Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

18 kwietnia 2008 r. Grupa Carlo Tassara uzyskała zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku. 1 września 2008 r. Alior Bank S…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Odradzam każdemu, kto ma taki pomysł. Reklamy nie mają nic wspólnego z rzeczywistością, konsultanci jak wszędzie - trudno dostępni i mało kompetentni, strona internetowa prawie średniowieczna, ja zostałem przejęty z bankiem meritum i to co zobaczyłem po przejęciu to jakaś porażka skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Właśnie czekam 40 minut na obsługę klienta w placówce Alior banku. Wczoraj równe 45 minut czekałam. W BPH nigdy tak sie nie zdarzyło, a korzystałam 10 lat z usług BPH. Obsługa niekompetentna... Wczoraj zaczęłam z Panią składać wniosek o kartę VISA przy czym zapytałam o walutowanie za granicą. Pani dopytała sie kolegi i okazało sie że jednak w Aliorze kart typu VISA nie zakładają... Nieźle nie? :D zobaczymy ile jeszcze będę dzisiaj czekać... Oczywiście w najbliższej przyszłości na pewno przestanę być klientem tego banku. Więc zdecydowanie odradzam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niższa kultura bankowości w pełnym wymiarze... przez ponad pół godziny rozmawiałam z 8-ma osobami na temat błędnego przelania podwójnej raty kredytu, aby 8 osoba powiedziała mi że muszę iść do oddziału banku ....brrrrrr. To tego na drugi dzień zeszło mi z konta zlecenie stałe które odwołałam kilka dni wcześniej :( MASAKRA... Zero kompetencji, zero poszanowania klienta, zero umiejętności, zero a nie bank. Nie polecam nikomu. Właśnie złożyłam wniosek o zamknięcie rachunku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dno i tona mułu!Przenieśli mnie z bph bez mojej zgody do tego nic niewartego banku i pieniądze zaczeły mi z konta uciekać, a to za prowadzenie konta, za wyciąganie z bankomatów itp itd.czego w bph przez ładnych kilka lat nie było.Po dwóch tygodniach "współpracy" z Aliorem- powiedziałem DOŚĆ i zamknąłem tam konto.To chyba wystarczy za komentarz.Więc jeśli teraz to czytasz i zastanawiasz się czy nie otworzyć tam rachunku, polecam omijać ten bank naprawdę szerokim łukiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Widzę, że nic się nie zmieniło od tamtych dawnych czasów, kiedy to ja doznałam tej " wyższej" kultury bankowości . Miałam kartę kredytową w Alior. Chciałam ją spłacić w całości więc na infolinii zapytałam jaką dokładnie kwotę mam wpłacić. Żądaną kwotę przelałam i w krótkim czasie udałam się do banku aby zamknąć kartę. Na miejscu okazało się , że przelałam o 50 zł za dużo ale nie mogą mi już tego oddać , tylko dopiero po zamknięciu karty - za jakieś dwa, czy trzy miesiące (???). Nie miałam innego wyjścia tylko na to przystać - podpisałam rezygnację z karty. Minął jakiś czas - chyba dwa - trzy miesiące - a tu dzwoni do mnie windykacja z zapytaniem kiedy oddam Alior Bankowi pieniądze ( tu padła kwota ), które mu jestem winna ??? Odpowiedziałam, że to Bank ma mi oddać moje nadpłacone 50 zł więc nie rozumiem o co chodzi. Kazali mi wyjaśnić w siedzibie banku. Zdenerwowana pojechałam z dokumentami . Tam się okazało , że przy podpisaniu rezygnacji z karty powinnam zapłacić jakieś 10 zł a tego nie uczyniłam bo pracownik banku natenczas o tym nie raczył mnie poinformować, ani zażądać wpłaty tejże kwoty przy podpisywaniu rezygnacji. Okazało się potem , że o tym nie wiedział bo system zawiódł. Poza tym nadpłata 50-złotowa nie mogła pokryć tego rodzaju niedopłaty. Zaczyna brzmieć niedorzecznie ale tak było. Musiałam zapłacić naliczane kary od kwoty ok 10 zł - w sumie razem doszło do ok 150 zł. Złożyłam reklamację wyłuszczając uchybienia banku w oparciu o ich regulamin - bank o każdym nieprawidłowym zadłużeniu miał informować klienta monitem listownym - nie zrobił tego; bank powinien potrącić te ok 10 zł z dostępnych innych środków klienta ( wspomniana nadpłata 50 zł) - nie zrobił tego; nie wspomnę o nieprofesjonalnej obsłudze, która doprowadziła do tego galimatjasu. Cały proces reklamacyjny był rozwleczony w czasie a ostatnia moja wizyta trwała kilka godzin - by załatwić wszystko ostatecznie po uznaniu mojej reklamacji za uzasadnioną. Oddali mi w końcu wszystkie pieniądze - i te 50 zł i opłaty dodatkowe związane z zadłużeniem . Nie polecam tej instytucji. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niestety , zmiana banku z BPH na ten obecny to jakieś nieporozumienie. Kolejki do kasy są masakryczne. każdy z klientów widzi, słyszy co się przy kasie robi! Każdy z klientów praktycznie uczestniczy w transakcjach innego klienta. Parodia , od biurka kasy do klienta ta jakieś 1,5 metra napis " przy kasie może znajdowac się jedna osoba" zupełnie nie do wykonania.Skandal ,że każdy widzi kto ile bierze pieniędzy~!!!!! Słyszę o stanie konta innego klienta. Piszę o placówce w Chełmie, przy ulicy Lubelskiej.Bank jest za mały. Nie ma jak podjechać , nie ma parkingu. Godziny otwarcia tylko dla emerytów z wolnym czasem. Nie ma mozliwości skorzystania z banku aby nie wychodzić z pracy przed czasem , bo przed pracą też nie można tego zrobić. Macie inne zasady przyjmowania wpłat, proszę je przedstawić i dawać nowym klientom, odsyłanie klienta z nie przyjetą wpłatą to jakaś kpina. Często czynna jest tylko 1 kasa. Zamknęliście placówkę BPH /Alior nową, dużą i przestronną z nienaganną obsługą,( z ogramnym parkingiem dla klientów), szybką obsługą przede wszystkim, od 3 do 4 kas obsługujacych klientów, z kasami z wysokimi ladami, a przy biurku kasjersko-doradczym nikt nie dyszał mi nad głową. Obsługa dyskretna! Klienci narzekają na ten lokal banku.... nie dajecie rady z tak dużą ilością nowych klientów z BPH. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Już go nie lubię. Samowolnie podwyższyli oprocentowanie mojego kredytu przejętego z BPH o 0,36%. Bałagan organizacyjny. naobiecywali, że po przejęciu będzie lepiej i nic z tego nie zrealizowali Wg mnie dno skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientem niespełna rok a już mam dosyć tego banku co chwilę zmiany, nic nie można załatwić utrudniają wszystko a teraz jeszcze im mało pieniędzy i zwiększają opłaty, zmieniają się całkowicie w PKO. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
po połączeniu systemów informatycznych BPH i Alior po 4 dniach po raz pierwszy udało mi się zalogować do swojego konta. A linii kredytowej, co do której podpisali ze mną umowę już jako Alior (po BPH) do dziś (prawie 2 tygodnie) nie potrafią podpiąć. W związku z czym wszystkie wpływy zaliczają na spłatę NIEWYMAGALNEGO kredytu. Od taki drobiazg!, który firmę może położyć skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia nie bank!!!! Nic nie zalatwisz ani w oddziale a infolinia to dopiero dramat. nie polecam absolutnie!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja mam pozytywne doświadczenia z tym Bankiem i polecam go gorącą. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bylam klientka w alior banku w bydgoszczy przy ulicy magnuszewskiej obsluga beznadziejna szczegolnie uczacy sie chyba dopiero pan pracownik ktory wymysla jakies dziwne nowosci wstyd zeby taka osoba obslugiwala czekajacych w dlugiej kolejce klientow .Nie na tym chyba zalezy bankom zeby tracic klientow szkolenia moga odbywac sie w mniej obciazonych placowach i to bylo juz kolejny raz. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem od kilku lat klientem banku Alior i jest CORAZ GORZEJ. Płatne wybieranie z bankomatów (kiedyś było bezpłatne na całym świecie hahhhaaa), obsługa internetowa konta też się POGORSZYŁA (bardzo mulasto działa, przeokropnie wolno, co przy dokonywaniu kilku przelewów jest bardzo uciążliwe), przelewy też są płatne. Szukam nowego banku. Nie polecam Alior Banku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
byłem klientem banku BPH miałem wypłaty z wszystkich bankomatów za darmo itp. teraz przejął to ALIOR bankomaty płatne wszystkie a na dodatek nie ma ich w moim mieście .a ponadto zwiększono różne opłaty. Wynegocjowałem warunki konta z BPH. ALIOR nie zatroszczył się by cokolwiek z tego utrzymać. LIKWIDUJE KONTO W ALIOR. Proszę mi powiedzieć nie dałbym żadnej gwiazdki ale bez tego nie dodam wiadomości wymuszanie jest to chociaż jednej gwiazdki skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W BPH było ok zmiana numeru konta bez żadnej informacji poszedłem spłacić kartę i zamknąć konto przymusowy skan dowodu bo jak nie to nie obsluze będzie skarga gdzie trzeba wyższa kultura śmiechu warte skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank jak to bank. Ma swój interes i tyle. Obsługa jest tak szkolona by broń boże niczego nie załatwić dla klienta, tylko odfajkować sprawę. Pisałam o tym banku już 2 x i nawet nie ma śladu po mojej opinii. Tak dalej to moż e ilość klientów przejdzie w jakość obsługi skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to dno.Nie dość że bez zgody przenieśli mnie z BPH to jeszcze od razu zablokowali mi kartę i wysyłają pisma bo było na minusie 62 zł.Wypowiedzieli umowę za 62 zł minusu i w dodatku od razu siadł mi komornik na konto za śmieszne 352 zł,w banku BPH nie było takich skeczy bo BPH nie sprzedawał swoich klientów komornikom.Czekam na 30 dniowy okres wypowiedzenia z ich strony i odradzam ten bank bo to złodzieje.Nie omieszkam też odradzać wszystkim kogo napotkam na swojej drodze. Życzę im żeby odbiło się to im czkawką. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Postępując ,,zgodnie z instrukcją" i własną intuicją zalogowałam się... tyle, ze okazało się, że poza zmianą hasła (o tym pisali wcześniej) zmienił mi się identyfikator i nr konta... Bardzo nieczytelna strona!!! Straciłam historię konta! Jeśli będę potrzebowała info sprzed daty 04.04.2016? W przelewach zdefiniowanych taki bałagan, że ręce mi opadły... Nic mnie już nie trzyma i raczej zmienię bank, bo i tak okazuje się, że muszę wszędzie pozmieniać konto (firma, US, PZU itp). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
...uj nie bank Na infolinię całymi dniami nie można się dodzwonić. U nich za 5 minut trwa wieczność. Na telefon w oddziale nic nie można załatwić tylko trzeba pofatygować się osobiście. Śmiechu warte. Jak najdalej od nich. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jestem/byłam klientem BPH z czego byłam bardzo zadowolona. teraz to jest porażka. dodzwonić się do aliora to istny cud, olewający stosunek do klienta 2 godziny czekać aż przełącza dalej i tak się nie dodzwoniłam. chyba czas zmienić bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
do niedawna byłem szczęśliwym klientem BPH, które zostało przejęte przez jakąś pomyłkę bankową pn. Alior Bank. Dzisiaj, pierwszy dzień mojej zsyłki. Próbuję od rana zalogować się zgodnie z instrukcją Alior Banu w systemie bankowości elektronicznej aby korzystać z moich kont - bez rezultatu. Wobec tego wielokrotnie staram się dodzwonić na infolinie Alior Banku (12) 19502, (12)3707000 (rzekomo czynne całą dobę przez 7 dni w tygodniu) aby uzyskać jakąś pomoc - cały dzień słyszę ''wybrany numer jest niedostępny". Szukam pomocy w placówkach i oddziałach banku w mieście, chcę się dodzwonić - proszę bardzo, za pośrednictwem numeru (12) 3707000. Dwa tygodnie temu poszedłem do jednego z oddziałów dowiedzieć się co mnie czeka kiedy stanę się klientem tego wyrobu bankopodobnego - "jeszcze nic konkretnego nie wiemy, proszę przyjść po 27 marca" słyszę. Totalny bałagan i brak kompetencji. Z czystym sumieniem można polecać swoim wrogom. Najniższa, możliwa ocena pół gwiazdki to co najmniej o trzy gwiazdki za dużo skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Posiadam konto w BPH. Dzisiaj po połączeniu z Alior Bankiem nie mogę zalogować się na konto. . . uj z takim bankiem. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Posiadam "jeszcze" konto należące do bph. Do tej pory byłam b. zadowolona. Jednak moja radość nie trwała długo . Od kiedy"łapę"na moim koncie położył Alior ,sielanka się skończyła . Po pierwsze - na jeden miesiąc przerwali pobieranie raty kredytu ,przez co straciłam wcześniej umówione odsetki( oczywiście następne raty pobierają prawidłowo. Ostatnio doznałam szoku ,ponieważ na koncie nagle znalazła się kwota którą oczywiście pobrali bez wcześniejszej informacji w wys 75zł. Opis transakcji -opłata za limit . I to wszystko ! Jednym słowem dziadostwo!Kończę współpracę z tym Czymś co ośmiela nazywać się bankiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim współpracowałem. Kiepska obsługa, słaba infolinia, dodatkowo sami szperają na kącie klientów blokują karty ustawiają opcje których klient nie potrzebuje. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam. jestem na etapie zamknięcia konta. Opłaty prawie 30zł mimo że zapewniali mnie że będą mniejsze. Przelewy w euro przychodzące kurs 3.8 a wychodzące kurs 4.7. co miesiąc mam wpływy tego samego dnia ale w tym banku to jest loteria czy zaksięgują. na każdym praktycznie bankomacie opłaty 3-5zł dla młodego człowieka takie konto w ogóle nie wchodzi w gre. Założyłem w mbanku zobaczymy co z tego wyjdzie. pozdrawiam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam skonczyl mi sie termin waznosci dow.osobist.mam stary zaswiadczenie z Urzedu Miasta,ksiazeczke wojskowa,inne dokumenty wazne wydane przez Polskie Urzedy,stary dow.nie stety nie akceptuja.Zalozenie w tym Banku konta bylo najwieksza pomylka w moim zyciu,nie moge pobrac swojego wynagrodzenia,nie respektuja Przepisow ktore obowiazuja w tym kraju,a sa w Polsce nie u siebie,wiec po prostu zostalem bez srodkow do zycia,nie mam na leki bo jestem osoba niepelnosprawna,to dziadostwo prosze nie zakladajcie kont w tym Banku,po prostu dziadostwo i zlodziejstwo przetrzymywanie nie swoich pieniedzy,to zlodziejski bank i to co wyczynaja to przestepstwo,ten bank naciaga ludzi,i nie stosuje sie do Polskiego prawa,stanowia swoje przepisy,ktore nie sa zgodne z prawem moze ktos w koncu zajmie sie tym zeby obce Banki nie respektowaly Polskich przepiow tylko swoje interesy.Zwracam sie do wszystkich Polakow zeby nie zakladali konta w tym Banku,bo to zlodzieje i oszusci!!!najbardziej dziadowski i zlodziejski Bank,nie zasluguje nawet na 0 gwiazdek,dla mnie to mniej niz 0 dziekuje,bo nie wiem jak przezyje,bez lekow,i srodkow do zycia,ale dziadostwo to dziadostwo w naszym kraju skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam Umowę z Alior Bank SA na 5 lat niby bez żadnych opłat, a obciążyli mnie najpierw na koniec grudnia 2016 opłatą w wys. 12 zł za prowadzenie rachunku. Po mojej reklamacji zwrócili na drugi dzień przepraszając za "pomyłkę". A po dwóch miesiącach (koniec lutego 2017) dokładnie to samo!!! - ponowne obciążenie na 12 zł... Po mojej interwencji oczywiście znowu przeprosili i zwrócili jednocześnie informując, że do końca marca zmodyfikują system.... A ja ostrzegam innych klientów, żeby kontrolowali zapisy na swoich kontach, bo podejrzewam że wielu nie zauważa takich operacji, albo je po prostu lekceważy... Według mnie to bezczelne wyłudzenia - może klient się nie upomni... I jeśli takich klientów są tysiące, to proszę zauważyć jaką kasę sobie "nabijają"... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Alior Bank to moj koszmar! Moja nieżyjąca matka miala kredyty w tym banku. Po jej smierci złożylem niezbedną dokumentacje w celu dopełnienu formalnosci co do warunkow splaty kredytów. Alior Bank kompletnie mnie zignorował a wręcz olał.! Przez rok czasu nie ruszyla moja sprawa. Po roku Bank bez uprzedzenia oddał dlug do windykacji! Na nic zdały sie moje pisma i telefony! Firma "Europa" która ubezpieczala w.wym. Alior Bank kredyt także do tej pory nie wyplaciła odszkodowania z tytulu ubezpieczenia kredytu i ubezpieczena na życie po mojej zmarłej matce. Szanowni klienci ! Radzę Wam omijajcie ten Bank szerokim łukiem! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
strasznie prymitywny bank, az musze napisac opinie, przerwa konswerwacyjna jak wszedlem o polnocy to juz byla i info ze potrwa do 10 rano!!! w zadnym innym banku sie to nie zdarzylo, a korzystam z mbanku i mille. a znajac zycie, czyli w ostatnim przypadku takich prac o 10 nie uruchomili tylko kolejna infrmacja ze do 12 potrwa przerwa... aplikacja mobilna prymitywna jak na te czasy, stan konta sie sam nie odswierza, trzeba sie wylogowac wpisac login i haslo narysowac... za kazdym razem no wlasnie, narysowac, zamiast logowania touchID, caly czas chodze i rysuje po kropkach.. predkosc dzialania apki tez nie powala, przelewow natychmiastowym tez nie doswiadczymy, tylko na stronie. generalnie to zatrzymali sie chyba z 10 lat temu skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
super placówka i miła obsługa,polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa w oddziale (przynajmniej ta Pani na którą trafiłem) jest ok. Po za tym dno nie bank i do tego brak kontaktu telefonicznego aby cokolwiek załatwić- oczywiście po za kredytami, hipotekami itd. Ocena powinna być "0" niestety strona tego nie przyjmuje i jest 0,5 :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia... Musiałem pofatygować się do oddziału, żeby uaktualnić adres email i nr telefonu. Po odczekaniu ponad pół godziny (na 2 stanowiska czynne było jedno) pracownica banku załatwiałą tę sprawę kolejne pół godziny. dwa razy upewniałem się, że wszystko będzie dobrze. Po powrocie do domu przekonałem się, że zmiany nie zostały wprowadzone. Infolinia poradziła ponowną wizytę w oddziale. Po ponownym półgodzinnym czekaniu w kolejce (po moim wejściu pracownik jednego z dwóch stanowisk trwale je opuścił i znowu było jedno czynne) następną godzinę spędziłem na usiłowaniach zmiany moich danych. na koniec tej wizyty dowiedziałem się, że poczekam jeszcze do 48 godzin, aż dane zostaną trwale wprowadzone do systemu. Spuścić kurtynę. Bank zadowala się obsługą emerytów i odgwizdał wszelkie ambicje sprawnego zarządzania. Pozostały tylko irytujące swoim brakiem pokrycia w faktach reklamy z melonikami, co chyba miało kiedyś budzić jakieś skojarzenia z londyńskim City... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Alior Bank S.A. Placówka Partnerska Kołobrzeg super :) Miła obsługa . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Żenada, okropne problemy przy spłacie końcowych rat AGD, a weryfikacja to cyrk - dla bardzo cierpliwych i tolerancyjnych osobników. Uważajcie na ostatnie raty! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
świetny bank Alior Bank serdecznie polecam wszystkim gorąco jeżeli chcesz ulokować swoje pieniążki ten bank jest bardzo odpowiedni ,swietne oprocentowanie ,bardzo wyszkolona i przemiła obsługa na każde pytanie odpowiedz dober rady a przedewszystkim zawsze znajdziesz odpowiednie konto dla siebie .Nie marnuj czasu na szukanie po innych bankach bo nic lepszego nie znajdziesz .Ten bank jest dla Ciebie .Bardzo polecam gorąco skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Polecam Bank miła obsługa,wszystko sprawnie i szybko załatwione skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W Jaworznie przy ul. Kolbego 11 wreszcie zatrudniono kompetentnego faceta. Jest miły, wszystko cierpliwie wyjaśnia i przyjemnie się z nim rozmawia. Mam nadzieję, że zostanie na dłużej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nieetyczne, bezpodstawne i bezprawne działania pracowników Alior Banku - Nękanie telefonami pomimo opłaconej raty. Nie Polecam ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Coś kombinują. Blokują płatności anulowane aż przez 2 tygodnie, udzielają mglistych odpowiedzi. Przelewy realizują z dużym opóźnieniem aż wstyd, że trzeba tłumaczyć się i przesyłać potwierdzenie transakcji. To bardzo wygodne obracać cudzą kasą bez żadnych zobowiązań. Ja biorę nogi za pas i uciekam od nich. To się dzieje w Warszawie, gdzie podobno są super fachowcy!? Masz konto w obcej walucie ale nie zawsze możesz wypłacić-brak gotówki w kasie.!!!??? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kijowy bank i tacy pracownicy skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia. Mam konto firmowe i prywatne w tym nieszczęsnym banku i chciałem pożyczkę 50 tys na rok. Dostałem lepsze warunki od kilku banków mimo że tam niem konta a ten państwowy wyliczył mi że nie mam zdolności kredytowej i jeszcze chciał 2 razy większych opłat. omijać szerokim łukiem, chyba że toś lubi ich reklamy to może się skusi skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Środki blokowane na koncie na dwa tygodnie bez podania przyczyny. odblokują za kilka dni !!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank jest dobry tylko biedny , ponieważ zlikwidował oddział w Białej Podlaskiej w mojej części miasta.Na tak duże miasto dwa oddziały to problem.Główna siedziba przy Narutowicza- ciasnota i pełno ludzi. gdzie są te fantastyczne pracownice z mojego oddziału? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dzwoniłem dzisiaj do Alior Banku na infolinię, znowu miałem fart - trafiłem na Panią EWA S.\r\npoświęciła mi dużo czasu, udzieliła pomocy w rozwiązaniu moich problemów. Jestem wdzięczny za cierpliwość i wyrozumiałość. Wcześniej w łodzi na ul. Rzgowskiej bankowiec Pani Katarzyna W.\r\ntak samo sympatycznie i cierpliwie wszystko załatwiła.\r\nGratuluję Bankowi takiego personelu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dzisiaj w placówce Banku na ul. Rzgowskiej w ŁODZI załatwiałem swoje sprawy. Miałem szczęście bo trafiłem na Panią Katarzynę W. Bardzo miłą i sympatyczną osoba z którą czas potrzebny do sfinalizowania mojej sprawy upłynął miło / muszę szczerze przyznać trochę to trwało/. Osoba o bardzo dużej wiedzy. Do takiego BANKIERA wraca się zawsze.\r\n\r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zawsze uśmiechnięte dziewczyny i pełen profesjonalizm. Nie muszę dużo opowiadać czego oczekuję, a moje panie z alior banku już wiedzą o co mi chodzi i potrafią klarownie wszystko wytłumaczyć. Bardzo polecam! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dobra oferta, nawet dla nowego klienta. Dostałam kredyt mimo, że w innych banach nie miałam zdolności..! Z czystym sumieniem polecam!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ostrzegam przed wyborem Tego banku w przypadku starania się o kredyt hipoteczny. Nie jest to bank dla osób prowadzących własne firmy. Według ich analityków lepiej wychodzi się z umową na najniższej krajowej niż z własną działalnością która przynosi rocznie 4 krotnie większe dochody. Właśnie dostałam kretyt w tym banku. ponad 4miesiace ciągłego dosylania coraz to bardziej wymyślnych zaświadczeń itd. Skompletowanie wszystkiego graniczyło z cudem. Zawsze jakiś dokument tracił ważność np. ZUS i skarbowke odwiedziłam przez to 3 rasy tylko dlatego że traciły ważność. Doszło do sytuacji w której już nie mogłam zmienić wyboru. Musiałam wręcz walczyć o ten kredyt. Do tego niekompetencja pracownikównikow. Pretensjonalne odpowiedzi na proste z reguły pytania. Zaginione dokumenty, błędy w umowie a na koniec zamiast dowodzenia to tekst w stylu mam nadzieję że się szybko nie zobaczymy. Rownolegle ze mną moi dobrzy znajomi zalatwili kredyty w ciągu miesiąca oczywiscie w innych bankach. Ten bank ma tylko jeden plus. Szybko dają pierwsza odpowiedź aby zwerbować