Bank BGŻ

Adres siedziby:
Bank Gospodarki Żywnościowej Spółka Akcyjna
ul. Kasprzaka 10/16
01-211 Warszawa

Infolinia Banku BGŻ:
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych:
801 123 456

Z zagranicy:
+48 (22) 530 71 00

(332 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank BGŻ jest uniwersalnym bankiem komercyjnym, od lat zajmującym miejsce w czołówce największych banków w Polsce. Specjalizuje się w f…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

332 Opinie

użytkownik
Ocena:
Przed połączeniem z BNP to było normalnie. Żaden bank to nie filantrop ale można było z nimi pracować. Obecnie jedna wielka tragedia i pomyłka. System internetowy archaiczny (jak może być brak możliwości ponowienia przelewu!). Aplikacja mobilna to pomyłka a czas realizacji jakiegokolwiek wniosku to lata świetlne. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank BGŻ- czyli dlaczego nie polecam Biorąc pod uwagę poniższe opinie bardzo się cieszę, że ostatecznie nie skorzystałam z ich propozycji. Po pierwsze: chaotyczność- konsultanci nie przekazują sobie wzajemnie informacji, wynikiem czego jest powtarzanie ciągle tej samej śpiewki " proszę o dane " lub" nie wiem, przełączę do innego konsultanta". Druga rzecz: niekompetencja- jeden konsultant mówi co innego niż drugi: "umowa będzie jutro, potrzebny tylko przelew na złotówkę i pieniążki ma Pani na koncie". Na drugi dzień nie ma ani umowy ani przelewu. Dzwonię i co słyszę? :"Konsultant się pomylił". To się pytam kiedy będzie umowa przesłana i za ile dni pieniądze na koncie. W odpowiedzi słyszę "jutro". Trzecia rzecz: ignorancja. Normalne chyba, że o klienta powinno się dbać. Niestety, najwyraźniej nie w tym banku. Dzwonię raz, konsultant mówi, że do mnie oddzwoni. Cisza. dzwonię drugi raz-cisza. Dzwonię trzeci raz i pytam czy ktoś się skontaktuje- tak, tak do 18:00. A po 18:00 cisza. To się wkurzyłam i poszłam do innego banku- pieniądze na drugi dzień na koncie. To ja się pytam, czy to jest forma "dbania" o klienta w dzisiejszych czasach czy też najzwyklejsza ignorancja!? Sytuacja zakończyła się tym, że grzecznie tego samego dnia zadzwoniłam i przekazałam, że rezygnuję z ich usług, gdyż działają w bardzo wolnym tempie a ponadto skorzystałam już z innego banku. Pan przyjął, podobno nawet zapisał w systemie. I co się dzieje?- na drugi dzień sms z tekstem " czekamy na przelew środków do weryfikacji konta". Dzwonię i tłumaczę, że nie jestem już zainteresowana i w odpowiedzi słyszę "Aha"- no czyżby Pani konsultantka zdziwiona? No ale cóż, czym tu się dziwić skoro w Banku panuje bałagan, niekompetencja i zwykła ignorancja. Opieszałość na najwyższym poziomie. Życzę tym konsultantom poprawy swoich działań w stosunku do klienta, którego obsługują. Życzę również większego zaangażowania w swoją pracę, chyba, że misją tej bankowości jest utrata klienta. Pozdrawiam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam! Po 15 listopada Bank BGZ Paribas Bank to porażka dla klienta. Problem z uzyskaniem jakiegokolwiek zaświadczenia, a strona internetowa teraz zamiast ebgż to tragedia, nieczytelna. Problem z przedterminową spłatą kredytu, choć umowa wyraźnie o tym mówi.Nie winię tu pracowników oddziałów, bo akurat tu nic nie są winni, tylko zależni od centrali. Radziłbym każdemu unikać tego banku. Jeszcze przed połączeniem z paribas było ok, bo jestem ich klientem od 7 lat, ale teraz muszę się zastanowić. Rzadko piszę negatywne opinie, ale teraz nie wytrzymałem skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank jaki dotychczas spotkałem. miałem na koncie 5000 zł US zajął mi 50zł za mandat a bank zającałe konto na tydzień czasu i nie potrafili go odblokować! po prostu katastrofa a nie bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jesli chodzi o lokaty to sie oplaca.. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam złożyłam zapytanie online wszytko ładnie pięknie zdolność jest jakieś zaświadczenia ZUS o dochodach zostały dostarczone, zaświadczenia z pracy okey dochód udokumentowany decyzja przyznana telefon do pracy wywiad środowiskowy, szkoda że jeszcze nie dzwonią na komendę albo do mopsu a tu nagle telefon, że wniosek odrzucony. To jest jakiś chory bank a raczej chyba parabank. lepiej udać się od razu do normalnego banku niż do tego mają tylko ładną reklamę w telewizji, ale czytając teraz opinię innych to chyba dobrze że odrzucili :)bo ja na pewno nikomu go nie polecę, a wręcz odwrotnie z daleka od nich!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
zaczeli mi naliczać opłaty za konto, które wcześniej było bezpłatne. Gdy chce zamknąć każą mi najpierw zapłacic ana reklamację że nie zostałem poinformowany odpowiedzieli że informacja jest w ich systemie internetowym a ja mam dostęp- złodzieje skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. Nie polecam nikomu!!! 2 lata temu usunęłam konto i było wszystko okej. Po 2 latach przychodzi mi pismo, że mam do zapłaty 50 zł. Jak to skoro zrezygnowałam z tego konta. Udałam się do banku i okazało się, że moje konto cały czas było aktywne. Tłumaczyłam, że zamykałam to konto, i za ich błędy nie bd płacić!!! Klientka do mnie, że Ona wtedy nie pracował, i nie może mi pomóc.... Szok!!! Co za brak kompetencji!!!! Z żadnym bankiem nie miałam takich problemów. NIE POLECAM NIKOMU!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam nikomu. Chcieliśmy wziąć kredyt na kupno domu przedwojennego. Pani w banku namówiła nas żeby wziąć u nich konsolidację i dodatkowa pożyczkę bo tak bedzie lepiej. Lepiej to bylo dka banku. Odmowiono nam kredytu mimo zdolnosci kredytowej bo tak postanowila pani analityk. Nawet nic innego nie zaproponowali tylko polecono nam isc do innego banku. Powodem niby bylo ze nasz budynek jest zabytkiem gdzie nie jest ale Pani analityk mma jedyna słuszną rację. Takie wróżenie z fusów. No i jeszcze stało się problemem ze chcemy kupić dom za pół ceny rynkowej. Nie wspomnę już ze wszystkie formalności trwały prawie pięć miesięcy i zostawili nas z ręką w nocniku. Szczerze omijajcie ten bank. Żenada i naciagacze. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niestety nie przeczytałam tych opinii zanim nie ulokowałam tam lokaty,którą po zakończeniu przelano wraz z odsetkami na obowiązkowo założone tam konto.Ale już z tego konta na prowadzone w innym banku nie daje się środków przelać. Infolinia działa tylko w dni robocze a dzisiaj jest sobota.Może i bank też nie dokonuje żadnych operacji w dni robocze? W PKO BP nawet w sobotę mogę dokonać operacji pomimo,ze zrealizowana zostanie w poniedziałek. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Beznadziejny bank tydzień czekam na to czy dostanę kredyt a drugi tydzień idą pieniądze masakra z konta tak samo cały czas jakieś pieniądze zabierają, zmieniam bank jak najszybciej. skomentuj opinię »
Dodaj opinię