Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

18 kwietnia 2008 r. Grupa Carlo Tassara uzyskała zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku. 1 września 2008 r. Alior Bank S…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Dla mnie bank z klasą i pomysłem na ofertę. Fajne mają te meloniki, hasła i reklamy. Wyróżniają się. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ludzie, kiedy ostatnim razem napinaliście coś pozytywnego. Narzekacie tylko. Ja z Alior Bank mam dobre doświadczenia, nie płace za konto, przelewy zagraniczne darmowe, idą z duchem czasu i są mobilni. Także ja oceniam ich bardzo dobrze. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W placówce na Al. Ken. Bardzo miłe i szybkie panie. Polecam przychodzić rano to nie ma kolejek i przychodzić z pozytywnym nastawieniem, to się zwraca w % skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank jaki istnieje...nigdy nie mialem żadnej odmowy dotyczącej zakupów na raty historia w bik idealna każdy inny bank przyznaje mi raty a w alior chciałem zrobić zakupy na allegro na kwote 1000 zł i odrazu odmowa!!!omijać ten bank skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Totalnie nie polecam właśnie miałem problem z bankomatem moje pieniądze poleciały gdzieś w kosmos po kontakcie z infolinią usłyszałem przecież jest weekend może Pan odzyska pieniądze do 14 bo teraz jest blokada i nara ? super podejście do klienta mega wspaniała obsługa ( sarkazm) na początku ten bank coś sobą reprezentował w momęcie jakiegoś problemu starali się pomagać klientowi niestety to tylko dobre wspomnienie w dodatku nawet nie można dać im zerowej oceny a na taką zasługują skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank tragedia!!!! Nikomu nie polecam. Miałam kredyt w banku. Bez podania przyczyny nie odnowili kredytu, mimo tego że raty były wpłacane w terminie a wyniki firmy były batrdzo dobre. Nawet nie pofatygowali się aby pisemnie powiadomić mnie o odmownej decyzji odnowienia kredytu. Nie idźcie do tego banku bo raz że są drodzy a dwa nie mają szacunku dla klienta który płaci im grube pieniądze!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Z BM Alior banku przysłali dzisiaj PIT-8c Wszystko było by pięknie gdyby nie to, że wstawili nieaktualny od 10 lat adres zamieszkania. A adres do korespondencji złożyli z dwóch - starego i nowego. Na szczęście listonosza mam bystrego. Przy okazji nazwa miasta wg Alior to KLIELCE. Brawo! Prawdziwych mózgowców tam zatrudniają. W zeszłym roku przejęli mój rachunek z BPH. Jak zassali stamtąd stary adres nie mam pojęcia, skoro dane były weryfikowane w BPH i w Alior - przy nowej umowie. Muszę teraz sprawdzić wszystkie transakcje bo skoro z danymi osobowymi dzieją się takie cuda to co się dzieje z pieniędzmi? Po wszystkim uciekam z Alior w podskokach. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ukradli mi kartę w metrze, zadzwoniłem szybko do banku i mi ja zablokowali. Całe szczęście. Dzięki za natychmiastową reakcję. Bank z konkretnym podejściem do klientów (poza tą sytuacją też są zawsze ok) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam u nich konto walutowe i nic za nie nie płacę, tak samo wziąłem lokatę internetową na 2,5%. Moim zdaniem mają całkiem ciekawą ofertę, w każdym razie dobrze dopasowaną do tego czego chciałem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nowa apka jest 1000 razy lepsza od poprzedniej. Nowoczesna, intuicyjna i poprawili kilka niedociągnięć z ze starej. Ogólnie w aliorze stuknęły mi już 2 lata i oceniam bank na 5. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Do tej pory nie miałam złych doświadczeń, teraz jednak zmieniłam zdanie. Wzięłam coś na raty, spłacałam bardzo regularnie (zlecenie w banku) przez pomyłkę zlecenie było za krótkie i ostatnia rata nie poszła. Pracownicy potraktowali mnie jak przestępcę. Bardzo, bardzo nieprzyjemna rozmowa, najpierw jedna potem kolejne. Traktowanie z góry, natarczywie, niby grzecznie a zrównali człowieka z ziemią. Kosztowało mnie to mnóstwo nerwów zupełnie niepotrzebnie, skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wzięłam udział w rekrutacji. Pierwszy etap- rozmowa telefoniczna. Na moje pytanie czy kontaktują się bez względu czy dostanę się do kolejnego etapu czy mi podziękują Pani z HR powiedziała, że zawsze dzwonią I trwa to do 14 dni. Rozmowa była 1.02. 2018, dzisiaj mamy 25.02. i cisza. Jeżeli już na etapie rekrutacji są niesłowni to bardzo kiepsko o tej firmie świadczy. Wstyd. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Już sam fakt że większość opinii z oceną pół gwiazdki wiele mówi o tym banku. Wiem że po prezesach to spływa jak po kaczce. Potwierdzam że pół gwiazdki to max ocena jaką można dać. Ten bank to w całej rozciągłości zero powiedziane z wyższą kultura. Konkretnych przykładów nie będę przytaczał bo musiałbym książkę napisać. Tam nawet rozmawiać nie ma z kim bo kontakt tylko z infolinia gdzie Ci ludzie nawet jak chcą to nic nie mogą a odpowiedzi na reklamację pisze automat na dodatek źle sterowany. Wszystko na ten temat. Omijajcie ten bank szerokim lukiem skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Alior to bank skrupulatny jeśli chodzi o bezpieczeństwo, przy przelewaniu większych sum przechodziłem przez ich procedury, widziałem też opinie, że ludzie na nich z tego względu narzekają. Wydaje mi się jednak, że to ogromny plus. Miałem do czynienia z innym bankiem, który niestety zabezpieczenia miał na poziomie dna. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bałagan w systemie samego banku i niekompetencja pracowników tego oddziału Olsztyn jest nie do opisania. Problem mają nawet z zamknięciem rachunku bankowego. W firmie nie korzystam z pieczątki od początku jej istnienia oni żądają pieczątki z poprzedniej firmy, ponieważ z banku BPH nadpisało im aktualną kartę wzorów podpisów inną kartą sprzed 10 lat gdzie w poprzedniej firmie używałem pieczątki. Straciłem godzinę czasu zanim sami pracownicy odnaleźli się w tym bałaganie. W końcu dyspozycja zamknięcia rachunku (z początkiem stycznia) przyjęta, miał zamknąć się z początkiem lutego a mamy prawie koncie i rachunek dalej istnieje. Dzisiaj dowiedziałem się na infolinii (bo w oddziale nic oczywiście nie wiedzą), że rachunek nie może się zamknąć bo na jakimś innym rachunku przeniesionym "chyba" z banku BPH widnieje śmieszna zaległość w kwocie pięć złotych z groszami ale w sumie nie wiem bo podali mi jakiś już zmieniony Alior-owy nr rachunku, który pierwszy raz słyszę. W bankowości internetowej go nie widzę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia a nie bank Próbowałem wcześniej spłacić kredyt ale przez 3 miesiące nie potrafiono zweryfikować czy ja to na pewno ja pomimo tego że dane odczytywałem z umowy W sumie chodzi o to żeby klienta nie stracić ale teraz gdy przysłano mi pismo że mam po zakończeniu kredytu nadpłatę do odbioru znów nie mogę przejść weryfikacji I nie wiem czy mam 5czy 500 zł do odbioru a siedziby w pobliżu nie ma !!!syf koła i mogiła skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Podoba mi się działanie placówek. Ci ludzie zawsze mają dobry humor. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wyższa kultura beznadziejności. Z tym bankiem się niedogadasz skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Alior bank oddzial Złocieniec,jestem oburzona traktowaniem klienta.Mam w tym banku dość duży kredyt,staram się zawsze płacić raty w terminie.Już dwa razy wyproszono mnie z banku,pracownik powiedział,że nie mają dziś czasu i kazał przyjść z wplata innego dnia.Postanowiłam,że przeniose kredyt do innego banku,gdzie potraktują mnie z szacunkiem.Tego banku nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank jest beznadziejny placówka w Gorlicach nie wiem po co jest skoro konta bankowego tam nie założę chociaż mam kantor bo trzeba jechać do Sącza pieniędzy nie wypłacę bo nie mają kasy. Byłem u nich w sprawie kredytu był to piątek szanowny pracownik powiedział że w poniedziałek zadzwoni ale niestety czekałem na daremno bo nikt nie zadzwonił. Dobrze ludzie mówią syf! nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to wypadkowa pomyłek, syfu telefonicznego i nieodpowiedzilanych osób. Kpina, żałuję, że założyłem tam kiedyś konto mojej firmy. Chamstwo telefoniczne, dzwonią chyba ludzie po zwaodówce, omijać z daleka ! Jutro przenoszę się do konkurencji. Pa Alior syfiliku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Alior bank to zwykli oszuści z przyzwoleniem na stosowanie nieuczciwych praktyk. Różnica w kursie przewalutowania złotówek na euro wynosi aż 65 groszy. Przez ich złodziejskie praktyki, wynajęcie auta na wakacjach kosztowało mnie 200 zł więcej (przy depozycie 300 euro). NIE POLECAM TEGO BANKU!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam same problemy z kontaktem w placówce i przez internet. Gość na infolinii seplenił i go nie zrozumiałem, zblokował mi dostęp po 3 telefonach kazali mi iść do placówki bo się zblokował. A w domu działa mi stary sposób logowania nowy nie ! Dodatkowo nie mogę aktywować aplikacji. Jakaś paranoja szkoda czasu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie polecam tego banku a w szczególności placówki w Krośnie w rynku straszne kolejki 1.5 godziny czas oczekiwania kolejka do wejścia czynna jedna kasa. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oszustwo od początku do końca. TZW. Wyższa kultura bankowości polega po prostu na tym że bank nie dotrzymuje żadnych zobowiązań. Niestety możni z tego świata stojący za bankiem nie dopuszczają aby mozna było z nim wygrac jakąkolwiek sprawę w sądzie. A tak na marginesie za tym wszystkim pytanie bez odpowiedzi; kto tam ciągnie sznurki i dlaczego wymiar sprawiedliwości Rzeczypospolitej pozwala aby taka patologia funcjonowała w kraju który jest niezawisły i praworządny? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie podoba mi się ,że w piątek o godz.15..00 jest czynna tylko jedna kasa i po 20 minutach oczekiwania nie mogłam wpłacić pieniędzy na własne konto.Placówka Kędzierzyn-Koźle skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To jakiś dramat. Nigdy nie miałam konta w alior banku, a teraz okazuje się że są wzięte na moje dane jakieś kredyty właśnie w tym banku. Chcąc dowiedzieć się czegoś więcej, dzwoniłam 5 razy na infolinię. Za każdym razem pani/ pan mówili że trzeba chwilke poczekać, po czym rozlaczali się i nikt już nie oddzwonil. Zero szacunku do człowieka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank, mam u nich dwa kredyty ratalne i spłaca sumiennie nawet mam nad płaty i chciałem wziąć jedna zecz na raty i odrzucono mój wniosek zacząłem wydzwaniac i dopytywac o co chodzi i słyszałem że jest wszystko Oki ale nic z tego. Masakra jakie mają podejście niech lepiej się zwijaja z Polski i to będzie bardzo korzystne dla klientów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Alior omijać daleka, zarabiam 8tys. zł potrzebowałem 20tys. zł kredyt gotówkowy gdzie spłacenie trwało by góra 5miesięcy, nie dostałem, mało tego chcieli mi wcisnąć na 5 lat z racji że nie mam 25lat jeszcze a spłacał bym prawie 35tys.zł!