AXA DIRECT

Adres siedziby:
Avanssur S.A. Oddział w Polsce (AXA DIRECT)

ul. Chłodna 51
00-867 Warszawa

Infolinia AXA Direct:
22 599 9522

(183 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

AXA DIRECT rozpoczęła działalność w Polsce w listopadzie 2006 roku, oferując pełną gamę ubezpieczeń komunikacyjnych dla właścicieli samoc…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

183 Opinie

użytkownik
Ocena:
Nie polecam oszuści!!!! Trudno wyegzekwować odszkodowanie!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
AXA Direct ubezpieczenie OC samochodu- czy warto skorzystać ? Do napisania artykułu skłoniła mnie sprawa załatwiana przez AXA Direct od ponad 100dni.Chodzi o szkodę nr.13.0016386, inaczej mówiąc wypłatę odszkodowania z OC pojazdu mechanicznego. I nie chodzi tu o to czy odszkodowanie zostało wypłacone czy nie, lecz jedynie o bezczynność AXA Direct a tym samym rażące naruszenie prawa. Ale po kolei. W dniu 3 czerwca 2013 w wyniku kolizji uszkodzony został pojazd. Sprawca podał dane i potwierdził swoja winę. 10 czerwca 2013 likwidator AXA Direct dokonał oględzin a następnie przesłał kalkulacje naprawy. Właściciel pojazdu przekazał pojazd do naprawy i upoważnił zakład naprawczy do reprezentowania i odbioru odszkodowania po dokonaniu naprawy. Zakład naprawczy sporządził kosztorys naprawy i przesłał do zatwierdzenia do AXA Direct. Zatwierdzony kosztorys zawierał klauzulę niedozwoloną. A był nią zapis ? naprawa na podstawie FV źródłowych fv za naprawę? .Axa Direct uzależnia wypłatę odszkodowania od przedłożenia przez zakład naprawczy faktur zakupu części. W tej sprawie wypowiadał się Sąd Antymonopolowy jak również Biuro Rzecznika Ubezpieczonych. Z e stanowisk tych wynika jednoznacznie, że żądanie to nie tylko jest bezpodstawne ale też naruszające prawo jakim jest tajemnica handlowa firmy. Jaki jest więc powód takiego żądania? Wg mnie zdobycie informacji handlowej, która może być wykorzystana w różny sposób . Wracając do sprawy . Na stronie internetowej Rzecznika Ubezpieczonych / http://rzu.gov.pl / można zapoznać się procedurą i terminami jakie ustawy nakładają między innymi na AXA Direct. Wynika, że Axa Direct powinna w ciągu 30 dni od zgłoszenia wypłacić odszkodowanie . W wypadku nie wyjaśnienia wszystkich okoliczności, odszkodowanie powinno być wypłacone w terminie 14 dni od dokonania ustaleń, jak to napisano na stronie Rzecznika Ubezpieczonych cytuje? odszkodowanie wypłaca się w terminie 14 dni od dnia, w którym przy zachowaniu należytej staranności (tzn. z użyciem całego swojego aparatu organizacyjnego, technicznego i kadrowego) wyjaśnienie tych okoliczności było możliwe,? koniec cytatu. Niestety pomimo upływu 30 dni , potem kolejny 14 dni po przesłaniu żądanych dokumentów, AXA Direckt nawet nie podjęła decyzji o przyjęciu odpowiedzialności. Po kontakcie na infolinii powiedziano, że na podjęcie decyzji AXA Direct ma 90 dni. Na prośbę o potwierdzenie tego pisemnie oraz podania przyczyn oraz podanie terminu zakończenia sprawy, Pani na infolinii potwierdziła, że zapisała to w akta. Upłynęło właśnie 100 dni i nadal nie ma żadnej odpowiedzi ani decyzji, więc w dniu 16 września 2013 zostaje wykonane połączenia na infolinię AXA Direct. Pani informuję, że nie ma decyzji że w ciągu 2 dni likwidator Pan Piecuch prześle na wskazanego meila pismo w tej sprawie. Minęło kolejne 3 dni, a Pan na infolinii kolejny raz potwierdził, że nie ma decyzji a Pan Piecuch powinien udzielić odpowiedzi wczoraj ale jej nie ma. Tak więc mamy zgłoszoną szkodę, brak decyzji i bezczynność AXA Direckt -co można zrobić? W pierwszym rzędzie zostały skierowane skargi do Komisji Nadzoru Finansowego co może skutkować karą dla AXA Direct. Pojazd został naprawiony a należności za naprawę wraz z odsetkami 13% dochodzone będzie na drodze sądowej. Tak