Bank BGŻ

Adres siedziby:
Bank Gospodarki Żywnościowej Spółka Akcyjna
ul. Kasprzaka 10/16
01-211 Warszawa

Infolinia Banku BGŻ:
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych:
801 123 456

Z zagranicy:
+48 (22) 530 71 00

(332 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank BGŻ jest uniwersalnym bankiem komercyjnym, od lat zajmującym miejsce w czołówce największych banków w Polsce. Specjalizuje się w f…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

332 Opinie

użytkownik
Ocena:
Beznadziejny bank tydzień czekam na to czy dostanę kredyt a drugi tydzień idą pieniądze masakra z konta tak samo cały czas jakieś pieniądze zabierają, zmieniam bank jak najszybciej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank! Każdy pracownik banku mówi coś innego. Konto niby za darmo do 26 roku życia a po 3 latach zmieniają i pobierają opłaty za prowadzenie konta które do 26 roku życia jest za darmo. Dzwoniąc na infolinię dowiedziałam się ze wgl nie posiadałam takiego konta i był błąd w systemie i po 3 latach zaczęły znikać pieniądze z konta. Zdecydowanie odradzam!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zgadzam się z wami. Ja mam u nich konto już 20 lat i kredyt od kilku lat. A kiedy poszedłem żeby wziąć kredyt konsolidacyjny i trochę obniżyć sobie raty a dodam że z kredytu zostało mi 3500zł do spłaty to mnie olali bo mam zaległości w opłatach za OC i za śmieci. Razem 300zł ?także nie polecam tam trzymać konta 20 lat ?w tym banku lojalność nie znaczy nic ? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
w 2011 r. Kupiłam w banku BGZ certyfikaty inwestycyjne serii Investors , które według pani z banku miały przynieść duże zyski. Niestety do dzisiaj pory nie mogę odzyskać zwrotu, certyfikaty zamiast przynieść zysk przeszły z jednej firmy do drugiej i trzeciej, dzisiaj wszyscy umywają ręce, nikt nie jest odpowiedzialny za zarządzanie tym funduszem. Oszustwo zaplanowane od pierwszej chwili, dziwię się tylko , że bank nie sprawdził produktu, który zgodził się sprzedawać i co więcej gorąco go polecał. Musimy się zorganizować bo zabiorą nam wszystko . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank i infolinia to bardzo natarczywi ludzie dzwonia do mnie z 1000 razy i pytaja o kredyt jak ja nie jestem zainteresowany nawet bym konta nie zalozyl w tym banku bardzo nachalni ludzie skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W aliorbanku przelewy są w ten sam dzień ewentualnie na następny a w bgz czekam już 10 dni roboczych i pieniędzy dalej nie mam wszystkie dane zostały poprawnie podane banku nikomu nie polecam męczę się już prawie rok i tylko jak odzyskam pieniądze rezygnuje z umowy skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wiecznie, notorycznie, bez końca siada system płatniczy przez internet! To dno a oni się tłumaczą przeglądarką...Nie polecam nikomu, nawet wrogom! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank nowoczesnego żenowania, takie powinno być hasło reklamowe. Poszedłem z problemem do placówki żeby mi ktoś wyjaśnił i wskazał w umowie z bankiem gdzie jest coś takiego że z konta studenckiego, gdzie płaciło się tylko 2zł za kartę, chyba że się płaciło nią i w ciągu miesiąca spłaciło 300+zł to 0zł, i nagle płacę za prowadzenie konta i za bankomaty które wcześniej były bez prowizji... To Pani zaczęła mi wciskać konto dla studentów i mówi że nie ma opłat za to i za to, że za kartę się tylko płaci i czy chcę takie założyć... Na to ja że ja takie konto zakładałem i po roku nagle płacę za wszystko i o co chodzi? No i pani dalej swoje, chyba chciała mieć sprzedane konto i na dodatek ja bym na kolejne lata się związał z nimi... Nie namówiła mnie. To mnie zszokowała bo zaczęła mi wciskać kredyt, i to jak, myślałem że jak wstanę, podziękuję i wyjdę to mi wbije długopis którym coś tam mazała i tłumaczyła. Ale