AXA DIRECT

Adres siedziby:
Avanssur S.A. Oddział w Polsce (AXA DIRECT)

ul. Chłodna 51
00-867 Warszawa

Infolinia AXA Direct:
22 599 9522

(183 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

AXA DIRECT rozpoczęła działalność w Polsce w listopadzie 2006 roku, oferując pełną gamę ubezpieczeń komunikacyjnych dla właścicieli samoc…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

183 Opinie

użytkownik
Ocena:
OC podwyższają o kilkadziesiąt % mimo braku zgłoszeń szkód przy kontynuacji ubezpieczenia. Pytam więc pracownika: dlaczego wasze wyliczenie dla stałego klienta jest jest znacznie wyższe niż kalkulacja wykonana jak dla osoby ubezpieczającej się w AXA po raz pierwszy? Otrzymuję odpowiedź, że firma musi przyciągnąć nowego klienta. Za pierwszym razem jest taniej a potem już normalnie. Zgłosisz rezygnację z OC w terminie, to i tak musisz dalej płacić, bo zgłoszenie zgubią i straszą windykacją. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dwa tygodnie temu sąsiad zalał mi kuchnię i łazienkę. Sufit odpada na prawie 1/2 powierzchni. Mam zalaną instalację elektryczną, zmywarkę i pralkę, trzy wiszące szafki, jedną stojącą, szafkę pod zlew i całą ścianę. Woda lała się przez kilka godzin i zalała jeszcze lokatorów nade mną i pode mną. Lokatorzy z góry dostali od swojego ubezpieczyciela 18 tysięcy za szkody, na dole jest poczta, która otrzymała już decyzję na kwotę prawie 9 tys. Ja od firmy AXA dostałam 591 zł. Prosiłam dwóch fachowców żeby mi za te pieniądze chociaż sufit skuli, zabezpieczyli przed grzybem, położyli nowy tynk i pomalowali. Niestety wyśmiali mnie. Zatem, bardzo proszę przedstawicieli firmy AXA żeby znaleźli mi fachowca, który za te pieniądze naprawi szkody. Ja nie muszę mieć nawet tego, co miałam, tylko tyle żeby dało się żyć. Mam małe dzieci, od dwóch tygodni piorę ręcznie w brodziku, gotuję na turystycznej kuchence w łazience, w brodziku myję naczynia i dzieci też. Tak się z ludźmi nie postępuje. Jesteście zwykłymi naciągaczami. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Absolutnie nie panują nad procesami. Dzał prawny firma AXA nie rozumie zapisów polskiego prawa! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Partyzantka wyjątkowa! Brak kontaktu, brak kompetencji, Ignorowanie klienta. Smsy przysyłane o 4 w nocy. Dramat. Jak ta firma funkcjonuje??? Nigdy nikomu nie polecam. Najgorsza firma w branży. Jak najdalej od nich. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Powiem cytatem tak: Ubijamy interes? Po tym co tu zobaczyłem nie ubijemy muchy w kiblu!:) p.s likwiduję szkodę z O.C. sprawcy ubezpieczonego w AXA... potwierdzam "masakra"...p.s. Niby dla osoby ubezpieczonej (samochód OC."to nie jego problem akurat...nieprawda...nie wypłacą wyląduje też potencjalnie sądzie...razem ze swoim ubezpieczycielem potenjalnie... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie polecam tej pseudo firmy, naliczyli mi 200 zl rekalkulacji za oc na auto ktore posiadałem przez tydzien !!! wypierają się tym, że liczy sie data zgloszenia sprzedaży co jest totalnie bez sensu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Totalna porażka . Jestem bardzo zawiedziona jakością usług. Likwidacja szkody trwa już ponad dwa miesiące .Nikt nie informuje mnie o postępie sprawy .Dodzwonić do firmy się nie można ,wieczne laczenie z innym działem. Pracownicy niekompetentni,nic nie wiedzą,nic nie mogą. Nie mam auta ,płace skladkr ac a nie korzystam z samochodu z powodu nieudolności firmy . Zgłosiłem reklamacje assistance nikt nawet nie pofatygował się odpisać. Chyba mam czuc sie winny,ze mi skradziono auto.Sprawę zgłoszono do rzecznika. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W kwietniu zalalo mi gabinet stomatologiczny (nie z mojej winy) Uzyskanie jakiegokolwiek odszkodowania trwało ponad 2 miesiace, przy czym pracownik AXA ciagle oczekiwal ode mnie dosylania jakis niedorzecznych dokumentow a gdy dzwonil do mnie w odpowiedzi na moje maile byl nieprzygotowany tak jakby tych maili niedoczytywal. Przy skladaniu szkody dowiadywalam sie czy moze mnie w tej sprawie reperezentowac wlasciciel firmy wykonujacej naprawe (nie chcialam sama sie tym zajmowac, bo sie na tym nie znam i mam malo czasu). dowiedzialam sie ze nie ma problemu, po czym gdy przyszlo co do czego pracownik prowadzacy moja sprawe informowal mnie kazdorazowo, ze jakiekolwiek rozmowy moga prowadzic tylko i wylacznie ze mna. na moje pytanie czemu wczesniej zostalam poinformowana inaczej, beztrosko mnie poinformowal ze najwidoczniej sie ktos musial pomyslic a w ogole to mam sie w ogole cieszyc ze wyplacili mi jakakolwiek sume. napisalam maila z zadaniem pismenego wyjasnienia sprawy. pan oczywiscie zadzwonil do mnie nie doczytawszy maila. dlugo potem dostalam maila z informacja ze jednak mogl mnie reprezentowac ktos inny.. niestety bylo juz po zamknieciu sprawy, ktora zostalo rozstrzygniete nie na moja korzysc - AXA wyplacila 500 zl mniej niz wyliczyl fachowiec od naprawy. Jednym slowem chetnie zawieraja umowe, biora pieniadze, a gdy przychodzi co do czego to ciezko uzyskac cokolwiek skomentuj opinię »
Dodaj opinię