Bank BGŻ

Adres siedziby:
Bank Gospodarki Żywnościowej Spółka Akcyjna
ul. Kasprzaka 10/16
01-211 Warszawa

Infolinia Banku BGŻ:
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych:
801 123 456

Z zagranicy:
+48 (22) 530 71 00

(332 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank BGŻ jest uniwersalnym bankiem komercyjnym, od lat zajmującym miejsce w czołówce największych banków w Polsce. Specjalizuje się w f…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

332 Opinie

użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie nie polecam tego banku kto chce kredyt hipoteczny!!!! ze wzgledu na analitykow ktorzy na kazdym kroku utrudniaja czlowiekowi zycie... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Jak wszędzie. bez rewelacji. . Dostęp internetowy: serwis raczej czytelny ale mało intuicyjny. do zniesienia. Obsługa klienta w placówce: Zdecydowanie najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. W razie jakichkolwiek problemów czy pytań brak chętnych do udzielania odpowiedzi. Na infolinii Pani niegrzeczna i chamska - wprost twierdzi, że nie odpowie na pytania. Opędzają się od klienta jak od muchy. Jak już ma się konto to mają człowieka w nosie - no bo kredyt to już myślą, że nie muszą się przez kolejne lata przejmować tylko doić jak krowę.... ZDECYDOWANIE NIE POLECAM.. Oferta kart płatniczych: początkowo wszystko ok. Po wymianie karty kredytowej na nowa po upływie ważności same problemy z kartą. Zlecenia transakcji nie zrealizowane przez tygodnie - mimo ciągłego statusu w realizacji\r\nPieniądze pobierane z konta - w papierach \"przelew zrealizowany\" a odbiorca twierdzi, że pieniędzy nie dostał - i nie jaki s oszust bo najbliższa rodzina. CYRK NA KÓŁKACH. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
obsługa w banku fatalna reklamacje ciagna się bardzo długo bank zabiera z konta bezpodstawnie gotówka i nie potrafi przyznać się do bledu i jej oddac nie polecam nikomu tego banku inne baki nawet 15 lat temu lepiej pracowaly niż obecnie BGZ skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niekompetentna obsługa, ciągłe kombinacje z tabelą opłat i prowizji, pobieranie opłaty za sprawdzenie stanu konta we własnym bankomacie, brak obsługi transakcji bezpośrednich (nie zapłacisz przez PayU). Zwykły przelew między własnymi kontami potrafi "iść" trzy dni. Opłata za wypłatę gotówki z bankomatu BGŻ. Nigdy więcej BGŻ !!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
opłaty dodatkowo za wszystko, bankowość internetowa u innych była lepsza 10 lat temu.. zenada. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nikomu nie polece takiego banku jedna wielka fikcja jeden pracownik odsyła do drugiego ciekawe ile zapłacili dla newsweek zeby wygrac skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niestety WIELKA FIKCJA CO INNEGO OFERTA A CO INNEGO RZECZYWISTOŚĆ PO PROSTU LIPA skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Stanowczo nie poleca skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Złodzieje! Jeśli są jakieś nowe promocje czy coś to dzwonią z ofertami, ale jak zmieniają klientom umowę to już nie raczą poinformować, pomijając wiadomość małym druczkiem na koncie, która znika po dwóch miesiącach wraz z resztą historii! Zmieniją umowy w trakcie ich trwania, najpierw takie korzystne, że żal nie skorzystać, a potem tylko kasa znika z konta. Nikomu nie polecam! Strzeżcie się tego "dobrze służacego ludziom" banku. Naprawdę, aż strach myśleć jaki ten świat jest okrutny. Tylko byle się dorobić kosztem zwykłych ludzi. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank jest BEZNADZIEJNY, system informatyczny działa koszmarnie, wygląda jak by do jego produkcji zatrudnili studentów. Trzeba pilnować salda czy jest poprawnie rozliczane bo mają błędy!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank w jakim kiedykolwiek posiadałem konto... Nie polecam, no chyba że macie za dużo pieniędzy i chcecie podzielić się nimi z tym bankiem... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Podzielam opinię Piotra gorszego banku już chyba w Polsce nie ma. Pracownicy bardzo niekompetetni, zero odpowiedzialności za prowadzone sprawy. Trzy miesiące czekania na na zgodę na zwolnienie hipoteki, bo w banku nie ma pracowników którzy by się zajmowali kredytami. Omijajcie go szerokim łukiem. Ranking Newsweeka to ściema. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy z możliwych banków! 3 miesiące zwlekali z udzieleniem kredytu by po dwóch wycenach za które musiałem zapłacić powiedzieć że go nie udzielą. Obsługa maksymalnie niekompetentna, ignoranci zwracający się po nazwisku! To nie mój pierwszy kredyt hipoteczny i wiem czego mogę oczekiwać i wymagać. Amatorzy wysokich marży i prowizji. NIE POLECAM !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Konto z Premią - mieli oddawac 1% najwyższej wplaty w miesiącu, po pewnym czasie się z tego wycofali, dodatkowo zaczęli naliczać po 5 PLN za wypłatę z bankomatu - warunki zmienili na totalnie niekorzystne dla klienta. Zlożyłem wniosek o zamknięcie konta w oddzale w Lublinie, po 3 miesiącach dostalem wezwanie do zapłaty; okazało się, że nie splaciłem 7 groszy i konto nie mogło zostać zamknięte, oczywiscie jakiekolwiek saldo ujemne (naliczali sobie po 9 PLN miesięcznie za prowadzenie konta) nie było widoczne - bo, cyt. \"na koncie internetowym tego nie widać\"... Nikt nie powiadomił mnie o tym, że moja pisemna dyspozycja nie może zostać zrealizowana z powodu tych 7 GROSZY, co nie przeszkodziło im naliczać opłaty. Okazało się, że ZGUBILI moją dyspozycję zamknięcia konta, Na oficjaną skargę drogą internetową czekam już 2 miesiace choć mają na to 14 dni. NIE POLECAM - TOTALNY BRAK PROFESJONALIZMU a jak widzę ich hasło: \"dobrze sluży ludziom\" to mnie trzęsie, nie dajcie się nabrać!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam, serwis internetowy działa koszmarnie mimo spełnienia wszystkich wymogów (zabawa z certyfikatami Verisign). skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »