Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

18 kwietnia 2008 r. Grupa Carlo Tassara uzyskała zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku. 1 września 2008 r. Alior Bank S…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
to syf nie bank rezygnacja izamknięcie konta nic nie daje każą płacić nadal jeszcze dwie osoby które znam mają to samo ZŁODIEJE !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wyższa jakość bankowości powinno być wyższa cena bankowości za wpłatę 3000 zł w wpłatomacie zapłaciłem 19 zł .odradzam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tyle kłopotów co w Alior Banku nie miałem przez 11 lat w BPH. Stanowczo odradzam konto w tym banku. Podwójne księgowania obciążeń, kosmiczne odsetki od salda debetowego /25% !!!/ i opłata stała 100 zł za gotowość - co w BPH było za darmo !, raz zapłaciłem za granicą ich kartą - spread 15% ! - tragedia, oferują lokaty na 1% ale już pożyczki /promocja 17%/ - lichwa !, wszystkie produkty banku najdroższe na rynku, obsługa infolinia fatalna nic nie można załatwić, produkty banku można kupić łatwo /na telefon lub w internecie bez zbędnych formalności i podpisów natomiast żeby się wycofać lub spłacić przed terminem to już droga przez mękę - osobista wizyta w banku i spędzona godzina na klikaniu na komputerze przez obsługę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
LUDZIE OSTRZEGAM WAS WYCOFAJCIE SIĘ DOPÓKI MOŻECIE JA ZAMKNOŁEM KONTO W BPH W LUTYM PÓŻNIEJ MUSIAŁEM ZAMKNĄĆ KONTO W ALIOR TO BYŁ KONIEC MARCA TERAZ PRZYCHODZA MI OPLATY ZA RACHUNLI POPIEROWE 5 Z L ZA MIESIĘC.TO NIE JEST ŻADNA KULTURA BANKOWOŚCI JAK W REKLAMIE TYLKO PIRAMIDA FINANSOWA skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem starym klientem BPH bez żadnego poinformowania mnie czy chcę przejśc do alior zostałem wciągnięty do tego banku i od tego czasu zaczeły się same problemy,a za wszystko pobieraja pieniądze począwszy od prowadzenia konta poprzez jakieś prowizje a na informowaniu smsem o wpływie na konto(w bph miałem to darmowe). Dzisiaj dostałem nową kartę do bankomatu ale żeby otrzymać nr PIN kolejna droga przez mękę która i tak prowadzi do nikąd,dodzwonić się na info to masa straconego czasu,pozostaje wizyta w placówce gdzie też swoje trzeba odczekać. Omijajcie ten wytwór z daleka skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Totalna kompromitacja, brak profesjonalizmu, infolinia odsyła do banku, bank do infolinii. szczęśliwie zamknąłem konto, był to jeden z piękniejszych dni w moim życiu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałem doczynienia-nie diałający system to chleb powszedni,kompetencja pracowników-zero.infolinia?-nie ma mozliwosci dodzwonic sie przez 25 minut!!!!!!A BPH działało dobrze i nie było nigdy problemów a teraz to szkoda słow-DNO!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Co to za Wyższa kultura bankowości , kiedy w banku do okienka czeka się godzinami , a panie tam pracujące przechadzają się nic nie robiąć.A na dodatek wprowadzają opłaty 8 zł za więcej niż 3 opłaty.To skandal a gdzie umowa , która gwarantowała opłaty za darmo ? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank właśnie wprowadził nową prowizję od zagranicznej/internetowej płatności kartą w wysokości 3% kwoty! Robię transakcje kartą na 15000zł/mc po zmianach będę im płacił 4500zł dodatkowych opłat rocznie! Uciekać jak najdalej od tego banku! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Założyłem konto walutowe jako obcokrajowiec i jestem zadowolony. Wszystko tak jak bylo umowione. Wszystko jest tak, jak też było publikowane w serwisie internetowym. Te co narzekają, to niech spróbują sobie założyć konto w niemczech i oglądają sobie service w banku niemieckim! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Złodzieje i to za mało powiedziane. Nie wychodziłem z domu, a tego samego dnia widnieje ze sprawdzałem stan konta w bankomacie. Stanowczo odradzam. Trzymajcie się od tych złodzieji z daleka. Z poważaniem klient banku (jeżeli można go tak nazwać). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To są normalni naciągacze - biorą 5 zł za wypłatę z bankomatu. Podobno bezpłatnie w bankomatach Euro net. Tyle że w moim mieście Rawiczu wszystkie te bankomaty nagle zmieniły się z Euro net na Planet Cash. te w Biedronkach też. A pani z banku napisałam mi że tam można pobierać pieniądze bez prowizji co jest bezczelnym kłamstwem skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od połączenia systemów informatycznych bph i alior walczę o dostęp do konta, obsługę linii kredytowej zgodnie z umową, opiekuna który byłby rzeczownym kontaktem itd Katastrofa w każdym zakresie. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Hit... Założyłem konto przez internet będąc za granicą, weryfikacja przelewem. Wszystko dobrze do momentu pierwszej próby zalogowania się. Postępując zgodnie z instrukcja oczekuje na sms z hasłem dostępu i nic. Dzwonie na infolinie (20 min i koszt rozmowy 120 pln, z zagranicy dzwoniłem) gdzie sympatyczna pani mówi mi, że nic nie może zrobić i po hasło dostępu muszę się udać osobiście do najbliższego mi oddziału...6000 km nie będzie łatwo. Jeszcze nie otworzyłem a już wysyłam pismo rezygnacje z konta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dno Dno i jeszcze raz dno na połączenie z pracownikiem czekam ponad godzinę ... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientem Alior Banku od 2010r.Gdy mieszkałam w Ostrołęce nigdy nie miałam problemów z pobraniem gotówki czy załatwieniem jakiejkolwiek sprawy.Teraz zmieniła miejsce zamieszkania,mieszkam w Kędzierzyn- Kożle i jestem bardzo zniesmaczona obsługą. Szczególnie nie sympatyczne są panie w placówce Alior bank na ulicy Al.Jana Pawła II.W dniu 23.06.2017r o godzinie 11:50 chciałam wybrać gotówkę,niestety spotkała mnie przykra sytuacja,pani kasjerka poleciła mi wyrobić sobie kartę do bankomatu twierdząc ze nie ma w kasie pieniędzy i posłała mnie do następnej kasjerki a ta opryskliwym głosem kazała mi dalej czekać.Podziękowałam i wyszłam oburzona jak można tak traktować klientów,dzięki którym ta pani ma pracę.Dodatkowo che zwrócić uwagę że Wasze hasło brzmi:Jesteśmy Bankiem wyższej kultury.Pytanie:czy tak wygląda wyższa kultura?Wśród moich znajomych już kilka osób zrezygnowało z Waszych usług, ja również przymierzam się odejść od Was do innego banku. Moja ocena placówki Alior Bank Kędzierzyn-Kożle ul.Al Jana Pawła II nie ma zadnej gwiazdki jest poniżej krytyki,jest to opinia nie tylko moja ale i moich znajomych. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
oszuści chcą pobierać opłaty za nie aktywowane karty z BPH - jakim prawem ? nawet BPH takowych opłat nie pobierał skoro nie były aktywowane !!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam. Po przenosinach z bph nie byłem zadowolony z obsługi i opłat. Postanowiłem zamknąć konto siedziałem w banku ok. 40 minut Pani wypłaciła mi moje pieniądze z konta i powiedział że konto jest zamknięte. Po tygodniu przyszło do mnie pismo z działo windykacji że jestem winny bankowi 10 zł. W obawie przed konsekwencja i odsetkami udałem się do banku zmarnowałem znowu trochę czasu w kolejce by dowiedzieć się że Pani nie wiedziała zamykając konto że bank obciążył mnie za sprawdzenie salda 10zł (nawet nie wiedział że taką opłatę bank sobie wymyślił)!!!! radze trzymać się od tego banku z daleka skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam nie polecam kredytu tym banku zostala wpłacona pozyczka mieli mi oddac resztę o kwietnia kasy nie ma skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uciekajcie !!! To jakiś porażka JEST... Teraz BPH jawi mi się WSPANIAŁY :)) skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
