Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

18 kwietnia 2008 r. Grupa Carlo Tassara uzyskała zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku. 1 września 2008 r. Alior Bank S…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
estem bardzo nie miło zaskoczona tym, co w ostatnim czasie stało się z ALIOR BANKIEM. Podzielam opinie innych użytkowników, że dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem, brak profesjonalnego podejścia do długoletniego klienta i olewatorskie odpowiedzi typu "ja tego kredytu z państwem nie podpisywałam i nie wiem", po obietnicy dowiedzenia się i oddzwonienia słuch o pani zamilkł i to dosłownie, bo nie odbiera komórki-po wielkich trudach dostałam, dyrektor oddziału też nie odbiera. Pisanie na oficjalnego maila też nic nie daje, bo nikt na nie nie odpisuje mimo zapewnień,że będzie to najszybciej jak się da. Wysłałam już chyba z 3-4 maile. Próbuję załatwić prostą sprawę już prawie 2 tygodnie. Tragedia. Brak mi słów. Uciekam z tego banku jak tylko będę mogła i nie polecam go nikomu. Byłam tego samego dnia w moim drugim banku i jak niebo a ziemia- super obsługa i szybka i skuteczna pomoc. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wpłata we wplatomacie i oplata 12zł .. Szaleństwo. To bank powinien mi placic za to ze wplacam do nich kasę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta? Tam jeszcze nie odkryli co to znaczy. Infolinia istnieje ale pół roku sie nie dodzwonilem (probuje codziennie po 20-30 minut na zasadzie wyzwania). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Alior Bank - [Moderacja] i tyle !!!\r\nNjagorszy bank w jaki mialam okazjie byc klientem .\r\nZa przelewy biora kase , za prowadzenie konta biora kase , za karte biora kase , a nawet za wplate piueniedzy we wplatomacie( i to nie male kwoty ) - zart . Nie polecam \r\nWspomne jeszcze o tym, ze jesli chcemy sobie wplacic pieniadze na konto w okienku tez biora za to kase wiec , zlodzieje pobieraja kase od nas za co sie tylko da i jeszcze te ich pytania za kazdym razem . A o obsudze juz nie wspomne .\r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. Poziom niekompetencji i jakość biura obsługi klienta woła o pomstę do nieba. Nie są w stanie udzielić odpowiedzi na proste pytania, jedynie klepią wyuczone na pamięć formułki. Brak podstawowej wiedzy na temat produktu. Dodzwonienie na infolinię graniczy z cudem. Po 40 minutach łaskawie odebrano telefon. Nigdy więcej tego parabanku i wszystkim radzę omijać ich szerokim łukiem. Dramat i porażka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W wielu bankach mam i miałem konta ale z tak fatalną obslugą nie spotkałem się w żadnym Alior to porażka ! Przetrzymuje przelewy kontakt telefoniczny z konsultantem jest platny i rozmowy raczej nie trwają mniej niz 60 minut w dodatku nic nie wnoszą konsultanci tylko wyrażają nadzieję wielokrotnie prowadzą weryfikację i przekazuja kolejnemu ,ktory tak samo nie ma do niczego kompetencji ! Strata czasu i pieniedzy i tak nic nie zalatwia a nabiją rachunek telefoniczny ! Wysylałem przelewy po 50 tys na drugi dzień stwierdzilem ,ze nie poszły na wskazany rachunek okazalo sie ze Alior musi je dodatkowo zweryfikować telefonicznie tyle ,ze robi to najwcześniej po dobie więc każdy powinien przez ten czas mieć wszelkie dokumenty przelewu i być czujnym aby przelew poszedł !!! i tak 4 razy przelewy zamiast w 2 dni poszly po tygodniu a ja zapłacilem 50 zł za połaczenia telefoniczne z konsultantem ,ktory nic nie mógł ! Nigdy więcej każdy powinien omijać aliora z daleka Oni robia to celowo na 100% naciagacze skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przez wiele lat miałam kartę kredytowa, którą spłacałam solidnie. SMS-em powiadomiono mnie o obniżeniu limitu do zera zł. Po półgodzinnym wiszeniu na infolinii pan nie udzielił mi odpowiedzi na proste pytanie z jakiego powodu zabrano mi limit. Po prostu, bank miał prawo. Chyba byłam za solidnym klientem, bo spłacałam całość w terminie i nie dawałam zarobić im na odsetkach. Nigdy więcej ALIOR banku , co za ignorancja !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Podpisuję się pod negatywnymi opiniami o tym banku. Konto przeniesione z BPH zamykam już 2 miesiąc, co konsultant to inna wersja wydarzeń. Mimo złożonej dyspozycji, nadal rachunek nie został zamknięty, a ja czekam na pieniądze. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dziś jakiś niekompetentny pracownik Alior Banku obdarował mnie zajęciem komorniczym na koncie które mnie nie dotyczy (zbieżność imienia i nazwiska - to wszystkie podobieństwa). JAK TO W OGÓLE MOŻLIWE WE WSPÓŁCZESNEJ INSTYTUCJI BANKOWEJ?!?!? Nie Polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Trzy podejścia w odstępach kilkudniowych do założenia lokat na Lokacie Internetowej w Alior Banku (każda na kilkadziesiąt tysięcy zł) i trzy razy pieniądze wracają odrzucone na moje konto, a w e-mailu tylko informacja, że nie mogli założyć lokaty i że ktoś z banku skontaktuje się ze mną. Oczywiście nikt z Alior Banku się nie pofatygował, aby mi wyjaśnić dlaczego odrzucili przelewy. Pierwszy raz w życiu spotykam się z bankiem, który nie chce pieniędzy od klienta, którymi przecież zarabia na swoje utrzymanie. Jak to ma być ta "Wyższa kultura bankowości" to ja dziękuję takiemu bankowi za jego usługi i zdeponuję pieniądze gdzie indziej - banków chętnych przyjąć pieniądze za takie samo oprocentowanie nie brakuje. Zapomnieli pewnie, że zrażony klient więcej już nie powraca. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jeżeli myślisz, że nie masz kłopotów to weź linię w Aliorze...bezzasadnie zablokowane konto i brak jakiejkolwiek informacji o powodzie. Po dwóch tygodniach batalii okazuje się, że niby ich Pracownik zapomniał powiedzieć mi, aby mu przesłać PIT za zeszły rok...blokada w czerwcu? Dramat. Do dziś walczę i nadal brak jakiegokolwiek przepraszam czy nadal podania na piśmie powodu takiego zachowania. Trzymać się daleko od nich! Ja już pracuję nad spłatą limitu i ucieczką bo chcę dożyć 50tki ;-) Składam włanie oficjalną skargę i reklamację do Alior i później KNF. Pozdrawiam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z którym miałam kiedykolwiek do czynienia! Niestety zostałam klientem Alior Bank po przejęciu BPH. Nie chcę nawet wspominać tego koszmaru przejścia, bo jestem wyrozumiala dla tego typu operacji, ale to co działo się później to jakiś absurd. Każda próba załatwienia jakiejkolwiek sprawy graniczyła z cudem. Na infolinii na którą oczywiście jest notoryczny problem z dodzwonieniem się nikt nie mógł mi udzielić żadnych informacji bo nie widzi mojego salda, ponieważ podobno miałam swojego opiekuna! Opiekuna o istnieniu którego bank nigdy mnie nie informował! Mieszkam w Gdańsku, a opiekun ponoć rezyduje w Pile... Nadszedł czas mojej irytacji i wypowiedzialam umowy. To też jak się okazało nie było takie proste. Najpierw Pani w oddziale banku wypłaciła mi środki jakie miałam na koncie zapominając o opłacie bankowej za kolejne 30 dni i tak powstało zadłużenie w wysokości - 12 zł i poinformowano mnie mailowo że w zwiazku z tym nie mogą zamknąć rachunku. Napisałam maila z prośbą jak mam uregulować to zadłużenie, a w odpowiedzi dostałam informację, że nie są w stanie mi pomóc, bo nie widzą salda ponieważ mam ooiekuna. Znowu! Opiekun widmo o którym nie mam pojęcia! Po 3 tygodniach otrzymałam jednak informację że rachunek został zamknięty. Po kolejnych dwóch dostałam pismo z informacją, że wpłynęły środki na rachunek (zwrot podatku z US) i nastąpiło pobranie 12 zł i zamknięto rachunek. 