Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

18 kwietnia 2008 r. Grupa Carlo Tassara uzyskała zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku. 1 września 2008 r. Alior Bank S…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Złodzieje i to za mało powiedziane. Nie wychodziłem z domu, a tego samego dnia widnieje ze sprawdzałem stan konta w bankomacie. Stanowczo odradzam. Trzymajcie się od tych złodzieji z daleka. Z poważaniem klient banku (jeżeli można go tak nazwać). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To są normalni naciągacze - biorą 5 zł za wypłatę z bankomatu. Podobno bezpłatnie w bankomatach Euro net. Tyle że w moim mieście Rawiczu wszystkie te bankomaty nagle zmieniły się z Euro net na Planet Cash. te w Biedronkach też. A pani z banku napisałam mi że tam można pobierać pieniądze bez prowizji co jest bezczelnym kłamstwem skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od połączenia systemów informatycznych bph i alior walczę o dostęp do konta, obsługę linii kredytowej zgodnie z umową, opiekuna który byłby rzeczownym kontaktem itd Katastrofa w każdym zakresie. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Hit... Założyłem konto przez internet będąc za granicą, weryfikacja przelewem. Wszystko dobrze do momentu pierwszej próby zalogowania się. Postępując zgodnie z instrukcja oczekuje na sms z hasłem dostępu i nic. Dzwonie na infolinie (20 min i koszt rozmowy 120 pln, z zagranicy dzwoniłem) gdzie sympatyczna pani mówi mi, że nic nie może zrobić i po hasło dostępu muszę się udać osobiście do najbliższego mi oddziału...6000 km nie będzie łatwo. Jeszcze nie otworzyłem a już wysyłam pismo rezygnacje z konta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dno Dno i jeszcze raz dno na połączenie z pracownikiem czekam ponad godzinę ... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientem Alior Banku od 2010r.Gdy mieszkałam w Ostrołęce nigdy nie miałam problemów z pobraniem gotówki czy załatwieniem jakiejkolwiek sprawy.Teraz zmieniła miejsce zamieszkania,mieszkam w Kędzierzyn- Kożle i jestem bardzo zniesmaczona obsługą. Szczególnie nie sympatyczne są panie w placówce Alior bank na ulicy Al.Jana Pawła II.W dniu 23.06.2017r o godzinie 11:50 chciałam wybrać gotówkę,niestety spotkała mnie przykra sytuacja,pani kasjerka poleciła mi wyrobić sobie kartę do bankomatu twierdząc ze nie ma w kasie pieniędzy i posłała mnie do następnej kasjerki a ta opryskliwym głosem kazała mi dalej czekać.Podziękowałam i wyszłam oburzona jak można tak traktować klientów,dzięki którym ta pani ma pracę.Dodatkowo che zwrócić uwagę że Wasze hasło brzmi:Jesteśmy Bankiem wyższej kultury.Pytanie:czy tak wygląda wyższa kultura?Wśród moich znajomych już kilka osób zrezygnowało z Waszych usług, ja również przymierzam się odejść od Was do innego banku. Moja ocena placówki Alior Bank Kędzierzyn-Kożle ul.Al Jana Pawła II nie ma zadnej gwiazdki jest poniżej krytyki,jest to opinia nie tylko moja ale i moich znajomych. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
oszuści chcą pobierać opłaty za nie aktywowane karty z BPH - jakim prawem ? nawet BPH takowych opłat nie pobierał skoro nie były aktywowane !!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam. Po przenosinach z bph nie byłem zadowolony z obsługi i opłat. Postanowiłem zamknąć konto siedziałem w banku ok. 40 minut Pani wypłaciła mi moje pieniądze z konta i powiedział że konto jest zamknięte. Po tygodniu przyszło do mnie pismo z działo windykacji że jestem winny bankowi 10 zł. W obawie przed konsekwencja i odsetkami udałem się do banku zmarnowałem znowu trochę czasu w kolejce by dowiedzieć się że Pani nie wiedziała zamykając konto że bank obciążył mnie za sprawdzenie salda 10zł (nawet nie wiedział że taką opłatę bank sobie wymyślił)!!!! radze trzymać się od tego banku z daleka skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam nie polecam kredytu tym banku zostala wpłacona pozyczka mieli mi oddac resztę o kwietnia kasy nie ma skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uciekajcie !!! To jakiś porażka JEST... Teraz BPH jawi mi się WSPANIAŁY :)) skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
byłem klientem Banku BPH - i było dobrze stałem się klientem Alior Banku i jest - tragedia. Posiadam kilkaset kont w tym banku i nie działają lokaty przez internet, nie można wypłacić gotówki w placówkach bo fuzja to jeden wielki niewypał. ponad 2 miesiące już staram się o kontakt z kimś odpowiedzialnym za ten "sukces połączenia banków" i gdyby nie stara gwardia z BPH to już by mnie tam nie było. Generalnie usługi biznesowe, rachunki tzw NRB (MPT) Aliorowcy nic nie wiedzą nie potrafią poradzić sobie z tymi tematami. Pan Prezes nie odpowiada na e-maile a infolinia to zbieranina osób które tylko przełączają same nie wiedząc gdzie. Tak w wielkim skrócie wygląda WYŻSZA KULTURA BANKOWOŚCI. Propozycja dla wszystkich nagłośnić tę sprawę w mediach !!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W życiu nie spotkałam się z tak nieprofesjonalna obsługa jak na Swietokrzyskiej w Warszawie! Dziewczyna zero wiedzy pępek na wierzchu a na nogach złote espadryle! Gdzie dress code pytam. Sytuacja medal żenująca! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam, posiadałem konto w bph od paru lat, gdy potrzebowałem kredyt debet czy inną rzecz zawsze było ok, i stało się miałem debet do bieżącej działalności gospodarczej i co miał być przedłużony o kolejny rok jak to było do tej pory co dla firmy jest rzeczą nadrzędną w funkcjonowaniu a tu pyk i koniec środki spływają od klientów a alior bank ściąga sobie mając firmę w dup... a pani nowa opiekun nie odezwała się celem przedłużenia, wściekłem się i pojechałem dopłaciłem brakującą kwotę i powiedziałem dość, otworzyłem nowe konto w innym banku i mam nadzieję że będzie ok. ach bo bym zapomniał dostałem e-mail za spóźnioną ratę windykacja alior nakazuje pilny kontakt bo jest zaległość 1,50zł jeden złotych 50groszy. powiedziałem koniec dziadostwa, wprowadzają opłaty coraz to nowsze. jeden klient mniej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIe wiem skąd te opinie takie negatywne (w większości bylych klientów BPH), mam konto w Aliorze od 5 lat i jakoś nie mam powodu do narzekania, za nic nie płacę jedynie kilka złotych za kartę dopiero po 3 latach,żadnego namawiania do czegokolwiek żadnych niepotrzebnych telefonów. W oddziale zawsze spokojnie i z poszanowaniem, w porównaniu do kilku innych banków w których miałem konta wcześniej,( PKO, BZWBK, Millenium, MBank) to moge tylko pogratulować. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Alior bank to najgorsze bank z jakim miałam do czynienia. Byłam klientką BPH tam była wyższa kultura bankowości od których mógłby uczyć się Alior. Próbuje zamknąć u nich kartę kredytowa ciągle jest jakiś problem. Co miesiąc wysyłają wyciągi o które nikt nie prosił. To samo tyczy sie rachunków osobistych wyciągi przesyłają za które kasują po 5 zł. A od lipca w koncie internetowym przy wpłacie na własne konto w oddziale lub placówce będzie pobierana oplata 8 zł. Kto ma u nich konto niech szybko ucieka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oszuści.!! Szukam innego banku, przez 10 lat byłam zadowolona z bph a teraz Alior pokazuje jak oszukuje się klijenta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oszuści, totalna porażka. Bez poinformowania pobierają pieniądze za nieaktywną kartę kredytową z BPH w kwocie 10 zł. Zlikwidowałam i po miesiącu znowu, bo mają czas 2 miesiące na zamknięcie- jak twierdzi pracownik, oczywiście telefonicznie nic nie załatwisz nawet jeżeli cudem się człowiek dodzwoni i znowu trzeba odwiedzić oddział i po miesiącu znowu opłaty. Złodzieje i tyle. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam tego banku, posiadam w tym banku dwa konta jedno dwizowe w Euro, drugie w PLN. Osiagam dochod w granicach 1300 eur,tj okolo 6000 zl pomimo ze pracuje w firmie ktora ma siedzibe w Polsce, a ja posiadam dlugoterminowy kontrakt/umowa -zlecenie, pomimo ze system zaopiniowal pozytywnie moj wniosek na pozyczke 25000 zl, analitycy bankowi mi odmowili. Dali mi do zrozumienia, ze nawet zarabiajac pozwyzej srendiej w Polsce, nie jestem wiarogodnym klientem dla banku. Dlatego zamierzam zrezygnowac z uslug tego banku i wycofac moje konta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Totalne dno, zmuszanie na siłe klienta do odwiedzenia banku; po fuzji mają wszystko w nosie zrzucając na klienta załatwianie wszelkich formalności. Ja już podziękuję i nie polecam! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przez niekompetencje pracowników i brak wymiany informacji między oddziałami, straciłem szansę na MDM 2017 r. Alior Bank w ogóle nie poczuwa się do odpowiedzialności, mimo, że przyznali rację, że to wyłącznie ich wina a ja mam na to dowody. PORAŻKA PORAŻKA PORAŻKA! Odradzam! Uciekajcie z tego banku, gdzie pieprz rośnie! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jednym słowem DZIADOSTWO!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam tego banku. Po zmianie z BPH na Alior same problemy. Osobiście zmieniam na inny.... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank w Polsce! Nie ma jednej chociażby pozytywnej strony tej instytucji! Jak najszybciej trzeba ewakuować się z tego dziadowskiego banku. Wielka tęsknota za Bankiem BPH!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Alior Bank ? to jakiś dramat !, żeruje na wszystkim, za wszystko bierze opłaty Np. Za linię kredytową ? za uruchomienie, za wykorzystane środki za niewykorzystane środki, opłaty za utrzymanie, drogie oprocentowanie ! ? szok ! Za spóźnienie 3 dniowe wylądowałem w BIK ! słownie za trzy dni opóźnienia kwoty 500zł ? nie do wiary. Nie polecam absolutnie tego banku, na początku niby wszystko fajnie, później płacz i płać !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oddział w Wolsztynie przechodzi samego siebie. Siedzi tam facet, który dłubie w nosie, nic nie robi a jak przyjdzie się do niego to tylko wyszukuje problemy dla których nie może obsłużyc klienta zasłaniając się, że są takie procedóry i nic nie poradzi. Masakra i porażka na całego. Jest to co prawda placówka partnerska ale działa na wizerunek całego banku... niestety niekorzystnie i to widać, bo za każdym razem nikogo oprócz mnie w tej pracówce z klientów nie widziałem i za każdym razem nic nie załatwiłem.... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mój kredyt z rachunku karty kredytowej,został przejęty w ubiegłym roku przez Alior Bank z banku BPH.Karty kredytowej nie posiadam,ani w BPH-nie została wznowiona od 7-u lat,ani tym bardziej w Alior Banku.Kredyt ( 19500zł )jest spłacany terminowo-zostało nieco panad 1400zł.Przejęcie przez Alior Bank spowodawało drastyczny wzrost kosztów obsługi tego kredytu,a mianowicie :naliczenie opłaty za wystawienie wyciągu-5 zł za m-c(e BPH nie było),składka ubezp.zakradzież lub zgubieniekarty ,której nie posiadam-4 złoraz takie dziwactwa jak prowizja bieżącego cyklur rozliczeniowego i ubezpieczenie bieżącego cyklu rozliczeniowego-razem 14,09zł.Miesięcznie tenpseudo bank zciąga ze mnie 23,09 zł dodatkowo.Dzwoniąc w dn 18.05.17r na infolinię 19502,oczywiście nie uzyskałem żadnej sensownej odpowiedzi od dwojga konsultantów.Konsultantka nr 2 oświadczyła mi,że sprawy związane z ubezpieczeniem mogę załatwić w "jakimś" oddziale,ao pozostałych opłatach nie miała nic sensownego do powiedzenia.Nie wierzcie w reklamy tego banku i obchodżcie go z daleka. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Totalna porażka,mąż miał kredyt w BPH,nie wiem jakim cudem przejął nas ten smieszny bank,wszystkie raty spłacamy terminowo,zostało kilka rat do końca i nagle nie wiadomo skąd wzięła się niedopłata skoro raty są spłacane 10-ego a termin spłaty mamy do 15-ego,mało tego,wciąż upominają sms-ami o spłatę raty, a rata dawno została zapłacona,nie wiem kto tam w ogóle siedzi i widać jaki porządek mają w dokumentacji.Nie polecam nikomu tego banku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam tego dziadowskiego żydowskiego banku. W natarczywy sposób pracownicy banku proponują kredyty. Aby pozyskać jak największą ilość klientów w pierwszej fazie oferowali bezpłatne opłaty rachunków po jakimś czasie ustalili prowizję od wszystkich rachunków na 4.00 zł potem na 6.00 zł obecnie na 8.00 zł a od m-c lipiec 8.00 zł za 3 rachunki za pozostałe 8.00 zł od każdego. W dn. 13.04.2017r pracownik p.Grzegorz M. przelał rachunek za energię elektryczną na inne konto.PGE- Obrót SA czekało na wpłatę 1 m-c. W dn. 10.05.2017r. opłacałem rachunek za czynsz w wys. 550.00 zł, do prowizji 8.00 zł. zabrakło mi 1 grosz pracownica starszy bankier klienta p. Agata B. z oddziału w Lublinie przy ul. Turystycznej odmówiła przyjęcia wpłaty. To się dopiero nazywa \" Wyższa Kultura Bankowości \" w Alior Bank w oddz. Lublin ul. Turystyczna 1. \r\n\r\n\r\n Pozdrawia długoletni klient \r\n p.Dyrektor ddz, Lublin i cały zarząd skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
bardzo słaba forma współpracy z klientem. infolinia informuje o np. 5 minut oczekiwania na połączenie , po 2 minutach naciągnięcia klienta podają adres pod którym nie można znaleźć nr. telefonu .szeroko rozwinięte reklamy a klient z problemem który chce informacji jest ignorowany. Strona internetowa jest słaba.Kontakt telefoniczny jest właściwie niemożliwy . jak nie zgodzisz się na przetwarzanie danych , to spadaj!!! Trzeba pożegnać się z takim bankiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jedna wi3lka porazka, obsluga, organizacja, oplaty wszystko na minus. zamykam konto i nie wracam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szanowni Państwo Byłem zadowolonym klientem Banku BPH, niestety po przejęciu przez Alior Bank obsługa na najniższym poziomie. Nawet najłatwiejsze sprawy nie można załatwić, ani na infolinii, ani mailowo, ani osobiście w oddziale. A sprawa dotyczy błahej sprawy odzyskania hasła to bankowości internetowej. Poza tym na każdym kroku tylko kłamstwa lub przepraszam ale nie możemy pomóc. Dzwoniąc na infolinie czeka się godzinami a co jakiś czas Pan nagrany na sekretarce sugeruje do kontaktu z oddziałem w celu skrócenia czasu oczekiwania na rozmowę - telefon do oddziału do sprawdzenia na stronie internetowej Alior w zakładce Fuzja - g....prawda nie znajdziemy tam listy oddziałów. Jak już znajdziemy listę oddziałów to nie mamy się co łudzi,ć żeby znaleźć nr kontaktowy do oddziału - wszystkie oddziały mają wpisany nr info linii - koło się zamyka. Ok - znajdziesz czas i pójdziesz osobiście do oddziału z przeświadczeniem, że załatwisz sprawę - wyprowadzę Ciebie z błędu - nic nie załatwisz zostaniesz odprawiony z kwitkiem tzn. odesłany na infolinie. Generalnie nie polecam, wręcz odradzam, omijać szerokim łukiem - wystarczy poczytać opinie innych osób które miały kontakt z tym Bankiem. P.S. Przeczytałem z 300-350 opinii i niestety wszystkie są negatywne :( Wyższa kultura bankowości = Wyższa półka oszustów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank, z