Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

18 kwietnia 2008 r. Grupa Carlo Tassara uzyskała zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku. 1 września 2008 r. Alior Bank S…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Szanowni Państwo Byłem zadowolonym klientem Banku BPH, niestety po przejęciu przez Alior Bank obsługa na najniższym poziomie. Nawet najłatwiejsze sprawy nie można załatwić, ani na infolinii, ani mailowo, ani osobiście w oddziale. A sprawa dotyczy błahej sprawy odzyskania hasła to bankowości internetowej. Poza tym na każdym kroku tylko kłamstwa lub przepraszam ale nie możemy pomóc. Dzwoniąc na infolinie czeka się godzinami a co jakiś czas Pan nagrany na sekretarce sugeruje do kontaktu z oddziałem w celu skrócenia czasu oczekiwania na rozmowę - telefon do oddziału do sprawdzenia na stronie internetowej Alior w zakładce Fuzja - g....prawda nie znajdziemy tam listy oddziałów. Jak już znajdziemy listę oddziałów to nie mamy się co łudzi,ć żeby znaleźć nr kontaktowy do oddziału - wszystkie oddziały mają wpisany nr info linii - koło się zamyka. Ok - znajdziesz czas i pójdziesz osobiście do oddziału z przeświadczeniem, że załatwisz sprawę - wyprowadzę Ciebie z błędu - nic nie załatwisz zostaniesz odprawiony z kwitkiem tzn. odesłany na infolinie. Generalnie nie polecam, wręcz odradzam, omijać szerokim łukiem - wystarczy poczytać opinie innych osób które miały kontakt z tym Bankiem. P.S. Przeczytałem z 300-350 opinii i niestety wszystkie są negatywne :( Wyższa kultura bankowości = Wyższa półka oszustów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank, z którym miałem do czynienia. Bez przerwy naliczają jakieś dodatkowe opłaty, które nie są zgodne z umową. Praktycznie nie ma kwartału, abym nie musiał składać reklamacji. Co prawda zawsze reklamacja jest rozpatrywana zgodnie z moim zgłoszeniem a nawet raz bank przyznał mi odszkodowanie w postaci zwrotu kosztów, ale po co to wszystko? Szkoda czasu i nerwów na ten bank, przy najbliższej możliwości przeniosę kredyt do innego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jedna Wielka porażka . Mając dwa rachunki w jednym banku , firmowy i ror i robiąc przelew z jednego na drugi trzeba zapłacić 5 zł . No dobrze , ok mogę zapłacić , ale jak jest napisane , że to jest przelew ekspresowy , a pieniążków nie ma w ciągu jednego dnia . To wybaczcie . To kpina . Oczywiście cały czas system się zawiesza " System pracuje w systemie offline " . Wchodzę w rachunek firmowy a tam w przelewach zdefiniowanych brak połowy przelewów , ale za to w rorze co piąty zdublowany . Jeden wielki syf . Tu nie da się pracować , trzeba uciekać . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Totalne dziadostwo. W banku BPH przynajmniej od razu była informacja o środkach zablokowanych. Ta fuzja nie wpłynęła na dobry wizerunek banku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Gorzej być nie może, Po przejęciu z BPH do Alior okazało się, że moje konto jest uszczuplone o 22 zł za prowadzenie rachunku, za kartę oraz dodatkowo za kartę. (mimo iż spełniałam warunki o których poinformowała mnie pani w banku) Oczywiście na wcześniejsze pytania czy coś się zmieni słyszałam, że poza nazwą i wyglądem konta internetowego nic. Nie polecam a nawet odradzam korzystanie z ich usług skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Byłem klientem Banku BPH i zostałem przeniesiony do Alior Banku. Poprzednio opłata za prowadzenie rachunku wynosiła w BPH - 9,90 zł. W dniu 18.04.2017 osobiście byłem w oddziale Alior Banku w Pruszkowie ul. Sprawiedliwości 6. Chciałem uzyskać informacje o swoim przeniesionym koncie bankowym i opłatach. Zostałem poinformowany przez konsultantkę, że obecne moje konto bankowe w Alior Bank jest typu - Korzystne i opłata będzie taka sama jak poprzednio, czyli 9,90 zł za prowadzenie konta. Jak przystało na oszukańczy i złodziejski Bank, zostałem obciążony 10 zł za nieaktywowaną kartę kredytową, 45 zł za przelewy poprzez bankowość internetową z karty kredytowej oraz 17,34 zł za prowadzenie rachunku bankowego. To tak na dzień dobry. Trzeba uciekać jak najszybciej z tego banku aby nie dać się doić finansowo. Łączność telefoniczna z ich podanym numerem skróconym 19502 jest bardzo droga, czekałem na połączenie ponad 40 minut i kosztowało mnie to 36 zł i nie uzyskałem potrzebnej informacji. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
UWAGA ostrzegam. Od grudnia załatwiam cesję leasingu w banku ALIOR LEASING a jest już 28 KWIETNIA 2017 r. Już nie odpisują mi doradcy z którymi prowadzę rozmowy ani na meile ani nie odbierają telefonu. Co rusz rozmawiam z nowa osoba bo wszyscy z tego banku UCIEKAJĄ !!! NIE POLECAM. Zaznaczam, że sprawa jest do zrobienia w 3 dni. Raiffaezen wykonał mi takie 3 cesje w ciągu 3 dni w grudniu 2016r. TEN BANK BĘDE OMIJAŁ WIELKIM ŁUKIEM !!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
załatwienie czegokolwiek przez BOK to jest dopiero zabawa :( czekanie 40 minut a potem przełączanie od jednego konsultanta do następnego i weryfikacja klienta przez 100 razy , Po prost żenada skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dno totalne i masakra, nie można niczego się dowiedzieć. Po przejęciu BPH nie mają historii wpłat. Płaciłam za ratę kredytu o 70 zł więcej i każą płacić 512,30 zł i nie wiedzą dokładnie za co chyba za monity, ale za jaki okres też nie wiedzą. Nie wiedzą też co z pieniędzmi z nadwyżki.W BPH nie było żadnych problemów. Ten bank to kara za życie!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia. Kontakt i kompetencje pracowników zerowe. Placówki partnerskie nie wiem po co. Nic w nich nie załatwisz. "Wyższa kultura bankowości" Masakra. Omijać szerokim łukiem. Prawa klienta mają za nic. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Alior bank oszukuje klientów splacilem kredyt do.zera i złożyłem dyspozycję zamknięcia kredytu minęło 5dni dzwonie z ciekawości czy zamknięte a tam zaliczyli Koło 20zł pojechałem do tego oddziału Pani powiedziała że to normalne i ze nie weźmie pieniędzy Ode mnie bo oni to anuluja za tydzień jestem w banku kwota urosła poszedłem do dyrektora oddziału kazał mi czekać na tel od niego i jak bym nie pojechał tego spłacić i nowej dyspozycji zamknięcia kata złożyć narastania by a kredyt nie zamknięty bylby Teraz zamkniecie kata zapłaciłem do zera złożyłem zamkniecie kata i debaty minęło 5 dni znów dzwonią z promocjami z alior więc oddzwonimy bo Pani ta co dzwoniła z ofertą nie mogła mi udzielić informacji czy jest zamknięte Kato czy otwarte okazało się że jest nie zamknięte i narodziło 1zł coś za kredyt dostałem tylko przepraszam na wszystko mam potwierdzenia spłaty na zero zamknięcia kat i debaty kredytu idę z tym do prawnika i do prokuratury o wyłudzenie pieniędzy od klienta sprawę też zgłosiłem do telewizji która się zajmie tym będzie głośno na całą Polskę jak robią w huk...klientów nie polecam nikomu tego banku a ja mieć mieć nic wspólnego z tym bankiem skomentuj opinię (11) »
użytkownik
Ocena:
Nigdy nie miałem rachunku bankowego w Alior Bank. Miałem 20 lat temu w BPH. W kwietniu 2017 roku dostałem listem zwykłym wyciąg z rachunku bankowego Alior Bank z pobraną prowizją minus 9,90 złotych za prowadzenie rachunku. Szok. Nikt nie był mi w stanie wyjaśnić przez infolinię skąd takie saldo. Musiałem więc pojechać do jednego z oddziałów. Tu też były trudności z identyfikacją kontra. Pani w oddziale najpierw mi zasugerowała by napisać oświadczenie, że nigdy nie miałem żadnego rachunku bankowego w Alior Bank, później zaś się zorientowała że mój rachunek bankowy został przejęty z BPH po przejęciu go przez Alior. Co prawda miałem otwarty pusty rachunek w BPH który został wchłonięty przez Alior. lecz dlaczego i jakim prawem Alior pobiera prowizję za rachunek którego nigdy w Alior nie otwierałem? Nie kojarzę, też bym otrzymał pismo od BPH że mój rachunek został przejęty przez Alior. Mam wrażenie, że Alior jest wyjątkowo nie profesjonalnym Bankiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam. Obsługa (telefoniczna, jak w oddziale) ma klienta w poważaniu. Dwa dni już zużyłem na odblokowanie konta (zapomniane hasło). Infolinia odsyła mnie do oddziału, oddział do infolinii, infolinia do kontaktu mailowego, a ten na infolinię. I tak w kółko. Coś źle się dzieje w tym banku. Radzę zamykać konta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jedna wielka porażka za wszystko trzeba bulić , a od sierpnia jeszcze gorzej , ja odchodzę czym prędzej z tej,, wyższej ,, kultury i nikomu nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
totalna porażka. I ponoć Alior Bank to wyższa kultura bankowości. Zupełna odwrotnośc powiedziałabym. Jak moi poprzednicy zostałam przejęta przez Alior z BPH. Wielka strata i szkoda. Od 5 dni usiłuję wypłacic pieniązki (euro) i za każdym razem stoję w km kolejce, bo bank nie był przygotowany na przejęcie tak dużej liczy osób . 2 stanowiska, przy których panie obsługują w ślimaczym tempie, byłam 14 w kolejce, po 45 min zrezygnowałam z uwagi na to, że kolejka przesunęła sie tylko o 3 osoby. i tak codziennie przez 4 dni chodziłam i dokładnie ta sama sytuacja sie zdarzała. z tego co rozmawiałam z osobami z kolejki wszyscy przyszli zamykac rachunki i przenosza sie do innych banków, gdzie mogą zostac obsłużeniu w sposób kulturalnya nie oczekując poł dnia w kolejce. brak mi słów . jak większośc osób rezygnuję i obym nigdy więcej nie miała kontaktu z tym bankiem. Radze innym, żeby omijali ta placówkę. dokłądnie chodzi o CHEŁM. Bank zupełnie nie przystosowany na przejęcie nowych klientów,!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Alior Bank przejął mnie z Banku BPH Po jakimś czasie zginęło moje stałe zlecenie do spłacanego kredytu tylko na jeden miesiąc I zaczęły się telefony niemiłych pracowników windykacji z tego banku Wystarczyło zadzwonić, powiedzieć że im się system walnął i bym wpłacił brakującą kasiorę a tak pozostał niesmak Spłacę kredyt i uciekam z tego banku Jaki właściciel taki bank Nie polecam nikomu skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Po raz pierwszy i ostatni biorę u nich kredyt bank, a raczej pseudo bank porażka minął miesiąc i nie otrzymałem harmonogramu spłaty napisałem do nich e-maila kiedy otrzymam harmonogram i dostałem odpowiedź, że nie udzielą mi takich informacji e-mail-owo chociaż sami przesłali mi mój wniosek i umowę kredytową e-mail-em, a ja mam do nich dzwonić aby otrzymać harmonogram spłaty, który wedłóg umowy powinni mi sami przesłać bez proszenia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank nie godny polecenia. Nie dość że nie mają jakiś atrakcyjnych warunków to jeszcze obsługa jest strasznie niemiła. Krzyczą i wybierają kto będzie następnym klientem a na piśmie dotyczącym reklamacji na obsługę piszą że bankier żeby mnie przyjąć ode mnie dokumenty musiałby wziąć ode mnie dowód tożsamości a ja go miałem w ręce. NIE POLECAM!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Fatalna obsługa klienta gdy odstępuje się od kredytu w ciągu 14 dni. Wysyłałaj nakaz do E sądu mimo 30 dniowe terminu na zwrot środków. Odradzam i polecam korzystać z innych banków ponieważ obsługi klienta jakiej tu uzyskałem nikomu, nawet wrogowi nie życzę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zostałem przekazany z BPH do Alior Banku bez moej zgody. W ty momencie zaczęła się moja gehenna. Napisałem juz trzy reklamcje, odpowiedzi, które otrzymuję są nie merytoryczne, pisane na odczep się, na zniechecenie klienta i zmęczenie materiału. Odnoszę wrażenie że moje uwagi dla Alior Banku sa