0 informacji hak mam odzyskać pozostałe środki! I znów się zaczęło :infolinia, tam znów odsylaja do opiekuna bo nie widzą przecież salda... Wybrałam się więc do oddziału... I tu to samo co na infolinii - Pani nie widzi mojego rachunku bo mam opiekuna!!! 3 osoby zaangazowały się w temat aż wszyscy stwierdzili, że nie wiedzą i trzeba zadzwonić na "help" jak się domyślam linię pomocy dla pracowników. Pani zadzwoniła i się jednak dowiedziała... Czy nie można było tak od razu? Co to za obsługa która nic nie wie i nic nie może ! I to nie jest wina pracowników tylko systemu który uniemożliwia normalną obsługę klientów. Nigdy nikomu nie polecę Alior Banku. Poczekam teraz tylko na zwrot środków na wskazane konto i chce zapomnieć o tej koszmarnej przygodzie z Alior Bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Porażka!! Byłam dzisiaj w oddziale alior banku w dabrowie gorniczej na ul granicznej. Jako klientka chciałam dokonać wpłaty na konto. Niestety po godzinie oczekiwania zrezygnowałam. Bo kasa była jedną a pani w Kasie udzielała klientowi kredytu przez godzinę nie został obsłużony nawet jeden klient a przede mną było jeszcze trzy osoby... na pytanie klientów czy drugiej kasy nie można otworzyć dowiedzieliśmy się ze pracownicy tez chcą mieć urlopy a poza tym oni też jak coś chca załatwić np w urzędach tez muszą czekać. .. beznadzieja!!! Człowieka traktują jak śmiecia a ta informacja przy kasie ze klienci biznesowi są obsługiwani bez kolejki to już mnie rozwalila. Wyszłam zniesmaczony. . Nikomu nie polecam! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bardzo słaby przekaz informacji od strony banku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nigdy nie można się dodzwonić. Najkrótszy czas oczekiwania to 30 minut. Ciągle coś im nie działa. Całe szczęście miałam tu tylko raty z allegro. UNIKAĆ JAK OGNIA! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam konto w kantorze walutowym (euro) i do niego kartę (też w euro). Chciałem pobrać 200 Euro w Niemczech i tyle wypłacił bankomat. Niestety z konta zniknęło 236,48 euro. Podobno pierwsza wypłata za granicą w walucie karty jest darmowa i to była moja pierwsza wypłata. Bank przyjął co prawda reklamację, na której rozpatrzenie mam czkać 30 dni. Niestety moja ocena banku/karty to trochę poniżej słowa ŻENADA. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dodzwonić się do tam, aby ZAMKNĄĆ konto które było zamykane już DWA RAZY (tak, dwa razy) i nadal jest czynne... i jeszcze każą mi płacić prawie 40zł! PARANOJA!!! NIE POLECAM! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uwaga na produkty strukturyzowane. Wbrew pozorom pożerają tylko prowizję nie dając w zamian nic (przy założeniu zwrotu kapitału). Na 5 produktów, które miały dać zyski ? żaden nie dał ani procenta. Strata więc podwójna ? prowizja plus zero odsetek przez 3 lata działania produktów. Nie dajcie się wkręcić złotoustym zapewnieniom. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam Wszystkich\r\nNigdy nie zakładajcie konta w Alior Banku. Konto otworzyłem 10-05-2018 i byłem zmuszony je zamknąć bo godziny spędzone na uruchomieniu rachunku i kłody jakie rzucali mi pod nogi przerosły mnie. Więc je zamknołem 22-05-2018 i co mamy 03-07-2018 i konto nadal nie jest zamknięte, a Alior skrzętnie nalicza słone opłaty z 14% -ntowymi odsetkami za jego mocno ograniczone działanie. [Moderacja] skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
