Bank BGŻ

Adres siedziby:
Bank Gospodarki Żywnościowej Spółka Akcyjna
ul. Kasprzaka 10/16
01-211 Warszawa

Infolinia Banku BGŻ:
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych:
801 123 456

Z zagranicy:
+48 (22) 530 71 00

(332 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank BGŻ jest uniwersalnym bankiem komercyjnym, od lat zajmującym miejsce w czołówce największych banków w Polsce. Specjalizuje się w f…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

332 Opinie

użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank w jakim kiedykolwiek posiadałem konto... Nie polecam, no chyba że macie za dużo pieniędzy i chcecie podzielić się nimi z tym bankiem... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Podzielam opinię Piotra gorszego banku już chyba w Polsce nie ma. Pracownicy bardzo niekompetetni, zero odpowiedzialności za prowadzone sprawy. Trzy miesiące czekania na na zgodę na zwolnienie hipoteki, bo w banku nie ma pracowników którzy by się zajmowali kredytami. Omijajcie go szerokim łukiem. Ranking Newsweeka to ściema. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy z możliwych banków! 3 miesiące zwlekali z udzieleniem kredytu by po dwóch wycenach za które musiałem zapłacić powiedzieć że go nie udzielą. Obsługa maksymalnie niekompetentna, ignoranci zwracający się po nazwisku! To nie mój pierwszy kredyt hipoteczny i wiem czego mogę oczekiwać i wymagać. Amatorzy wysokich marży i prowizji. NIE POLECAM !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Konto z Premią - mieli oddawac 1% najwyższej wplaty w miesiącu, po pewnym czasie się z tego wycofali, dodatkowo zaczęli naliczać po 5 PLN za wypłatę z bankomatu - warunki zmienili na totalnie niekorzystne dla klienta. Zlożyłem wniosek o zamknięcie konta w oddzale w Lublinie, po 3 miesiącach dostalem wezwanie do zapłaty; okazało się, że nie splaciłem 7 groszy i konto nie mogło zostać zamknięte, oczywiscie jakiekolwiek saldo ujemne (naliczali sobie po 9 PLN miesięcznie za prowadzenie konta) nie było widoczne - bo, cyt. \"na koncie internetowym tego nie widać\"... Nikt nie powiadomił mnie o tym, że moja pisemna dyspozycja nie może zostać zrealizowana z powodu tych 7 GROSZY, co nie przeszkodziło im naliczać opłaty. Okazało się, że ZGUBILI moją dyspozycję zamknięcia konta, Na oficjaną skargę drogą internetową czekam już 2 miesiace choć mają na to 14 dni. NIE POLECAM - TOTALNY BRAK PROFESJONALIZMU a jak widzę ich hasło: \"dobrze sluży ludziom\" to mnie trzęsie, nie dajcie się nabrać!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam, serwis internetowy działa koszmarnie mimo spełnienia wszystkich wymogów (zabawa z certyfikatami Verisign). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Posiadam konto osobiste w tym banku. Nie ma tygodnia aby serwis internetowy się nie wysypał. Żałuję że dałem się zwabić do tego banku... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
My wzięliśmy kredyt hipoteczny 8 lat temu, teraz dodatkowo spłaciliśmy połowę i chcieliśmy skrócić okres kredytowania, płacić taką ratę jak do tej pory. Na decyzję czekaliśmy 3 miesiące i dostaliśmy odmowną!!! Mamy płacić jeszcze 22 lata dużo niższą ratę Rozumiem , że to dla nich strata ale bez przesady, tak się ludzi nie traktuje. Omijajcie ten bank szerokim łukiem! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Decyzja kredytowa nawet szybko, niestety odmowna gdyż wnioskowałem o kredyt jedynie na zakup lokalu, a nie na zakup i remont, którego lokal wymaga (planowałem wyremontować lokal z własnych bieżących środków). Jedyny taki bank - w innych nie mieli z tym problemu. Miło i pięknie było tylko na wstępnym spotkaniu. Niekompetentna pracownica banku nie dość, że nie znała oferty banku, to jeszcze znudzona pracą i prezentowała olewcze podejście do klienta. Szukasz kredytu mieszkaniowego - Nie marnuj czasu na ten bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Czekałem 1.5 miesiaca na rozpatrzenie kredytu hipotecznego.Zapłacilem za wycenę nieruchomości i twierdza,że to koszty które musialem ponieść bez wzgledu na decyzję.Kredytu nie przyznali,bo mają watpliwości co do zapisów w ksiedze wieczystej (inne banki nie mają z tym problemu).NIE POLECAM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
zakładając e-lokatę BGZ na 29 dni z miesiąca na miesiąc zmieniają oprocentowanie z ok 3 % spadło do 1% w ciągu 3-4 miesięcy- dziadostwo ciekawe czy oprocentowanie kredytu tak spada czy raczejrośnie skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nam się udało wziąć kredyt i szczęśliwie już się budujemy. To nasz drugi kredyt w tym banku. Po 3 dniach decyzja kredytowa. Ale przy pierwszym kredycie o mało nie dostałam palpitacji serca! Trzymali nas w niepewnosci do ostatniej chwili! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kompetencja oddziału a szczegolnie pani s. z oddziału w gdyni na żenującym poziomie, niekompetentna przyłapana na błedach duka sie i odwraca kota ogonem, brak kontaktu skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
BARDZO SŁABY BANK - po 3 latach konta firmowego u nich. W 2 roku wziąłem kredyt w rach firmowym 70 tys zł - linia odnawialna. Po roku okazało się że według BGŻ nie mam zdolności kredytowej - bo tak się stało że w pierwszym półroczu z racji inwestycji zysk był mniejszy od analogicznego półrocza rdr - ale cały czas był przyzwoity. Przeniosłem rach firmowy do Raiffeisen i dostałem 2x tyle bez problemu skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie najbardziej opieszały i wrogi klientowi bank ze wszystkich banków z jakimi współpracował. Odradzam wszystkim przedsiębiorcom. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo słaby bank. Co chwila napotykam na problemy. Po dwóch latach stałych wpływów z wynagrodzenia nie mogłem dostać kredytu gotówkowego na 2,5 tyś oraz karty kredytowej na 1,5 tyś. W Agricole dostałem od razu. Po za tym nie mają przelewów automatycznych i zostali wyrzuceni z wszystkich platform płatniczych. Korzystając z systemu PayU operacja trwa jak przy zwykłym przelewie. Wpłacając pieniądze np. w piątek wieczorem są one zaksięgowane u drugiej osoby dopiero w poniedziałek. Operacje księgowane są na koncie internetowym z 3-4 dniowym opóźnieniem. Składałem reklamacje, która bez problemu została przyjęta po podaniu numeru pesel, teraz jak chce sprawdzić jej status nie mogę tego zrobić, bo nie mam numeru EKD i pan nie może potwierdzić moich danych. W dodatku sprzedali swoje bankomaty firmie zewnętrznej i teraz mam płatne operacje za wypłaty nawet w bankomatach BGŻ. Paranoja. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie NIE POLECAM. Kredyt hipoteczny na 20 lat, wartość nieruchomości 200 tys., wkład własny 70 tys. Czekaliśmy na decyzję 3,5 mca. Po tym czasie przyznali kredyt o 20 tys. mniejszy, oraz zmienili warunki - doszły koszty dodatkowe do raty kredytu w kwocie 78 zł/mc (prowadzenie rachunku 25 zł, oraz ubezpieczenie na życie i od utraty pracy, które nie były wcześniej wymagane). skomentuj opinię »
Dodaj opinię