którym miałem do czynienia. Bez przerwy naliczają jakieś dodatkowe opłaty, które nie są zgodne z umową. Praktycznie nie ma kwartału, abym nie musiał składać reklamacji. Co prawda zawsze reklamacja jest rozpatrywana zgodnie z moim zgłoszeniem a nawet raz bank przyznał mi odszkodowanie w postaci zwrotu kosztów, ale po co to wszystko? Szkoda czasu i nerwów na ten bank, przy najbliższej możliwości przeniosę kredyt do innego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jedna Wielka porażka . Mając dwa rachunki w jednym banku , firmowy i ror i robiąc przelew z jednego na drugi trzeba zapłacić 5 zł . No dobrze , ok mogę zapłacić , ale jak jest napisane , że to jest przelew ekspresowy , a pieniążków nie ma w ciągu jednego dnia . To wybaczcie . To kpina . Oczywiście cały czas system się zawiesza " System pracuje w systemie offline " . Wchodzę w rachunek firmowy a tam w przelewach zdefiniowanych brak połowy przelewów , ale za to w rorze co piąty zdublowany . Jeden wielki syf . Tu nie da się pracować , trzeba uciekać . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Totalne dziadostwo. W banku BPH przynajmniej od razu była informacja o środkach zablokowanych. Ta fuzja nie wpłynęła na dobry wizerunek banku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Gorzej być nie może, Po przejęciu z BPH do Alior okazało się, że moje konto jest uszczuplone o 22 zł za prowadzenie rachunku, za kartę oraz dodatkowo za kartę. (mimo iż spełniałam warunki o których poinformowała mnie pani w banku) Oczywiście na wcześniejsze pytania czy coś się zmieni słyszałam, że poza nazwą i wyglądem konta internetowego nic. Nie polecam a nawet odradzam korzystanie z ich usług skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Byłem klientem Banku BPH i zostałem przeniesiony do Alior Banku. Poprzednio opłata za prowadzenie rachunku wynosiła w BPH - 9,90 zł. W dniu 18.04.2017 osobiście byłem w oddziale Alior Banku w Pruszkowie ul. Sprawiedliwości 6. Chciałem uzyskać informacje o swoim przeniesionym koncie bankowym i opłatach. Zostałem poinformowany przez konsultantkę, że obecne moje konto bankowe w Alior Bank jest typu - Korzystne i opłata będzie taka sama jak poprzednio, czyli 9,90 zł za prowadzenie konta. Jak przystało na oszukańczy i złodziejski Bank, zostałem obciążony 10 zł za nieaktywowaną kartę kredytową, 45 zł za przelewy poprzez bankowość internetową z karty kredytowej oraz 17,34 zł za prowadzenie rachunku bankowego. To tak na dzień dobry. Trzeba uciekać jak najszybciej z tego banku aby nie dać się doić finansowo. Łączność telefoniczna z ich podanym numerem skróconym 19502 jest bardzo droga, czekałem na połączenie ponad 40 minut i kosztowało mnie to 36 zł i nie uzyskałem potrzebnej informacji. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
UWAGA ostrzegam. Od grudnia załatwiam cesję leasingu w banku ALIOR LEASING a jest już 28 KWIETNIA 2017 r. Już nie odpisują mi doradcy z którymi prowadzę rozmowy ani na meile ani nie odbierają telefonu. Co rusz rozmawiam z nowa osoba bo wszyscy z tego banku UCIEKAJĄ !!! NIE POLECAM. Zaznaczam, że sprawa jest do zrobienia w 3 dni. Raiffaezen wykonał mi takie 3 cesje w ciągu 3 dni w grudniu 2016r. TEN BANK BĘDE OMIJAŁ WIELKIM ŁUKIEM !!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
