Bank BGŻ

Adres siedziby:
Bank Gospodarki Żywnościowej Spółka Akcyjna
ul. Kasprzaka 10/16
01-211 Warszawa

Infolinia Banku BGŻ:
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych:
801 123 456

Z zagranicy:
+48 (22) 530 71 00

(332 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank BGŻ jest uniwersalnym bankiem komercyjnym, od lat zajmującym miejsce w czołówce największych banków w Polsce. Specjalizuje się w f…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

332 Opinie

użytkownik
Ocena:
Najgorszy Bank jaki dotąd poznałam. kredyt hipoteczny na kwotę 73000 zł udzielany przez 6 miesięcy, dochody wysokie udokumentowane niestety trzeba masę zaświadczeń, szkoda że od ginekologa jeszcze nie wołali. Druga sprawa w przeciagu roku podwyższają opłaty za prowadzenie konta o 50 %. Po drugie i tak opłata za konto 18 zł to rozbój w biały dzień. Z daleka od tego Banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
słabeusze do potęgi, wziąłem kredyt obowiązkowe konto,kredyt spłaciłem i cześć pieśni .Niestety po roku przysłali powiadomienie że zalegam za obsługę konta 150 zł .W międzyczasie przysyłali tony papierów, ale kto to czyta,kredyt spłacony i tyle. Zapłaciłem te pieniądze bo narośnie 250zł wsadzą mnie do bazy dłużników i tyle zwojuje zwykły człowiek z,, bankiem"zdecydowanie odradzam,brak kompetentnej obsługi, informacji zarówno przy udzielaniu kredytu jak i po spłaceniu. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Otrzymałem kredyt hipoteczny na atrakcyjnych warunkach. Niestety internetowy system transakcyjny pozostawia bardzo dużo do życzenia. Czuję się, jakbym cofnął się do lat 90. Do tego z wieloma drobiazgami muszę biegać do oddziału. Przy zakładaniu konta próbowano naciągnąć mnie na dodatkowe ubezpieczenie karty. Na rozpatrzenie reklamacji nieprawidłowo pobranej spłaty karty kredytowej czekam tygodniami. Jeżeli nie musicie, trzymajcie się z daleka! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Polecam w 100 % właśnie skorzystałem z Kredytu i 0 problemow. Oczywiscie trzeba spelnic okreslone warunki ale jak ktos chce dostac kredyt na ladne oczy albo bo ma konto x lat a zero wplat albo takie co kot naplakal to wiadomo , ze nie dostanie kredytu i bedzie pozniej pisal negatywne opinie. Ja tam jestem zadowolona skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Masakra, już więcej nie postawię kroku w tym banku, wyjechałem za granicę , zostały mi z niewiadomego powodu zablokowane karty. Straciłem tylko kupę nerwów i same straty finansowe , gdyż musiałem wziąć pożyczkę za granicą bo nie miałem z czego żyć z rodziną. Bank umył ręce żądając dowodów... Toż ma w systemie, że wielokrotnie były próby skorzystania z karty debetowej i kredytowej. Żadnej rekompensaty !!! Konto z podwyżką może i fajne, ale broń was Panie Boże, mieć obie karty w tym banku !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zawsze uzyskuje odpowiedzi na swoje pytania i zawsze mogę liczyć na pomoc czy to w oddziale czy na Infolini. Ja tam jestem zadowolony. Co do opłat są w każdym banku i każdy bank je będzie podwyższał taka jest rzeczywistość. Jak ktoś troche się wglębi w temat to zrozumie, że to nie do końca zależy od danego Banku. Polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