wyjątkowo nie wygodne. Osoba udzielajaca odpowiedzi sprawia wrażenie nie zrozumienia przedstawianych moich argumentów. Przesyłane odpowiedzi mają charakter lakoniczny, zmierzają do zniechęcenia klienta banklu do dochodzenia swoich praw konsumenckich. Po fuzji banków nie przeniesiono wszytkich szablonów rachunków na które przesyłam róznego rodzaju zobowiązania. Troche się tego nazbierało, obecnie wszsytki dane, nazwy, nr rachunków, adresy, wpisuje z palca. Spłata karty kredytowej wymaga wyszukanych obejśc, proste standardowe rozwiązanie nie działa, pokazuje się komunikat Brak kart kredytowych co jest jawną nieprawdą. Bank nic sobie z tego nie robi. Podsyłają jakieś dziwne obiecanki. 5 kwietnia system powinien działać, do dzisiaj nie działa. Ale to moge przeżyć. Nie moge jednak się pogodzić, że pracownicy Alior Banku idą w zaparte, próbując przekonać mnie że wszsystko jest w porządku. Ostatnio otrzymałem instrukcje jak należy składac reklamacje co w mojej sytuacji zakrawa na kpinę. Podjęta próba złożenia reklamacji na infolinii była nieskuteczna, pracownica znana z imienia i nazwiska reklamacji nie przyjęła choć nie miała do tego żadnego prawa. W tym Banku nie szanuje sie klientów. to nie jest bank przyjazny klientowi. Zapominano o tym kto jest dla kogo. Pilnie szukam innego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam każdemu, kto ma taki pomysł. Reklamy nie mają nic wspólnego z rzeczywistością, konsultanci jak wszędzie - trudno dostępni i mało kompetentni, strona internetowa prawie średniowieczna, ja zostałem przejęty z bankiem meritum i to co zobaczyłem po przejęciu to jakaś porażka skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Właśnie czekam 40 minut na obsługę klienta w placówce Alior banku. Wczoraj równe 45 minut czekałam. W BPH nigdy tak sie nie zdarzyło, a korzystałam 10 lat z usług BPH. Obsługa niekompetentna... Wczoraj zaczęłam z Panią składać wniosek o kartę VISA przy czym zapytałam o walutowanie za granicą. Pani dopytała sie kolegi i okazało sie że jednak w Aliorze kart typu VISA nie zakładają... Nieźle nie? :D zobaczymy ile jeszcze będę dzisiaj czekać... Oczywiście w najbliższej przyszłości na pewno przestanę być klientem tego banku. Więc zdecydowanie odradzam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niższa kultura bankowości w pełnym wymiarze... przez ponad pół godziny rozmawiałam z 8-ma osobami na temat błędnego przelania podwójnej raty kredytu, aby 8 osoba powiedziała mi że muszę iść do oddziału banku ....brrrrrr. To tego na drugi dzień zeszło mi z konta zlecenie stałe które odwołałam kilka dni wcześniej :( MASAKRA... Zero kompetencji, zero poszanowania klienta, zero umiejętności, zero a nie bank. Nie polecam nikomu. Właśnie złożyłam wniosek o zamknięcie rachunku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dno i tona mułu!Przenieśli mnie z bph bez mojej zgody do tego nic niewartego banku i pieniądze zaczeły mi z konta uciekać, a to za prowadzenie konta, za wyciąganie z bankomatów itp itd.czego w bph przez ładnych kilka lat nie było.Po dwóch tygodniach "współpracy" z Aliorem- powiedziałem DOŚĆ i zamknąłem tam konto.To chyba wystarczy za komentarz.Więc jeśli teraz to czytasz i zastanawiasz się czy nie otworzyć tam rachunku, polecam omijać ten bank naprawdę szerokim łukiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Widzę, że nic się nie zmieniło od tamtych dawnych czasów, kiedy to ja doznałam tej " wyższej" kultury bankowości . Miałam kartę kredytową w Alior. Chciałam ją spłacić w całości więc na infolinii zapytałam jaką dokładnie kwotę mam wpłacić. Żądaną kwotę przelałam i w krótkim czasie udałam się do banku aby zamknąć kartę. Na miejscu okazało się , że przelałam o 50 zł za dużo ale nie mogą mi już tego oddać , tylko dopiero po zamknięciu karty - za jakieś dwa, czy trzy miesiące (???). Nie miałam innego wyjścia tylko na to przystać - podpisałam rezygnację z karty. Minął jakiś czas - chyba dwa - trzy miesiące - a tu dzwoni do mnie windykacja z zapytaniem kiedy oddam Alior Bankowi pieniądze ( tu padła kwota ), które mu jestem winna ??? Odpowiedziałam, że to Bank ma mi oddać moje nadpłacone 50 zł więc nie rozumiem o co chodzi. Kazali mi wyjaśnić w siedzibie banku. Zdenerwowana pojechałam z dokumentami . Tam się okazało , że przy podpisaniu rezygnacji z karty powinnam zapłacić jakieś 10 zł a tego nie uczyniłam bo pracownik banku natenczas o tym nie raczył mnie poinformować, ani zażądać wpłaty tejże kwoty przy podpisywaniu rezygnacji. Okazało się potem , że o tym nie wiedział bo system zawiódł. Poza tym nadpłata 50-złotowa nie mogła pokryć tego rodzaju niedopłaty. Zaczyna brzmieć niedorzecznie ale tak było. Musiałam zapłacić naliczane kary od kwoty ok 10 zł - w sumie razem doszło do ok 150 zł. Złożyłam reklamację wyłuszczając uchybienia banku w oparciu o ich regulamin - bank o każdym nieprawidłowym zadłużeniu miał informować klienta monitem listownym - nie zrobił tego; bank powinien potrącić te ok 10 zł z dostępnych innych środków klienta ( wspomniana nadpłata 50 zł) - nie zrobił tego; nie wspomnę o nieprofesjonalnej obsłudze, która doprowadziła do tego galimatjasu. Cały proces reklamacyjny był rozwleczony w czasie a ostatnia moja wizyta trwała kilka godzin - by załatwić wszystko ostatecznie po uznaniu mojej reklamacji za uzasadnioną. Oddali mi w końcu wszystkie pieniądze - i te 50 zł i opłaty dodatkowe związane z zadłużeniem . Nie polecam tej instytucji. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niestety , zmiana banku z BPH na ten obecny to jakieś nieporozumienie. Kolejki do kasy są masakryczne. każdy z klientów widzi, słyszy co się przy kasie robi! Każdy z klientów praktycznie uczestniczy w transakcjach innego klienta. Parodia , od biurka kasy do klienta ta jakieś 1,5 metra napis " przy kasie może znajdowac się jedna osoba" zupełnie nie do wykonania.Skandal ,że każdy widzi kto ile bierze pieniędzy~!!!!! Słyszę o stanie konta innego klienta. Piszę o placówce w Chełmie, przy ulicy Lubelskiej.Bank jest za mały. Nie ma jak podjechać , nie ma parkingu. Godziny otwarcia tylko dla emerytów z wolnym czasem. Nie ma mozliwości skorzystania z banku aby nie wychodzić z pracy przed czasem , bo przed pracą też nie można tego zrobić. Macie inne zasady przyjmowania wpłat, proszę je przedstawić i dawać nowym klientom, odsyłanie klienta z nie przyjetą wpłatą to jakaś kpina. Często czynna jest tylko 1 kasa. Zamknęliście placówkę BPH /Alior nową, dużą i przestronną z nienaganną obsługą,( z ogramnym parkingiem dla klientów), szybką obsługą przede wszystkim, od 3 do 4 kas obsługujacych klientów, z kasami z wysokimi ladami, a przy biurku kasjersko-doradczym nikt nie dyszał mi nad głową. Obsługa dyskretna! Klienci narzekają na ten lokal banku.... nie dajecie rady z tak dużą ilością nowych klientów z BPH. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Już go nie lubię. Samowolnie podwyższyli oprocentowanie mojego kredytu przejętego z BPH o 0,36%. Bałagan organizacyjny. naobiecywali, że po przejęciu będzie lepiej i nic z tego nie zrealizowali Wg mnie dno skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientem niespełna rok a już mam dosyć tego banku co chwilę zmiany, nic nie można załatwić utrudniają wszystko a teraz jeszcze im mało pieniędzy i zwiększają opłaty, zmieniają się całkowicie w PKO. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
po połączeniu systemów informatycznych BPH i Alior po 4 dniach po raz pierwszy udało mi się zalogować do swojego konta. A linii kredytowej, co do której podpisali ze mną umowę już jako Alior (po BPH) do dziś (prawie 2 tygodnie) nie potrafią podpiąć. W związku z czym wszystkie wpływy zaliczają na spłatę NIEWYMAGALNEGO kredytu. Od taki drobiazg!, który firmę może położyć skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia nie bank!!!! Nic nie zalatwisz ani w oddziale a infolinia to dopiero dramat. nie polecam absolutnie!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja mam pozytywne doświadczenia z tym Bankiem i polecam go gorącą. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bylam klientka w alior banku w bydgoszczy przy ulicy magnuszewskiej obsluga beznadziejna szczegolnie uczacy sie chyba dopiero pan pracownik ktory wymysla jakies dziwne nowosci wstyd zeby taka osoba obslugiwala czekajacych w dlugiej kolejce klientow .Nie na tym chyba zalezy bankom zeby tracic klientow szkolenia moga odbywac sie w mniej obciazonych placowach i to bylo juz kolejny raz. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem od kilku lat klientem banku Alior i jest CORAZ GORZEJ. Płatne wybieranie z bankomatów (kiedyś było bezpłatne na całym świecie hahhhaaa), obsługa internetowa konta też się POGORSZYŁA (bardzo mulasto działa, przeokropnie wolno, co przy dokonywaniu kilku przelewów jest bardzo uciążliwe), przelewy też są płatne. Szukam nowego banku. Nie polecam Alior Banku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
byłem klientem banku BPH miałem wypłaty z wszystkich bankomatów za darmo itp. teraz przejął to ALIOR bankomaty płatne wszystkie a na dodatek nie ma ich w moim mieście .a ponadto zwiększono różne opłaty. Wynegocjowałem warunki konta z BPH. ALIOR nie zatroszczył się by cokolwiek z tego utrzymać. LIKWIDUJE KONTO W ALIOR. Proszę mi powiedzieć nie dałbym żadnej gwiazdki ale bez tego nie dodam wiadomości wymuszanie jest to chociaż jednej gwiazdki skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W BPH było ok zmiana numeru konta bez żadnej informacji poszedłem spłacić kartę i zamknąć konto przymusowy skan dowodu bo jak nie to nie obsluze będzie skarga gdzie trzeba wyższa kultura śmiechu warte skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank jak to bank. Ma swój interes i tyle. Obsługa jest tak szkolona by broń boże niczego nie załatwić dla klienta, tylko odfajkować sprawę. Pisałam o tym banku już 2 x i nawet nie ma śladu po mojej opinii. Tak dalej to moż e ilość klientów przejdzie w jakość obsługi skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to dno.Nie dość że bez zgody przenieśli mnie z BPH to jeszcze od razu zablokowali mi kartę i wysyłają pisma bo było na minusie 62 zł.Wypowiedzieli umowę za 62 zł minusu i w dodatku od razu siadł mi komornik na konto za śmieszne 352 zł,w banku BPH nie było takich skeczy bo BPH nie sprzedawał swoich klientów komornikom.Czekam na 30 dniowy okres wypowiedzenia z ich strony i odradzam ten bank bo to złodzieje.Nie omieszkam też odradzać wszystkim kogo napotkam na swojej drodze. Życzę im żeby odbiło się to im czkawką. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Postępując ,,zgodnie z instrukcją" i własną intuicją zalogowałam się... tyle, ze okazało się, że poza zmianą hasła (o tym pisali wcześniej) zmienił mi się identyfikator i nr konta... Bardzo nieczytelna strona!!! Straciłam historię konta! Jeśli będę potrzebowała info sprzed daty 04.04.2016? W przelewach zdefiniowanych taki bałagan, że ręce mi opadły... Nic mnie już nie trzyma i raczej zmienię bank, bo i tak okazuje się, że muszę wszędzie pozmieniać konto (firma, US, PZU itp). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
...uj nie bank Na infolinię całymi dniami nie można się dodzwonić. U nich za 5 minut trwa wieczność. Na telefon w oddziale nic nie można załatwić tylko trzeba pofatygować się osobiście. Śmiechu warte. Jak najdalej od nich. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jestem/byłam klientem BPH z czego byłam bardzo zadowolona. teraz to jest porażka. dodzwonić się do aliora to istny cud, olewający stosunek do klienta 2 godziny czekać aż przełącza dalej i tak się nie dodzwoniłam. chyba czas zmienić bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
