Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

18 kwietnia 2008 r. Grupa Carlo Tassara uzyskała zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku. 1 września 2008 r. Alior Bank S…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
NIE POLECAM. LIPA !!! TEGO CZEGOŚ NIE MOŹNA KOJARZYĆ Z BANKIEM. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przestrzegam każdego przed Alior bankiem. "Darmowe konto" niespodziewanie staje się płatne. Jedyny sposób poinformowania klienta o tym to OSTATECZNE WEZWANIE DO ZAPŁATY PO 2 LATACH! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank jaki znam. Byłem zmuszony do kontaktu z nimi przez raty allegro... Złozyłem wniosek, wniosek nie został zaakceptowany z powodu rozbieżności w danych osobowych w potwierdzającym przelewie ( zmieniłem dowód osobisty). Chcąc to wyprostować próbowałem wyjaśnić sytuacje na infolinii, niestety nikt mi nie pomógł, kazano czekać aż wniosek sam sie przedawni... Za drugim telefonem pani bez problemu anulowała wniosek i mogłem wystawić nowy. Jednak życie nie jest tak piękne... Wniosek tak na prawde nie został anulowany i dostałem informacje o zaakceptowaniu wniosku, przelanych pieniądzach i wysyłce towaru... Towar już kupiłem inną drogą i nie chciałem rat... Na szczęście dogadałem się ze sprzedawcą że towaru nie wyśle a ja odstąpie od umowy. W banku nikt nie chciał mi pomóc w tej sytuacji. Nawet wizytaw oddziale to była męka. Pomija fakt, że aby ktkolwiek z obsługi chciał w ogóle rozmawiać potrzebuje SKAN DOWODU OSOBISTEGO!!!! Później wniosek o odstąpienie od umowy nie został wprowadzony do systemu i byłem nękany niespałconymi ratami... Burdel! Burdel! Burdel!!! Nie polecam... Ludzie niekompetentni i niezbyt mili. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Utrudnienia przy zapłacie raty. Bez dowodu osobistego nie ma możliwości zapłacić raty w placówce !!!! Podpowiedź pracownika infolinii: proszę sobie zapłacić na poczcie lub w oddziale. Zastanawiam się czy jestem ich klientem, a może raczej petentem ! Moze lepiej dla nich nie zapłacic w terminie raty bo zarobią na odsetkach !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank jaki moze istniec wspulpraca z nimi to porazka zadnej pomocy wrazie w spuznienia sie rat i odrazu telefony odnich kiedy kasa.mam kredyt z ubezpieczeniem na 25000zl gdy chcialem skorzystac bo bylem po operacji i nieplacilem rat bo niepracowalem to sie okazalo ze cale ubezpieczenie zniknelo znalazlo sie po 2 latach . niepolecam lepiej wziasc z providenta skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Żal i porażka. Fatalne podejście do klienta, nie informowanie i zmianach w umowie, nie przestrzeganie zasad umowy, odmawiaja wyplaty ubezpieczenia kiedy opłaciło sie kredyt prawie rok przed czasem. Robią w konia ludzi. Najgorszy bank z którym miałem do czynienia.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank jaki znam , po fuzj z bankiem PBH podnieśli oplaty i dzwonią kilka razy dziennie bez uzasadnienia,pracują ludzie bez kompetencji i jako bank jest spółką skarbu panstwa pis. NIE POLECAM I SAM REZYGNUJE Z USŁUG TEGO BANKU. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie ma w Polsce większego naciągacza i złodzieja. Córka chciała zlikwidować kartę kredytową. Powiedzieli, że karta została zamknięta i że nie ma żadnej kwoty do zapłaty. Po roku okazało się, że karta nie była zlikwidowana i zostało na niej ponad 200zł. długu. Ni stąd ni zowąd przyszło do zapłaty 1800 zł. do zapłaty, a dług został sprzedany firmie windykacyjnej i dopiero wtedy przysłali powiadomienie. Omijam szerokim łukiem ten bank i wszystkim odradzam, bo zostaną zrobieni w konia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie odradzam na każdej płaszczyźnie czy to biznesowej czy prywatnej... Mam doświadczenie w obydwu przypadkach. Klient dla banku a nie bank dla klienta - tyle w temacie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To nie jest bank to jest wielka kloaka.Miałam konto ror i nagle go nie miałam .Jakiś cymbał z banku zamknął moje konto bez mojej zgody a pieniądze przelane na techniczne konta banku. Przez dwa dni zostałam bez środków finansowych. Odradzam wszystkim ten bank Alior Bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oddział w Wejherowie.Jedna z pań na stanowisku obsługi posadzona za karę.Od samego początku bezpodstawnie piętrząca problemy w błachej sprawie.Zakonczyło się zabraniem dokumentów z pustego biurka{Pani poszła czegoś szukać} i rezygnacji z ich usług.Tak dalej .