Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

18 kwietnia 2008 r. Grupa Carlo Tassara uzyskała zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku. 1 września 2008 r. Alior Bank S…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Nie polecam. Brak kompetentnych ludzi skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Masakra . Nie polecam tego banku , ludzie tam nie mają pojęcia o tym co robią, zwłaszcza weryfikacja . Bankierzy ok starają się jak mogą ale ktoś kto nie ma pojęcia o niczym podejmuje decyzję. Nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam tego banku, pracują tam niezbyt kompetentne osoby . Dzwonią marudzą i wmuszają kredyty a potem ktoś kto nie ma pojęcia o tym co robi weryfikuje wnioski i wystawia odmowę pomimo dobrej zdolności kredytowej. Nie nie nieco jeszcze raz nie polecam . skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Okropny bank. Spłacam raty z Euro Agd w terminie, a tu dzwoni automat i rozkazuje się weryfikować i powiedzieć, że zapłaciłam. Żenada. W dodatku rozmawiając z infolinią nie można poznać salda pozostałego do spłaty, dostałam polecenie, że mam się udać do placówki. Nigdy więcej nic wspólnego z nimi mieć nie chcę i nikomu nie życzę i nie polecam! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zrobiło się strasznie w tym banku. Skrócony czas pracy do 17, nie można nic załatwić. W bankomatach polikwidowane nominały po 20 złotych. Teraz jak chce wypłacić 20 lub 40 złotych muszę to zrobić w bankomacie konkurencji za co naliczają opłatę. Po złożonej reklamacji odpowiedzi brak. Dodzwonić się do nich graniczy z cudem. Ludzie powierzają im swoje pieniądze, a oni w [Moderacja] sobie lecą. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jakaś istna masakra, przy zakładania konta podane zostały znikome informacje o ofercie jak i samym moim rachunku+bankowości internetowej! Do tego za każdym razem gdy dzwoniłem na infolinię czekałem po 20minut na połączenie nocą i wielokrotnie odpuszczam bo ile można czekac! Gdzie infolinia jest podobno 24/h istne jaja i nabijanie kieszeni na klientach odradzam ten bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam. Regularnie wytępujące problemy: 1. blokowanie transakcji kartą przez internet - "ze względów bezpieczeństwa", ale trzeba na infolinię dzwonić, żeby zapłacić za zamówienie 2. awarie bankowości internetowej - poza "zaplanowanymi" niedostępnościami które rozwumiem, zdarzają sie kilkugodzinne niedostępności bankowości internetowej - w dni robocze i w godzinach roboczych! 3. pracownicy zmieniają się praktycznie za kazdym razem jak czegoś potrzebuję, więc posiadanie swojego "opiekuna" zupełnie mija się z celem (usługa szeroko reklamowana) 4. nie ma co liczyć na szybkie załatwienie jakiejkowleik sprawy. Wyliczenie zdolności kredytowej - 2 dni robocze, przedstawienei oferty na kredyt - 1 dzień roboczy, przedstawienie oferty na ten sam kredyt ale inny okres spłay - kolejne 2 dni robocze. Przyznanie kredytu (to rzeczywista sytuacja), włącznie z załatwieniem wszystkich formalności: 3 tygodnie. 5. nie ma co liczyć na jakiekolwiek "oszacowanie" na szybko (np. zdolności kredytowej, czy wysokości raty), bo przeważnie "bankier" robi taką analizę pierwszy raz w życiu. Dla porównania mam inne konto w innym banku który na rynku jest od ponad 20 lat, i nie ma rotacji pracowników, systemy działają stabilnie, i moje ulubione: panie wszystko robiły już tysiąc razy w życiu, więc żadne pytanie ich nie zaskakuje, a zdolność kredytową liczą w pamięci. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Byłam w tym "banku" dowiedzieć się o kredyt. Pani sprawdzając mnie w biku powiadomiła że nie może zrobić mi wyliczenia gdyż w nim widnieje. Wcześniej byłam w innym banku i wszystko było w porządku. Zaczęłam się martwić co to może być ponieważ nigdy nie miałam żadnych zadłużeń ani kredytów. Godziny zastanawiania się w końcu ściągnęłam raport bik i okazało się że jest wszystko w porządku... Zostałam wprowadzona w błąd, straciłam czas, pieniądze na raport, kosztował mnie to dużo nerwów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Totalna masakra. Chciałam wziąć dość znaczny kredyt, rozmawiałam z konsultantem telefonicznie, miałam mu przesłać dokumenty na potwierdzenie zatrudnienia. Nie odezwał się w umówionym czasie a na maila nie odpowiada. Jeśli ma urlop, powinien przekazać komuś innemu prośbę o telefon. skomentuj opinię »
Dodaj opinię