpływem wynagrodzenia od 800 zł netto wychodzi na zero. Oferta kart płatniczych: tylko mastercard, ładne karty kredytowe . skomentuj opinię »
Dodaj opinię