Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

18 kwietnia 2008 r. Grupa Carlo Tassara uzyskała zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku. 1 września 2008 r. Alior Bank S…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Puntk w Szydłowcu. Obsługa okropna, na trzy stanowiska jedno czynne a dwie Panie zajmuja sie wszystkim oprócz klijentami. Kolejka 15 osob a Panie twierdzą że sa zajęte i nie będą obsługiwać klientów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szczerze nie polecam. Co chwila zmieniają zasady. W weekendy placówki pozamykane, wieczne kolejki w bankach. Dziwne naliczenia i prowizje. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Klient. absolutnie nie polecam tego banku nikomu gdyż wszystko działa w jedną stronę .nie można odzyskać własnych pieniędzy z nadpłaty kredytu,za potwierdzenie spłaty trzeba zapłacić dodatkowo.Konsultanci wszystko rozumieją ale nic mogą.W tym Banku ładnie tylko wyglądają wiszące meloniki skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie nie polecam. Likwiduję konto indywidualne w tym banku. Zalożyłem rachunek w BPH później było Pekao. znów BPH, a nastepnie Gettin Bank a teraz Alior. Ostatnio zmienili system bankowości internetowej. Dałem sie nabrać i zmieniłem ten system na nowy. Totalna porażka. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Tragedia przetrzymują pieniądze po 2-3 dni a gdy ty nie zapłacisz na czas raty wydzwaniają od rana do wieczora z pretensjami. Zastanawiam się nad zmianą banku bo tu jest coraz gorszy syf. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Alior Bank o/olsztyn. W oddziale nie można zamknąć konta firmowego, młody człowiek bez zapału do pracy stwierdził, że takie rzeczy to tylko na infolinii. dzisiaj zadzwonię i znając życie, pismo za potwierdzeniem odbioru do nich wyślę o zamknięcie, aby na wszelki wypadek materiał dowodowy do sądu zbierać. Czuje się zmuszany do posiadania konta i płacenia 40 zł/miesięcznie. Zgodzę się z opinią, że BPH to był najlepszy bank z jakim pracowaliśmy (było-minęło) . Mamy też konta w innych bankach, ale to nie jest to- chociaż alior "profesjonalizmem" i tak je przebija. Zaczynamy myśleć czy nie stworzyć start-up-a i zaproponować coś normalnego - bo sytuacja, aż prosi się o coś alternatywnego dla usług bankowych. Może to być nawet prospołeczne , nie nastawione na duży zysk - minimalny do zagwarantowania stabilności- stworzone przez ludzi dla ludzi. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Karty walutowe Alior Bank, tzw. kantor. Nie autoryzujemy kart, zostawiamy klienta za granicą na lodzie, strzyżemy go do zera, a nawet zrobimy mu debet. Na reklamacje odpowiadamy okrągłymi zdaniami: "Po wnikliwej analizie... trututututu ... wszystko u nas gitara". Nie mamy pana płaszcza i co pan nam zrobi, etc. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Założyłem konto w Alior Banku skuszony ofertą wysokiego oprocentowania na koncie oszczędnościowym. Oprocentowanie podwyższone do 3% jest jedną z dwóch korzyści jakie mogłem wybrać przy zakładaniu konta. Konto zakładała pani w oddziale. Po upływie miesiąca zdziwiłem się, że nie zostały naliczone żadne odsetki. W rozmowie na infolinii dowiedziałem, że operatorka przy zakładaniu konta zrobiła jakiś błąd. Według zapewnień konsultanta błąd miał być naprawiony w ciągu kilku dni, o czym miał mnie ten że konsultant powiadomić. Minął tydzień i nic. Znowu dzwonię. Tym razem zapewniono mnie że błąd zostanie naprawiony do pewnej daty. Zbliżał się ten magiczny termin i nadal żadnej informacji ani zmiany na koncie. Dzwonię, zapewniają o przekazaniu ponaglenia do działu technicznego. Mija kilka dni po zadeklarowanej dacie i nadal żadnych zmian. Dzwonię i jedyne co mogę uzyskać to że skontaktują się ze mną jak dział techniczny odpowie. A czas leci, a odsetki nie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam !!! Co chwilę awarie systemu nie ma możliwości wpłaty lub wypłaty waluty a także złotówek, panie kasjerki zbierają za spółkę akcyjną ktora ma potencjalnych klientów w d... !!! Pisane skargi i zażalenia bez ani jednej odpowiedzi pisemnej bądź teleefonicznej ! A tak pięknie zpraszają do siebie... porażka !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam w oddzialach w Gdyni jest po jednym stanowisku kasowym. Nigdy nie konczaca sie kolejka! Zeby tego bylo malo to ta sama kasjerka obsluguje klientow "VIP" poza kolejka oczywiscie co wydluza czas oczekiwania masakrycznej skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam, bank zmienia teraz system na bizness pro - ktory nie działa - nie odpisuja na maile na połączenie czeka sie godzine i najczęsciej rezygnuje z rozmowy - nie polecam klienta słabo traktuja. Po za tym mam tam konto firmowe od 2013 raku i zawsze jak chce kredyt to nie udało nam sie dogadac bo strasznie zaniżaja zdolnosc w porównaniu do innych bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zamość straszna obsługa nie masz 2-3 godzin nie wchodz skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od wczoraj próbuje wpłacić pieniądze na swoje konto . Nie korzystam z wpłatomatu gdyż nie lubię wydawać bezsensownie pieniędzy . Wczoraj byłam w Alior bank w Trzebnicy , niestety okazało się iż tam bank ma limit przyjęcia pieniędzy , także wpłaciłam tylko 5 tys. Dziś od rana jeżdżę z banku do banku we Wrocławiu . Najpierw byłam na ul. Powstańców Śl. , tam okazało się iż nie ma kasy i nie można tam wpłacić pieniedzt, także po raz kolejny zawiedziona musiałam udać się do kolejnego banku , tym razem na ul. Legnickiej. Tam ku mojemu zaskoczeniu 10 osób w kolejce i jedna osoba obsługująca. Skandal. Nikt z innych osób pracujacych nawet nie chciał przyjsc nas obsłużyć. Nie polecam tego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam jeśli chodzi o Alior bank to niejestem z nich zadowolony bo ich werdykt wiążący się z tzw pożyczką na dany produkt w euro rtv agd czyli częściowe udzielenie pożyczki a nieznaczną część kwoty jest beznadziejny co to za ludzie a raczej głupki które to ustalają bo albo dają pożyczkę w 100% albo niedają jej wogule i jeszcze chcą zaświadczenie o umowę o pracę albo wyciąg z ostatniego miesiąca absurd i skandal powinni zamknąć taki beznadziejny bank :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
banda [Moderacja] naliczaja oplaty za co tylko sie da a jak sie nie da to i tak znajda sposob zeby z klienta kase wyrwac!!!!!!!!!!! Z calego serca odradzam jakikolwiek kontakt z tymi [Moderacja] !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
TRAGEDIA. Założenie kont w kantorze bez problemów. Jak coś się uda zrobić przez stronę to na tym koniec. Aplikacja tragiczna, błędy i nie działa jak powinna, widgety nie działają. Infolinia - masakra. Zgłoszenie, obiecują oddzwonić, zero informacji zwrotnej - kilka razy ten sam scenariusz. Panuje tam tak zwana spychologia, bo komputer, bo inna firma, bo (nie chce mi się z Panem gadać). Po weryfikacji komputer OK, inna firma OK a problem jest w Banku. Klient na infolinii celowo wprowadzany w błąd, bo konsultantowi się nie chce sprawdzić co jest nie tak. Myślałem że powinno im zależeć by klient banku był zadowolony a obsługa gorsza niż w niektórych urzędach. Niech ktoś z Dyrektorów się obudzi póki jeszcze czas, bo myślę że w tych czasach zbyt duża konkurencja na takie numery. Może i oferta atrakcyjna ale wolę lokować środki w innym banku gdzie są opłaty ale jak dzwonię z kłopotem to szybko zostaje to rozwiązane lub otrzymuje informację co i jak. Jak coś ma nie działać dostaję informację wcześniej że może coś nie działać w tym dniu i takich godzinach a w Aliorze :) ruletka i na infolinii nie wiele zdziałasz. Szczerze nie polecam! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam, zerowy poziom obsługi. Bardzo ciężko wpłacić czy wypłacić pieniądze. Korzystam z takich usług bardzo rzadko i za każdym razem ten sam problem - kolejka jak za komuny i jedna kasa czynna. Dziś nawet klimatyzacji nie włączyli i można się było rozpuścić na tym upale. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Największa porażka z jaką miałem do czynienia.Próbuję dokonać pierwszego logowania i nie dochodzi sms.Dzwoniem kilka razy i nikt nie jest w stanie pomóc.Dowiedziałem się nawet że powinienem przeinstalować zainfekowany komputer(k...a dwa dni temu go kupiłem)Spędziłem z gościem na linii ponad godzinę i zgodziłem się na zalogowanie z innego urządzenia...oczywiście nic.Nie rozumiem co to za bank,gdzie nie są w stanie udźwignąć tak błahego problemu jakim jest logowanie do konta Ludzie...mijajcie szerokim łukiem ...daje pół gwiazdki bo mniej niż zero nie da się zaznaczyć skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Na początek chciałbym zwrócić uwagę czytelnikom na fakt, że często podchodzą z lekceważeniem do opinii o bankach zamieszczanych w internecie myślą, że ich przecież nic takiego nie spotka ponieważ oni chcą mieć konto tylko do przechowywania oszczędności i co najwyżej do płatności kartą, nie korzystają z kredytów czy innych usług banku więc im nic nie grozi. I tu mylą się - załużmy np. że zginęły wam z konta pieniądze co jest możliwe w każdym przypadku nawet jeżeli korzystamy z konta rzadko. A wiec kiedy zajdzie jakakolwiek komplikacja to trzeba tę sprawę przecież jakoś załatwić z bankiem i tutaj zaczynają się schody a w przypadku alior banku te schody są nie do pokonania, niekompetentni konsutanci, brak reakcji czy działania ze strony banku na reklamacje a w ostateczności zbywanie klienta lub po prostu odrzucenie racji która jest po waszej stronie. I co w takim razie zrobić? Nic! Nie możesz nic zrobić co najwyżej możecie napisać skargę do nadzoru bankowego co i tak w niczym wam przecież nie pomoże. Nadzór bankowy odeśle waszą skargę do banku aby ten się ustosunkował. Ten natomiast odpowie, że nie widzi tym problemu i z konta waszego nie zginęły żadne pieniądze i racja jest po ich stronie, co nadzór finansowy łyknie i odpisze wam że bank tak widzi tę sprawę. Pozostaje droga sądowa na którą rzadko kto się decyduje ponieważ kosztuje to zazwyczaj bardzo dużo czasu i zachodu nie wspominając o tym, że trzeba również wyłożyć pieniądze. \r\nDlatego rzadko kto za kradzież paru czy parunastu złotych decyduje się na taką drogę. \r\nI tak właśnie działa alior bank zna naszą psychikę oraz wie, że nie każdy pójdzie do sądu i korzysta z tego w szerokim zakresie również nadzór bankowy wam w tym nie pomoże ponieważ oni nie są stroną. \r\nA więc zwracajcie uwagę na opinie innych pisane na portalach może nie wszystkie te negatywne opinie są zasadne ale wskazują o małym zainteresowaniu banku polubownego załatwienia sprawy aby klient był usatysfakcjonowany. Sama liczba negatywnych opinii wskazuje na podejście banku do klienta. Oczywiście może ich być kilka ale kiedy wszyscy się skarżą to znaczy ze coś jest nie tak. \r\nSwojej przygody z tym bankiem nawet nie będę opisywał ponieważ i tak nikt by w to nie uwierzył lub pomyślał, że nie napisałem całej prawdy a racja jest na pewno po stronie banku ponieważ oni muszą działać godnie z prawem. I tu też się wielu czytelników myli. Wcale nie muszą działać zgodnie z prawem w myśl zasady \"a co mi zrobisz?\"\r\nNapisze tylko, że w przypadku alior banku bezsilność klienta jest wykorzystywana na 200 %. Nie wygracie z nimi kiedy nawet zostaniecie okradzeni. Bank ten działa bardziej jak [Moderacja] i nie patrzcie na ich reklamy to tylko ułuda i zwodzenie aby was [Moderacja] .\r\nDodam tylko, że założyłem sprawę sądową temu bankowi i ją wygrałem. \r\nNie kierujcie się reklamami czy korzyściami jakie daje ten bank a najczęściej kierujemy się uczuciami przy takim wyborze co jest bardzo zdradliwe. Konto w tym banku jest jak gra w trzy karty najpierw dają aby ciebie zadowolić i uśpić twoją czujność a później bardzo wiele możesz stracić. \r\nPozdrawiam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Alior Bank w Kaliszu pobiera opłatę 2 zł za każdy przelew za pomocą bankowości elektronicznej ; jak chcesz płacić 1 zł albo 0,70 to musisz wielce negocjować- naprawdę nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie nie polecam tego banku. Dwarazy miałem kontak z tym bankiem i zawsze porażka Infolinia jest tak hamska że szkoda gadać Nie polecam zdecydowanie!