Życzę powodzenia skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałem w życiu styczność jeden dzień spóźnienia a raczej zaksięgowania już mam telefon od firmy windykacyjnej i karne odsetki! Omijać szerokim łukiem! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank niestety wprowadził ukryte prowizje, przy koncie internetowym nawet wpłata w oddziale kosztuje... I wiele innych ukrytych prowizji. O darmowym koncie nie ma co marzyć. Jedynie Alior Kantor jeszcze do czegoś sie nadaje. ALIOR BANKU NIE POLECAM! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przy zamykaniu konta, a po okresie wypowiedzenia, Alior bank był zobowiązany przelać pozostałą kwotę na wskazany rachunek - tymczasem tego nie zrobił i zamknął konto, jednak pieniądze "zagineły." Nie wpłyneły na konto wskazane przy zamykaniu rachunku, jednocześnie nie można ich było odebrać w oddziale. Po poniesieniu kosztów związanych z reklamacją pieniądze zwrócono, jednak prawie półtora miesiaca 'błądzily' nie wiadomo gdzie. W mojej opinii bardzo słaba obsługa klienta i chaos zarówno w oddziałach, jak i online. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Gdy zakładałem konto w Alior Bank , dawno temu, to był to jeden z najnowocześniejszych Banków i przyjazny dla klienta. Dzisiaj nie jestem w stanie dać nawet jedną gwiazdkę . Teraz to jest Bank w którym: - nie można złożyć rezygnacji z konta - utrudniają - nie można złożyć rezygnacji z karty - utrudniają - nie możesz się dowiedzieć ile środków jest oprocentowanych na twoim koncie oszczędnościowym na normalnych warunkach a ile na preferencyjnych - są bardzo wysokie opłaty - nie możesz wielu rzeczy załatwić przez telefon czy internet - na infolinii słyszę tylko " to jest nie możliwe" , "nie jestem w stanie tego zrobić", :procedura tego nie przewiduje" - w innych Bankach potrafią to zrobić To jest Bank XX a nie XXI wieku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wyciągi bankowe to paranoja. Kwoty znikają z wyciągów, brak adnotacji co się z nimi stało. Np. suma wpływów jest równa sumie wypływów, z tego wynika, ze saldo końcowe powinno być równe początkowemu. Nie w tym BANKU tak się nie dzieje. Brakuje kwot, gdzie się podziały nie wiadomo. Bank uważa, że wszystko jest ok. Jak żyję nie widziałam takich wyciągów, mam 50 lat. NIE, NIE NIE DLA TEGO BANKU. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dramat. 42 dni po złożeniu reklamacji, 0 podpowiedzi. Nie oddali moich pieniędzy z ubezpieczenia. Uważajcie na ten bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kupiłem w sklepie produkt na 6 rat. Dwie raty oplacilem 3 dni po terminie czyli dzień x5gr (6dnix5gr=30gr) . Pismo z banku, firmy windykacyjnej, wpis do BIk bo nie zaksiegowali raty. Z ofertą banku dzwonią co chwilę ale o informacji, że mam 30gr niedoplaty i wpisanie do BIK-u to lekkie nieporozumienie. Zamknąłem kredyt przed koncem umowy ciekawe czy z powodzeniem ... Ostatni raz coś z nimi podpisalem ... Wyższa kultura bankowości...kpina skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Korzystamy z usług Aliora od kilku lat jako firma. Od roku jednak są same problemy. Bank bardzo nieprzyjazny małemu biznesowi. Na infolinii pracują ludzie niekompetentni. Przekierowują jeden do drugiego acpotem i tak trzeba iść do oddziału. Koszmar. Nikomu nie polecam. My się przenosimy, ale to niestety wymaga czasu. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Witam.Zakupiłam art TV na raty gdzie sklep korzysta z usług tego banku,spłacałam raty w terminie, lecz w jednym miesiącu zapłaciłam dwie gdyż nie byłam obecna.Nagłe zaskoczenie kiedy dostałam smsa że nie ma wpłaty za dany miesiąc.Zadzwoniłam na infolinię wyjaśniłam że jest wpłata na bieżący miesiąc oraz następny,pani potwierdziła że jest wpłata i że już jest wszystko skorygowane,jednak nie cieszyłam się długo gdyż dostałam pismo że nie ma wpłaty za miesiąc ten i ten.Zadzwoniłam na podany numer tel i chciałam wyjaśnić tą sprawę lecz niestety kwoty tej nie da się przeksięgować,kazano mi składać reklamację,bez sensu.Powiedziano mi że ta opłata to będzie zaksięgowana jako ostatnia rata i będzie tylko skrócony okres kredytu.Chciałam dobrze zapłacić za dwa miesiące w jednym miesiącu,ale tu widocznie nie trzeba się wychylać,nie rozumie dlaczego nie można wpłacać więcej rat w miesiącu.Nie będę korzystać z usług tego banku. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Witam wzięłam w Alior Banku kredyt ratalny, termin płatności miałam na 14 każdego miesiąca. od pierwszej raty kredyt spłacałam z DWU TYGODNIOWYM WYPRZEDZENIEM !!!! Po 3 miesiącach otrzymałam informację że Alior Bank przekazał mój kredyt Firmie windykacyjnej i wpisał mnie do BIK. Skontaktowałam się z firmą windykacyjną i otrzymałam informację że nie płacę rat w wymaganym terminie!! przez co mam zaległe raty. Wg Pani płacą ratę 21.05 (ponad dwa tygodnie przed terminem - termin raty przypadał na 14.06) powinnam jeszcze raz uregulować ratę 14.06. Pani w Banku poinformowała mnie że zmieniły się przepisy tylko Bank mnie nie poinformował !!! Suma sumarum za przedterminową spłatę rat kredytu jestem w windykacji i w BIK. NIGDY WIECEJ ALIOR, KULTURA WYŻSZEJ BANKOWOŚCI ZAMIENIŁA SIĘ W NIŻSZĄ> Sprawę pozostawiam instytucjom mających kontrolę nad działaniami banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Korzystałem z kliku kont w różnych bankach m.in. Volkswagen Bank, ING, mBank, a także Alior kantor. Niestety Alior w mojej opinii jest najgorszy i to ze względu na kilka kryteriów: bardzo wysokie opłaty bankowe w Alior Banku, bardzo długie kolejki w Alior -ze do kasy, nie udzielanie informacji na infolinii Aliora przywołując nie regulamin, ale nieznane klientowi procedury wewnętrzne. Ogólne wrażenie z kontaktow z Aliorem - fatalne skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Z tych wszystkich negatywnych opini a jest ich nie malo wywnioskowalam ,ze nie tylko ja zostalam oszukana. Bylam stalym klientem banku bph od19 lat i nie mialam zadnego problemu z czymkolwiek ,a po przjeciu tego banku przez Alior bank zaczynaja sie problemy skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
bank nie godny polecenia majac ugode z nimi sprzedaja dlug i kwota rosnie tej sprawy tak nie zostawie skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pieniądze zostaly przelane wczoraj o godzinie 14 dajmy na to. A pieniądze powinny być pierwszym przelewem dzisiaj czyli o 9:30 a sa przetrzymywane do ostatniego przelewu takze dopiero po 15 napewno dopiero będą pieniądze. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Widzę opinie bardzo różne. W moim przypadku ocena bardzo dobra +. Oferta i obsługa bardzo dobra - indywidualne podejście do klienta nie zależnie od zasobności portfela , jasne zasady i dostosowanie oferty na dogodnych warunkach. Osobiście polecam. Kontakt z konsultantami tel na bardzo fajnym i miłym poziomie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nic godnego uwagi! Zostałem przeniesiony tak jak wszyscy posiadacze konta BPH do Alior Banku. Uważam, a raczej tak jest że jest to jeden z najgorszych banków w Polsce. Ja a także moi znajomi nie mieliśmy do czynienia z mniej kompetentnym bankiem. Lubię to konto było wprost idealne dopóki Alior nie zrobił "fuzji" czy jak to się tam nazywa. Kto widział żeby bank tak po prostu zmieniał numer konta osobistego albo żeby za wpłatę gotówkową DO WŁASNEGO BANKU pobierać prowizję 8 zł i w dodatku kobiety pracujące nie wiedziały "dlaczego to się tak dzieję, skoro ja zaznaczam przy wpłacie haczyk bez prowizji"....