Bank BGŻ

Adres siedziby:
Bank Gospodarki Żywnościowej Spółka Akcyjna
ul. Kasprzaka 10/16
01-211 Warszawa

Infolinia Banku BGŻ:
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych:
801 123 456

Z zagranicy:
+48 (22) 530 71 00

(332 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank BGŻ jest uniwersalnym bankiem komercyjnym, od lat zajmującym miejsce w czołówce największych banków w Polsce. Specjalizuje się w f…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

332 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Pozornie niskie , wymagają np. wykupienia dodatkowego ubezpieczenia , bo jak twierdzą za mało na mnie zarobią, informują o tym po fakcie, po podpisaniu umowy kredytowej. Dostęp internetowy: Żaden. Wysokość opłat i prowizji: Za przelew, którego nie mogę zrobić przez internet, muszę się do nich fatygować pobierają od 2 do 6 zł. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Może być. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To jakaś pomyłka a nie bank! Próbowałem uzyskać pożyczkę hipoteczną pod zastaw nieruchomości ? droga przez gąszcz papierków i dziwnych zaświadczeń. Po skompletowaniu wymaganych dokumentów ?specjalista? banku stwierdza że zdolność kredytowa jest, wartość zastawu też jest wystarczająca, że z uzyskaniem pożyczki nie będzie najmniejszego problemu i że papiery wysyła do tzw. ?analityka? i tu klops - ?analityk? podaje jakieś dziwnie niezrozumiałe uzasadnienie odmowy udzielenia pożyczki. Z góry pobierana jest opłata za wycenę nieruchomości i w momencie odrzucenia wniosku opłata nie jest zwracana. A najfajniejsze jest to że nawet tej wyceny nie można się od ?banku? doprosić mimo to że się za nią zapłaciło. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank BGŻ to wielka porażka; wczesna komuna; kilometry do banków wiodących na rynku. Nagannie traktują swoich pracowników; jedno wielkie kolesiostwo i układy. Niby Bank walczący o punkty w rankingach newsweeka a stosują wśród swoich pracowników metody z poprzedniej epoki. PORAŻKA skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Bardzo dobry bank.Spłacam kredyt i nie mam nic do zarzucenia sami wykonują spłaty,zawsze informują mnie o jakikolwiek zmianach. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Sami ściągają ratę i to jest OK, ale zdarzało się, że wzięli z konta pieniądze nie wiadomo dlaczego a później jeszcze inne kwoty oddawali:/ skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jeden z lepszych banków osobiscie jesli chodzi o obsługe profesjonalizm. co do produktów ... Bank godny polecenia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przy przydzieleniu kredytu postawili warunek założenia konta, na które mam wpłacac rate i płacic za nie 18zl. Co chyba jest zabronione. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałam doczynienia. 7 miesięcy czekam już na odpowiedz na wysłane aż 3 pisma. W oodziale w swoim mieście nie moge nic załatwic bo okazało się , że jakims cudem moje konto zostało otwarte na drugim końcu Polski w miesci gdzie nawet nie byłam. Wogle nic nie mozna załatwic bo zbywają tylko, że sie odezwą a potem cisza!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Czekałem dwa tygodnie aby ktos łaskawie rozpatrzył mój wniosek o konto ROR i powiem szczerze ze mi sie odechciało i założylem sobie w Alior Banku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Niskie. Dostęp internetowy: Beznadziejny. Obsługa klienta w placówce: Poniżej krytyki. Zlikwidowałem właśnie konto osobiste z powodu wielokrotnej, niegrzecznej i niekompetentnej obsługi w oddziale Wrocław ul. Sienkiewicza 76. Tak złe traktowanie klientów jest niedopuszczalne !!!. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Nie posiadam. Elastyczność oferty: Brak elastyczności. Wysokość opłat i prowizji: Drogo. Oferta kart płatniczych: Nie znam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa przez oddział we Wrocławiu na ulicy Sienkiewicza doprowadza mnie co trochę do białej gorączki. Jest to najgorszy oddział placówki bankowej z jaką miałem kiedykolwiek styczność. Nieżyczliwość, ostentacyjne okazywanie wyższości nad klientem to coś do czego nie da się przywyknąć. Odradzam korzystanie z tego banku. Przenoszę konto firmowe i osobiste gdzie indziej. Dla mnie to jeden z gorszych banków. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to jakaś kpina. Nikt nic nie wiem, system internetowy tragiczny, zaprzeszłe tokeny, infolinia z jakimiś niedouczonymi gimnazjalistkami. Poza tym oferta obrzydliwie droga jak dla firmy z dużymi obrotami. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość opłat i prowizji: opłata za konta firmowe to porażka, przelewy - ceny z kosmosu. Dno. Jedynie obsługa świeci oczami za chorą "górę". Współczucia biednym doradcom.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
UWAGA na ten bank założyłem lokatę przez kilka miesięcy było OK póżniej jednak coś się stało lokata zniknęła w placówce zostałem poinformowany że nie było żadnej lokaty, po tej informacji postanowiłem zerwać kontakt z tym bankiem w wyniku czego usłyszałem że jestem winien bankowi pieniądze za przynależność do klientów do klientów banku sprawa jest w sądzie... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Beznadziejna obsługa, mówią ze coś zrobili a po 2 tygodniach okazuje się ze nic nie ruszyli w danej sprawie , mówiąc ze w ciagu 3 dni dojdą piny do kart mija tydzień i nic , brak profesjonalizmu, zero szacunku dla klienta, nisko oprocentowane lokaty, a o kredyt to chyba mogą się starć tylko emeryi i renciści bo nikt z moich znajomych nie rzechodzil tych wszystkich formalności kredytowych mimo ze nie aja innych kredytów , bo jak się dowiedzieli po prostu są za mlodzi i nie maja histori kredytowania to jakiś żal. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od złożenia dokumentów do finalizacji kupna mieszkania minął niecały miesiąc. Doradca często się kontaktował aby załatwiać wszystkie potrzebne sprawy na bieżąco. Niewielka rata w porównaniu z innymi bankami. Brak umowy na stałe nie był dla nich problemem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem zadowolony z usług banku BGŻ. Miła i fachowa obsługa. Polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Personel w oddziale banku w Wejherowie mało kompetentny, udziela błędnych informacji klientom.Na odpowiedź na złożone pismo w oddziale czekałam 2 miesiące po kilku interwencjach telefonicznych w centrali... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Polecam i tyle. Może z lokat cienkie oprocentowanie ale BGŻ Optima daje rade. A co do konta jest ok i z podwyżką. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank który tylko przy wprowadzeniu produktu ma dobrą cenę np. reklamowane konto z podwyżką - wprowadzana opłaty "zjadają" podwyżkę - jedno wielkie oszustwo. Obsługa tez coraz gorsza - widać że pracują sie w tym banku w wielkim stresie , mając na uwadze tylko utrzymanie się w parcy a nie zatrzymanie klienta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ja na kredy hipoteczny czekam 6 miesięcy. szukam innego banku. NIE polecam. skomentuj opinię »
Dodaj opinię