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W dniu dzisiejszym w banku w Chełmie przy ulicy Lubelskiej 70 bym wystawiał najgorszą opinie w obsłudze kas jak tam występuje obsługa, totalnie fatalna. Jądrem w tym banku parę lat ,ale zastanawiam się z mężem o zmianie. Obsługa nie patrzy ile ma klientów totalnie zamyka kasę nie dbając o klienta. Proszę o jakąś zmianę fatalnej obsługi. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NAJGORSZY BANK Z JAKIM SIE SPOTKALAM. WZIELAM KREDYT GDY BYL JESZCZE BPH. KIEDY ZOSTAL ALIOREM SPLACILAM KREDYT W CALOSCI A TAK BYNAJMNIEJ MI SIE WYDAWALO. OKAZALO SIE ZE BYLY JAKIES ODSETKI NIE WIEM SKAD BO NIGDZIE NIE WIDNIALY I ZA KAZDY DZIEN ZWLOKI NALICZALI 12ZL!!!! [Moderacja] skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Totalna porażka jeśli chodzi o obsługę kasowa. jedno okienko do operacji kasowych oraz innych spraw w rezultacie żeby dokonać wpłaty trzeba czekać kilka godzin bo pracownicy kas obsługują wszystkich klientów ze wszystkimi sprawami skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Absolutnie najgorszy bank, z jakim mialam do czynienia. Po przejeciu przez Alior mojego wczesniejszego banku BPH probowalam utrzymac to konto ze wzgledow praktycznych. Ale nie byl to dobry pomysl. Moje konta podzielono na kilka oddzialow i kazda sprawe musialam zalatwiac w innym miejscu, wiec musialam przeniesc kilka kont do innego banku, aby miec to wszystko w jednym miejscu. Polecenia realizowano niestarannie (wbrew poleceniu nie zlikwidowano np. jednej okresowej oplaty i musialam w tej sprawie fatygowac sie po raz kolejny). Przenioslam wiec do innego banku takze glowne konto zlotowkowe, zostawiajac w Aliorze dotychczasowe konto zlotowkowe jedynie jako drobne konto posilkujace. Ale i to nie mialo sensu, gdyz bez powiadomienia mnie zmieniono numer tego konta, wiec wciaz dostawalam informacje, ze ktos nie moze mi przelac jakiejs kwoty elektronicznie. Ostatecznie zadzwonilam na infolinie i dowiedzialam sie, jaki jest aktualny numer mojego konta. W miedzyczasie zebralam klka niesympatycznych doswiadczen z kontaktow z filia Alioru na ul. Komisji Edukacji narodowej na warszawskim Ursynowie. Na pytania o adresy bankomatow (potrzebowalam, zeby aktywizowac karte), pracownicy oswiadczyli mi, ze oni nie sa od informowania i moge sobie zadzwinic na inflinie, to mi powiedza. Obsluga w tym oddziale w ogole byla niezwykle arogancka, co zreszta zauwazyla moja przyjaciolka zakladajaca u nich konto. Moja opinia: bank drogi, niesympatyczny, niesolidny. rada: trzymac sie z daleka. Ja ide sie wypisac z tego przedszkola. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oferty Alior Banku.. Założyłem konto w ramach promocji ?1500 zł dla firm?. Zgodnie z ofertą klient ma otrzymywać premię za pierwszy przelew Express Elixir w miesiącu na kwotę powyżej 500 zł. Od tego roku Alior Bank przenosi klientów - kogo chce i jak chce - do jakichś archaicznych, źle działających systemów obsługi internetowej. W systemach tych nie ma możliwości realizacji przelewów błyskawicznych w systemie Express Elixir ? nie ma takiej opcji w panelu obsługi przelewów (mogę przesłać zrzut ekranu). Czyli nie ma żadnej premii za pierwszy przelew Express Elixir w miesiącu. Wszystkie przelewy, które wykonałem jako błyskawiczne, zostały zrealizowane w systemie Blue Media i bank obciążył mnie opłatą 10 zł za przelew. Informacje uzyskiwane od konsultantów przy składaniu reklamacji odnośnie złamania tego warunków regulaminu i umowy, to żenada i kabaret. Od kilku miesięcy bank ma kłopoty techniczne z systemem, które być może rozwiąże w czerwcu. Wcześniej mówiono, że do końca marca 2018 roku. Nikt tego nie wie. Składane reklamacje Alior Bank odrzuca i ściąga haracz od naiwnych. Do Alior Banku przeniosłem konto z Idea Banku gdzie miałem dwa przelewy natychmiastowe w miesiącu ? gratis. Chciałem mieć 5 przelewów natychmiastowych ? gratis. Nie mam nic i płacę po 10 zł za przelew natychmiastowy. Szkoda straty czasu i nerwów dla kilku złotych korzyści. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oferty Alior Banku.. Założyłem konto w ramach promocji ?1500 zł dla firm?. Zgodnie z ofertą klient ma otrzymywać premię za pierwszy przelew Express Elixir w miesiącu na kwotę powyżej 500 zł. Od tego roku Alior Bank przenosi klientów - kogo chce i jak chce - do jakichś archaicznych, źle działających systemów obsługi internetowej. W systemach tych nie ma możliwości realizacji przelewów błyskawicznych w systemie Express Elixir ? nie ma takiej opcji w panelu obsługi przelewów (mogę przesłać zrzut ekranu). Czyli nie ma żadnej premii za pierwszy przelew Express Elixir w miesiącu. Wszystkie przelewy, które wykonałem jako błyskawiczne, zostały zrealizowane w systemie Blue Media i bank obciążył mnie opłatą 10 zł za przelew. Informacje uzyskiwane od konsultantów przy składaniu reklamacji odnośnie złamania tego warunków regulaminu i umowy, to żenada i kabaret. Od kilku miesięcy bank ma kłopoty techniczne z systemem, które być może rozwiąże w czerwcu. Wcześniej mówiono, że do końca marca 2018 roku. Nikt tego nie wie. Składane reklamacje Alior Bank odrzuca i ściąga haracz od naiwnych. Do Alior Banku przeniosłem konto z Idea Banku gdzie miałem dwa przelewy natychmiastowe w miesiącu ? gratis. Chciałem mieć 5 przelewów natychmiastowych ? gratis. Nie mam nic i płacę po 10 zł za przelew natychmiastowy. Szkoda straty czasu i nerwów dla kilku złotych korzyści. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientem Aliora. Założyłem konto ciesząc się z opcji bezprowizyjnych wypłat za granicą. Niestety, waluta w której płacę za granicą jest przeliczana na dolary a dopiero potem przez Alior po kursie bankowym na złotówki. Okazuję się, że kurs ten (choćby w porównaniu z innymi polskimi bankami) jest wybitnie niekorzystny. Na każdej transakcji tracę 4-7% :(((( odradzam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W ciagu 14 dni mam mozliwosc odstapienia od umowy - po 10 dniach zanosze doplacowki banku na otrzymanym formularzu odstapienie od umowy a babka twierdzi, ze to nieaktualny formularz i po kilku minutach podsuwa pod nos wypowiedzenie umowy tete fere z okresem 30 dniowym itd - to MA BYC BANK??? dziwne, ze to jeszcze nie jest karalne skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
po zmianie konta firmowego na business pro jest beznadziejnie, nic nie można znaleźć, nawet tak podstawowych rzeczy jak wyciąg w odpowiednim rozszerzeniu niekoniecznie pdf, wszystko skomplikowane i nieprzyjazne, nawet wiadomości nie da się wysłać, bo nie ma w systemie adresatów!!!. a było dobrze, zepsuliście to co funkcjonowało znakomicie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
8 piosenek! - tyle czekałem... czyli jakieś 20 min. z hakiem, co w godzinach szczytu na poczcie w urzędzie i innych podobnych placówkach jest wręcz niemożliwe. Gratki za zorganizowanie! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jak do tej pory jestem zadowolony ze współpracy. W ciągu 2 lat miałem dosłownie kilka drobnych wątpliwości, które infolinia rozwiała w trymiga. Za mną kredyt i lokata. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Brawo za nową aplikację mobilną! Nowoczesna, przejrzysta i super-intuicyjna. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Alior rządzi jeśli chodzi o ofertę lokat i doradztwo finansowe. Od 15 lat siedzę w tej branży, więc mam spore doświadczenie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uwaga ! 100 zł pobiera bank za przelew zagraniczny nawet na niewielka kwotę . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nowa aplikacja Business Pro to narzędzie jak dla informatyka w latach 90-tych. Prowadzę małą firmę, mam do wykonania kilka prostych przelewów w miesiącu, a Alior 'przymusowo' przeniósł mnie na Business Pro. Żeby spłacić kartę kredytową trzeba samemu obliczyć bieżące zadłużenie i wysłać przelew na konto karty. Nie ma opcji 'Spłać teraz', jak w większości innych banków. Nie wiem co za geniusz z Zarządu banku zatwierdził tę aplikację dla klientów. skomentuj opinię »
Dodaj opinię