załatwienie czegokolwiek przez BOK to jest dopiero zabawa :( czekanie 40 minut a potem przełączanie od jednego konsultanta do następnego i weryfikacja klienta przez 100 razy , Po prost żenada skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dno totalne i masakra, nie można niczego się dowiedzieć. Po przejęciu BPH nie mają historii wpłat. Płaciłam za ratę kredytu o 70 zł więcej i każą płacić 512,30 zł i nie wiedzą dokładnie za co chyba za monity, ale za jaki okres też nie wiedzą. Nie wiedzą też co z pieniędzmi z nadwyżki.W BPH nie było żadnych problemów. Ten bank to kara za życie!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia. Kontakt i kompetencje pracowników zerowe. Placówki partnerskie nie wiem po co. Nic w nich nie załatwisz. "Wyższa kultura bankowości" Masakra. Omijać szerokim łukiem. Prawa klienta mają za nic. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Alior bank oszukuje klientów splacilem kredyt do.zera i złożyłem dyspozycję zamknięcia kredytu minęło 5dni dzwonie z ciekawości czy zamknięte a tam zaliczyli Koło 20zł pojechałem do tego oddziału Pani powiedziała że to normalne i ze nie weźmie pieniędzy Ode mnie bo oni to anuluja za tydzień jestem w banku kwota urosła poszedłem do dyrektora oddziału kazał mi czekać na tel od niego i jak bym nie pojechał tego spłacić i nowej dyspozycji zamknięcia kata złożyć narastania by a kredyt nie zamknięty bylby Teraz zamkniecie kata zapłaciłem do zera złożyłem zamkniecie kata i debaty minęło 5 dni znów dzwonią z promocjami z alior więc oddzwonimy bo Pani ta co dzwoniła z ofertą nie mogła mi udzielić informacji czy jest zamknięte Kato czy otwarte okazało się że jest nie zamknięte i narodziło 1zł coś za kredyt dostałem tylko przepraszam na wszystko mam potwierdzenia spłaty na zero zamknięcia kat i debaty kredytu idę z tym do prawnika i do prokuratury o wyłudzenie pieniędzy od klienta sprawę też zgłosiłem do telewizji która się zajmie tym będzie głośno na całą Polskę jak robią w huk...klientów nie polecam nikomu tego banku a ja mieć mieć nic wspólnego z tym bankiem skomentuj opinię (11) »
użytkownik
Ocena:
Nigdy nie miałem rachunku bankowego w Alior Bank. Miałem 20 lat temu w BPH. W kwietniu 2017 roku dostałem listem zwykłym wyciąg z rachunku bankowego Alior Bank z pobraną prowizją minus 9,90 złotych za prowadzenie rachunku. Szok. Nikt nie był mi w stanie wyjaśnić przez infolinię skąd takie saldo. Musiałem więc pojechać do jednego z oddziałów. Tu też były trudności z identyfikacją kontra. Pani w oddziale najpierw mi zasugerowała by napisać oświadczenie, że nigdy nie miałem żadnego rachunku bankowego w Alior Bank, później zaś się zorientowała że mój rachunek bankowy został przejęty z BPH po przejęciu go przez Alior. Co prawda miałem otwarty pusty rachunek w BPH który został wchłonięty przez Alior. lecz dlaczego i jakim prawem Alior pobiera prowizję za rachunek którego nigdy w Alior nie otwierałem? Nie kojarzę, też bym otrzymał pismo od BPH że mój rachunek został przejęty przez Alior. Mam wrażenie, że Alior jest wyjątkowo nie profesjonalnym Bankiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam. Obsługa (telefoniczna, jak w oddziale) ma klienta w poważaniu. Dwa dni już zużyłem na odblokowanie konta (zapomniane hasło). Infolinia odsyła mnie do oddziału, oddział do infolinii, infolinia do kontaktu mailowego, a ten na infolinię. I tak w kółko. Coś źle się dzieje w tym banku. Radzę zamykać konta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jedna wielka porażka za wszystko trzeba bulić , a od sierpnia jeszcze gorzej , ja odchodzę czym prędzej z tej,, wyższej ,, kultury i nikomu nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
