AXA DIRECT

Adres siedziby:
Avanssur S.A. Oddział w Polsce (AXA DIRECT)

ul. Chłodna 51
00-867 Warszawa

Infolinia AXA Direct:
22 599 9522

(183 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

AXA DIRECT rozpoczęła działalność w Polsce w listopadzie 2006 roku, oferując pełną gamę ubezpieczeń komunikacyjnych dla właścicieli samoc…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

183 Opinie

użytkownik
Ocena:
fikcyjne assistance w axa: 1. Nie mogłem otowrzyć auta, zepsuł się zamek - wezwałem assistance, bo mają w ofercie awaryjne otwieranie auta - przyjechała LAWETA i gość się pyta gdzie holujemy... Dzwonię jeszcze raz - kobieta mi powiedziała, że nie udało się otworzyć na miejscu. NO JASNE ŻE SIĘ NIE UDAŁO LAWETĄ OTWORZYĆ DRZWI... Wezwałem sam speca od otwierania awaryjnego i otworzył mi w 2 minuty za 100zł 2. Nie mogę uruchomić silnika, dzwonie na assistance a Pani mówi, że skoro już raz był problem podobny to może mi wezwać lawetę za 200 zł... To po co ja płacę za assistance? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam, Chciałem wszystkich uprzedzić aby sprawdzali gdzie ubezpieczał samochód poprzedni właściciel, jezeli była to AXA radzę natychmiast wypowiedzieć umowę. Po kupnie samochodu chciałem dowiedzieć się jaki jest status umowy z AXA tzn. czy składka jest opłacona nabieżąco (jak zapewniał poprzedni włściciel). Po wielu próbach kontaktu z AXA ("wszyscy operatorzy zajęci itp.) udało mi się połączyć z ich pracownikiem. Nie otrzymałem interesującej mnie informacji, ponieważ zaczęto mnie przepytywać o detaliczne dane osobiste w celu jak usłyszałem " przedstawienia kożystnej ofert kontynuacji". Na moje uwagi, że nie przoszę o ofertę ale tylko chciałem sprawdzić status składki, powiedziano mi, że dowiem się tego po otrzymaniu ofery. Jak się okazało wszystko to miało na celu wydłużenie terminu wypowiedzenia ubezpieczenia w AXA. Cała zabawa w kotka i myszkę trwała ok miesięca. Teraz ta "godna zaufania firma" domaga sie skladki za ten miesiác. Nie polecam takiego partnera ... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kontynuacja ubezpieczenia OC. Wysłałem pieniądze 6.02 2014. Do 12.02 nie otrzymałem żadnego odzewu i dzwonię do Axa. Panienka z okienka wszystko wyjaśnia i nic. Do 14.02 nie ma odpowiedzi i dzwonię po raz wtóry. W końcu wysłano certyfikat po ośmiu dniach od wysłania kasy i dwukrotnym dzwonieniu. Takiej obsługi to i za komuny nie było. Nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Termin wypłaty odszkodowania minał, pieniedzy nie ma " przelew czeka ale jest błąd systemu" OSZUSCI!!! ODRADZAM!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Stanowczo odradzam tę firmę zero kontaktu żadnych odpowiedzi na pocztę , prośbę o kontakt a także nie odbierają telafonów ciągle słychać aby czekać a to kosztuje myślę że do odebrania telefonu powinni oni płacić za połączenie to odzew byłby dużo szybszy, kłamią także na stronie internetowej że samodzielnie można zmieniać swoje dane oraz dane pojazdu jest to KŁAMSTWO nic nie można zrobić skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Najgorsza firma o jakiej słyszałem. już 49 dni czekam za wypłatą odszkodowania z nie mojej winy i nic.. jak grochem o ścianę można dzwonic i ponaglać ich.. niepolecam nikomu tej firmy... skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
NIE UBEZPIECZAJCIE NIC W AXA!!! Witam, opisze wam swoją sytuacje. 8 Października zglosilem szkode z polisy AC, w ciagu tygodnia odbyly sie ogledziny pojazdu a axa wyslala mi zawiadomienie o przyjeciu szkody i tu pozytywy sie koncza. Po terminie 30 dni nikt sie ze mna nie kontaktowal na infolinii slychac ciagle to samo ze wysylaja ponaglenie, ciezko sie dodzwonic (40 min czekalem na polaczenie). 12 Listopada wyslalem grozbe do axa i postraszylem rzecznikiem praw ubezpieczonych po czym 15 Listopada wyslali mi wreszcie wycene szczegolowa mojego autka ale decyzji o wyplacie nie.W wycenie szok! ubezpieczalem auto 3 miesiace przed wypadkiem i wg axa bylo warte 11000zł a na wycenie wartosc pojazdu 8300zł szkoda całkowita do wypłaty 3400zł. Polowy wyposazenia nie uwzglednili wartosc pojazdu zanizyli a koszt naprawy zawyzyli zeby wyplacic jak najmniej. Cwaniaczki tydzien pozniej przyslali mi powod dlaczego nie wyplacili odszkodowania w terminie 30 dni a na gorze listu wielkie zaskoczenie data 25.10.2013 (tak jakby wyslali w terminie). Znajomy rzeczoznawca napisal mi odwolanie od decyzji. Wysłałem za potwierdzeniem odbioru dotarlo na 26.11.2013. Axa ma 30 dni na odpowiedz dzis jest 28.12 a te skurczybyki zarty sobie robia 8.01.2014 mija 90 dni. Cos mi sie wydaje ze sprawa skonczy sie w sadzie. Pozdrawiam i naprawde nie kupujcie w AXA te opinie nie biorą sie z powietrza. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od tygodnia usiłuję zgłosić u nich szkodę komunikacyjną. Średni czas dodzwonienia się na podany nr to 25 minut (czas fluktuuje w granicach 15-40 minut). Gdy już uda się uzyskać połączenie, nie można jednak zarejestrować szkody, gdyż podany nr to tylko call center (1 osobowe, wnosząc po czasie oczekiwania na połączenie ;)). Przekazuje ono zgłoszenie do działu likwidacji szkód, które ma oddzwonić do klienta. Jednak nie oddzwania. Mimo, kilkukrotnych już ponagleń a nawet zgłoszenia reklamacji na standard obsługi klienta. Generalnie totalna porażka. Należy omijać tą firmę szerokim łukiem. Nie spotkałem się chyba jeszcze wcześniej z tak fatalną obsługą klienta, w ogóle. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam Axa teraz to Avanssur. Skradziono mi samochód 23 maja i dopiero tydzień temu udało mi się uzyskać odszkodowanie z pomocą Pani Rzecznik Praw Ubezpieczonych. Przez cały okres likwidacji mojej szkody słyszałem tylko w słuchawce że do 48h likwidator się ze mną skontaktuje i nic gdyby nie prośba z interwencją którą wysłałem do Pani Rzecznik myślę że do dziś bym nie miał pieniędzy. Nie odpuszczajcie i walczcie o swoje. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam ubezpieczyciela. U mnie wynikła taka sprawa. Prawie 2 miesiące temu miałem zdarzenie drogowe którego efektem było całkowite skasowanie mojego samochodu. Wina nie była po mojej stronie, a winowajca miał ubezpieczenie właśnie w Axa Direct. Bez problemowo spisaliśmy umowe wydrukowaną z ich strony gdzie opisalismy całe zajście podpisał wniosek że wina jest po jego stronie, była wzywana tez policja. po 2 dniach przyszedł specjalista na wycene. Wyceneotrzymałęm po 4 tygodniach i kilkunastu moich telefonach. Po wycenie otrzymałem informacje że wszystkie dokumenty są już dostarczone i mam czekać na pieniądze... Po następnych 2 tygodniach otrzymałem jednak e-maila (oczywiście po kilku moich telelfonach) że jednak brakuje jeszcze jakiegoś dokumentu "wyniku postępowania dotyczącego ustalenia stanu faktycznego zdarzenia," od tego czasu nie ma kontaktu z TU. NIe można się dodzwonić, na e-maile nie odpisują... I Chyba myślą że zapomne o tych pieniądzach. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam oszuści!!!! Trudno wyegzekwować odszkodowanie!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
AXA Direct ubezpieczenie OC samochodu- czy warto skorzystać ? Do napisania artykułu skłoniła mnie sprawa załatwiana przez AXA Direct od ponad 100dni.Chodzi o szkodę nr.13.0016386, inaczej mówiąc wypłatę odszkodowania z OC pojazdu mechanicznego. I nie chodzi tu o to czy odszkodowanie zostało wypłacone czy nie, lecz jedynie o bezczynność AXA Direct a tym samym rażące naruszenie prawa. Ale po kolei. W dniu 3 czerwca 2013 w wyniku kolizji uszkodzony został pojazd. Sprawca podał dane i potwierdził swoja winę. 10 czerwca 2013 likwidator AXA Direct dokonał oględzin a następnie przesłał kalkulacje naprawy. Właściciel pojazdu przekazał pojazd do naprawy i upoważnił zakład naprawczy do reprezentowania i odbioru odszkodowania po dokonaniu naprawy. Zakład naprawczy sporządził kosztorys naprawy i przesłał do zatwierdzenia do AXA Direct. Zatwierdzony kosztorys zawierał klauzulę niedozwoloną. A był nią zapis ? naprawa na podstawie FV źródłowych fv za naprawę? .Axa Direct uzależnia wypłatę odszkodowania od przedłożenia przez zakład naprawczy faktur zakupu części. W tej sprawie wypowiadał się Sąd Antymonopolowy