Bank BGŻ

Adres siedziby:
Bank Gospodarki Żywnościowej Spółka Akcyjna
ul. Kasprzaka 10/16
01-211 Warszawa

Infolinia Banku BGŻ:
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych:
801 123 456

Z zagranicy:
+48 (22) 530 71 00

(332 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank BGŻ jest uniwersalnym bankiem komercyjnym, od lat zajmującym miejsce w czołówce największych banków w Polsce. Specjalizuje się w f…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

332 Opinie

użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank jaki dotychczas spotkałem. Wczoraj już po raz kolejny nie mogłem pobrać pieniędzy z bankomatu w banku BGŻ w Radomiu- bo znów nie było pieniędzy!!! Aby wypłacić pieniądze w kasie banku czekałem w kolejce 25 min. Szkoda, że nikt z kierownictwa tego banku nie zszedł do hali obsługi zobaczyć bałagan i posłuchać krytycznych opinii klientów . Poprzednio w podobnej sytuacji odesłano mnie do pobliskiego bankomatu PKO. Zrezygnuję z BGŻ i nikomu go nie polecam!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mają problem z księgowaniem pieniędzy na konto , czekam na swoją wypłatę od pracodawcy jest godzina 17:30 a pieniędzy jeszcze nie ma na koncie. I to już nie pierwszy raz tak jest, zawsze miałem wcześniej ok. 12:00 a teraz czekać muszę nie wiadomo ile, aż mnie krew zalewa. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
miałem mieć darmowe konto do 26 roku życia bez żadnych opłat ,po niemal roku zaczeli mi naliczać za prowadzenie konta i za każde pobranie gotówki z bankomatu 5 zł heh skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W ramach swojego rachunku, z konta eskalacja na konto osobiste przelałam 65 zł !!! A wpłynęło 52 zŁ !!!. Do tego 5 zł za wypłaty z bankomatu. Brawo ! takiej matematyki jeszcze nie widziałam. W expresowym tempie pozbędę się wszelkich kontaktów z tym DOBRYM bankiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten, Bank to jakaś pomyłka w czwartek dostałam pozytywna decyzję o kredycie,podpisałam umowę i pani powiedziała ze pieniądze będą w piątek,no i nie było.Przyszedł poniedziałek nadal nic,o 15 dzwoni z pani,że bank zaźyczyl sobie jeszcze jednego papierka,to ja się pytam jaki papierek,przecież umowę mam podpisana o kredyt i czekam na wypłatę,nue rozumiem tego do tej pory,w końcu zrezygnowałam z tego kredytu i podziękowałam,że już nie chce,nadmienię ze mam u nich konto 5 lat i cały czas są wpływy z wypłaty.Czy ktoś mi wytłumaczy o co chodzi?? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zwracajcie uwagę przy likwidacji konta!!! Przy... ...takiej okazji bank "zostawił sobie" na rachunku 20 groszy, mimo że musiałem przy okazji likwidacji dopłacić kilka złotych. Po roku przyszło wezwanie do zapłaty ponad 100 zł prowizji za... prowadzenie rachunku, który zlikwidowałem, a na którym te 20 groszy ciągle wisiało. To jest złodziejski bank jak każdy bank. Jednak każde złodziejstwo powinno mieć jakieś rozsądne granice. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Beznadziejni konsultanci,nieżyczliwi .Problemy z połączeniami.Większość spraw nie do załatwienia w Oddziałach. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
witam moja opinia jest krótka i zwiezła może gdyby konsultanci i opiekunowie byli by bardziej wydajni i nastawieni dobrze do klienta było by ok ale niestety ja sa się przekonałem ze tak nie jest moi znajomi również. Konsuntalci podchodzą komercynie aby zyskac nowych klientów a nie dbaja o starych mam przykład Pan Jarosław S. BGŻ BYDGOSZCZ jest niekompetentny\\\" olewajski\\\" dla starych klientów. Nie będę dawał przykładow bo roznie to bywa złosliwosc nie ma granic a chce tego uniknąć tylko uczulić bo w zadnym banku nie spotkałem się z takim traktowaniem. Nie chodzi o mnie tylko o osobe która krzystała z Państwa usług. Nie chcemy podawac szczegołow w obawie o zla interpretacja ale Pan Jarek niestety dba tylko o swoje a nie o klienta. To nie tylko moja opinia ale kilku moich znajonych którzy korzystali z Państwa usług. Jest to przykre ze przez jedna osobe stracilismy zaufanie do Panstwa .Starczy trochę zrozumienia i zangazowania ze strony pracownika a nie\\\"olewajstwo\\\". Chyba nie polega to tyko aby pozyskiwać nowych klientów ale tez dbac o starych proszę o wyciagniecie wniosków oraz o analizę pracy Pana Jarka traktowanie klientów , proszę o maila co do mojej opinii. Pan Jarosław nie można obrastać \\\"piórka\\\" i czuc się jako narcyz. Proszę o wyciagnieci wniosków. Mam nadzieje ze moja opinia nie zostanie bez echa. Z powazaniem Antoni Jeleniewski skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bank bgż to zdecydowanie najgorszy bank, jeszcze dwa miesiące i uwolnię się od tego anemicznego i nie nowoczesnego niby banku, a moją tak mizerną ocenę daję dla tego że ten bank ma najwyraźniej duży problem z wykonywaniem i przyjmowaniem przelewów, ja np. środki przelewam o 8 rano, a przelew dociera dopiero wieczorem kiedy inne banki już nie księgują, tak samo z przyjmowaniem przelewów, wiem że wypłata wychodzi z samego rana a na moje konto trafia gdzieś 17-18 skandal skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Problemy z bankowością elektroniczną, przelewami, zmianą hasła. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Oddział w Nysie najbezpieczniej można by było zamknąć... dziękuję ślicznie Pani S. za złe otworzenie konta i miało być darmowo a wyszło inaczej. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bank nie godny polecenia! Księgowanie płatności z karty oraz czas wychodzących przelewów to koszmar! Tak bardzo nienawidzę tego Banku, a muszę w nim mieć konto, bo mam zas*** kredyt ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
MASAKRA !!!!!! O 15 lat za pózno. Właśnie dziś podziękowałam. Miałam najzwyklejsze konto osobiste. Winszowali sobie za wszystko. Opłata za prowadzenie konta 7 PLN + 5 PLN za kartę / m-c. 55 PLN/ rok, za limit na karcie w wysokości 500 PLN. Operacje w bankomacie płatne 5 PLN, powyżej 4. Przy likwidacji skasowali 10 PLN. skomentuj opinię »
Dodaj opinię