więc każdy kto przeczyta tą historię może zastanowić się nad tym czy wykupić ubezpieczenia OC pojazdu w AXA Direct. Ja osobiście dziękuję i już złożyłem wypowiedzenia umowy. Leszek Uważam, że każda ze stron ma prawo przedstawić swoje stanowisko, więc przed opublikowaniem artykułu w dniu 19 września 2013 na adres axa@axadirect.pl wysłałem informację: W prasie ogólnopolskiej ukaże się artykuł którego pełną treść przesyłam w załączniku. Proszę o przedstawienie swojego stanowiska do dnia 26.09.2013, które zostanie opublikowane razem z artykułem. W odpowiedzi w dniu 23.09.2013 otrzymałem odpowiedź: Szanowny Panie, Odpowiedź na Pańskie zapytanie została wysłana przez Agencję Advanced Public Relations. Z poważaniem AXA DIRECT Była to jedyna reakcja na moje wystąpienie a z Agencji Advanced Public Relatios niestety nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem poszkodowany w wypadku samochodowym, którego sprawca ma ubezpieczenie w AXA. Na moje szczęście wezwałem policje. Sprawca został ukarany mandatem w wysokości 450zl. Sprawa toczy się już 3 miesiące i trafi do sadu. Po pierwszym miesiącu otrzymałem "wycenę" i propozycje ze wykopią moje auto za śmieszne pieniądze i dopłaca mi 300zł !!!! Za ta sumę nie mogę kupić auta z tego rocznika w takim stanie jak moje no chyba ze anglika z kierownica po prawej stronie!!! Wiec napisałem odwołanie poczta za potwierdzeniem odbioru. Po miesiącu napisali mi ze ODMAWIAJĄ WYPŁATY ODSZKODOWANIA bo na aucie sprawcy nie ma śladów wypadku. Nie wystarczy im że była policja i że mam świadka zdarzenia oni myślą że człowiek machnie ręka i nie będzie walczył o swoje. Dla mnie to jest kpina i spawa ląduje w sadzie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nigdy nie miałem problemów, a korzystam już 3 rok. Miałem jedną szkodę, likwidacja poszła sprawnie po prostej ścieżce likwidacji - w 7 dni wszystko udało się załatwić. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie ubezpieczajcie się w AXA, straszna badziew. Składki pobierają szybko i sprawnie. W przypadku szkody widać prawdziwe oblicze - OWU usiane jest paragrafami, z których korzystają, żeby klient nie zobaczył nawet złotówki. Nie polecam!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Banda złodziei. Z odzyskaniem odszkodowania za rozbity samochód zwlekają już 1,5 roku sprawcą był ich klient . Numer mojej szkody to 130005836. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIGDY WIĘCEJ TYCH ZŁODZIEJI! odszkodowanie nigdy nie przyszło, pieniądze płyną tylko w jedną stronę do firmy. Uraz z trwałym uszczerbkiem na zdrowiu, operacja, prawie rok rehabilitacji ale odszkodowanie nie przysługuje, po 4 odwołaniach dałem sobie spokój bo szkoda nerwów, do tego te reklamy że nigdy cie nie zostawią itd a ja właśnie tak zostałem oszukany przez tą firme i nie polecam nikomu. Życzę im jak najgorzej, bo to co wyprawiają to szkoda słów - człowiek sie nie liczy tylko to ile $ da, wtedy jesteś traktowany jak ktoś, potem zapominają o tobie i nawet nie odpisują już na nowe dowody w sprawie mojej choroby i wypadku... NIE POLECAM!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W sierpniu zeszłego roku kupiliśmy w komisie samochód, który został zarejestrowany na żonę. W komisie zostaliśmy poinformowani, że samochód nie posiada obowiązkowego ubezpieczenia OC i otrzymaliśmy jednodniowe komisowe ubezpieczenie, aby w ogóle można było nim wyjechać z komisu. Niezwłocznie po zakupie zawarliśmy ubezpieczenie OC (od około 20 sierpnia 2012). I niespodziewanie otrzymaliśmy 29 marca wezwanie do zapłaty z Axa Direct, w którym jak się okazało samochód był ubezpieczony przez poprzedniego właściciela, z żądaniem zapłaty składki od 20 stycznia do końca czerwca 2013. Na infolinii zostaliśmy poinformowani, że należy rozwiązać umowę i napisać prośbę o