zdecydowanie nie polecam! mam kredyt w aliorku i to co sie potem dzieje jest żałosne. ten bank potrafi przed uplywem terminu platnosci raty w danym miesiacu pisac sms w ktorym dowiaduje sie ze jesli nie zaplace raty to mi obniza wartosc mojej karty kredytowej! (powtarzam:nie minal moj termin raty do splaty!!!), inna sytuacja jaka mnie spotkala to telefon, rowniez tydzien przed terminem raty, gdzie dzwoni do mnie baba i pyta sie czy ja rate zaplace.... ja rozumiem gdybym nie placil, spoznial sie etc....ale w moim przypadku takiej sytuacji nie bylo. a dzis np probuje zrobic przelew i nie moge dostac sie do bankowosci i tej internetowej i mobilnej. dzwonie wiec i dowiaduje sie ze prowadzone sa jakies prace z systemem i trwa to juz kilka godzin i bedzie jeszcze trawalo kilka nastepnych. spytalem dlaczego mnie czy tez innych klientow tego banku nie poinformowano w zaden sposob, uslyszalem tylko serie przepraszamy, przepraszamy. a przelewu jak niemoge zrobic tak nie zrobie. z banku rezygnuje, kredyt przeniose do innego. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
[Moderacja] Nie tylko mają najwyższe koszty ale obsługa Klienta to żenada. Każą mi za kazdym razem jeżdzić 50 km od domu do oddziału (mimo ze kilka placówek mają po drodze a przez telefon nic nie załatwię) a tam pracownicy banku kłamią. Nie potrafię zamknąc konta bo wciąż mi naliczaja odsetki od limitu i debetu, który dawno został przeze mnie spłacony. Limit debetowy i konto miało być już zamknięte ponad miesiąc temu, a oni wciąż nie zamykają tylko naliczają koszty i odsetki żeby jeszcze cokolwiek zarobić. Dla mnie to [Moderacja] !!!! I za kazdym razem mówią nie prawdę! Unikac Alior z daleka !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam ten bank wszystkim. Blokują dostęp internetowy do konta bez jakiejkolwiek przyczyny. Odblokowanie r-ku wymaga osobistego stawienia się w oddziale banku gdyż za pośrednictwem infolinii realnie nie jest to możliwe- chyba, że ktoś dokładnie wie jak sobie nazywają swoje produkty wtedy może , zaznaczam może, się to udać. Inaczej pisząc dla własnego kaprysu bank pozostawia swojego klienta bez możliwości skorzystania ze środków które są dostępne na jego r-ku wymuszając tym samym osobistą wizytę w oddziale banku- w sytuacji kiedy nie ma możliwości osobistego stawienia się w banku ( w życiu różnie bywa) pozostajemy bez możliwości korzystania z środków dostępnych na własnym r-ku bankowym. To chyba jest ta ich nowa jakość prowadzenia r-ku bankowego. Niestety nie ma możliwości wystawienia ujemnej oceny tego banku. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Witam, Nie polecam brania pożyczek w tym banku, nadpłaciłem 9 rat do przodu a oni mnie straszą windykacją i twierdzą że ich system nadpłaty liczy od końca tzn. przy 20 ratach od 20 w dół. Czy to jest normalne? NIE!!! NIE POLECAM ALIOR BANKU !!!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Alior Bank , a konkretnie jego pracownicy nie dość , że nie znają się na przepisach to jeszcze nie umieja czyatać ze zrozumieniem. Po raz kolejny zablokowali mi konto na kwotę która nie dotyczyła Alior Banku. Do tego zablokowali wpływy pieniędy ze świadczeń socjalnych na dzieci. Dramat, udający miłych pracownicy próbują przekonać petenta do swoich nierzetelnych wiadomości . Jeden wielki bałagan i arogancja !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to koszmarna pomyłka załatwić coś w placówkach trzeba mieć zdrowie i nerwy jeden oddział zwala na drugi nic nigdy nie wiedzą,infolinia to masakra trzeba czekać na połączenie wieki a jak już ktoś odbierze to i tak cię przełączy bo to sprawa do kogoś innego i tak z 3 razy. Pieniądze pobierają bez żadnych sms/czy woogle jakiegokolwiek komunikatu. Kredyty gorzej niż w Providentach.Nie polecam naprawdę sam będę się przenosił do PKO. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W dniu wczorajszym dokonałam wpłaty na swoje konto w tym banku i okazało się że moje środki w kwocie 1400zl zostały zablokowane tak mam komornika nie nie mam długów bardzo dawno temu ukradziono mi tożsamości, dzwonię bo przecież kwota wpłacona jest niższa od kwoty wolnej i tu zderzenie z murem po trzecim telefonie pani informuje mnie ze mam jeszcze jedno konto w T MOBILE USŁUGI BANKOWE i właśnie dlatego moje pieniądze zostały zabrane bo w TMUB usługi świadczone są przez alior. Na moim koncie zostało udostępnione to co było na koncie TMUB i teraz najciekawsze mam dwa konta dwa numery cif dwie niezależne karty a bank robi z tego bez mojej wiedzy i zgody jedno i tym oto sposobem pozostawia się ludzi bez środków do życia. Czy wpłaciła bym tam pieniądze wiedząc że jest taka sytuacja oczywiście że NIE ZŁODZIEJE nigdy więcej a moja rodzina cóż może przeżyjemy do 10 i zrobimy opłaty za 250zl skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Alior bank początkowo nekał mnie ukrytymi kosztami gdy postanowiłem przenieść konto do innego banku zablokowali mi kartę chodź moje konto było aktywne skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Majac wsyzstkie dane i nr pism wyslane przez urzedy droga elektroniczna Bank ich nie widzi ... Żenada skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Po raz kolejny przekonałam się, że ten bank to ... porażka. Udałam się do o/Kraków w celu wypłaty gotówki, sprawdziłam na stronie internetowej, że placówka prowadzi obsługę kasową ,kilka razy z tej placówki korzystałam, (stojąc za każdym razem w ogromnej kolejce), ale chciałam się upewnić. Zachodzę do banku a tam.................. brak obsługi kasowej. Panienka z "wyższą kulturą", informuje mnie, że obsługi kasowej nie ma od 1.05.2018 (dzisiaj jest 15.06.2018) i do tej pory nie miał kto tego zmienić na stronie internetowej. To chyba jakiś żart!!!!!!! W takim mieście jak Kraków, nie ma ani jednej placówki przystosowanej do obsługi większej liczby klientów, w godnych warunkach. Placówki mające obsługę kasową mają małą ilość krzeseł dla klientów, małe pomieszczenia, a coraz więcej placówek nie posiada w ogóle obsługi kasowej, obsługa snuje się po banku ale bynajmniej nie w celu obsługi klienta. Komu ja powierzyłam swoje oszczędności????????????? Obsługa jak z filmu "Miś"!!!!!!!! Dojrzałam do tego żeby zmienić bank. BHP WRÓĆ!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam. Pomimo stawienia się osobiście w placówce alior banku w celu likwidacji konta z którego przestałem korzystać i po podpisaniu stosu papierów i wypłaceniu mi reszty pieniędzy znajdujących się na koncie i zapewnieniu mnie że konto zostanie wygaszacze w ciągu miesiąca. Po 9 miesiącach dostaję upomnienie listem poleconym że mam zaległości za prowadzenie konta na niecałe 50 zł. No ręce opadają z tymi krawaciażami. Muszę pisać reklamację a 50 zł i tak pewnie będę musiał zapłacić. A wszystko przez jednego parszywego urzędasa ja muszę teraz tracić czas i nerwy żeby wszystko wyprostować skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Konto zamykam już 2 miesiące, ponieważ pani z Alior Banku, nie poinformowała mnie ile mam mieć na zamknięcie konta. Zabrakło mi 5 złoty na koncie (opłata za nie aktywną kartę), przez co nie zamknęli mi konta, musiałem zapłacić dodatkowo 15 złoty za prowadzenie nie aktywnej karty i konta przez dodatkowy miesiąc, a jeszcze nie wiem czy zechcą zamknąć mi konto, na żywca wymuszają pieniądze, że taki bank istnieje to skandal. Oddział znajduje się przy ulicy Spółdzielczej w Lubaniu Śląskim . Pozdrawiam wszystkich czujących się oszukanymi przez ten bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam tego banku!!! Dokonałam zakupu na Allegro niestety mają oni podpisaną umowę z Alior bank i jak kupuje się na raty to właśnie w tym banku masz kredyt. Na adres e-mail otrzymałam harmonogram spłaty i z pensji NADPLACILAM sobie 3 raty z góry aby na wakacje nie myśleć o ratach. Proszę wyobrazić sobie moje zdziwienie jak na drugi dzień dostałam nowy harmonogram spłat bo te 3 raty Alior bank potraktował jakby im się one należały. W żadnym innym banku tak nie ma. Omijajcie Alior bank z daleka. Tak się nie robi!!!. Dodzwonić się na infolinię aby wyjaśnić sprawę poprostu się nie da. NIE POLECAM NIKOMU ALIOR BANK skomentuj opinię (2) »
Dodaj opinię