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przestrzegam przed najgorszą w Warszawie placówką Aliora przy ul.Ken 20! Zespół nieuprzejmy,lekceważący klienta,wręcz bezczelny.Placówka otwierana jest czasem z opóźnieniem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uwaga, zginęło jedno z moich kont. Nie potrafią go przywróć od 2 tygodni. Tragedia.... Brak dostępu do konta firmowego, a nie traktują tego poważnie. Jak ktoś się bedzie zastanawial nad założeniem konta to niech weźmie pod uwagę że konto może mu zginąć.... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Byłam zadowolona z banku do czasu gdy nie przeszedł w państwowe ręce. Arogancja i brak szacunku dla stałych (wieloletnich klientów) przeraża. Pobieranie opłat za przelewy wewnątrz banku - nigdzie się z tym nie spotkałam, wypowiedzenie umowy kredytu i zablokowanie konta bez żadnego ostrzeżenia. Trzymajcie się z daleka! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorzszy bank jaki istnieje zero pomocy ze strony "dordcow" rodzice maja zadluzenie proponowano im zminae produktu na hipoteczny do dzis czekamy -mijaja 2 lata tylko wezwania i windykator akwota rosnie w ciagu tygodnia o 1000 zl wogole nie ma checi pomocy i dogadania sie banku z klienetm. Ja mam ING i nigdy nie mialam probemow jeszcze bank dzowni jak sie spoznie czy sie cos nie stalo tu nic tylko straszenie i nekanie telefonami. OMIJAC skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank w jakim bylam. Mieszkam w Bialymstoku. Pracowniki Alior banku są niekompletne ,stratilam przez nich trzy dni ,a zalezalo mi na czasie, bylam w roznych placowkach ,nie wiedzieli jak rizwiazac moj ptoblem,mówili zebym przyszlam jutro, a wkoncu odmowili. Byli aroganscy, zero szacunku do starszej osoby, a moj miz ma tam kinto rozliczeniowe od welu lat. Dobrze oni wyglądają tylko w rekamie. Poszlam do innego banku, mala placowka, ale kobiety wiedzialy co robic i jak i rozwiązały moj problem od razu. Nie polecam uslugi Alior banku nikomu!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Alior bank w Grodzisku Wielkopolskim super sprawnie i szybko zalatwilam swoją sprawę. Dziewczyny mile I usmiechniete. Polecam ten bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W dniu 28 grudnia , chcąc wykonać przelew , korzystając z systemu bankowości internetowej, po wpisaniu kwoty przelewu uzyskałem zwrotnie komunikat "przekroczony limit miesięczny transakcji". Aby uzyskać więcej informacji odnośnie "miesięcznego limitu transakcji" (wcześniej komunikat taki nigdy mi się nie pojawił, a żadnych limitów nie ustawiałem), postanowiłem skorzystać z infolinii bankowej. Po upływie słusznego czasu oczekiwania, po zgłoszeniu się konsultantki uzyskałem jedynie odpowiedź iż miesięczny należy rozumieć jako kalendarzowy i że przełączy mnie ona do konsultanta, który zna temat. Przełączyć potrafiła, ale po kolejnym oczekiwaniu jw. okazało się, że kolega jest zielony, twierdził nawet, że taki limit w banku nie jest stosowany?? Po proceduralnym sprawdzeniu danych i kolejnym oczekiwaniu, aż konsultant doinformuje się w dziale technicznym, zdążyłem tylko usłyszeć, że rzeczywiście i .... połączenie się zakończyło, bo na koncie telefonicznym były środki jedynie na 25 minut rozmowy. do tej pory (1 godz od kontaktu z infolinią) nikt nie raczył przesłać informacji na telefon bądź e-mail). Najważniejszym pewnie jest fakt, że konsultanci są " młodzi i kreatywni". Zainteresowanych poruszonym wątkiem informuję iż po zalogowaniu, na stronie głównej systemu bankowości internetowej, wystarczy kliknąć ikonę właściciela konta, aby dostać się do parametrów konta, gdzie istnieje możliwość zmiany narzuconych limitów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uważajcie chory bank po podpisaniu umowy o kredyt musicie na końcu przejść rozmowę telefoniczna z konsultantem jezeli sie raz pomylicię podczs zadawania pytań to