potencjalnego klienta. Mnie to zgubiło. Nieprzespane i zapłakane noce. Nikomu nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to jakiś żart!!! Ciągle wprowadzają jakieś nowe opłaty, brak możliwości odblokowania konta internetowego przez telefon lub internet, konieczna jest wizyta w oddziale banku, co dla osoby mieszkającej zagranicą jest kosztowne i żeby nie było nie zablokowałem sobie konta, po prostu długi czas się nie logowałem to zblokowali mi konto. Teraz nie mam dostępu do swojego rachunku maklerskiego nie mogę nic zrobić nic z akcjami które posiadam. NIE POLECAM NIKOMU!!! Wyższa kultura w bankowości to tylko bezużyteczny slogan nie mający nic wspólnego z rzeczywistością. Nie polecam zwłaszcza osobom mieszkającym za granicą. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam 4 grudnia przejęli BPH a ja już 9 grudnia wiem że z tego banku uciekam dramat nie mam dostępu do swoich pieniędzy bo sobie nie zaksięgowali DRAMAT skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam! W dniu 07-11-2016 roku otworzyłem konto osobiste t.z. Rozsądne, oszczędnościowo-rozliczeniowe w Jastrzębiu Zdroju Al. Józefa Piłsudskiego 25. Pani Katarzyna W. Bankier Klienta, która zajmowała się otwarciem w/w konta. Wyjaśniła, zapoznała i na wszystkie moje zapytania, odpowiedziała wyczerpująco ze zrozumieniem, a co najważniejsze! Podejście do klienta bardzo profesjonalne i wysoka kultura, co bardzo rzadko trafia się na tak wspaniałych Bankierów jakim jest Pani Katarzyna W. W związku z powyższym warto poczekać w kolejce do Pani Katarzyny W., a sami przekonacie się, że się nie myliłem! Sprawcie sami!!!\r\nPolecam. Jeszcze nie koniec Wspaniałego Poniedziałku 07-11-2016 roku. zalogowałem się do konta po to by się z nim zapoznać. Kliknąłem w zakładkę ustawienia SMS-ów i natknąłem się na mały problem, więc zatelefonowałem na nr infolinii i trafiłem na rozmówcę Pana Macieja J., który udzielił mi wyczerpującej informacji o dziwo też w profesjonalnie i też z wysoką kulturą że aż miło było rozmawiać z tym Panem! Jestem naprawdę pod wielkim wrażeniem, że są jeszcze wspaniali ludzie, którzy swoją wiedzą nie tylko wyjaśnią i zachęcą, ale wprowadzą wspaniały nastrój. Panią Katarzynę W. i Pana Macieja J. z całego serca polecam każdemu!!!\r\nPozdrawiam. Jerzy Sz. Żory\r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIE POLECAM DLA MNIE MASAKRA BANK !!! TO NIE BANK TYLKO JAKIS SKOK CHYBA 1. KURS PRZEWALUTOWANIA EURO W DNIU 04.11.2016 WYLICZYLI NA 4.13 W NORMALNY KURS BYŁ TO OKOŁO 4.33 W SKUPIE , ZŁOŻYŁEM REKLAMACJE ALE WG BANKU NIE BYŁO ŻADNYCH UCHYBIEŃ Z ICH STRONY . NA TEJ WYMIANIE STRACIŁEM OKOŁO 2600 ZŁ W 1 DZIEŃ 2 . POTRAFIĄ DZWONIĆ O GODZINIE NP 20 W SPRAWIE POTWIERDZENIA PRZELEWU 3. KOLEJKI W BANKACH MASAKRA , CZYNNE 1 LUB 2 KASY MAX 4. WERYFIKACJE NA INFOLINII PO 7 PYTAŃ ZA KAŻDYM RAZEM 5 . SZYBKA WYPŁATA GOTÓWKI NIE JEST MOŻLIWA W TYM BANKU ...SZOK! JAK NA 21 WIEK POSIADAŁEM RACHUNKI W KILKU LUB KILKUNASTU BANKACH DZIAŁAJĄCYCH W POLSCE ALE Z TAKĄ OBSŁUGĄ TO JESZCZE NIE , A O ODSETKACH I OBSŁUDZE KART KREDYTOWYCH LEPIEJ NIE WSPOMINAĆ I BROŃ BOŻE NIE ZAKŁADAĆ , CHYBA ŻE MAJĄ PAŃSTWO OCHOTE NA TEL O 22 NO 2 ZŁ NIEDOPŁATY WYSTĄPIŁO NA RACHUNKU KARTY BKRETYDOWEJ skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Rewelacja. Ten bank można polecić każdemu. Panie sympatyczne i chętnie służące pomocą. Tak trzymać:) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szybka i sprawna obsługa z uśmiechem na ustach. To zdecydowanie mój bank. Polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Konto internetowe w Alior Banku jest w pełni darmowe karta do niego również (minimalna płatność w miesiącu 250zł) Korzystam tylko z tego produktu i jestem w pełni zadowolony, obsługa w placówce banku miła i uprzejma (przynajmniej w Kaliszu na ul. Polnej) Konto indywidualne stanowczo polecam. skomentuj opinię »
Dodaj opinię