ŻENADA !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Potwierdzam negatywne opinie - ALIOR bank to jeden wielki koszmar!!!!!!! Zostałam przeniesiona z BPH i mam ciągle same problemy. Przez infolinię nie można nic załatwić bo problem z weryfikacją klienta a w placówce niemili pracownicy, kolejki i problemy z załatwieniem prostych spraw. STANOWCZO ODRADZAM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to jakaś kpina. Byłam w BPH i nie było żadnych problemów, od kiedy Alior go przejął tylko same problemy. Począwszy od jakiś pobieranych opłat, których wcześniej w BPH nie było przez zablokowanie karty kredytowej nie wiadomo z jakiego powodu bo środki są. Z infolinią nie można się dogadać przełączają od jednego do drugiego , tylko spychoterapia a o weryfikacji już nie wspomnę niedługo o intymne wymiary będą pytać. Chcąc załatwić sprawę w oddziale, pomijając tę głupią infolinię, dowiaduję się że są czynne tylko w tygodniu. Nie mam możliwości załatwienia tego w tygodniu zostaje sobota ale w całym Poznaniu żadna placówka nie jest czynna. Kpina i żenada takie jest podejście Alior Banku do klienta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Omijajcie ten bank z daleka!!! Poczytajcie te kom. wyżej - 100% prawdy! Dodam tylko, że zablokowano mi dostęp do banku przez WWW, że niby ja podałem "kilka" razy błędne hasło - kpina z klientów! Odblokowanie konta TYLKO przez INFOLINIĘ w oddziale nie mają (nie chcą?) takiej możliwości! NAJNIŻSZA (BRAK)KULTURA BANKOWOŚCI!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
to syf nie bank rezygnacja izamknięcie konta nic nie daje każą płacić nadal jeszcze dwie osoby które znam mają to samo ZŁODIEJE !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wyższa jakość bankowości powinno być wyższa cena bankowości za wpłatę 3000 zł w wpłatomacie zapłaciłem 19 zł .odradzam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tyle kłopotów co w Alior Banku nie miałem przez 11 lat w BPH. Stanowczo odradzam konto w tym banku. Podwójne księgowania obciążeń, kosmiczne odsetki od salda debetowego /25% !!!/ i opłata stała 100 zł za gotowość - co w BPH było za darmo !, raz zapłaciłem za granicą ich kartą - spread 15% ! - tragedia, oferują lokaty na 1% ale już pożyczki /promocja 17%/ - lichwa !, wszystkie produkty banku najdroższe na rynku, obsługa infolinia fatalna nic nie można załatwić, produkty banku można kupić łatwo /na telefon lub w internecie bez zbędnych formalności i podpisów natomiast żeby się wycofać lub spłacić przed terminem to już droga przez mękę - osobista wizyta w banku i spędzona godzina na klikaniu na komputerze przez obsługę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
LUDZIE OSTRZEGAM WAS WYCOFAJCIE SIĘ DOPÓKI MOŻECIE JA ZAMKNOŁEM KONTO W BPH W LUTYM PÓŻNIEJ MUSIAŁEM ZAMKNĄĆ KONTO W ALIOR TO BYŁ KONIEC MARCA TERAZ PRZYCHODZA MI OPLATY ZA RACHUNLI POPIEROWE 5 Z L ZA MIESIĘC.TO NIE JEST ŻADNA KULTURA BANKOWOŚCI JAK W REKLAMIE TYLKO PIRAMIDA FINANSOWA skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem starym klientem BPH bez żadnego poinformowania mnie czy chcę przejśc do alior zostałem wciągnięty do tego banku i od tego czasu zaczeły się same problemy,a za wszystko pobieraja pieniądze począwszy od prowadzenia konta poprzez jakieś prowizje a na informowaniu smsem o wpływie na konto(w bph miałem to darmowe). Dzisiaj dostałem nową kartę do bankomatu ale żeby otrzymać nr PIN kolejna droga przez mękę która i tak prowadzi do nikąd,dodzwonić się na info to masa straconego czasu,pozostaje wizyta w placówce gdzie też swoje trzeba odczekać. Omijajcie ten wytwór z daleka skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Totalna kompromitacja, brak profesjonalizmu, infolinia odsyła do banku, bank do infolinii. szczęśliwie zamknąłem konto, był to jeden z piękniejszych dni w moim życiu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałem doczynienia-nie diałający system to chleb powszedni,kompetencja pracowników-zero.infolinia?