Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

18 kwietnia 2008 r. Grupa Carlo Tassara uzyskała zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku. 1 września 2008 r. Alior Bank S…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Ja [Moderacja] .masakra z tym bankiem. Nigdy w życiu więcej aliora, ani banku ani leasingu. Nie dajcie się wrobić, od poczatku same problemy. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Pani Bankier w Łodzi przemiła, sympatyczna i kompetentna natomiast jeśli chodzi o centrale w Krakowie to już totalna porażka od weryfikacji począwszy. Ja pytam kto tam siedzi?Ludzie ,którzy widzą tylko cyferki a nie człowieka, klienta.Zacznijcie zachowywać się jak ludzie a nie roboty. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
naciągacze dziadostwo im chodzi o pozyskanie danych osobowych a nie na udzielaniu kredytów Paranoja wydzwaniają nawet o 22 skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Rozmowa przeprowadzona z kosultantką, która przedstawiła się jako Dorota [Moderacja] . Zero pomocy wobec starszej osoby, wręcz utrudnianie rozwiązania problemu związanego z niemożnością zalogowania się na konto. Efekt - konieczność osobistej wizyty w oddziale banku. W imieniu mamy - serdeczne dzięki, wzięte w wielki cudzysłów! Chciałoby się zawołać: chroń nas panie przed taką obsługą!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank. Fatalna polityka. Blokują konto, całe konto tj nie można wypłacić pieniędzy, zrobić przelewu zadnego, nic, za dwa dni spóźnienia w spłacie raty. Tragedia. Trzeba iść do banku, bo telefonicznie nie odblokują ... Poszłam i przy okazji zamknęłam konto. Od tego banku trzymajcie się jak najdalej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
mimo komunikatu rządu że trzynastki są wolne od zajęć komorniczych, ten bank ustalił swoje zasady i blokuje ludziom trzynastki chyba by trzeba im kary od UOKiK skomentuj opinię (2) »
Dodaj opinię