chciałem uzyskać kredyt w tym banku na zakup domku jednorodzinnego. jestem klientem tego banku od kilku lat , wcześniej brałem kredyt na zakup siedliska i uzyskałem kredyt z tym ze nie przyglądałem się oprocentowaniu kredytu. fakt spłacałem kredyt w terminie nawet nadpłacałem, generalnie w bik mam 6+ opinie z tego co wiem. teraz najlepsze :) chciałem zakupić dom jednorodzinny w większej miejscowości w centrum miasta. została wykonana wycena za którą zapłaciłem , do tego wartość domu była zaniżona o ponad 50 tyś , mojego wkładu miałem 90 tyś w ten dom. zarobki na pułapie 5 tyś miesięcznie i na koniec bank stwierdził że jestem niewiarygodnym klientem skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank jest coraz " droższy"- często zmienia regulaminy mając na uwadze własne coraz większe profity.Z usług BGŻ korzystam kilkanaście lat,ale rozglądam się za nowym bankiem bardziej przyjaznym klientowi. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie nie polecam. Byłam zainteresowana lokata w tym banku i trafiłam do oddziału na ul. Rzymowskiego, jedyną osobą która coś mogła powiedzieć o produktach inwestycyjnych była Pani dyrektor, ale jej wiedza i poziom traktowania Klienta bardzo odbiegał od standardów jakie są innych bankach. Pani traktowała mnie z góry była niesympatyczna nie polecam tego oddziału.... skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Z banku bardzo przyjaznego staje się instytucją bardzo pazerną . Zdarzają się nieuzasadnione faktami księgowania,wprowadzono wiele dodatkowych opłat,np.od wpłaty gotówki w BGŻ,sprawdzanie salda w bankomacie BGŻ Szukam nowego Banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: UNIKAJCIE BGŻ. Dostęp internetowy: lata 90. Wysokość opłat i prowizji: ogromne. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: w mig jesteś ugotowany. Możliwość negocjacji oferty: lepiej pogadaj ze słupem. Różnorodność zabezpieczenia: Wysoko musisz się ubezpieczyć bo z nerwów możesz się przekręcić. Dostępność w różnych walutach: nie. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: Dla Twego dobra nie idź do BGŻ . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
BARDZO NIEPRZYJAZNY BANK! NIEKOMPETENTNI PRACOWNICY , A FUNKCJONOWANIE SAMEGO BANKU POZOSTAWIA WIELE DO ŻYCZENIA !!! nAJGORSZY BANK skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oddział Iława . Kompletny brak działań proklienckich poparty brakiem decyzyjności. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo miła -NIEKOMPETENTNA OBSŁUGA. Decyzyjność=0; NPS=0; Procedury=0 skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W mojej opini jak najbardzije profesjonalna obsługa, zarówno przez infolinię jak i oddział. Dodatkow zawsze jestem poinformowana o nowych propozycjach, ktore prezentuje bank i nie musze biegać do oddziału, żeby się zainteresować czy coś mają dla mnie. Miałam do czynienia już z kilkom bankami i jak narazie ten jest najlepszy wszystko w jak najlepszym porządku załatwiane i informowanie rzetelne bez jakiś ukrywanych opłat czy prowizji. Wole tak niż jak ma ktoś mi mówić, że jest wszystko fajnie, darmo a później się okazuje coś innego. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Informacja o kosztach niepełna, odkrywana gdy jesteś w potrzasku terminów . Początkowa inormacja wydaje się być wiarygodna, a potem krok po kroku koszty po Twojej stronie wzrastają . Podpisz umowę, a jesteś zmuszony zostać Klientem i nie ma drogi wyjścia bez następnych Twoich kosztów. Obsługa bardzo miła, ale system bez dbałości o Klienta. Profesjonalizm wątpliwy, a kompetencje ciągle konsultowane z kimś wyżej....... Niezadowoleni Klienci BGŻ - DOBRZE NACIĄGA LUDZI. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Hasło "Dobrze służy ludziom" nie ma nic wspólnego z działaniem BGŻ tuż po podpisaniu umowy. Naciagacz na koszty kredytowe. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
MoimMoim zdaniem bank godny polecenia zdażają się jakieś sytuacje, które należy wytłumaczyć ale jeszcze nigdy nie miałem problemu z załatwieniem sprawy czy to przez infolinię czy też w oddziale. Z reszta to jest drugi bank z ktorym wspolpracuje i napewno w tym momencie jest 100 razy bardziej profesjonalny i rzetelny. Ja polecam. skomentuj opinię »
Dodaj opinię