AXA DIRECT

Adres siedziby:
Avanssur S.A. Oddział w Polsce (AXA DIRECT)

ul. Chłodna 51
00-867 Warszawa

Infolinia AXA Direct:
22 599 9522

(183 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

AXA DIRECT rozpoczęła działalność w Polsce w listopadzie 2006 roku, oferując pełną gamę ubezpieczeń komunikacyjnych dla właścicieli samoc…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

183 Opinie

użytkownik
Ocena:
Nie można się dodzwonić ... kontaktu mailowego żadnego nic tylko użeranie się ... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam AXY. Towarzystwo tylko czeka na pułapkę podwójnego OC. przed upływem polisy ... brak wiadomości email i dokumentu pdf brak wersji listowej brak kontaktu oczekiwanie powyżej pół godziny brak odpowiedzi na maile. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam. Zdecydowanie odradzam to towarzystwo ubezpieczeniowe. Wyłudzają od ludzi oplatę za Oc pojazdu. Jeżeli kiedykolwiek będziecie mieli zawartą z nimi umowę ubezpieczeniową i z różnych przyczyn wypowiecie umowę bo np. inne towarzystwo zaproponuje wam lepsze stawki to nie da się od nich uciec. Będziecie doatawać bezpodstawne wezwania do zaplaty z groźbą wpisania do Rejestru Dłużników. Na kontakt z infolinią nie macie co liczyć-oczekiwanie po 4 godziny a jak się już dodswonicie to i tak nic nie wyjaśnicie, bo za każdym razem słyszycie co innego, że sprawa jest nieaktualna, że rozwiązanie umowy zarejestrowali. I ku waszemu zdziwieniu po zapewnieniach doradcy że sprawa jest zamknięta na drugi dzień otrzymacie wezwanie do zapłaty ale już przez firmę windykacyjną. Tak więc pytam się gdzie tu rzetelność firmy. Mają straszny bałagan. Kto mi zapłaci za szkody moralne, za nerwy, za bezpodstawne groźby. Lto suę pytam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Rzeczoznawcy którzy nie wiedzą jak wypełnić zgłoszenie szkody (później dosyłać wszystko i wyjaśniać trzeba na własną rękę), infolinia 40min czekania po to żeby jakiś student na praktykach musiał się dopytywać o wszystko kolegi obok. Zero kontaktu i informacji o przebiegu sprawy. Kombinowanie jak opóźnić i zaniżyć wypłatę na każdym kroku. Nigdy więcej axy... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ja po przykrych doświadczeniach z tą firmą w przeszłości trzymałem się od nich z daleka niestety nastąpiło przejęcie liberty i znów stałem się "szczęśliwym" posiadaczem ich polisy. Zgłaszałem sprawę z ubezpieczenia domu a konkretnie asistans od 72 godzin czekam na specjalistę który zajmie się moim problemem..... W nagłych zdarzeniach czas ma znaczenie to nie jest planowany remont który można zaplanować i dostosować, mimo 2 krotnego umawiania się przez technika na żaden termin się nie pojawił!!!!!! Zdecydowanie odradzam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie da siędodzwonić skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Brak możliwości dodzwonienia się na infolini. W sumie stracilem 4h czekania na łaskawe odebranie telefonuprzez konsultanta i się nie doczekałem. Drogą mailową odpowiadają po najdłuższym możliwym terminie. Chce zrezygnować z ubezpieczenia po złomowaniu pojazdu i nie mogę, zawsze mają jakiś problem. Czekam już 3 mc i zawsze jakaś bzdurna odpowiedź. Tą firmą powinien się ktoś zająć. Czuję się przez nich okradany z czasu i pieniędzy. Kto zezwala na działanie takich firmy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie, nie i jeszcze raz nie! Brak jakiejkolwiek informacji o końcu polisy, brak propozycji chociażby na mailu. Gdy chciałam się do nich dodzwonić na połączenie czekałam ponad 30 minut! Byłam u nich 3 lata a zaproponowali mi więcej niż konkurencja. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
potwierdzam, nie mozna uzyskać kontaktu z nimi ani telefonicznie ani przez formularz kontaktowy, nie informuja ile osób czeka w kolejce telefonicznej, jaki czas oczekiwania, sami pracują na swoja złą opinię!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
UCIEKAĆ JAK NAJDALEJ OD AXA !!! Kpina, nękanie smsami i mejlami o nie zapłaconym ubezpiczeniu, mimo że jest uregulowane, jeden wielki BAŁAGAN. Naciąganie na dodatkowe koszty. Sprawy nie idzie załatwić z nikim tam, na infolinii się coś ustala później wynika coś innego. Nie odpowiadają na mejle, albo odpowiedź jest zupełnie jakby z innego wątku. Tak jak by WALIĆ GŁOWĄ W ŚCIANĘ. celowe działanie, naciąganie. skomentuj opinię »
Dodaj opinię