Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

18 kwietnia 2008 r. Grupa Carlo Tassara uzyskała zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku. 1 września 2008 r. Alior Bank S…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Jestem zbulwersowana tym co jest teraz, jaka intuicyjność ?????? wręcz odwrotnie, żeby wykonać przelew trzeba klikać i klikać. Zamierzam uciekać z tego banku a jestem tu już kilka lat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kategorycznie odradzam tego banku ? Nie, nie banku bo tak bank nie robi przynajmniej nie te co do tej pory posiadam. Potrafił zablokować konto i przelew bo tak i koniec ... zero informacji ... kontakt zwrotny ? Ha bardzo śmieszne!!! Już wolę ING lub PKO skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Od niedawna ubiegam się o kredyt offline będąc osobą zajmującą się prowadzeniem sporych pojazdów czyli praca na ciężarówce rodzaj międzynarodowe i dzisiaj otrzymałem kredyt który potrzebowałem Trwało to mega krótko gdzie wszystkie opcje wykonywane były przez telefon pełen szacunek dla takich ludzi którzy rozumieją Właśnie takich ludzi jak ja którzy nie mają opcji być na miejscu i chcieliby skorzystać z jakichkolwiek usług a nie mogą pojawić się w jakiejkolwiek placówce tutaj aż w szczególności dziękuję panu Adamowi który przez telefon i doprowadził do zawarcia umowy szacuneczek Jeszcze raz dziękuję Dla mnie jesteście najlepsi mega bomba?? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientem Alior BANK od 4 lat i z zażenowaniem obserwuję jak jak jakość obsługi klienta i oferta \"schodzi na psy\". OD MIESIĄCA czuję się nie jak klient instytucji, która bądź co bądź zarabia na mnie ( KONTO BIZNESOWE I PRYWATNE), ale jak pacjent NFZ kt zabiega o wizytę u specjalisty. MÓWIĘ KONKRETNIE O GŁÓWNYM ODDZIALE W ŁODZI na ul. PIOTRKOWSKIEJ. Opiekun klienta biznesowego odwołuje kilkakrotnie spotkania, nie oddzwania, mówiąc krótko w nosie ma klienta. Nadmienię, że od 4 lat pierwszy raz potrzebowałam tego kontaktu. P DYREKTOR tego oddziału [Moderacja] widać ma nie wpływu na pracę swoich podwładnych pomimo interwencji u niej, nic się nie zmieniło. NOSZĘ SIĘ Z ZAMIAREM ZAMKNIĘCIA KONT I ZAKOŃCZENIA WSPÓŁPRACY Z ALIOR BANKIEM- ciekawa jestem czy to ja mam takiego pecha, czy \"ryba gnije już od głowy\" i z desperacji wybiera się słabych menagerów na stanowiska zarządcze. \r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
oto co widać po zalogowania się do alior banku na kliku moich kontach\r\n\r\n{{ahCtrl.title}}\r\n{{abCtrl.title}} {{abCtrl.currency}}\r\n{{\'credits.loans.overdue-charges\' | translate}}\r\n\r\nżenada !!!\r\n\r\nmieli całkiem przyzwoity system \r\n\r\ntrzeba stąd uciekać i to szybko - nie mam zamiaru zapisywać w notesie ile kasy mam u nich - i sprawdzać czy mnie nie [Moderacja] skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank........ mam kredyt hipoteczny... milion formalności, a najgorsze jest to że jest tyle ukrytych opłat i dodatkowych dokumentów o których nie mówią na początku, ale jak już sie podpisalo umowę to co, zmieniać bank, zrywać umowę z deweloperem itp? dodatkowo za wszystko prowizje opłaty itp... za każdy dokument, wypis wpłatę. OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
czlowiek dzwoni i po pol godzinie nie racza odebrac telefonu....jakies zarty sobie robia....a czlowiekowinabija sie za polaczenie.... a jak wyslesz email to kilka dni czekasz na odpowiedz z ich strony. porazka po calosci skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jeden gada tak drugi gada swoje a 3-ci podaje nr .19 502 . a tam super wiadomość 100 zł zabrane .za saldo debetowe .spłacone 2 lata temu skomentuj opinię »
Dodaj opinię