totalna porażka. I ponoć Alior Bank to wyższa kultura bankowości. Zupełna odwrotnośc powiedziałabym. Jak moi poprzednicy zostałam przejęta przez Alior z BPH. Wielka strata i szkoda. Od 5 dni usiłuję wypłacic pieniązki (euro) i za każdym razem stoję w km kolejce, bo bank nie był przygotowany na przejęcie tak dużej liczy osób . 2 stanowiska, przy których panie obsługują w ślimaczym tempie, byłam 14 w kolejce, po 45 min zrezygnowałam z uwagi na to, że kolejka przesunęła sie tylko o 3 osoby. i tak codziennie przez 4 dni chodziłam i dokładnie ta sama sytuacja sie zdarzała. z tego co rozmawiałam z osobami z kolejki wszyscy przyszli zamykac rachunki i przenosza sie do innych banków, gdzie mogą zostac obsłużeniu w sposób kulturalnya nie oczekując poł dnia w kolejce. brak mi słów . jak większośc osób rezygnuję i obym nigdy więcej nie miała kontaktu z tym bankiem. Radze innym, żeby omijali ta placówkę. dokłądnie chodzi o CHEŁM. Bank zupełnie nie przystosowany na przejęcie nowych klientów,!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Alior Bank przejął mnie z Banku BPH Po jakimś czasie zginęło moje stałe zlecenie do spłacanego kredytu tylko na jeden miesiąc I zaczęły się telefony niemiłych pracowników windykacji z tego banku Wystarczyło zadzwonić, powiedzieć że im się system walnął i bym wpłacił brakującą kasiorę a tak pozostał niesmak Spłacę kredyt i uciekam z tego banku Jaki właściciel taki bank Nie polecam nikomu skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Po raz pierwszy i ostatni biorę u nich kredyt bank, a raczej pseudo bank porażka minął miesiąc i nie otrzymałem harmonogramu spłaty napisałem do nich e-maila kiedy otrzymam harmonogram i dostałem odpowiedź, że nie udzielą mi takich informacji e-mail-owo chociaż sami przesłali mi mój wniosek i umowę kredytową e-mail-em, a ja mam do nich dzwonić aby otrzymać harmonogram spłaty, który wedłóg umowy powinni mi sami przesłać bez proszenia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank nie godny polecenia. Nie dość że nie mają jakiś atrakcyjnych warunków to jeszcze obsługa jest strasznie niemiła. Krzyczą i wybierają kto będzie następnym klientem a na piśmie dotyczącym reklamacji na obsługę piszą że bankier żeby mnie przyjąć ode mnie dokumenty musiałby wziąć ode mnie dowód tożsamości a ja go miałem w ręce. NIE POLECAM!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Fatalna obsługa klienta gdy odstępuje się od kredytu w ciągu 14 dni. Wysyłałaj nakaz do E sądu mimo 30 dniowe terminu na zwrot środków. Odradzam i polecam korzystać z innych banków ponieważ obsługi klienta jakiej tu uzyskałem nikomu, nawet wrogowi nie życzę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zostałem przekazany z BPH do Alior Banku bez moej zgody. W ty momencie zaczęła się moja gehenna. Napisałem juz trzy reklamcje, odpowiedzi, które otrzymuję są nie merytoryczne, pisane na odczep się, na zniechecenie klienta i zmęczenie materiału. Odnoszę wrażenie że moje uwagi dla Alior Banku sa wyjątkowo nie wygodne. Osoba udzielajaca odpowiedzi sprawia wrażenie nie zrozumienia przedstawianych moich argumentów. Przesyłane odpowiedzi mają charakter lakoniczny, zmierzają do zniechęcenia klienta banklu do dochodzenia swoich praw konsumenckich. Po fuzji banków nie przeniesiono wszytkich szablonów rachunków na które przesyłam róznego rodzaju zobowiązania. Troche się tego nazbierało, obecnie wszsytki dane, nazwy, nr rachunków, adresy, wpisuje z palca. Spłata karty kredytowej wymaga wyszukanych obejśc, proste standardowe rozwiązanie nie działa, pokazuje się komunikat Brak kart kredytowych co jest jawną nieprawdą. Bank nic sobie z tego nie robi. Podsyłają jakieś dziwne obiecanki. 5 kwietnia system powinien działać, do dzisiaj nie działa. Ale to moge przeżyć. Nie moge jednak się pogodzić, że pracownicy Alior Banku idą w zaparte, próbując przekonać mnie że wszsystko jest w porządku. Ostatnio otrzymałem instrukcje jak należy składac reklamacje co w mojej sytuacji zakrawa na kpinę. Podjęta próba złożenia reklamacji na infolinii była nieskuteczna, pracownica znana z imienia i nazwiska reklamacji nie przyjęła choć nie miała do tego żadnego prawa. W tym Banku nie szanuje sie klientów. to nie jest bank przyjazny klientowi. Zapominano o tym kto jest dla kogo. Pilnie szukam innego banku. skomentuj opinię »
Dodaj opinię