Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

18 kwietnia 2008 r. Grupa Carlo Tassara uzyskała zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku. 1 września 2008 r. Alior Bank S…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Uwaga, zginęło jedno z moich kont. Nie potrafią go przywróć od 2 tygodni. Tragedia.... Brak dostępu do konta firmowego, a nie traktują tego poważnie. Jak ktoś się bedzie zastanawial nad założeniem konta to niech weźmie pod uwagę że konto może mu zginąć.... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Byłam zadowolona z banku do czasu gdy nie przeszedł w państwowe ręce. Arogancja i brak szacunku dla stałych (wieloletnich klientów) przeraża. Pobieranie opłat za przelewy wewnątrz banku - nigdzie się z tym nie spotkałam, wypowiedzenie umowy kredytu i zablokowanie konta bez żadnego ostrzeżenia. Trzymajcie się z daleka! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorzszy bank jaki istnieje zero pomocy ze strony "dordcow" rodzice maja zadluzenie proponowano im zminae produktu na hipoteczny do dzis czekamy -mijaja 2 lata tylko wezwania i windykator akwota rosnie w ciagu tygodnia o 1000 zl wogole nie ma checi pomocy i dogadania sie banku z klienetm. Ja mam ING i nigdy nie mialam probemow jeszcze bank dzowni jak sie spoznie czy sie cos nie stalo tu nic tylko straszenie i nekanie telefonami. OMIJAC skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank w jakim bylam. Mieszkam w Bialymstoku. Pracowniki Alior banku są niekompletne ,stratilam przez nich trzy dni ,a zalezalo mi na czasie, bylam w roznych placowkach ,nie wiedzieli jak rizwiazac moj ptoblem,mówili zebym przyszlam jutro, a wkoncu odmowili. Byli aroganscy, zero szacunku do starszej osoby, a moj miz ma tam kinto rozliczeniowe od welu lat. Dobrze oni wyglądają tylko w rekamie. Poszlam do innego banku, mala placowka, ale kobiety wiedzialy co robic i jak i rozwiązały moj problem od razu. Nie polecam uslugi Alior banku nikomu!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Alior bank w Grodzisku Wielkopolskim super sprawnie i szybko zalatwilam swoją sprawę. Dziewczyny mile I usmiechniete. Polecam ten bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W dniu 28 grudnia , chcąc wykonać przelew , korzystając z systemu bankowości internetowej, po wpisaniu kwoty przelewu uzyskałem zwrotnie komunikat "przekroczony limit miesięczny transakcji". Aby uzyskać więcej informacji odnośnie "miesięcznego limitu transakcji" (wcześniej komunikat taki nigdy mi się nie pojawił, a żadnych limitów nie ustawiałem), postanowiłem skorzystać z infolinii bankowej. Po upływie słusznego czasu oczekiwania, po zgłoszeniu się konsultantki uzyskałem jedynie odpowiedź iż miesięczny należy rozumieć jako kalendarzowy i że przełączy mnie ona do konsultanta, który zna temat. Przełączyć potrafiła, ale po kolejnym oczekiwaniu jw. okazało się, że kolega jest zielony, twierdził nawet, że taki limit w banku nie jest stosowany?? Po proceduralnym sprawdzeniu danych i kolejnym oczekiwaniu, aż konsultant doinformuje się w dziale technicznym, zdążyłem tylko usłyszeć, że rzeczywiście i .... połączenie się zakończyło, bo na koncie telefonicznym były środki jedynie na 25 minut rozmowy. do tej pory (1 godz od kontaktu z infolinią) nikt nie raczył przesłać informacji na telefon bądź e-mail). Najważniejszym pewnie jest fakt, że konsultanci są " młodzi i kreatywni". Zainteresowanych poruszonym wątkiem informuję iż po zalogowaniu, na stronie głównej systemu bankowości internetowej, wystarczy kliknąć ikonę właściciela konta, aby