Bank BGŻ

Adres siedziby:
Bank Gospodarki Żywnościowej Spółka Akcyjna
ul. Kasprzaka 10/16
01-211 Warszawa

Infolinia Banku BGŻ:
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych:
801 123 456

Z zagranicy:
+48 (22) 530 71 00

(332 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank BGŻ jest uniwersalnym bankiem komercyjnym, od lat zajmującym miejsce w czołówce największych banków w Polsce. Specjalizuje się w f…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

332 Opinie

użytkownik
Ocena:
krotko totalna szopka dziwie sie ze taki bank istnieje juz 2tydz staram sie o raty na kosiarke szkoda ze firma sprzedajaca kosiarki niema wiecej bankow do wyboru nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam, banku BGŻ nie polecam - koszmar to ostatnie doświadczenia tj. 24.03.2017 naliczono i pobrano z konta 150 zł tytułem opłaty za monitoring u klienta!!!!!!!!!!!! Wizyty nie było, pani w oddziale stwierdziła że "wizyta" ta miała na celu sprawdzenie czy firma istnieje. Mamy z mężem firmę i niestety kredyt w BGŻ wykorzystany zgodnie z przeznaczeniem w 2014 na zakup sprzętu, spłacamy regularnie bez godziny zwłoki od 3 lat i BGŻ właśnie "musiał dokonać" takiego monitu żeby sprawdzić czy dalej firma istnieje i czy działa!!!!! Złożyliśmy reklamację i czekamy (wiem, że takich szczęśliwców jak my jest wielu). skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Masakra ten bank, byłam w nim X czasu ponad 16 lat ale odchodzę. Pobrali opłatę nawet za sprawdzenie salda, no to już czysta przesada!!!!!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie polecam- mój koszmar!!! system internetowej płatności to jakaś pomyłka! bank drogi, nie przyjazny- dlatego moja opinia jest zła. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank w którym nic się nie da załatwić przez telefon. Ciągle muszę podawać nr starego dowodu, nie przyjmują informacji że mam nowy. Bezpieczeństwo jest takie że jak ktoś znajdzie moją umowę na śmietniku gdzie jest stary numer dowodu osobistego to może więcej zrobić niż ja ze swoim aktualnym dowodem. Permanentne problemy z obsługą klienta na infolinii, jeżeli wg uda Ci się dodzwonić, ja czekam za każdym razem min 10 minut. Doradca finansowy wybrał mi w tym banku kredyt hipoteczny wiec muszę tam przelewać pensje ale jak tylko się tam pojawi to zabieram ją do innego banku. Jeżeli miałbym tylko możliwość zrezygnowania z tego banku to zrobiłbym to od razu. Do dam tylko, że nie mam takich problemów w pozostsałych dwóvh bankach gdzie mam ROR. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam, po migracji do nowego systemu nic nie działałało. Pobrano mi za dużą kwotę raty kredytu hipotecznego. Na zwrot nadpłaty czekałem 3 tygodnie, nie usłyszałem nawet zwykłego przepraszam. Na reklamacje nie odpisują, infolinia nie odpowiada. Nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oceniam ten bank jak o bardzo słabej kondycji. Wydzwaniają mi i wypisują sms-y wiele dni po dokonaniu zaległej włapaty, wysyłają antydatowane pisma....wszystko po to by pobrać jakakolwiek opłatę !!!! Mówię im, żeby poszli pod kościół to wiecej dostaną. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank bgz to jakas porazka! Pomoc techniczna z...e fachowa! Dzwonilem w sprawie pinu ktory poprostu zapomnialem. Po rozmowie z bardzo "uprzejmym" panem ktory wypytal mnie o wszytko kazde dane nazwisko matki numer buta itd zadal mi kolejne smieszne pytanie jaka mam lokate? Odpowiedzialem ze poprostu nie mam pojęcia i szczerze nawet nie wiem co to jest bo konta uzwam tylko w wakacje. Pan "uprzejmy" stwierdzil ze jesli nie potrafie odpowiedziec na pytanie to zaprasza mnie do placowki... po czym sie rozlaczyl. W sumie to nie pierwszy raz kiedy telebgz nie potrafi pomoc. A infolinia kosztuje majatek. Czas oczekiwabia? Minimum 30min. Brawo BGZ w poniedzialek zamykam konto. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy Bank jaki widzialam,przelew z konta osobistego na konto kredytowe trwa od 6 do 14 dni. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem bardzo nie zadowolna z nowego systemu logowania,podawanie caly czas haslo z wybranymi nr czy literami,porazka,kiedys bylo normalne logowanie a teraz tylko utrudnili,a jesli chodzi o bank to wporzadku. skomentuj opinię »
Dodaj opinię