nie przyzna wam kredytu . ile lat pracujecie od kiedy zatrudnieni jesteście jaki znak zodiaku itp. Wiadomo że jak czlowiek pracyje juz przeszło 20 lat to malo kto pamieta dzień przyjecia do pracy lub zakończenia szkoły i powiedz to mu z marszu bo niewiesz kiedy zadzwoni czy to bedzie wieczur czy jak bedziesz w pracy. Do tego w chodząc w bik pozaniżali kwoty kredytu kture mam do spłaty bo chcialem kredyt konsolidacyjny . wyszło to jak poszłem do innego banku i w innym banku wczodzac w bik wyszło ze o 10 000 tys. mi zaniżyli moje zadłuzenia żeby była rata miejsza , a potem pewnie dostał bym pismo o zwiekszonej racie lub dodatkowych kosztach bo te 10 000 tys. musieli by uregulować jezeli konsolidują kredyty.malo tego splacałem wszystie moje zobowiazania na czas , zarobki okolo 5 000 tys. i niestety bo czlowiek podczas rozomy tel. sie pomylil skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mialam dzisiaj przyjemnosc a raczej nieprzyjemosc kontaktu z pracownicami Alior w Rzeszowie przy ul.Kolejowej 1 Podarda dla klienta,brak checi pomocy przy otwarciu otwarciu konta i lekcewazenie petentow to juz chyba norma w Alior. Omijac szerokim!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Alior Bank w Żurominie nie polecam omijac z daleka , obsługa nie fachowa , nie informuje dokładnie o swojej ofercje , liczą tylko na pozyskanie klienta , a ty sie póżniej martw jak dokładnie nie zapoznasz się z regulaminem i o opłatach , jak sie nie dopytasz dokładnie od A do Z co i jak , to cie nie poinformują o kruczkach banku , a pużnoiej musisz płacic , W BOK niekompetentne pracują osoby , nie mozna otrzymac konkretnej odpowiedzi i jesteś odsyłany do kogo innego ktury znowu odsyła do kogo innego i umywają ręce a ty sie martw , NIGDY WIECEJ NIE CHCE MNIEC DOCZYNIENIA Z TYM BANKIEM , skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
O placówce Alior Banku przy Al KEN nr20 w Warszawie mogę pisac tylko jak najgorzej.Arogancka obsługa,młody niekompetentny zespół,lekceważące traktowanie klienta,kilkakrotnie zostalam odeslana do domu z powodu rzekomej awarii komputerów,po złozeniu reklamacji okazało się,iż zadna awaria nie zostala zgloszona,po prostu nie chcialo się zrobic klientce wiekszej ilości przelewów.Zlikwidowałam juz wiekszośc środkow jaki tam mialam,w przyszłym roku zrobię to samo z ostatnią lokata jak mi tan została i przestrzegam innych przed tą placówką banku! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uwaga! Ostrzegam potencjalnych klientów Alior Banku. Na przełomie sierpnia i września 2017 r. włamano się na moje konto PayPal i poprzez zarejestrowaną tam kartę bankową wykonano szereg nieautoryzowanych operacji. W momencie, gdy to zauważyłem, natychmiast zgłosiłem ten fakt na infolinię i do oddziału banku w celu wstrzymania przekazywania pieniędzy na konta złodzieja. Niestety, bank nie wycofał kwot zablokowanych przez operatora karty, a na moim wyciągu z konta z biegiem czasu pojawiały się kolejne pobrane kwoty. W odpowiedzi na moją reklamację oraz dostarczenie zaświadczenia z policji o zgłoszeniu przestępstwa, bank nie wykonał żadnych kroków w celu zatrzymania nieautoryzowanych operacji do ich dalszego wyjaśnienia. Działanie to jest sprzeczne z istotnymi zasadami działalności bankowej, a zarazem neguje podstawę wiarygodności banku, który powinien gwarantować klientowi ochronę i bezpieczeństwo powierzonych środków pieniężnych. Kolejne pisma do banku nie dają żadnych rezultatów, brak odpowiedzi na zadane pytania, czy moje prośby o wyjaśnienia - sprawa prawdopodobnie skończy się w sądzie. Ostrzegam przed korzystaniem z tej "wyższej kultury" - w momencie, gdy jest problem bank odwraca się do klienta plecami. Nr mojej ostatniej reklamacji 386987. skomentuj opinię »
Dodaj opinię