byłem klientem Banku BPH - i było dobrze stałem się klientem Alior Banku i jest - tragedia. Posiadam kilkaset kont w tym banku i nie działają lokaty przez internet, nie można wypłacić gotówki w placówkach bo fuzja to jeden wielki niewypał. ponad 2 miesiące już staram się o kontakt z kimś odpowiedzialnym za ten "sukces połączenia banków" i gdyby nie stara gwardia z BPH to już by mnie tam nie było. Generalnie usługi biznesowe, rachunki tzw NRB (MPT) Aliorowcy nic nie wiedzą nie potrafią poradzić sobie z tymi tematami. Pan Prezes nie odpowiada na e-maile a infolinia to zbieranina osób które tylko przełączają same nie wiedząc gdzie. Tak w wielkim skrócie wygląda WYŻSZA KULTURA BANKOWOŚCI. Propozycja dla wszystkich nagłośnić tę sprawę w mediach !!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W życiu nie spotkałam się z tak nieprofesjonalna obsługa jak na Swietokrzyskiej w Warszawie! Dziewczyna zero wiedzy pępek na wierzchu a na nogach złote espadryle! Gdzie dress code pytam. Sytuacja medal żenująca! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam, posiadałem konto w bph od paru lat, gdy potrzebowałem kredyt debet czy inną rzecz zawsze było ok, i stało się miałem debet do bieżącej działalności gospodarczej i co miał być przedłużony o kolejny rok jak to było do tej pory co dla firmy jest rzeczą nadrzędną w funkcjonowaniu a tu pyk i koniec środki spływają od klientów a alior bank ściąga sobie mając firmę w dup... a pani nowa opiekun nie odezwała się celem przedłużenia, wściekłem się i pojechałem dopłaciłem brakującą kwotę i powiedziałem dość, otworzyłem nowe konto w innym banku i mam nadzieję że będzie ok. ach bo bym zapomniał dostałem e-mail za spóźnioną ratę windykacja alior nakazuje pilny kontakt bo jest zaległość 1,50zł jeden złotych 50groszy. powiedziałem koniec dziadostwa, wprowadzają opłaty coraz to nowsze. jeden klient mniej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIe wiem skąd te opinie takie negatywne (w większości bylych klientów BPH), mam konto w Aliorze od 5 lat i jakoś nie mam powodu do narzekania, za nic nie płacę jedynie kilka złotych za kartę dopiero po 3 latach,żadnego namawiania do czegokolwiek żadnych niepotrzebnych telefonów. W oddziale zawsze spokojnie i z poszanowaniem, w porównaniu do kilku innych banków w których miałem konta wcześniej,( PKO, BZWBK, Millenium, MBank) to moge tylko pogratulować. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Alior bank to najgorsze bank z jakim miałam do czynienia. Byłam klientką BPH tam była wyższa kultura bankowości od których mógłby uczyć się Alior. Próbuje zamknąć u nich kartę kredytowa ciągle jest jakiś problem. Co miesiąc wysyłają wyciągi o które nikt nie prosił. To samo tyczy sie rachunków osobistych wyciągi przesyłają za które kasują po 5 zł. A od lipca w koncie internetowym przy wpłacie na własne konto w oddziale lub placówce będzie pobierana oplata 8 zł. Kto ma u nich konto niech szybko ucieka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oszuści.!! Szukam innego banku, przez 10 lat byłam zadowolona z bph a teraz Alior pokazuje jak oszukuje się klijenta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oszuści, totalna porażka. Bez poinformowania pobierają pieniądze za nieaktywną kartę kredytową z BPH w kwocie 10 zł. Zlikwidowałam i po miesiącu znowu, bo mają czas 2 miesiące na zamknięcie- jak twierdzi pracownik, oczywiście telefonicznie nic nie załatwisz nawet jeżeli cudem się człowiek dodzwoni i znowu trzeba odwiedzić oddział i po miesiącu znowu opłaty. Złodzieje i tyle. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam tego banku, posiadam w tym banku dwa konta jedno dwizowe w Euro, drugie w PLN. Osiagam dochod w granicach 1300 eur,tj okolo 6000 zl pomimo ze pracuje w firmie ktora ma siedzibe w Polsce, a ja posiadam dlugoterminowy kontrakt/umowa -zlecenie, pomimo ze system zaopiniowal pozytywnie moj wniosek na pozyczke 25000 zl, analitycy bankowi mi odmowili. Dali mi do zrozumienia, ze nawet zarabiajac pozwyzej srendiej w Polsce, nie jestem wiarogodnym klientem dla banku. Dlatego zamierzam zrezygnowac z uslug tego banku i wycofac moje konta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Totalne dno, zmuszanie na siłe klienta do odwiedzenia banku; po fuzji mają wszystko w nosie zrzucając na klienta załatwianie wszelkich formalności. Ja już podziękuję i nie polecam! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przez niekompetencje pracowników i brak wymiany informacji między oddziałami, straciłem szansę na MDM 2017 r. Alior Bank w ogóle nie poczuwa się do odpowiedzialności, mimo, że przyznali rację, że to wyłącznie ich wina a ja mam na to dowody. PORAŻKA PORAŻKA PORAŻKA! Odradzam! Uciekajcie z tego banku, gdzie pieprz rośnie! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jednym słowem DZIADOSTWO!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam tego banku. Po zmianie z BPH na Alior same problemy. Osobiście zmieniam na inny.... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank w Polsce! Nie ma jednej chociażby pozytywnej strony tej instytucji! Jak najszybciej trzeba ewakuować się z tego dziadowskiego banku. Wielka tęsknota za Bankiem BPH!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Alior Bank ? to jakiś dramat !, żeruje na wszystkim, za wszystko bierze opłaty Np. Za linię kredytową ? za uruchomienie, za wykorzystane środki za niewykorzystane środki, opłaty za utrzymanie, drogie oprocentowanie ! ? szok ! Za spóźnienie 3 dniowe wylądowałem w BIK ! słownie za trzy dni opóźnienia kwoty 500zł ? nie do wiary. Nie polecam absolutnie tego banku, na początku niby wszystko fajnie, później płacz i płać !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oddział w Wolsztynie przechodzi samego siebie. Siedzi tam facet, który dłubie w nosie, nic nie robi a jak przyjdzie się do niego to tylko wyszukuje problemy dla których nie może obsłużyc klienta zasłaniając się, że są takie procedóry i nic nie poradzi. Masakra i porażka na całego. Jest to co prawda placówka partnerska ale działa na wizerunek całego banku... niestety niekorzystnie i to widać, bo za każdym razem nikogo oprócz mnie w tej pracówce z klientów nie widziałem i za każdym razem nic nie załatwiłem.... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mój kredyt z rachunku karty kredytowej,został przejęty w ubiegłym roku przez Alior Bank z banku BPH.Karty kredytowej nie posiadam,ani w BPH-nie została wznowiona od 7-u lat,ani tym bardziej w Alior Banku.Kredyt ( 19500zł )jest spłacany terminowo-zostało nieco panad 1400zł.Przejęcie przez Alior Bank spowodawało drastyczny wzrost kosztów obsługi tego kredytu,a mianowicie :naliczenie opłaty za wystawienie wyciągu-5 zł za m-c(e BPH nie było),składka ubezp.zakradzież lub zgubieniekarty ,której nie posiadam-4 złoraz takie dziwactwa jak prowizja bieżącego cyklur rozliczeniowego i ubezpieczenie bieżącego cyklu rozliczeniowego-razem 14,09zł.Miesięcznie tenpseudo bank zciąga ze mnie 23,09 zł dodatkowo.Dzwoniąc w dn 18.05.17r na infolinię 19502,oczywiście nie uzyskałem żadnej sensownej odpowiedzi od dwojga konsultantów.Konsultantka nr 2 oświadczyła mi,że sprawy związane z ubezpieczeniem mogę załatwić w "jakimś" oddziale,ao pozostałych opłatach nie miała nic sensownego do powiedzenia.Nie wierzcie w reklamy tego banku i obchodżcie go z daleka. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Totalna porażka,mąż miał kredyt w BPH,nie wiem jakim cudem przejął nas ten smieszny bank,wszystkie raty spłacamy terminowo,zostało kilka rat do końca i nagle nie wiadomo skąd wzięła się niedopłata skoro raty są spłacane 10-ego a termin spłaty mamy do 15-ego,mało tego,wciąż upominają sms-ami o spłatę raty, a rata dawno została zapłacona,nie wiem kto tam w ogóle siedzi i widać jaki porządek mają w dokumentacji.Nie polecam nikomu tego banku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam tego dziadowskiego żydowskiego banku. W natarczywy sposób pracownicy banku proponują kredyty. Aby pozyskać jak największą ilość klientów w pierwszej fazie oferowali bezpłatne opłaty rachunków po jakimś czasie ustalili prowizję od wszystkich rachunków na 4.00 zł potem na 6.00 zł obecnie na 8.00 zł a od m-c lipiec 8.00 zł za 3 rachunki za pozostałe 8.00 zł od każdego. W dn. 13.04.2017r pracownik p.Grzegorz M. przelał rachunek za energię elektryczną na inne konto.PGE- Obrót SA czekało na wpłatę 1 m-c. W dn. 10.05.2017r. opłacałem rachunek za czynsz w wys. 550.00 zł, do prowizji 8.00 zł. zabrakło mi 1 grosz pracownica starszy bankier klienta p. Agata B. z oddziału w Lublinie przy ul. Turystycznej odmówiła przyjęcia wpłaty. To się dopiero nazywa \" Wyższa Kultura Bankowości \" w Alior Bank w oddz. Lublin ul. Turystyczna 1. \r\n\r\n\r\n Pozdrawia długoletni klient \r\n p.Dyrektor ddz, Lublin i cały zarząd skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
bardzo słaba forma współpracy z klientem. infolinia informuje o np. 5 minut oczekiwania na połączenie , po 2 minutach naciągnięcia klienta podają adres pod którym nie można znaleźć nr. telefonu .szeroko rozwinięte reklamy a klient z problemem który chce informacji jest ignorowany. Strona internetowa jest słaba.Kontakt telefoniczny jest właściwie niemożliwy . jak nie zgodzisz się na przetwarzanie danych , to spadaj!!! Trzeba pożegnać się z takim bankiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jedna wi3lka porazka, obsluga, organizacja, oplaty wszystko na minus. zamykam konto i nie wracam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szanowni Państwo Byłem zadowolonym klientem Banku BPH, niestety po przejęciu przez Alior Bank obsługa na najniższym poziomie. Nawet najłatwiejsze sprawy nie można załatwić, ani na infolinii, ani mailowo, ani osobiście w oddziale. A sprawa dotyczy błahej sprawy odzyskania hasła to bankowości internetowej. Poza tym na każdym kroku tylko kłamstwa lub przepraszam ale nie możemy pomóc. Dzwoniąc na infolinie czeka się godzinami a co jakiś czas Pan nagrany na sekretarce sugeruje do kontaktu z oddziałem w celu skrócenia czasu oczekiwania na rozmowę - telefon do oddziału do sprawdzenia na stronie internetowej Alior w zakładce Fuzja - g....prawda nie znajdziemy tam listy oddziałów. Jak już znajdziemy listę oddziałów to nie mamy się co łudzi,ć żeby znaleźć nr kontaktowy do oddziału - wszystkie oddziały mają wpisany nr info linii - koło się zamyka. Ok - znajdziesz czas i pójdziesz osobiście do oddziału z przeświadczeniem, że załatwisz sprawę - wyprowadzę Ciebie z błędu - nic nie załatwisz zostaniesz odprawiony z kwitkiem tzn. odesłany na infolinie. Generalnie nie polecam, wręcz odradzam, omijać szerokim łukiem - wystarczy poczytać opinie innych osób które miały kontakt z tym Bankiem. P.S. Przeczytałem z 300-350 opinii i niestety wszystkie są negatywne :( Wyższa kultura bankowości = Wyższa półka oszustów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank, z którym miałem do czynienia. Bez przerwy naliczają jakieś dodatkowe opłaty, które nie są zgodne z umową. Praktycznie nie ma kwartału, abym nie musiał składać reklamacji. Co prawda zawsze reklamacja jest rozpatrywana zgodnie z moim zgłoszeniem a nawet raz bank przyznał mi odszkodowanie w postaci zwrotu kosztów, ale po co to wszystko? Szkoda czasu i nerwów na ten bank, przy najbliższej możliwości przeniosę kredyt do innego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jedna Wielka porażka . Mając dwa rachunki w jednym banku , firmowy i ror i robiąc przelew z jednego na drugi trzeba zapłacić 5 zł . No dobrze , ok mogę zapłacić , ale jak jest napisane , że to jest przelew ekspresowy , a pieniążków nie ma w ciągu jednego dnia . To wybaczcie . To kpina . Oczywiście cały czas system się zawiesza " System pracuje w systemie offline " . Wchodzę w rachunek firmowy a tam w przelewach zdefiniowanych brak połowy przelewów , ale za to w rorze co piąty zdublowany . Jeden wielki syf . Tu nie da się pracować , trzeba uciekać . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Totalne dziadostwo. W banku BPH przynajmniej od razu była informacja o środkach zablokowanych. Ta fuzja nie wpłynęła na dobry wizerunek banku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Gorzej być nie może, Po przejęciu z BPH do Alior okazało się, że moje konto jest uszczuplone o 22 zł za prowadzenie rachunku, za kartę oraz dodatkowo za kartę. (mimo iż spełniałam warunki o których poinformowała mnie pani w banku) Oczywiście na wcześniejsze pytania czy coś się zmieni słyszałam, że poza nazwą i wyglądem konta internetowego nic. Nie polecam a nawet odradzam korzystanie z ich usług skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Byłem klientem Banku BPH i zostałem przeniesiony do Alior Banku. Poprzednio opłata za prowadzenie rachunku wynosiła w BPH - 9,90 zł. W dniu 18.04.2017 osobiście byłem w oddziale Alior Banku w Pruszkowie ul. Sprawiedliwości 6. Chciałem uzyskać informacje o swoim przeniesionym koncie bankowym i opłatach. Zostałem poinformowany przez konsultantkę, że obecne moje konto bankowe w Alior Bank jest typu - Korzystne i opłata będzie taka sama jak poprzednio, czyli 9,90 zł za prowadzenie konta. Jak przystało na oszukańczy i złodziejski Bank, zostałem obciążony 10 zł za nieaktywowaną kartę kredytową, 45 zł za przelewy poprzez bankowość internetową z karty kredytowej oraz 17,34 zł za prowadzenie rachunku bankowego. To tak na dzień dobry. Trzeba uciekać jak najszybciej z tego banku aby nie dać się doić finansowo. Łączność telefoniczna z ich podanym numerem skróconym 19502 jest bardzo droga, czekałem na połączenie ponad 40 minut i kosztowało mnie to 36 zł i nie uzyskałem potrzebnej informacji. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
UWAGA ostrzegam. Od grudnia załatwiam cesję leasingu w banku ALIOR LEASING a jest już 28 KWIETNIA 2017 r. Już nie odpisują mi doradcy z którymi prowadzę rozmowy ani na meile ani nie odbierają telefonu. Co rusz rozmawiam z nowa osoba bo wszyscy z tego banku UCIEKAJĄ !!! NIE POLECAM. Zaznaczam, że sprawa jest do zrobienia w 3 dni. Raiffaezen wykonał mi takie 3 cesje w ciągu 3 dni w grudniu 2016r. TEN BANK BĘDE OMIJAŁ WIELKIM ŁUKIEM !!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
załatwienie czegokolwiek przez BOK to jest dopiero zabawa :( czekanie 40 minut a potem przełączanie od jednego konsultanta do następnego i weryfikacja klienta przez 100 razy , Po prost żenada skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dno totalne i masakra, nie można niczego się dowiedzieć. Po przejęciu BPH nie mają historii wpłat. Płaciłam za ratę kredytu o 70 zł więcej i każą płacić 512,30 zł i nie wiedzą dokładnie za co chyba za monity, ale za jaki okres też nie wiedzą. Nie wiedzą też co z pieniędzmi z nadwyżki.W BPH nie było żadnych problemów. Ten bank to kara za życie!! skomentuj opinię »
Dodaj opinię