anulowanie składki, to składka zostanie automatycznie anulowana, co niezwłocznie dokonaliśmy. Niestety przyszło kolejne wezwanie do zapłaty, tym razem za okres od 20 stycznia do 2 kwietnia. Wiem, że w kraju absurdalnego bezprawia takie rzeczy są możliwe i zawarliśmy umowę w ogóle o niej nie wiedząc, bez żadnego kontaktu z ubezpieczycielem, ani z poprzednim właścicielem samochodu i że tak bezsensownie właśnie stanowi ustawa. Nie zmienia to jednak faktu, że Axa Direct zachowała się bardzo arogancko, bardzo nieprofesjonalnie i niezgodnie z biznesowym Kodeksem Etyki. Nie polecam i odradzam! Omijajcie Axa Direct z daleka! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Spoko, dobra cena polisy i po niewielkiej szkodzie z wysokości odszkodowania też byłem zadowolony. Naprawiłem i jeszcze ciut zostało :P skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Może być :-) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wyplata odszkodowania z AC za skradzione lusterka do auta z 2006 r. Pełne sterowanie skladanie elektryczne itp po odjeciu wszystkich procentow i udzialow wlasnych 360 pln za dwie sztuki , 2700 w sklepie.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dzisiaj otrzymałem polisę OC w AXA w formie elektronicznej. Należy ją wydrukować i wozić ze sobą do czasu otrzymania polisy listem. Polisa w formie elektronicznej zajmuje... 6 stron A4 (pdf). Jak zadzwoniłem na infolinię i zapytałem czy mam wozić ze sobą 6 stron A4 do czasu otrzymania polisy "papierowej" to pani odpowiedziała mi: "dla mnie może nic pan ze sobą nie wozić". Żenujące. Dla mnie ostatnie doświadczenie z tą firmą. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Nr szkody 12.0014793 z dnia28.06.2012. Miałem ubezpieczone szyby. No i co. Na początku wszystko szło dobrze. Zgłoszenie( pękła mi przednia szyba), skierowanie w Bydgoszczy do firmy NordGlass na wymianę i co!!!! Pan z Nord zrobił zdjęcia i po 2 godzinach siedzenia stwierdził , że na szybie nie ma widocznego punktowego uszkodzenia od kamienia i że wysyła zdjęcia do ubezpieczyciela. ( Gdybym wiedział cegła prosto w szybę! ) No ale co tam. Myślę sobie przecież specjalnie ubezpieczyłem szyby więc to pewnie tylko taka procedura.No i się zaczęło. Kolejna godzina czekania. Trzy próby dodzwonienia się z komórki ( jeżeli ktoś połączy się przed upływem 20 ; 25 minut wypłacam nagrodę! ) Ostatecznie brak zgody na wymianę szyby. A powód!!! Szyba pękła nie z przyczyn zewnętrznych.A z jakich mogła pęknąć? Oczywiście nie podają w takim razie z jakich przyczyn pękła. Samochód mam bezkolizyjny!!! Nawet gdyby pękła od słońca to chyba to także jest przyczyna zewnętrzna. I tak już zostało . Jeszcze oczywiście wymiana kilku pism gdzie AXA nigdy nie dotrzymuje terminu odpowiedzi!!! Tak trwało to prawie do końca Września. Ciekawe , że jak pojedzie się indywidualnie na wymianę szyby do NORDGLASS to kosztuje to ok 600 zł. a koszt takiej samej wymiany z ubezpieczenia z 10 % udziałem w Nordglass kosztuje już ponad 800 zł. !!! Sprawdzałem telefonicznie. ZMIENIAM UBEZPIECZYCIELA. . Firma AXA to zwykli złodzieje tak jak AMBER GOLD i firma NORDGLASS nie jest lepsza!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szkoda z AC w AXA (klasyczna stłuczka w mieście), minęło 5 miesięcy a decyzji o wypłacie odszkodowania nie ma. Na emaile nie reagują, dzwonić nie ma sensu gdyż człowiek w telefonie powtarza kółko, że oddzwoni z informacją (nigdy nie oddzwonił). W jedynym piśmie po 30 dniach od zgłoszenia piszą nieprawdę. Jedyna droga - sąd, właśnie składam pozew. Polisa AC w AXA nie jest warta więcej, niż papier na którym ją wydrikowano. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
czekam na odszkodowanie dwa miesiace dnoooo axa to brak profesjonalizmu oddaje sprawe do sadu i rzecznika skomentuj opinię »
Dodaj opinię