udało mi się podziękować, to zaczęła nawijać o przygotowanej ofercie kredytu odnawialnego i znowu.... podziękowałem powiedziałem do widzenia i już miałem wychodzić gdy znowu pani kontynuowała i zaczęła wciskać kartę kredytową... Nie dowiedziałem się niczego co chciałem, a wręcz mnie jeszcze wystraszono ilością informacji. Jest to bank który widnieje jako przykład, co z ludźmi się robi, liczy się kasa klientów, nie klienci i gdzieś mają pracowników którzy upokarzają się przed klientami i próbują coś zdziałać i są źli na klientów bo nic nie wziął, a pracownik się naprodukował i dostanie marne grosze... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to DNO! Jestem z Lublina. Mam kredyt hipoteczny, konto firmowe i kredyt obrotowy. Bank zacofany technologicznie. SMSy w kontach firmowych niedostępne mimo ślepych obietnic! Współpraca z tym bankiem to ciągła udręka. Ze wszystkim trzeba dymać do oddziału. Nie potrafią zadbać o obecnego klienta. Mój "opiekun" jeśli w ogóle można go tak nazwać nie potrafił dopilnować dla mnie prozaicznych tematów. Mój kredyt obrotowy realizowany zgodnie z założeniami umowy był podpisany na 12 miesięcy. Po tym okresie zamiast dać lepsze warunki,przedłużyć i podać sobie rękę zaczynają piętrzyć się przeszkody i procedura jak przy hipotece. Ponowna gruntowna weryfikacja firmy, taczka dokumentów .. myślę trudno. Załatwiłem, przekazałem opiekunowi potwierdził że to wystarczy więc pojechałem na ferie zimowe. Po 4 dniach zaczęło się wydzwanianie i psucie odpoczynku że analityk chce jeszcze zaświadczenie takie a takie i jeszcze to i jeszcze tamto. Na koniec okazało się że muszę zapieprzać do lokalnego oddziału w Zakopanym podpisać jakiś kwit i zapłacić 700 zł za łaskawe przedłużenie kredytu o miesiąc bym mógł donieść dokumenty po powrocie do Lublina. Następnie po powrocie się okazało że poprzednie dokumenty są już nie ważne bo przecież minęło 14 dni i śpiewka od nowa a na koniec mi dowalili że nie mam zdolności bo styczeń jest słaby (wydaliśmy masę kasy zarobionej w listopadzie i grudniu na nowe urządzenie biura) mimo że listopad i grudzień był na maksa tłusty. Jestem na etapie przenoszenia wszystkich produktów do banku ING gdzie równolegle posiadałem konta od ponad 10 lat i traktowany jestem jak człowiek. W banku BGŻ nie dowiesz się niczego jeśli jest decyzja odmowna na jakiś produkt. Tekst standardowy "system mi tego nie przyjmuje" albo "analityk twierdzi że nie". Beton, ściana,zapora ... Dziwne jest to że "analityk" w 4 innych bankach po rękach mnie całuje. Zmarnowałem tylko czas w tym banku ... jestem wzorowym klientem a oni mi robią łaskę na każdym kroku. Niech się w tyłek ugryzą ... żegnam. NIE POLECAM! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!! Bank nie godny polecenia, konto drogie w utrzymaniu, kontakt z bankiem e-mail, nie doczekasz sie na odpowiedź!!!!!!!!!!!!, na infolini beznadziejni konsultanci, w placówkach nim otrzymasz informacje dzwonią bo niczego nie wiedzą, NIE POLECAM. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank jaki dotychczas spotkałem. Wczoraj już po raz kolejny nie mogłem pobrać pieniędzy z bankomatu w banku BGŻ w Radomiu- bo znów nie było pieniędzy!!! Aby wypłacić pieniądze w kasie banku czekałem w kolejce 25 min. Szkoda, że nikt z kierownictwa tego banku nie zszedł do hali obsługi zobaczyć bałagan i posłuchać krytycznych opinii klientów . Poprzednio w podobnej sytuacji odesłano mnie do pobliskiego bankomatu PKO. Zrezygnuję z BGŻ i nikomu go nie polecam!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mają problem z księgowaniem pieniędzy na konto , czekam na swoją wypłatę od pracodawcy jest godzina 17:30 a pieniędzy jeszcze nie ma na koncie. I to już nie pierwszy raz tak jest, zawsze miałem wcześniej ok. 12:00 a teraz czekać muszę nie wiadomo ile, aż mnie krew zalewa. skomentuj opinię »
Dodaj opinię