do niedawna byłem szczęśliwym klientem BPH, które zostało przejęte przez jakąś pomyłkę bankową pn. Alior Bank. Dzisiaj, pierwszy dzień mojej zsyłki. Próbuję od rana zalogować się zgodnie z instrukcją Alior Banu w systemie bankowości elektronicznej aby korzystać z moich kont - bez rezultatu. Wobec tego wielokrotnie staram się dodzwonić na infolinie Alior Banku (12) 19502, (12)3707000 (rzekomo czynne całą dobę przez 7 dni w tygodniu) aby uzyskać jakąś pomoc - cały dzień słyszę ''wybrany numer jest niedostępny". Szukam pomocy w placówkach i oddziałach banku w mieście, chcę się dodzwonić - proszę bardzo, za pośrednictwem numeru (12) 3707000. Dwa tygodnie temu poszedłem do jednego z oddziałów dowiedzieć się co mnie czeka kiedy stanę się klientem tego wyrobu bankopodobnego - "jeszcze nic konkretnego nie wiemy, proszę przyjść po 27 marca" słyszę. Totalny bałagan i brak kompetencji. Z czystym sumieniem można polecać swoim wrogom. Najniższa, możliwa ocena pół gwiazdki to co najmniej o trzy gwiazdki za dużo skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Posiadam konto w BPH. Dzisiaj po połączeniu z Alior Bankiem nie mogę zalogować się na konto. . . uj z takim bankiem. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Posiadam "jeszcze" konto należące do bph. Do tej pory byłam b. zadowolona. Jednak moja radość nie trwała długo . Od kiedy"łapę"na moim koncie położył Alior ,sielanka się skończyła . Po pierwsze - na jeden miesiąc przerwali pobieranie raty kredytu ,przez co straciłam wcześniej umówione odsetki( oczywiście następne raty pobierają prawidłowo. Ostatnio doznałam szoku ,ponieważ na koncie nagle znalazła się kwota którą oczywiście pobrali bez wcześniejszej informacji w wys 75zł. Opis transakcji -opłata za limit . I to wszystko ! Jednym słowem dziadostwo!Kończę współpracę z tym Czymś co ośmiela nazywać się bankiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim współpracowałem. Kiepska obsługa, słaba infolinia, dodatkowo sami szperają na kącie klientów blokują karty ustawiają opcje których klient nie potrzebuje. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam. jestem na etapie zamknięcia konta. Opłaty prawie 30zł mimo że zapewniali mnie że będą mniejsze. Przelewy w euro przychodzące kurs 3.8 a wychodzące kurs 4.7. co miesiąc mam wpływy tego samego dnia ale w tym banku to jest loteria czy zaksięgują. na każdym praktycznie bankomacie opłaty 3-5zł dla młodego człowieka takie konto w ogóle nie wchodzi w gre. Założyłem w mbanku zobaczymy co z tego wyjdzie. pozdrawiam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam skonczyl mi sie termin waznosci dow.osobist.mam stary zaswiadczenie z Urzedu Miasta,ksiazeczke wojskowa,inne dokumenty wazne wydane przez Polskie Urzedy,stary dow.nie stety nie akceptuja.Zalozenie w tym Banku konta bylo najwieksza pomylka w moim zyciu,nie moge pobrac swojego wynagrodzenia,nie respektuja Przepisow ktore obowiazuja w tym kraju,a sa w Polsce nie u siebie,wiec po prostu zostalem bez srodkow do zycia,nie mam na leki bo jestem osoba niepelnosprawna,to dziadostwo prosze nie zakladajcie kont w tym Banku,po prostu dziadostwo i zlodziejstwo przetrzymywanie nie swoich pieniedzy,to zlodziejski bank i to co wyczynaja to przestepstwo,ten bank naciaga ludzi,i nie stosuje sie do Polskiego prawa,stanowia swoje przepisy,ktore nie sa zgodne z prawem moze ktos w koncu zajmie sie tym zeby obce Banki nie respektowaly Polskich przepiow tylko swoje interesy.Zwracam sie do wszystkich Polakow zeby nie zakladali konta w tym Banku,bo to zlodzieje i oszusci!!!najbardziej dziadowski i zlodziejski Bank,nie zasluguje nawet na 0 gwiazdek,dla mnie to mniej niz 0 dziekuje,bo nie wiem jak przezyje,bez lekow,i srodkow do zycia,ale dziadostwo to dziadostwo w naszym kraju skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam Umowę z Alior Bank SA na 5 lat niby bez żadnych opłat, a obciążyli mnie najpierw na koniec grudnia 2016 opłatą w wys. 12 zł za prowadzenie rachunku. Po mojej reklamacji zwrócili na drugi dzień przepraszając za "pomyłkę". A po dwóch miesiącach (koniec lutego 2017) dokładnie to samo!!! - ponowne obciążenie na 12 zł... Po mojej interwencji oczywiście znowu przeprosili i zwrócili jednocześnie informując, że do końca marca zmodyfikują system.... A ja ostrzegam innych klientów, żeby kontrolowali zapisy na swoich kontach, bo podejrzewam że wielu nie zauważa takich operacji, albo je po prostu lekceważy... Według mnie to bezczelne wyłudzenia - może klient się nie upomni... I jeśli takich klientów są tysiące, to proszę zauważyć jaką kasę sobie "nabijają"... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Alior Bank to moj koszmar! Moja nieżyjąca matka miala kredyty w tym banku. Po jej smierci złożylem niezbedną dokumentacje w celu dopełnienu formalnosci co do warunkow splaty kredytów. Alior Bank kompletnie mnie zignorował a wręcz olał.! Przez rok czasu nie ruszyla moja sprawa. Po roku Bank bez uprzedzenia oddał dlug do windykacji! Na nic zdały sie moje pisma i telefony! Firma "Europa" która ubezpieczala w.wym. Alior Bank kredyt także do tej pory nie wyplaciła odszkodowania z tytulu ubezpieczenia kredytu i ubezpieczena na życie po mojej zmarłej matce. Szanowni klienci ! Radzę Wam omijajcie ten Bank szerokim łukiem! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
strasznie prymitywny bank, az musze napisac opinie, przerwa konswerwacyjna jak wszedlem o polnocy to juz byla i info ze potrwa do 10 rano!!! w zadnym innym banku sie to nie zdarzylo, a korzystam z mbanku i mille. a znajac zycie, czyli w ostatnim przypadku takich prac o 10 nie uruchomili tylko kolejna infrmacja ze do 12 potrwa przerwa... aplikacja mobilna prymitywna jak na te czasy, stan konta sie sam nie odswierza, trzeba sie wylogowac wpisac login i haslo narysowac... za kazdym razem no wlasnie, narysowac, zamiast logowania touchID, caly czas chodze i rysuje po kropkach.. predkosc dzialania apki tez nie powala, przelewow natychmiastowym tez nie doswiadczymy, tylko na stronie. generalnie to zatrzymali sie chyba z 10 lat temu skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
super placówka i miła obsługa,polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa w oddziale (przynajmniej ta Pani na którą trafiłem) jest ok. Po za tym dno nie bank i do tego brak kontaktu telefonicznego aby cokolwiek załatwić- oczywiście po za kredytami, hipotekami itd. Ocena powinna być "0" niestety strona tego nie przyjmuje i jest 0,5 :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia... Musiałem pofatygować się do oddziału, żeby uaktualnić adres email i nr telefonu. Po odczekaniu ponad pół godziny (na 2 stanowiska czynne było jedno) pracownica banku załatwiałą tę sprawę kolejne pół godziny. dwa razy upewniałem się, że wszystko będzie dobrze. Po powrocie do domu przekonałem się, że zmiany nie zostały wprowadzone. Infolinia poradziła ponowną wizytę w oddziale. Po ponownym półgodzinnym czekaniu w kolejce (po moim wejściu pracownik jednego z dwóch stanowisk trwale je opuścił i znowu było jedno czynne) następną godzinę spędziłem na usiłowaniach zmiany moich danych. na koniec tej wizyty dowiedziałem się, że poczekam jeszcze do 48 godzin, aż dane zostaną trwale wprowadzone do systemu. Spuścić kurtynę. Bank zadowala się obsługą emerytów i odgwizdał wszelkie ambicje sprawnego zarządzania. Pozostały tylko irytujące swoim brakiem pokrycia w faktach reklamy z melonikami, co chyba miało kiedyś budzić jakieś skojarzenia z londyńskim City... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Alior Bank S.A. Placówka Partnerska Kołobrzeg super :) Miła obsługa . skomentuj opinię »
Dodaj opinię