Bank BGŻ

Adres siedziby:
Bank Gospodarki Żywnościowej Spółka Akcyjna
ul. Kasprzaka 10/16
01-211 Warszawa

Infolinia Banku BGŻ:
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych:
801 123 456

Z zagranicy:
+48 (22) 530 71 00

(332 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank BGŻ jest uniwersalnym bankiem komercyjnym, od lat zajmującym miejsce w czołówce największych banków w Polsce. Specjalizuje się w f…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

332 Opinie

użytkownik
Ocena:
Oddział w Nysie najbezpieczniej można by było zamknąć... dziękuję ślicznie Pani S. za złe otworzenie konta i miało być darmowo a wyszło inaczej. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bank nie godny polecenia! Księgowanie płatności z karty oraz czas wychodzących przelewów to koszmar! Tak bardzo nienawidzę tego Banku, a muszę w nim mieć konto, bo mam zas*** kredyt ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
MASAKRA !!!!!! O 15 lat za pózno. Właśnie dziś podziękowałam. Miałam najzwyklejsze konto osobiste. Winszowali sobie za wszystko. Opłata za prowadzenie konta 7 PLN + 5 PLN za kartę / m-c. 55 PLN/ rok, za limit na karcie w wysokości 500 PLN. Operacje w bankomacie płatne 5 PLN, powyżej 4. Przy likwidacji skasowali 10 PLN. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokie opłaty zarówno na kontach firmowych jak i indywidualnych. Ponadto częste awarie i problemy z dostępem w bankowości elektronicznej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
mam w tym banku karte debet mialem 800zl wybrane splacilem 400zl przychodzi mi rozliczenie mam 900zl dlugu .. zlodzieje nie potrafia klienta obslugiwac i jeszcze z moja kasa cos kombinuja mam drugie konto w millennium i wszystko gra a bgz to jakas lipa skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pracownicy nie są zainteresowani klientem, a system bankowości elektronicznej to koszmar, zawsze są problemy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dzwoniąc do obsługi klienta w celu odblokowania konta zostałam przełączona między konsultantami 6 razy, co kosztowało mnie 13 zł z karty telefonicznej. Kiedy moja mama miała podobny problem zmarnowała 20zł na próbę rozwiązania swojego problemu. Panie w banku chciały pomóc, jednak z ich telefonu nie można było zadzwonić na infolinię. Konsultanci bardzo mili, ale co z tego? A PIN do usługi Tele BGŻ to jakiś żart, tak naprawdę żadna ochrona, a jedynie próba wyciągnięcia kolejnych pieniędzy, gdyż osoba, która go zapomni musi zapłacić za nowy 4 zł. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
BYLEM ZADOWOLONY, LECZ NIE JESTEM I TEZ MYSLE NAD LIKWIDAXCJA KONTA ZBYT WYSOKIE OPLATY NP ZA WPLATY I WYPLATY skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To jest najgorszy bank na rynku. Likwiduje to konto natychmiast! Prowizja nawet za sprawdzenie salda w ich bankomacie!!! Bankowość internetowa jak z począdku poprzedniej dekady, żeby zmienić głupi numer telefonu przypisany do rachunku to jest kombinacji co nie miara. O zmianie pinu do karty to już nawet nie wspominam, właściwie chcąc wyliczyć wszystkie "przeciw" BGŻ nie starczyłoby miejsca w rubryce. Odradzam, odradzam, odradzam! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam korzystania z usług banku BGŻ (nie wiem na jakiej podstawie przyznano mu tytuł najlepszego, najbardziej przyjaznego banku 2014 roku ?!) Na minus - ciągłe wprowadzanie nowych opłat bądź podwyższanie dotąd obowiązujących, np. za wpłatę gotówkowa na własne konto, brak możliwości korzystania z pay U, szybkie anulowanie warunków umowy - tych korzystnych, stanowiących o konkurencyjności oferty w stosunku do innych banków poprzez wprowadzanie ciągłych zmian do tabeli opłat i innych niekorzytsnych zasad. oszustwo i naciąganie. W tym tez BGŻ bije inne banki na głowę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie nie polecam tego banku kto chce kredyt hipoteczny!!!! ze wzgledu na analitykow ktorzy na kazdym kroku utrudniaja czlowiekowi zycie... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Jak wszędzie. bez rewelacji. . Dostęp internetowy: serwis raczej czytelny ale mało intuicyjny. do zniesienia. Obsługa klienta w placówce: Zdecydowanie najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. W razie jakichkolwiek problemów czy pytań brak chętnych do udzielania odpowiedzi. Na infolinii Pani niegrzeczna i chamska - wprost twierdzi, że nie odpowie na pytania. Opędzają się od klienta jak od muchy. Jak już ma się konto to mają człowieka w nosie - no bo kredyt to już myślą, że nie muszą się przez kolejne lata przejmować tylko doić jak krowę.... ZDECYDOWANIE NIE POLECAM.. Oferta kart płatniczych: początkowo wszystko ok. Po wymianie karty kredytowej na nowa po upływie ważności same problemy z kartą. Zlecenia transakcji nie zrealizowane przez tygodnie - mimo ciągłego statusu w realizacji\r\nPieniądze pobierane z konta - w papierach \"przelew zrealizowany\" a odbiorca twierdzi, że pieniędzy nie dostał - i nie jaki s oszust bo najbliższa rodzina. CYRK NA KÓŁKACH. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
obsługa w banku fatalna reklamacje ciagna się bardzo długo bank zabiera z konta bezpodstawnie gotówka i nie potrafi przyznać się do bledu i jej oddac nie polecam nikomu tego banku inne baki nawet 15 lat temu lepiej pracowaly niż obecnie BGZ skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niekompetentna obsługa, ciągłe kombinacje z tabelą opłat i prowizji, pobieranie opłaty za sprawdzenie stanu konta we własnym bankomacie, brak obsługi transakcji bezpośrednich (nie zapłacisz przez PayU). Zwykły przelew między własnymi kontami potrafi "iść" trzy dni. Opłata za wypłatę gotówki z bankomatu BGŻ. Nigdy więcej BGŻ !!! skomentuj opinię (1) »
Dodaj opinię