dostać się do parametrów konta, gdzie istnieje możliwość zmiany narzuconych limitów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uważajcie chory bank po podpisaniu umowy o kredyt musicie na końcu przejść rozmowę telefoniczna z konsultantem jezeli sie raz pomylicię podczs zadawania pytań to nie przyzna wam kredytu . ile lat pracujecie od kiedy zatrudnieni jesteście jaki znak zodiaku itp. Wiadomo że jak czlowiek pracyje juz przeszło 20 lat to malo kto pamieta dzień przyjecia do pracy lub zakończenia szkoły i powiedz to mu z marszu bo niewiesz kiedy zadzwoni czy to bedzie wieczur czy jak bedziesz w pracy. Do tego w chodząc w bik pozaniżali kwoty kredytu kture mam do spłaty bo chcialem kredyt konsolidacyjny . wyszło to jak poszłem do innego banku i w innym banku wczodzac w bik wyszło ze o 10 000 tys. mi zaniżyli moje zadłuzenia żeby była rata miejsza , a potem pewnie dostał bym pismo o zwiekszonej racie lub dodatkowych kosztach bo te 10 000 tys. musieli by uregulować jezeli konsolidują kredyty.malo tego splacałem wszystie moje zobowiazania na czas , zarobki okolo 5 000 tys. i niestety bo czlowiek podczas rozomy tel. sie pomylil skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mialam dzisiaj przyjemnosc a raczej nieprzyjemosc kontaktu z pracownicami Alior w Rzeszowie przy ul.Kolejowej 1 Podarda dla klienta,brak checi pomocy przy otwarciu otwarciu konta i lekcewazenie petentow to juz chyba norma w Alior. Omijac szerokim!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Alior Bank w Żurominie nie polecam omijac z daleka , obsługa nie fachowa , nie informuje dokładnie o swojej ofercje , liczą tylko na pozyskanie klienta , a ty sie póżniej martw jak dokładnie nie zapoznasz się z regulaminem i o opłatach , jak sie nie dopytasz dokładnie od A do Z co i jak , to cie nie poinformują o kruczkach banku , a pużnoiej musisz płacic , W BOK niekompetentne pracują osoby , nie mozna otrzymac konkretnej odpowiedzi i jesteś odsyłany do kogo innego ktury znowu odsyła do kogo innego i umywają ręce a ty sie martw , NIGDY WIECEJ NIE CHCE MNIEC DOCZYNIENIA Z TYM BANKIEM , skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
O placówce Alior Banku przy Al KEN nr20 w Warszawie mogę pisac tylko jak najgorzej.Arogancka obsługa,młody niekompetentny zespół,lekceważące traktowanie klienta,kilkakrotnie zostalam odeslana do domu z powodu rzekomej awarii komputerów,po złozeniu reklamacji okazało się,iż zadna awaria nie zostala zgloszona,po prostu nie chcialo się zrobic klientce wiekszej ilości przelewów.Zlikwidowałam juz wiekszośc środkow jaki tam mialam,w przyszłym roku zrobię to samo z ostatnią lokata jak mi tan została i przestrzegam innych przed tą placówką banku! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uwaga! Ostrzegam potencjalnych klientów Alior Banku. Na przełomie sierpnia i września 2017 r. włamano się na moje konto PayPal i poprzez zarejestrowaną tam kartę bankową wykonano szereg nieautoryzowanych operacji. W momencie, gdy to zauważyłem, natychmiast zgłosiłem ten fakt na infolinię i do oddziału banku w celu wstrzymania przekazywania pieniędzy na konta złodzieja. Niestety, bank nie wycofał kwot zablokowanych przez operatora karty, a na moim wyciągu z konta z biegiem czasu pojawiały się kolejne pobrane kwoty. W odpowiedzi na moją reklamację oraz dostarczenie zaświadczenia z policji o zgłoszeniu przestępstwa, bank nie wykonał żadnych kroków w celu zatrzymania nieautoryzowanych operacji do ich dalszego wyjaśnienia. Działanie to jest sprzeczne z istotnymi zasadami działalności bankowej, a zarazem neguje podstawę wiarygodności banku, który powinien gwarantować klientowi ochronę i bezpieczeństwo powierzonych środków pieniężnych. Kolejne pisma do banku nie dają żadnych rezultatów, brak odpowiedzi na zadane pytania, czy moje prośby o wyjaśnienia - sprawa prawdopodobnie skończy się w sądzie. Ostrzegam przed korzystaniem z tej "wyższej kultury" - w momencie, gdy jest problem bank odwraca się do klienta plecami. Nr mojej ostatniej reklamacji 386987. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W banku chciałem dokupić akcje spółki ,bankowiec pobrał 50 zł i akcje które posiadałem sprzedał zamiast dokupić,przypadkowo sprawdziłem konto po tygodniu okazało się nie przybyło akcji starych i nowych ,to jest skandal ,komputeryzacja banku bez dokumentów na piśmie sprzyja wyłudzaniu skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank problemów ,nie polecam tych banksterów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Placówka Alior Banku w Bochni działa jak za komuny, wiecznie kolejki po kilkanaście osób a kasa czynna tylko jedna. Nie do przyjęcia w dzisiejszych czasach wydawałoby się , kasjerka widząc kolejkę nie ma zamiaru przyspieszyć tylko jakby na złość kolejce przedstawia osobie przy kasie całą ofertę kredyty lokaty i co tylko mają. NIE POLECAM skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bardzo niekorzystne warunki kredytu,opłaty za wczcześniejszą spłatę nawet 2% ,dodatkowe opłaty ,które wychodzą po kilku miesiącach od zaciągnięcia kredytu. Nie polecam i trzeba uważnie przeczytać umowę i nie sluchać zapewnień pracowników , że nie ma dodatkowych opłat skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Manipulanci i złodzieje bez kultury ,jeśli nie chcecie być poszkodowanymi przez bank i tracić pieniądze na prawników i czas ,Przestrzegam wszystkich nie korzystajcie z usług tego pseudo banku .Przekazują wasze pieniądze w ręce złodziejskich podmiotów gospodarczych z Cypru.Nie potrafią zarządzać waszymi ciężko zarobionymi pieniędzmi.Oszczegam wszystkich nie dajcie się zmanipulować skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ostrzegam wszystkich ,jeśli nie chcecie mieć kłopotów ,omijajcie Alior Bank z daleka. Toczą się procesy sądowe o pieniądze klientów które zostały rozkradzione w funduszach inwestycyjnych z gwarancją zysku 5% rocznie Pracownicy Aliora wciskali je na siłę ,wydzwaniali do klientów i umawiali wizyty w banku jeśli zauważyli że pieniądze zalegają bez odsetek.Nie stosują lokat odnawialnych celowo .pobierają olbrzymie opłaty psełdo lokat nie informując klienta o prowizjach dotyczy to kredytów.Reklamy w banku podają np.KREDYT TAŃSZY O 30 % czy to jest zrozumiałe dla klienta ,może w banku wyższej kultury ,gdzie pracownicy używają wulgarnych słów w rozmowach telefonicznych miedzy pracownikami ,i to była kobieta . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
maska na twarzy,zero uśmiechu i życzliwości,powtarzanie tych samych wyuczonych reguł na pamięć-tak potraktowała mnie pracownica banku w Kutnie,resztę pozostawię bez komentarza bo chcę jak najszybciej zapomnieć ,że kiedykolwiek przekroczyłam próg Alior banku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Alior Bank-pełna nie kultura bankowości,traktowanie klienta-pełna nie kultura bankowości,jedna pracownica banku potraktowała nas odpychająco skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Krótko-Alior Bank oddział w Kutnie to porażka,proponuje dyrektorowi przeszkolić pracowników z zakresu kultury, rozmowa z pracownicą tego banku to wygłaszanie wyuczonych reguł bez ludzkiego podejścia do rodziny zmarłej osoby,wyszliśmy bez konkretnych wyjaśnień-po prostu przykre skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIE POLECAM. LIPA !!! TEGO CZEGOŚ NIE MOŹNA KOJARZYĆ Z BANKIEM. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przestrzegam każdego przed Alior bankiem. "Darmowe konto" niespodziewanie staje się płatne. Jedyny sposób poinformowania klienta o tym to OSTATECZNE WEZWANIE DO ZAPŁATY PO 2 LATACH! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank jaki znam. Byłem zmuszony do kontaktu z nimi przez raty allegro... Złozyłem wniosek, wniosek nie został zaakceptowany z powodu rozbieżności w danych osobowych w potwierdzającym przelewie ( zmieniłem dowód osobisty). Chcąc to wyprostować próbowałem wyjaśnić sytuacje na infolinii, niestety nikt mi nie pomógł, kazano czekać aż wniosek sam sie przedawni... Za drugim telefonem pani bez problemu anulowała wniosek i mogłem wystawić nowy. Jednak życie nie jest tak piękne... Wniosek tak na prawde nie został anulowany i dostałem informacje o zaakceptowaniu wniosku, przelanych pieniądzach i wysyłce towaru... Towar już kupiłem inną drogą i nie chciałem rat... Na szczęście dogadałem się ze sprzedawcą że towaru nie wyśle a ja odstąpie od umowy. W banku nikt nie chciał mi pomóc w tej sytuacji. Nawet wizytaw oddziale to była męka. Pomija fakt, że aby ktkolwiek z obsługi chciał w ogóle rozmawiać potrzebuje SKAN DOWODU OSOBISTEGO!!!! Później wniosek o odstąpienie od umowy nie został wprowadzony do systemu i byłem nękany niespałconymi ratami... Burdel! Burdel! Burdel!!! Nie polecam... Ludzie niekompetentni i niezbyt mili. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Utrudnienia przy zapłacie raty. Bez dowodu osobistego nie ma możliwości zapłacić raty w placówce !!!! Podpowiedź pracownika infolinii: proszę sobie zapłacić na poczcie lub w oddziale. Zastanawiam się czy jestem ich klientem, a może raczej petentem ! Moze lepiej dla nich nie zapłacic w terminie raty bo zarobią na odsetkach !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank jaki moze istniec wspulpraca z nimi to porazka zadnej pomocy wrazie w spuznienia sie rat i odrazu telefony odnich kiedy kasa.mam kredyt z ubezpieczeniem na 25000zl gdy chcialem skorzystac bo bylem po operacji i nieplacilem rat bo niepracowalem to sie okazalo ze cale ubezpieczenie zniknelo znalazlo sie po 2 latach . niepolecam lepiej wziasc z providenta skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Żal i porażka. Fatalne podejście do klienta, nie informowanie i zmianach w umowie, nie przestrzeganie zasad umowy, odmawiaja wyplaty ubezpieczenia kiedy opłaciło sie kredyt prawie rok przed czasem. Robią w konia ludzi. Najgorszy bank z którym miałem do czynienia.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank jaki znam , po fuzj z bankiem PBH podnieśli oplaty i dzwonią kilka razy dziennie bez uzasadnienia,pracują ludzie bez kompetencji i jako bank jest spółką skarbu panstwa pis. NIE POLECAM I SAM REZYGNUJE Z USŁUG TEGO BANKU. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie ma w Polsce większego naciągacza i złodzieja. Córka chciała zlikwidować kartę kredytową. Powiedzieli, że karta została zamknięta i że nie ma żadnej kwoty do zapłaty. Po roku okazało się, że karta nie była zlikwidowana i zostało na niej ponad 200zł. długu. Ni stąd ni zowąd przyszło do zapłaty 1800 zł. do zapłaty, a dług został sprzedany firmie windykacyjnej i dopiero wtedy przysłali powiadomienie. Omijam szerokim łukiem ten bank i wszystkim odradzam, bo zostaną zrobieni w konia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie odradzam na każdej płaszczyźnie czy to biznesowej czy prywatnej... Mam doświadczenie w obydwu przypadkach. Klient dla banku a nie bank dla klienta - tyle w temacie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To nie jest bank to jest wielka kloaka.Miałam konto ror i nagle go nie miałam .Jakiś cymbał z banku zamknął moje konto bez mojej zgody a pieniądze przelane na techniczne konta banku. Przez dwa dni zostałam bez środków finansowych. Odradzam wszystkim ten bank Alior Bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oddział w Wejherowie.Jedna z pań na stanowisku obsługi posadzona za karę.Od samego początku bezpodstawnie piętrząca problemy w błachej sprawie.Zakonczyło się zabraniem dokumentów z pustego biurka{Pani poszła czegoś szukać} i rezygnacji z ich usług.Tak dalej .Życzę powodzenia skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałem w życiu styczność jeden dzień spóźnienia a raczej zaksięgowania już mam telefon od firmy windykacyjnej i karne odsetki! Omijać szerokim łukiem! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank niestety wprowadził ukryte prowizje, przy koncie internetowym nawet wpłata w oddziale kosztuje... I wiele innych ukrytych prowizji. O darmowym koncie nie ma co marzyć. Jedynie Alior Kantor jeszcze do czegoś sie nadaje. ALIOR BANKU NIE POLECAM! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przy zamykaniu konta, a po okresie wypowiedzenia, Alior bank był zobowiązany przelać pozostałą kwotę na wskazany rachunek - tymczasem tego nie zrobił i zamknął konto, jednak pieniądze "zagineły." Nie wpłyneły na konto wskazane przy zamykaniu rachunku, jednocześnie nie można ich było odebrać w oddziale. Po poniesieniu kosztów związanych z reklamacją pieniądze zwrócono, jednak prawie półtora miesiaca 'błądzily' nie wiadomo gdzie. W mojej opinii bardzo słaba obsługa klienta i chaos zarówno w oddziałach, jak i online. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Gdy zakładałem konto w Alior Bank , dawno temu, to był to jeden z najnowocześniejszych Banków i przyjazny dla klienta. Dzisiaj nie jestem w stanie dać nawet jedną gwiazdkę . Teraz to jest Bank w którym: - nie można złożyć rezygnacji z konta - utrudniają - nie można złożyć rezygnacji z karty - utrudniają - nie możesz się dowiedzieć ile środków jest oprocentowanych na twoim koncie oszczędnościowym na normalnych warunkach a ile na preferencyjnych - są bardzo wysokie opłaty - nie możesz wielu rzeczy załatwić przez telefon czy internet - na infolinii słyszę tylko " to jest nie możliwe" , "nie jestem w stanie tego zrobić", :procedura tego nie przewiduje" - w innych Bankach potrafią to zrobić To jest Bank XX a nie XXI wieku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wyciągi bankowe to paranoja. Kwoty znikają z wyciągów, brak adnotacji co się z nimi stało. Np. suma wpływów jest równa sumie wypływów, z tego wynika, ze saldo końcowe powinno być równe początkowemu. Nie w tym BANKU tak się nie dzieje. Brakuje kwot, gdzie się podziały nie wiadomo. Bank uważa, że wszystko jest ok. Jak żyję nie widziałam takich wyciągów, mam 50 lat. NIE, NIE NIE DLA TEGO BANKU. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dramat. 42 dni po złożeniu reklamacji, 0 podpowiedzi. Nie oddali moich pieniędzy z ubezpieczenia. Uważajcie na ten bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kupiłem w sklepie produkt na 6 rat. Dwie raty oplacilem 3 dni po terminie czyli dzień x5gr (6dnix5gr=30gr) . Pismo z banku, firmy windykacyjnej, wpis do BIk bo nie zaksiegowali raty. Z ofertą banku dzwonią co chwilę ale o informacji, że mam 30gr niedoplaty i wpisanie do BIK-u to lekkie nieporozumienie. Zamknąłem kredyt przed koncem umowy ciekawe czy z powodzeniem ... Ostatni raz coś z nimi podpisalem ... Wyższa kultura bankowości...kpina skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Korzystamy z usług Aliora od kilku lat jako firma. Od roku jednak są same problemy. Bank bardzo nieprzyjazny małemu biznesowi. Na infolinii pracują ludzie niekompetentni. Przekierowują jeden do drugiego acpotem i tak trzeba iść do oddziału. Koszmar. Nikomu nie polecam. My się przenosimy, ale to niestety wymaga czasu. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Witam.Zakupiłam art TV na raty gdzie sklep korzysta z usług tego banku,spłacałam raty w terminie, lecz w jednym miesiącu zapłaciłam dwie gdyż nie byłam obecna.Nagłe zaskoczenie kiedy dostałam smsa że nie ma wpłaty za dany miesiąc.Zadzwoniłam na infolinię wyjaśniłam że jest wpłata na bieżący miesiąc oraz następny,pani potwierdziła że jest wpłata i że już jest wszystko skorygowane,jednak nie cieszyłam się długo gdyż dostałam pismo że nie ma wpłaty za miesiąc ten i ten.Zadzwoniłam na podany numer tel i chciałam wyjaśnić tą sprawę lecz niestety kwoty tej nie da się przeksięgować,kazano mi składać reklamację,bez sensu.Powiedziano mi że ta opłata to będzie zaksięgowana jako ostatnia rata i będzie tylko skrócony okres kredytu.Chciałam dobrze zapłacić za dwa miesiące w jednym miesiącu,ale tu widocznie nie trzeba się wychylać,nie rozumie dlaczego nie można wpłacać więcej rat w miesiącu.Nie będę korzystać z usług tego banku. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Witam wzięłam w Alior Banku kredyt ratalny, termin płatności miałam na 14 każdego miesiąca. od pierwszej raty kredyt spłacałam z DWU TYGODNIOWYM WYPRZEDZENIEM !!!! Po 3 miesiącach otrzymałam informację że Alior Bank przekazał mój kredyt Firmie windykacyjnej i wpisał mnie do BIK. Skontaktowałam się z firmą windykacyjną i otrzymałam informację że nie płacę rat w wymaganym terminie!! przez co mam zaległe raty. Wg Pani płacą ratę 21.05 (ponad dwa tygodnie przed terminem - termin raty przypadał na 14.06) powinnam jeszcze raz uregulować ratę 14.06. Pani w Banku poinformowała mnie że zmieniły się przepisy tylko Bank mnie nie poinformował !!! Suma sumarum za przedterminową spłatę rat kredytu jestem w windykacji i w BIK. NIGDY WIECEJ ALIOR, KULTURA WYŻSZEJ BANKOWOŚCI ZAMIENIŁA SIĘ W NIŻSZĄ> Sprawę pozostawiam instytucjom mających kontrolę nad działaniami banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Korzystałem z kliku kont w różnych bankach m.in. Volkswagen Bank, ING, mBank, a także Alior kantor. Niestety Alior w mojej opinii jest najgorszy i to ze względu na kilka kryteriów: bardzo wysokie opłaty bankowe w Alior Banku, bardzo długie kolejki w Alior -ze do kasy, nie udzielanie informacji na infolinii Aliora przywołując nie regulamin, ale nieznane klientowi procedury wewnętrzne. Ogólne wrażenie z kontaktow z Aliorem - fatalne skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Z tych wszystkich negatywnych opini a jest ich nie malo wywnioskowalam ,ze nie tylko ja zostalam oszukana. Bylam stalym klientem banku bph od19 lat i nie mialam zadnego problemu z czymkolwiek ,a po przjeciu tego banku przez Alior bank zaczynaja sie problemy skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
bank nie godny polecenia majac ugode z nimi sprzedaja dlug i kwota rosnie tej sprawy tak nie zostawie skomentuj opinię »
Dodaj opinię