Bank BGŻ

Adres siedziby:
Bank Gospodarki Żywnościowej Spółka Akcyjna
ul. Kasprzaka 10/16
01-211 Warszawa

Infolinia Banku BGŻ:
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych:
801 123 456

Z zagranicy:
+48 (22) 530 71 00

(332 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank BGŻ jest uniwersalnym bankiem komercyjnym, od lat zajmującym miejsce w czołówce największych banków w Polsce. Specjalizuje się w f…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

332 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: UNIKAJCIE BGŻ. Dostęp internetowy: lata 90. Wysokość opłat i prowizji: ogromne. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: w mig jesteś ugotowany. Możliwość negocjacji oferty: lepiej pogadaj ze słupem. Różnorodność zabezpieczenia: Wysoko musisz się ubezpieczyć bo z nerwów możesz się przekręcić. Dostępność w różnych walutach: nie. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: Dla Twego dobra nie idź do BGŻ . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
BARDZO NIEPRZYJAZNY BANK! NIEKOMPETENTNI PRACOWNICY , A FUNKCJONOWANIE SAMEGO BANKU POZOSTAWIA WIELE DO ŻYCZENIA !!! nAJGORSZY BANK skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oddział Iława . Kompletny brak działań proklienckich poparty brakiem decyzyjności. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo miła -NIEKOMPETENTNA OBSŁUGA. Decyzyjność=0; NPS=0; Procedury=0 skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W mojej opini jak najbardzije profesjonalna obsługa, zarówno przez infolinię jak i oddział. Dodatkow zawsze jestem poinformowana o nowych propozycjach, ktore prezentuje bank i nie musze biegać do oddziału, żeby się zainteresować czy coś mają dla mnie. Miałam do czynienia już z kilkom bankami i jak narazie ten jest najlepszy wszystko w jak najlepszym porządku załatwiane i informowanie rzetelne bez jakiś ukrywanych opłat czy prowizji. Wole tak niż jak ma ktoś mi mówić, że jest wszystko fajnie, darmo a później się okazuje coś innego. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Informacja o kosztach niepełna, odkrywana gdy jesteś w potrzasku terminów . Początkowa inormacja wydaje się być wiarygodna, a potem krok po kroku koszty po Twojej stronie wzrastają . Podpisz umowę, a jesteś zmuszony zostać Klientem i nie ma drogi wyjścia bez następnych Twoich kosztów. Obsługa bardzo miła, ale system bez dbałości o Klienta. Profesjonalizm wątpliwy, a kompetencje ciągle konsultowane z kimś wyżej....... Niezadowoleni Klienci BGŻ - DOBRZE NACIĄGA LUDZI. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Hasło "Dobrze służy ludziom" nie ma nic wspólnego z działaniem BGŻ tuż po podpisaniu umowy. Naciagacz na koszty kredytowe. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
MoimMoim zdaniem bank godny polecenia zdażają się jakieś sytuacje, które należy wytłumaczyć ale jeszcze nigdy nie miałem problemu z załatwieniem sprawy czy to przez infolinię czy też w oddziale. Z reszta to jest drugi bank z ktorym wspolpracuje i napewno w tym momencie jest 100 razy bardziej profesjonalny i rzetelny. Ja polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zawiedziony. Trzykrotnie zwracałem się z prośbą o prostą odpowiedż-czy spełniłem warunek do otrzymania premii za wplywy do banku i operacje kartą płatniczą. Owszem otrzymywałem odpowiedzidosc szybko,ale dotyczyla regulaminów -czesto zmieniających sie-a nie krótkie tak czy nie. Dróga niespodzianka- pobranie prowizji za dokonany przelew internetowy z własnego Internetu.Irytujące połączenia telefoniczne skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie nie polecam. Przez infolinie nie można nic załatwić, w oddziale również. od 6 miesięcy nie potrafię się dowiedzieć dlaczego przestały przychodzić wyciągi do konta. Pierwsza odpowiedź pani z okienka, pewnie poczta zgubiła, myślę ok, ale gdy po raz drugi nie dostałem wyciągu postanowiłem zmienić sposób dostarczania na mail i co się okazało, że oni na maila mi wysłali ale nie doszło, przez 4 kolejne miesiące. BEZNADZIEJA skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od wielu, wielu lat jestem klientką tego Banku. Różne etapy razem przechodziliśmy - to prawda ! Ale zawsze ze strony pracowników BGŻ spotykało mnie profesjonalne, sympatyczne wręcz serdeczne traktowanie !!!Od kilku lat obsługuję swoje konto przez internet i jestem bardzo,bardzo zadowolona ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam tego "dziadowskiego banku". Ciągłe awarie, zrywanie sesji przy płatnościach, brak raportu błędów i podglądu statusu dyspozycji. Awarie systemu niezgodne z komunikatami, brak możliwości podglądu statusu dyspozycji dłuższej niż 30 dni. Żałosne!!!. Nie wspomnę o podnoszeniu kosztów obsługi rachunku. Bank w elektronicznych powijakach. Powinni się uczyć od WBK czy ING. Pół punktu za miłą obsługę w Kołobrzegu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niestety, ciągłe zmiany umów, warunków promocji i podwyższanie prowizji ciągnie ten bank ostro w dół. Dwa lata temu dałbym 5/5, dziś - mocna jedynka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank kpi sobie ze swoich klientów. Reklamuje swoje super konto z premią a tak naprawdę powinni reklamować konto z premią i dodatkowym produktem, bo żeby dostać tą premię musisz mieć u nich jeszcze lokatę albo kredyt (pomijając inne obwarowania związane z ta promocją). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Polecam odnośnie kredytu hipotecznego- temat załatwiony w 2 tygodnie, bez komplikacji, marża 1,1 końcowa WIBOR 6M, fakt konto u nich- ale dla mnie to nie problem- fakt 18 PLN ale 0,3 w dół marża podstawowa( mi sie opłaca) kartę kredytową przerzuciłem do nich też marża w dół, ubezpieczenie budynku - pozostawiłem tam gdzie miałem nie było problemu- prowizja 0 PLN,żadnych kłopotów z dokumentami- te same co w pozostałych bankach miałem- wycena 290PLN i tyle z kosztów dodatkowych. Kredyt na 15 lat - różnica w odsetkach pomiędzy kolejną ofertą a BGŻ w kieszeni zostało 15000PLN warto rozważyć. Polecam placówkę w Katowicach- jedyny problem tam to miejsce parkingowe:) a kredyt w PLN skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja mam konto w banku Bgz i płacę jedynie 8zł za użytkowanie karty a wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce mam za darmo . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
A ja jestem klientem banku BGŻ w Sokołowie Podl. od ok. roku. Jestem bardzo zadowolony. Profesjonalizm i zaangazowanie widzę zawsze. Jeden z lepszych banków w miescie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam ! Ten bank nie zasługuje na miano banku.To jest banda oszustów ! reklamują tani kredyt, a jak do nich przyjdziesz to do kredytu dolepią ci ubezpieczenie w wysokości takiej, że ubezpieczasz chyba cały bank.Kto ma trochę rozumu w głowie niech omija ten bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ja jestem bardzo zadowolona. Kredyt dostałam w ciągu tygodnia. przy pierwszej wizycie pracownik dał mi listę dokumentów, które musiałam donieść do banku. No malo tego nie bylo, ale w ciągu dwóch dni miałam wszystko a potem to już po 4 dniach miałam telefon z banku, że za dwa dni podpisujemy umowę. Dzisiaj już mieszkam na swoim:) skomentuj opinię (1) »
Dodaj opinię