-nie ma mozliwosci dodzwonic sie przez 25 minut!!!!!!A BPH działało dobrze i nie było nigdy problemów a teraz to szkoda słow-DNO!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Co to za Wyższa kultura bankowości , kiedy w banku do okienka czeka się godzinami , a panie tam pracujące przechadzają się nic nie robiąć.A na dodatek wprowadzają opłaty 8 zł za więcej niż 3 opłaty.To skandal a gdzie umowa , która gwarantowała opłaty za darmo ? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank właśnie wprowadził nową prowizję od zagranicznej/internetowej płatności kartą w wysokości 3% kwoty! Robię transakcje kartą na 15000zł/mc po zmianach będę im płacił 4500zł dodatkowych opłat rocznie! Uciekać jak najdalej od tego banku! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Założyłem konto walutowe jako obcokrajowiec i jestem zadowolony. Wszystko tak jak bylo umowione. Wszystko jest tak, jak też było publikowane w serwisie internetowym. Te co narzekają, to niech spróbują sobie założyć konto w niemczech i oglądają sobie service w banku niemieckim! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Złodzieje i to za mało powiedziane. Nie wychodziłem z domu, a tego samego dnia widnieje ze sprawdzałem stan konta w bankomacie. Stanowczo odradzam. Trzymajcie się od tych złodzieji z daleka. Z poważaniem klient banku (jeżeli można go tak nazwać). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To są normalni naciągacze - biorą 5 zł za wypłatę z bankomatu. Podobno bezpłatnie w bankomatach Euro net. Tyle że w moim mieście Rawiczu wszystkie te bankomaty nagle zmieniły się z Euro net na Planet Cash. te w Biedronkach też. A pani z banku napisałam mi że tam można pobierać pieniądze bez prowizji co jest bezczelnym kłamstwem skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od połączenia systemów informatycznych bph i alior walczę o dostęp do konta, obsługę linii kredytowej zgodnie z umową, opiekuna który byłby rzeczownym kontaktem itd Katastrofa w każdym zakresie. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Hit... Założyłem konto przez internet będąc za granicą, weryfikacja przelewem. Wszystko dobrze do momentu pierwszej próby zalogowania się. Postępując zgodnie z instrukcja oczekuje na sms z hasłem dostępu i nic. Dzwonie na infolinie (20 min i koszt rozmowy 120 pln, z zagranicy dzwoniłem) gdzie sympatyczna pani mówi mi, że nic nie może zrobić i po hasło dostępu muszę się udać osobiście do najbliższego mi oddziału...6000 km nie będzie łatwo. Jeszcze nie otworzyłem a już wysyłam pismo rezygnacje z konta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dno Dno i jeszcze raz dno na połączenie z pracownikiem czekam ponad godzinę ... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientem Alior Banku od 2010r.Gdy mieszkałam w Ostrołęce nigdy nie miałam problemów z pobraniem gotówki czy załatwieniem jakiejkolwiek sprawy.Teraz zmieniła miejsce zamieszkania,mieszkam w Kędzierzyn- Kożle i jestem bardzo zniesmaczona obsługą. Szczególnie nie sympatyczne są panie w placówce Alior bank na ulicy Al.Jana Pawła II.W dniu 23.06.2017r o godzinie 11:50 chciałam wybrać gotówkę,niestety spotkała mnie przykra sytuacja,pani kasjerka poleciła mi wyrobić sobie kartę do bankomatu twierdząc ze nie ma w kasie pieniędzy i posłała mnie do następnej kasjerki a ta opryskliwym głosem kazała mi dalej czekać.Podziękowałam i wyszłam oburzona jak można tak traktować klientów,dzięki którym ta pani ma pracę.Dodatkowo che zwrócić uwagę że Wasze hasło brzmi:Jesteśmy Bankiem wyższej kultury.Pytanie:czy tak wygląda wyższa kultura?Wśród moich znajomych już kilka osób zrezygnowało z Waszych usług, ja również przymierzam się odejść od Was do innego banku. Moja ocena placówki Alior Bank Kędzierzyn-Kożle ul.Al Jana Pawła II nie ma zadnej gwiazdki jest poniżej krytyki,jest to opinia nie tylko moja ale i moich znajomych. skomentuj opinię »
Dodaj opinię