Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

18 kwietnia 2008 r. Grupa Carlo Tassara uzyskała zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku. 1 września 2008 r. Alior Bank S…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Kantor Walutowy debit cards are just useless... you get a EUR debit card but every payment you make is charged in USD and then, exchanged to EUR with an extremely bad rate. It does not make sense at all to have these accounts, not recommended at all. Their Helpdesk, did not reply for 3 weeks and 3 emails. Keep away of this Alior Kantor Walutowy account skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam niestety do czynienia z Alior Leasing - KATASTROFA. Od początku same problemy. Za spóźnienie opłaconej raty naliczyli 99 zł za monit, którego od dwóch miesięcy nie widziałem na oczy, potracili mi to z raty, więc brakowało w racie to wystawili kolejny monit na 99zł. I tak się bawią w kotka i myszkę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragiczne traktowanie klientów. W dniu wczorajszym tj. 6.05.2019 r. w oddziale Alior Bank S.A przy ul. Reymonta 6 w Warszawie miało miejsce dość dziwne zdarzenie. Około godz. 14.10 - 14.30 zebrało się dużo klientów do obsługi gotówkowej. Pani dyrektor oddziału biegała wręcz od klienta do klienta informując każdego po kolei, że przecież mogą Państwo wpłacać pieniądze przez internet, można wykorzystać bankomat (wpłato-mat) itd. Tak jak by siedzący tam klienci byli idiotami i siedzieli w tym banku, bo nie mają nic lepszego do roboty. Przepraszała, że taka kolejka, no bo był długi weekend i wszyscy klienci nagle pojawili się właśnie teraz w banku. Na moja uwagę, że to nieprawda i tak wygląda to co miesiąc, bo przychodzę tu regularnie co miesiąc ( spłacam kredyt, który mój mąż wziął w tym banku - niestety) pani dyrektor Oddziału [Moderacja] stanęła nade mną i zaczęła wytrząsać się nade mną mówiąc do mnie niestworzone rzeczy: jak ja się zachowuję ( podniosła na mnie głos, więc nie pozostałam dłużna ), zaczęła krzyczeć, że wezwie ochronę, kasjerom kazała przerwać pracę - cyrk. Na moją uwagę, że wygląda to tak jakby chciała mnie z banku wyrzucić, powiedziała, że ona jest u siebie. ONA jest tu dyrektorem. A wszystko to pod okiem kamery monitoringu. Może warto go przejrzeć ? Po prostu żałosne. O 14.30 jeden z dwóch kasjerów poszedł na przerwę, a pani dyrektor poinformowała zgromadzonych klientów, że koleżanka musi iść coś zjeść bo jeszcze od rana nic nie jadła. Dość infantylne zachowanie. Jeśli pracownikowi należy się przerwa to z niej korzysta ? normalne. Oczywiście nikt z pracowników Banku pracujących tego dnia nie zastąpił w kasie koleżanki.\r\nGdyby nie ten kredyt i mała ilość oddziałów w Warszawie to nigdy więcej bym nie przyszła i nie skorzystała z usług tego Banku. \r\n\r\nSama jestem urzędnikiem państwowym i to z czym się spotkałam było dla mnie po prostu szokiem. Jak przedstawiciel Banku może tak zachowywać się w stosunku do klientów i to DYREKTOR.\r\n\r\nZaznaczyłam jedną gwiazdkę, bo pole oznaczone * było obowiązkowe . Powinno być zero.\r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa kasowa klienta w Szczecinie al.niepodleglisci to comiesięczny dramat.kokejki po 1.5 personel uodporniony klienci zmęczeni sytuacja i brakiem zmian poziomu obsługi. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szczerze nie polecam tego banku i jego usług. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Chciałem przestrzec przed tym bankiem a zwłaszcza o placówce w Skarżysku . Reklamy o wysokiej kulturze to obłuda i [Moderacja] skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jak można się skontaktować z bankiem? Dzwoniąc na infolinię zgłasza się,, wirtualna asystenka", a ja bym chciała połączyć się z konsultantem. Jednak nie ma takiej opcji, mon stóp maszyna do mnie gada. skomentuj opinię »
Dodaj opinię