jak również Biuro Rzecznika Ubezpieczonych. Z e stanowisk tych wynika jednoznacznie, że żądanie to nie tylko jest bezpodstawne ale też naruszające prawo jakim jest tajemnica handlowa firmy. Jaki jest więc powód takiego żądania? Wg mnie zdobycie informacji handlowej, która może być wykorzystana w różny sposób . Wracając do sprawy . Na stronie internetowej Rzecznika Ubezpieczonych / http://rzu.gov.pl / można zapoznać się procedurą i terminami jakie ustawy nakładają między innymi na AXA Direct. Wynika, że Axa Direct powinna w ciągu 30 dni od zgłoszenia wypłacić odszkodowanie . W wypadku nie wyjaśnienia wszystkich okoliczności, odszkodowanie powinno być wypłacone w terminie 14 dni od dokonania ustaleń, jak to napisano na stronie Rzecznika Ubezpieczonych cytuje? odszkodowanie wypłaca się w terminie 14 dni od dnia, w którym przy zachowaniu należytej staranności (tzn. z użyciem całego swojego aparatu organizacyjnego, technicznego i kadrowego) wyjaśnienie tych okoliczności było możliwe,? koniec cytatu. Niestety pomimo upływu 30 dni , potem kolejny 14 dni po przesłaniu żądanych dokumentów, AXA Direckt nawet nie podjęła decyzji o przyjęciu odpowiedzialności. Po kontakcie na infolinii powiedziano, że na podjęcie decyzji AXA Direct ma 90 dni. Na prośbę o potwierdzenie tego pisemnie oraz podania przyczyn oraz podanie terminu zakończenia sprawy, Pani na infolinii potwierdziła, że zapisała to w akta. Upłynęło właśnie 100 dni i nadal nie ma żadnej odpowiedzi ani decyzji, więc w dniu 16 września 2013 zostaje wykonane połączenia na infolinię AXA Direct. Pani informuję, że nie ma decyzji że w ciągu 2 dni likwidator Pan Piecuch prześle na wskazanego meila pismo w tej sprawie. Minęło kolejne 3 dni, a Pan na infolinii kolejny raz potwierdził, że nie ma decyzji a Pan Piecuch powinien udzielić odpowiedzi wczoraj ale jej nie ma. Tak więc mamy zgłoszoną szkodę, brak decyzji i bezczynność AXA Direckt -co można zrobić? W pierwszym rzędzie zostały skierowane skargi do Komisji Nadzoru Finansowego co może skutkować karą dla AXA Direct. Pojazd został naprawiony a należności za naprawę wraz z odsetkami 13% dochodzone będzie na drodze sądowej. Tak więc każdy kto przeczyta tą historię może zastanowić się nad tym czy wykupić ubezpieczenia OC pojazdu w AXA Direct. Ja osobiście dziękuję i już złożyłem wypowiedzenia umowy. Leszek Uważam, że każda ze stron ma prawo przedstawić swoje stanowisko, więc przed opublikowaniem artykułu w dniu 19 września 2013 na adres axa@axadirect.pl wysłałem informację: W prasie ogólnopolskiej ukaże się artykuł którego pełną treść przesyłam w załączniku. Proszę o przedstawienie swojego stanowiska do dnia 26.09.2013, które zostanie opublikowane razem z artykułem. W odpowiedzi w dniu 23.09.2013 otrzymałem odpowiedź: Szanowny Panie, Odpowiedź na Pańskie zapytanie została wysłana przez Agencję Advanced Public Relations. Z poważaniem AXA DIRECT Była to jedyna reakcja na moje wystąpienie a z Agencji Advanced Public Relatios niestety nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem poszkodowany w wypadku samochodowym, którego sprawca ma ubezpieczenie w AXA. Na moje szczęście wezwałem policje. Sprawca został ukarany mandatem w wysokości 450zl. Sprawa toczy się już 3 miesiące i trafi do sadu. Po pierwszym miesiącu otrzymałem "wycenę" i propozycje ze wykopią moje auto za śmieszne pieniądze i dopłaca mi 300zł !!!! Za ta sumę nie mogę kupić auta z tego rocznika w takim stanie jak moje no chyba ze anglika z kierownica po prawej stronie!!! Wiec napisałem odwołanie poczta za potwierdzeniem odbioru. Po miesiącu napisali mi ze ODMAWIAJĄ WYPŁATY ODSZKODOWANIA bo na aucie sprawcy nie ma śladów wypadku. Nie wystarczy im że była policja i że mam świadka zdarzenia oni myślą że człowiek machnie ręka i nie będzie walczył o swoje. Dla mnie to jest kpina i spawa ląduje w sadzie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nigdy nie miałem problemów, a korzystam już 3 rok. Miałem jedną szkodę, likwidacja poszła sprawnie po prostej ścieżce likwidacji - w 7 dni wszystko udało się załatwić. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »