Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

18 kwietnia 2008 r. Grupa Carlo Tassara uzyskała zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku. 1 września 2008 r. Alior Bank S…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Ja mam pozytywne doświadczenia z tym Bankiem i polecam go gorącą. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bylam klientka w alior banku w bydgoszczy przy ulicy magnuszewskiej obsluga beznadziejna szczegolnie uczacy sie chyba dopiero pan pracownik ktory wymysla jakies dziwne nowosci wstyd zeby taka osoba obslugiwala czekajacych w dlugiej kolejce klientow .Nie na tym chyba zalezy bankom zeby tracic klientow szkolenia moga odbywac sie w mniej obciazonych placowach i to bylo juz kolejny raz. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem od kilku lat klientem banku Alior i jest CORAZ GORZEJ. Płatne wybieranie z bankomatów (kiedyś było bezpłatne na całym świecie hahhhaaa), obsługa internetowa konta też się POGORSZYŁA (bardzo mulasto działa, przeokropnie wolno, co przy dokonywaniu kilku przelewów jest bardzo uciążliwe), przelewy też są płatne. Szukam nowego banku. Nie polecam Alior Banku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
byłem klientem banku BPH miałem wypłaty z wszystkich bankomatów za darmo itp. teraz przejął to ALIOR bankomaty płatne wszystkie a na dodatek nie ma ich w moim mieście .a ponadto zwiększono różne opłaty. Wynegocjowałem warunki konta z BPH. ALIOR nie zatroszczył się by cokolwiek z tego utrzymać. LIKWIDUJE KONTO W ALIOR. Proszę mi powiedzieć nie dałbym żadnej gwiazdki ale bez tego nie dodam wiadomości wymuszanie jest to chociaż jednej gwiazdki skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W BPH było ok zmiana numeru konta bez żadnej informacji poszedłem spłacić kartę i zamknąć konto przymusowy skan dowodu bo jak nie to nie obsluze będzie skarga gdzie trzeba wyższa kultura śmiechu warte skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank jak to bank. Ma swój interes i tyle. Obsługa jest tak szkolona by broń boże niczego nie załatwić dla klienta, tylko odfajkować sprawę. Pisałam o tym banku już 2 x i nawet nie ma śladu po mojej opinii. Tak dalej to moż e ilość klientów przejdzie w jakość obsługi skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to dno.Nie dość że bez zgody przenieśli mnie z BPH to jeszcze od razu zablokowali mi kartę i wysyłają pisma bo było na minusie 62 zł.Wypowiedzieli umowę za 62 zł minusu i w dodatku od razu siadł mi komornik na konto za śmieszne 352 zł,w banku BPH nie było takich skeczy bo BPH nie sprzedawał swoich klientów komornikom.Czekam na 30 dniowy okres wypowiedzenia z ich strony i odradzam ten bank bo to złodzieje.Nie omieszkam też odradzać wszystkim kogo napotkam na swojej drodze. Życzę im żeby odbiło się to im czkawką. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Postępując ,,zgodnie z instrukcją" i własną intuicją zalogowałam się... tyle, ze okazało się, że poza zmianą hasła (o tym pisali wcześniej) zmienił mi się identyfikator i nr konta... Bardzo nieczytelna strona!!! Straciłam historię konta! Jeśli będę potrzebowała info sprzed daty 04.04.2016? W przelewach zdefiniowanych taki bałagan, że ręce mi opadły... Nic mnie już nie trzyma i raczej zmienię bank, bo i tak okazuje się, że muszę wszędzie pozmieniać konto (firma, US, PZU itp). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
...uj nie bank Na infolinię całymi dniami nie można się dodzwonić. U nich za 5 minut trwa wieczność. Na telefon w oddziale nic nie można załatwić tylko trzeba pofatygować się osobiście. Śmiechu warte. Jak najdalej od nich. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jestem/byłam klientem BPH z czego byłam bardzo zadowolona. teraz to jest porażka. dodzwonić się do aliora to istny cud, olewający stosunek do klienta 2 godziny czekać aż przełącza dalej i tak się nie dodzwoniłam. chyba czas zmienić bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
do niedawna byłem szczęśliwym klientem BPH, które zostało przejęte przez jakąś pomyłkę bankową pn. Alior Bank. Dzisiaj, pierwszy dzień mojej zsyłki. Próbuję od rana zalogować się zgodnie z instrukcją Alior Banu w systemie bankowości elektronicznej aby korzystać z moich kont - bez rezultatu. Wobec tego wielokrotnie staram się dodzwonić na infolinie Alior Banku (12) 19502, (12)3707000 (rzekomo czynne całą dobę przez 7 dni w tygodniu) aby uzyskać jakąś pomoc - cały dzień słyszę ''wybrany numer jest niedostępny". Szukam pomocy w placówkach i oddziałach banku w mieście, chcę się dodzwonić - proszę bardzo, za pośrednictwem numeru (12) 3707000. Dwa tygodnie temu poszedłem do jednego z oddziałów dowiedzieć się co mnie czeka kiedy stanę się klientem tego wyrobu bankopodobnego - "jeszcze nic konkretnego nie wiemy, proszę przyjść po 27 marca" słyszę. Totalny bałagan i brak kompetencji. Z czystym sumieniem można polecać swoim wrogom. Najniższa, możliwa ocena pół gwiazdki to co najmniej o trzy gwiazdki za dużo skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Posiadam konto w BPH. Dzisiaj po połączeniu z Alior Bankiem nie mogę zalogować się na konto. . . uj z takim bankiem. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Posiadam "jeszcze" konto należące do bph. Do tej pory byłam b. zadowolona. Jednak moja radość nie trwała długo . Od kiedy"łapę"na moim koncie położył Alior ,sielanka się skończyła . Po pierwsze - na jeden miesiąc przerwali pobieranie raty kredytu ,przez co straciłam wcześniej umówione odsetki( oczywiście następne raty pobierają prawidłowo. Ostatnio doznałam szoku ,ponieważ na koncie nagle znalazła się kwota którą oczywiście pobrali bez wcześniejszej informacji w wys 75zł. Opis transakcji -opłata za limit . I to wszystko ! Jednym słowem dziadostwo!Kończę współpracę z tym Czymś co ośmiela nazywać się bankiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim współpracowałem. Kiepska obsługa, słaba infolinia, dodatkowo sami szperają na kącie klientów blokują karty ustawiają opcje których klient nie potrzebuje. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam. jestem na etapie zamknięcia konta. Opłaty prawie 30zł mimo że zapewniali mnie że będą mniejsze. Przelewy w euro przychodzące kurs 3.8 a wychodzące kurs 4.7. co miesiąc mam wpływy tego samego dnia ale w tym banku to jest loteria czy zaksięgują. na każdym praktycznie bankomacie opłaty 3-5zł dla młodego człowieka takie konto w ogóle nie wchodzi w gre. Założyłem w mbanku zobaczymy co z tego wyjdzie. pozdrawiam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam skonczyl mi sie termin waznosci dow.osobist.mam stary zaswiadczenie z Urzedu Miasta,ksiazeczke wojskowa,inne dokumenty wazne wydane przez Polskie Urzedy,stary dow.nie stety nie akceptuja.Zalozenie w tym Banku konta bylo najwieksza pomylka w moim zyciu,nie moge pobrac swojego wynagrodzenia,nie respektuja Przepisow ktore obowiazuja w tym kraju,a sa w Polsce nie u siebie,wiec po prostu zostalem bez srodkow do zycia,nie mam na leki bo jestem osoba niepelnosprawna,to dziadostwo prosze nie zakladajcie kont w tym Banku,po prostu dziadostwo i zlodziejstwo przetrzymywanie nie swoich pieniedzy,to zlodziejski bank i to co wyczynaja to przestepstwo,ten bank naciaga ludzi,i nie stosuje sie do Polskiego prawa,stanowia swoje przepisy,ktore nie sa zgodne z prawem moze ktos w koncu zajmie sie tym zeby obce Banki nie respektowaly Polskich przepiow tylko swoje interesy.Zwracam sie do wszystkich Polakow zeby nie zakladali konta w tym Banku,bo to zlodzieje i oszusci!!!najbardziej dziadowski i zlodziejski Bank,nie zasluguje nawet na 0 gwiazdek,dla mnie to mniej niz 0 dziekuje,bo nie wiem jak przezyje,bez lekow,i srodkow do zycia,ale dziadostwo to dziadostwo w naszym kraju skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam Umowę z Alior Bank SA na 5 lat niby bez żadnych opłat, a obciążyli mnie najpierw na koniec grudnia 2016 opłatą w wys. 12 zł za prowadzenie rachunku. Po mojej reklamacji zwrócili na drugi dzień przepraszając za "pomyłkę". A po dwóch miesiącach (koniec lutego 2017) dokładnie to samo!!! - ponowne obciążenie na 12 zł... Po mojej interwencji oczywiście znowu przeprosili i zwrócili jednocześnie informując, że do końca marca zmodyfikują system.... A ja ostrzegam innych klientów, żeby kontrolowali zapisy na swoich kontach, bo podejrzewam że wielu nie zauważa takich operacji, albo je po prostu lekceważy... Według mnie to bezczelne wyłudzenia - może klient się nie upomni... I jeśli takich klientów są tysiące, to proszę zauważyć jaką kasę sobie "nabijają"... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Alior Bank to moj koszmar! Moja nieżyjąca matka miala kredyty w tym banku. Po jej smierci złożylem niezbedną dokumentacje w celu dopełnienu formalnosci co do warunkow splaty kredytów. Alior Bank kompletnie mnie zignorował a wręcz olał.! Przez rok czasu nie ruszyla moja sprawa. Po roku Bank bez uprzedzenia oddał dlug do windykacji! Na nic zdały sie moje pisma i telefony! Firma "Europa" która ubezpieczala w.wym. Alior Bank kredyt także do tej pory nie wyplaciła odszkodowania z tytulu ubezpieczenia kredytu i ubezpieczena na życie po mojej zmarłej matce. Szanowni klienci ! Radzę Wam omijajcie ten Bank szerokim łukiem! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
strasznie prymitywny bank, az musze napisac opinie, przerwa konswerwacyjna jak wszedlem o polnocy to juz byla i info ze potrwa do 10 rano!!! w zadnym innym banku sie to nie zdarzylo, a korzystam z mbanku i mille. a znajac zycie, czyli w ostatnim przypadku takich prac o 10 nie uruchomili tylko kolejna infrmacja ze do 12 potrwa przerwa... aplikacja mobilna prymitywna jak na te czasy, stan konta sie sam nie odswierza, trzeba sie wylogowac wpisac login i haslo narysowac... za kazdym razem no wlasnie, narysowac, zamiast logowania touchID, caly czas chodze i rysuje po kropkach.. predkosc dzialania apki tez nie powala, przelewow natychmiastowym tez nie doswiadczymy, tylko na stronie. generalnie to zatrzymali sie chyba z 10 lat temu skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
super placówka i miła obsługa,polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa w oddziale (przynajmniej ta Pani na którą trafiłem) jest ok. Po za tym dno nie bank i do tego brak kontaktu telefonicznego aby cokolwiek załatwić- oczywiście po za kredytami, hipotekami itd. Ocena powinna być "0" niestety strona tego nie przyjmuje i jest 0,5 :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia... Musiałem pofatygować się do oddziału, żeby uaktualnić adres email i nr telefonu. Po odczekaniu ponad pół godziny (na 2 stanowiska czynne było jedno) pracownica banku załatwiałą tę sprawę kolejne pół godziny. dwa razy upewniałem się, że wszystko będzie dobrze. Po powrocie do domu przekonałem się, że zmiany nie zostały wprowadzone. Infolinia poradziła ponowną wizytę w oddziale. Po ponownym półgodzinnym czekaniu w kolejce (po moim wejściu pracownik jednego z dwóch stanowisk trwale je opuścił i znowu było jedno czynne) następną godzinę spędziłem na usiłowaniach zmiany moich danych. na koniec tej wizyty dowiedziałem się, że poczekam jeszcze do 48 godzin, aż dane zostaną trwale wprowadzone do systemu. Spuścić kurtynę. Bank zadowala się obsługą emerytów i odgwizdał wszelkie ambicje sprawnego zarządzania. Pozostały tylko irytujące swoim brakiem pokrycia w faktach reklamy z melonikami, co chyba miało kiedyś budzić jakieś skojarzenia z londyńskim City... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Alior Bank S.A. Placówka Partnerska Kołobrzeg super :) Miła obsługa . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Żenada, okropne problemy przy spłacie końcowych rat AGD, a weryfikacja to cyrk - dla bardzo cierpliwych i tolerancyjnych osobników. Uważajcie na ostatnie raty! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
świetny bank Alior Bank serdecznie polecam wszystkim gorąco jeżeli chcesz ulokować swoje pieniążki ten bank jest bardzo odpowiedni ,swietne oprocentowanie ,bardzo wyszkolona i przemiła obsługa na każde pytanie odpowiedz dober rady a przedewszystkim zawsze znajdziesz odpowiednie konto dla siebie .Nie marnuj czasu na szukanie po innych bankach bo nic lepszego nie znajdziesz .Ten bank jest dla Ciebie .Bardzo polecam gorąco skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Polecam Bank miła obsługa,wszystko sprawnie i szybko załatwione skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W Jaworznie przy ul. Kolbego 11 wreszcie zatrudniono kompetentnego faceta. Jest miły, wszystko cierpliwie wyjaśnia i przyjemnie się z nim rozmawia. Mam nadzieję, że zostanie na dłużej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nieetyczne, bezpodstawne i bezprawne działania pracowników Alior Banku - Nękanie telefonami pomimo opłaconej raty. Nie Polecam ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Coś kombinują. Blokują płatności anulowane aż przez 2 tygodnie, udzielają mglistych odpowiedzi. Przelewy realizują z dużym opóźnieniem aż wstyd, że trzeba tłumaczyć się i przesyłać potwierdzenie transakcji. To bardzo wygodne obracać cudzą kasą bez żadnych zobowiązań. Ja biorę nogi za pas i uciekam od nich. To się dzieje w Warszawie, gdzie podobno są super fachowcy!? Masz konto w obcej walucie ale nie zawsze możesz wypłacić-brak gotówki w kasie.!!!??? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kijowy bank i tacy pracownicy skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia. Mam konto firmowe i prywatne w tym nieszczęsnym banku i chciałem pożyczkę 50 tys na rok. Dostałem lepsze warunki od kilku banków mimo że tam niem konta a ten państwowy wyliczył mi że nie mam zdolności kredytowej i jeszcze chciał 2 razy większych opłat. omijać szerokim łukiem, chyba że toś lubi ich reklamy to może się skusi skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Środki blokowane na koncie na dwa tygodnie bez podania przyczyny. odblokują za kilka dni !!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank jest dobry tylko biedny , ponieważ zlikwidował oddział w Białej Podlaskiej w mojej części miasta.Na tak duże miasto dwa oddziały to problem.Główna siedziba przy Narutowicza- ciasnota i pełno ludzi. gdzie są te fantastyczne pracownice z mojego oddziału? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dzwoniłem dzisiaj do Alior Banku na infolinię, znowu miałem fart - trafiłem na Panią EWA S.\r\npoświęciła mi dużo czasu, udzieliła pomocy w rozwiązaniu moich problemów. Jestem wdzięczny za cierpliwość i wyrozumiałość. Wcześniej w łodzi na ul. Rzgowskiej bankowiec Pani Katarzyna W.\r\ntak samo sympatycznie i cierpliwie wszystko załatwiła.\r\nGratuluję Bankowi takiego personelu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dzisiaj w placówce Banku na ul. Rzgowskiej w ŁODZI załatwiałem swoje sprawy. Miałem szczęście bo trafiłem na Panią Katarzynę W. Bardzo miłą i sympatyczną osoba z którą czas potrzebny do sfinalizowania mojej sprawy upłynął miło / muszę szczerze przyznać trochę to trwało/. Osoba o bardzo dużej wiedzy. Do takiego BANKIERA wraca się zawsze.\r\n\r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zawsze uśmiechnięte dziewczyny i pełen profesjonalizm. Nie muszę dużo opowiadać czego oczekuję, a moje panie z alior banku już wiedzą o co mi chodzi i potrafią klarownie wszystko wytłumaczyć. Bardzo polecam! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dobra oferta, nawet dla nowego klienta. Dostałam kredyt mimo, że w innych banach nie miałam zdolności..! Z czystym sumieniem polecam!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ostrzegam przed wyborem Tego banku w przypadku starania się o kredyt hipoteczny. Nie jest to bank dla osób prowadzących własne firmy. Według ich analityków lepiej wychodzi się z umową na najniższej krajowej niż z własną działalnością która przynosi rocznie 4 krotnie większe dochody. Właśnie dostałam kretyt w tym banku. ponad 4miesiace ciągłego dosylania coraz to bardziej wymyślnych zaświadczeń itd. Skompletowanie wszystkiego graniczyło z cudem. Zawsze jakiś dokument tracił ważność np. ZUS i skarbowke odwiedziłam przez to 3 rasy tylko dlatego że traciły ważność. Doszło do sytuacji w której już nie mogłam zmienić wyboru. Musiałam wręcz walczyć o ten kredyt. Do tego niekompetencja pracownikównikow. Pretensjonalne odpowiedzi na proste z reguły pytania. Zaginione dokumenty, błędy w umowie a na koniec zamiast dowodzenia to tekst w stylu mam nadzieję że się szybko nie zobaczymy. Rownolegle ze mną moi dobrzy znajomi zalatwili kredyty w ciągu miesiąca oczywiscie w innych bankach. Ten bank ma tylko jeden plus. Szybko dają pierwsza odpowiedź aby zwerbować potencjalnego klienta. Mnie to zgubiło. Nieprzespane i zapłakane noce. Nikomu nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to jakiś żart!!! Ciągle wprowadzają jakieś nowe opłaty, brak możliwości odblokowania konta internetowego przez telefon lub internet, konieczna jest wizyta w oddziale banku, co dla osoby mieszkającej zagranicą jest kosztowne i żeby nie było nie zablokowałem sobie konta, po prostu długi czas się nie logowałem to zblokowali mi konto. Teraz nie mam dostępu do swojego rachunku maklerskiego nie mogę nic zrobić nic z akcjami które posiadam. NIE POLECAM NIKOMU!!! Wyższa kultura w bankowości to tylko bezużyteczny slogan nie mający nic wspólnego z rzeczywistością. Nie polecam zwłaszcza osobom mieszkającym za granicą. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam 4 grudnia przejęli BPH a ja już 9 grudnia wiem że z tego banku uciekam dramat nie mam dostępu do swoich pieniędzy bo sobie nie zaksięgowali DRAMAT skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam! W dniu 07-11-2016 roku otworzyłem konto osobiste t.z. Rozsądne, oszczędnościowo-rozliczeniowe w Jastrzębiu Zdroju Al. Józefa Piłsudskiego 25. Pani Katarzyna W. Bankier Klienta, która zajmowała się otwarciem w/w konta. Wyjaśniła, zapoznała i na wszystkie moje zapytania, odpowiedziała wyczerpująco ze zrozumieniem, a co najważniejsze! Podejście do klienta bardzo profesjonalne i wysoka kultura, co bardzo rzadko trafia się na tak wspaniałych Bankierów jakim jest Pani Katarzyna W. W związku z powyższym warto poczekać w kolejce do Pani Katarzyny W., a sami przekonacie się, że się nie myliłem! Sprawcie sami!!!\r\nPolecam. Jeszcze nie koniec Wspaniałego Poniedziałku 07-11-2016 roku. zalogowałem się do konta po to by się z nim zapoznać. Kliknąłem w zakładkę ustawienia SMS-ów i natknąłem się na mały problem, więc zatelefonowałem na nr infolinii i trafiłem na rozmówcę Pana Macieja J., który udzielił mi wyczerpującej informacji o dziwo też w profesjonalnie i też z wysoką kulturą że aż miło było rozmawiać z tym Panem! Jestem naprawdę pod wielkim wrażeniem, że są jeszcze wspaniali ludzie, którzy swoją wiedzą nie tylko wyjaśnią i zachęcą, ale wprowadzą wspaniały nastrój. Panią Katarzynę W. i Pana Macieja J. z całego serca polecam każdemu!!!\r\nPozdrawiam. Jerzy Sz. Żory\r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIE POLECAM DLA MNIE MASAKRA BANK !!! TO NIE BANK TYLKO JAKIS SKOK CHYBA 1. KURS PRZEWALUTOWANIA EURO W DNIU 04.11.2016 WYLICZYLI NA 4.13 W NORMALNY KURS BYŁ TO OKOŁO 4.33 W SKUPIE , ZŁOŻYŁEM REKLAMACJE ALE WG BANKU NIE BYŁO ŻADNYCH UCHYBIEŃ Z ICH STRONY . NA TEJ WYMIANIE STRACIŁEM OKOŁO 2600 ZŁ W 1 DZIEŃ 2 . POTRAFIĄ DZWONIĆ O GODZINIE NP 20 W SPRAWIE POTWIERDZENIA PRZELEWU 3. KOLEJKI W BANKACH MASAKRA , CZYNNE 1 LUB 2 KASY MAX 4. WERYFIKACJE NA INFOLINII PO 7 PYTAŃ ZA KAŻDYM RAZEM 5 . SZYBKA WYPŁATA GOTÓWKI NIE JEST MOŻLIWA W TYM BANKU ...SZOK! JAK NA 21 WIEK POSIADAŁEM RACHUNKI W KILKU LUB KILKUNASTU BANKACH DZIAŁAJĄCYCH W POLSCE ALE Z TAKĄ OBSŁUGĄ TO JESZCZE NIE , A O ODSETKACH I OBSŁUDZE KART KREDYTOWYCH LEPIEJ NIE WSPOMINAĆ I BROŃ BOŻE NIE ZAKŁADAĆ , CHYBA ŻE MAJĄ PAŃSTWO OCHOTE NA TEL O 22 NO 2 ZŁ NIEDOPŁATY WYSTĄPIŁO NA RACHUNKU KARTY BKRETYDOWEJ skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Rewelacja. Ten bank można polecić każdemu. Panie sympatyczne i chętnie służące pomocą. Tak trzymać:) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szybka i sprawna obsługa z uśmiechem na ustach. To zdecydowanie mój bank. Polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Konto internetowe w Alior Banku jest w pełni darmowe karta do niego również (minimalna płatność w miesiącu 250zł) Korzystam tylko z tego produktu i jestem w pełni zadowolony, obsługa w placówce banku miła i uprzejma (przynajmniej w Kaliszu na ul. Polnej) Konto indywidualne stanowczo polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank do niczego, posiadam konto w alior banku od 2008r, korzystałem z kredytu małego 10tys bezproblemowo, póżniej konsolidacja łączna 40tyś juz klocki bo dochody są a oni wyjechali mi z okresem 120m, w trakcie spłacania po około 28 ratach chciałem kredyt przy dochodzie 4tyś miesięcznie a tu znowu mi wyjeżdzają z okresem 110 miesięcy, bo na krócej brak zdolności paranoja,(typowe żdzierstwo a na dodatek prowizja 10%)podziękowałem i wyszłem, skożystałem z kredytu w PKO SA i pełem profesionalizm, żadneko wciskania ubezpieczenia, i prowizja 1% oprocentowanie 6,5% spłaciłem tam kredyt w ALIOR BANKU i pozamykałem wszystko u nich i nie chcę ich znać, mydlenie oczu i typowe zdzierstwo, na reklamy wydają fortunę kosztem klientów.(przeliczenie kredytu przy wpłacie wczesniejszej 100zł) definitywnie nie polecam!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
" Wyższa kultura bankowości "... to kpina ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Koszmarna obsluga albo jej brak jak zawsze !!! Nie polecam kompletnie tego niby banku! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Właśnie założyłem konto internetowe w Aliorze. Po jakimś czasie dostałem kartę, natomiast nie logowałem się jeszcze online. Dziś spróbowałem po raz pierwszy. Po wpisaniu numeru CIF wyświetlił się komunikat o nieaktywnym kanale użytkownika. 30 minutowa rozmowa z konsultantami (trzema!) nie doprowadziła do rozwiązania problemu. Odsyłali mnie do siebie na wzajem. Jedni twiedząc że to moja wina (może mam wirusa?), drudzy że muszę podejść do oddziału po zdjęcie blokady, inni że da radę to załatwić przez telefon u innego konsultanta. W końcu rozłączyli się (!), a ja napisałem wiadomość mailową. Po kilku godzinach nadszedł mail w którym czytam, że trzeba udać się do oddziału po aktywacje bankowości online. Zakładając konto internetowe miałem na uwadze fakt jego uruchomienia bez wychodzenia z domu - tak jak jest w przypadku kont tego typu w innych bankach. Zmusza mnie to do rezygnacji z konta w tym banku, ponieważ nie mam zamiaru organizować wyjazdu specjalnie do Państwa oddziału (w mojej miejscowości jest tylko placówka, która nie ma tego typu uprawnień). Szkoda tylko, że niepotrzebnie straciłem tyle czasu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Chciałem kupić na raty pralkę. Raty wychodziły w alior banku. Zweryfikowano mnie negatywnie teraz dzwonią i zawracają mi głowę swoimi ofertami. Nie radzę zgadzać się na przetwarzanie danych. P.s spłaciłem wiele kredytów bik wzorowy. na samo nazwę rzygać się chce skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Alior Bank tragedia i porażka brałem coś na kredyt za pośrednictwem tego banku miało być bez odsetek a wyszło że z odsetkami i prowizją dana rzecz kosztowała 1900 a wyszła mnie 2400 + 100zł na dzwonienie do nich to prawie jak na 0700...rozmowa z konsultantami tragiczna połowa nie powinna tam pracować przeciągają rozmowy i naciągają klientów.Reasumując spłaciłem kredyt zamiast trzech lat w 15 miesięcy ale suma odsetek nie zmalała i trzeba było dopłacić jeszcze bo kobieta w banku nie doliczyła 140 zł baa dopłacić za drugim razem kazali z zapasem bo czy kredytu jest 2000 tysiące czy 140 zł to odsetki liczą dziennie 40 groszy a księgowanie wpłaty może nastąpić nawet po kilku dniach tak powiedział mi pracownik banku czyli jak nie dopłacę nawet 10 groszy to 40 groszy dziennie narośnie mi odsetek...Boje się pomyśleć co by było jak miał bym w tym banku kredyt na mieszkanie... Zrujnowali by człowieka na samych telefonach i problemach z odsetkami horrendalnymi...Także radzę omijać to instytucję szerokim łukiem bo to nie bank tylko PARABANK... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tak samo jak Mokka poniżej - odradzam komukolwiek członkostwo w Alior Banku, jeśli nie chce zostać oszukany. Podobnie było w moim przypadku. W ogóle nie zakładałem nawet nigdy konta w Aliorze, ale przejął on Meritum Bank, w którym miałem konto. Oczywiście konto darmowe nagle stało się kontem za 16 złotych miesięcznie. O informacji sms-em o zmianach warunków nie było mowy. Tak więc zdzierali ze mnie kasę przez kilka miesięcy, a gdy złożyłem dyspozycję o zamknięcie konta, to najpierw kazali dołożyć kolejne pieniądze, bo "konto będzie aktywne jeszcze przez miesiąc i naliczy się następna opłata", potem dzwoniła do mnie kobieta z samej centrali próbując przekonać, żebym zostać i że niby na rok dadzą mi darmowe konto (gdzie w innych bankach jak SMART, czy Idea jest obecnie w pełni darmowe na stałe), ale gdy się nie zgodziłem, to okazało się, że muszę zabrać z konta część pieniędzy, bo teraz bilans jest dodatni, a musi być zerowy. Oczywiście gdy to zrobię miałem już samemu do niej dzwonić, ponieważ skoro odmówiłem to kontakt ze mną miała już kompletnie gdzieś. Oczywiście okazało się potem, że i tak przez miesiąc od złożenia dyspozycji konto pozostawało otwarte, a po miesiącu zadzwoniła do mnie inna pani mówiąc, że na koncie znów jest bilans ujemny i muszę dopłacić, żeby konto zamknąć. Całkowita żenada, fatalny stosunek do klienta, fatalne informowanie, a na dodatek moje dane wyciekły do jakichś instytucji trzecich, które teraz dzwonią w różnych spamerskich sprawach. ODRADZAM KOMUKOLWIEK DOTYKANIE KIJEM TEGO BANKU. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Porażka a nie bank. nie polecam!!!! Dzwoniąc do banku w sprawie wyrównania nie jasności Pan podaje mi nr telefonu na infolinię twierdząc że tam uzyskam wszystkie informacje dotyczące mojej polubownej sprawy. Więc dzwonię a tam Pani podaje mi spowrotem nr tel pod ktróry już dzoniłam, mówi że ona nie potrafi mi wyjasnić dla czego mój kredyt rośnie a nie maleje, spłacam regularni a kwota kredytu rośnie zamaist maleć. Zwykli oszuści!!!!! To nie bank! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie polecam Alior banku, w momencie złożenia wypowiedzenia (nie miałam żadnych wpływów miesięcznych a bank pobierał mi 22 złote miesięcznie za prowadzenie konta więc nie opłacało się go trzymać) Pan w Alior banku poinformował mnie, że za miesiąc konto przestanie być aktywne i aby do tego momentu saldo w banku wyrównać do 0zł, dwa dni później ktoś przelał mi jakieś pieniążki wobec tego już nie miałam 0zł, pieniądze chciałam przelać na mamy konto aby znów wyrównać bo przecież za nie cały miesiąc konto przestanie być aktywne, wtedy doznałam szoku... nie mogłam przelać całej kwoty bo ciągle coś wyskakiwało, że problem techniczny, zatem spróbowałam przelać złotówkę, udało się ! I za przelanie tej złotówki na rachunek w tym samym banku na dodatek... zapłaciłam uwaga.... 10zł ! NIGDY PRZELANIE ZŁOTÓWKI MNIE TYLE NIE KOSZTOWAŁO, ZWYKŁE OSZUSTWO. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Potrafią zablokować dostęp do konta mobilnego- bez podania powodu, Przychodzi czas zapłty zusu czy wypłat i jestem uziemiona. człowieczek na infolini odpowiada tylko i wyłącznie że nic nie wie i nic nie widzi. Konieczna jest wizyta w banku aby czegokolwiek się dowiedzieć. Po wizycie w banku słyszę, że mam podobno wirusa w komputerze i w związku z tym konto jest zablokowane./ niekt nie jest w stanie powiedzieć co to za rodzaj wirusa bo nie sa informatylami/ Wymagają sformatowania komputera. Tego akurat zrobić nie mogę. Zaproponowałam ze z tabletu się zaloguję. Ale nie da się zalogować z tabletu bo najpierw konieczne jest zalogowanie z kompa. Paragraf 22. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank najgorszy z jakim udało mi się spotkać w okresie 40 lat współpracy z bankami .Nie dotrzymuje żanych terminów a o wyższej kulturze bankowości nawet nie ma mowy.Jeżeli chcecie oszczędzić sobie nerwów to omijajcie tem bank szerokim łukiem. skomentuj opinię »
Dodaj opinię