Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

18 kwietnia 2008 r. Grupa Carlo Tassara uzyskała zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku. 1 września 2008 r. Alior Bank S…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
iKonto Biznes-nowy bubel. Wykorzystuję je do split payment-u. Ale subkonta vatowskiego nie widać. Niby jest, ale salda nie można sprawdzić. Przelewy do US trzeba robić na czuja, albo dzwonić do Aliora po info ile mam środków. Wyobrażacie sobie takie kuriozum? Niech ich w końcu lepiej wchłonie PKOSA. Wstydziłbym się być informatykiem w Aliorze. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
straszny bank porażka nigdy więcej nie chce mieć z nimi doczynienia .mobing telefoniczny majlowy i esemesowy za 0,30 groszy już straszą konsekwencjami jeden dzień opóźnienia w spłacie i wydzwaniają z windykacji i są chamscy .paranoja skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Konto Jakze Osobiste. Wszystko mialo byc za darmo a za wplate pieniedzy we wplatomacie macierzystym Alior Banku skasowali mnie 30zl za kwote 5000zl. Porazka nie polecam. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Nigdy więcej nc współnego z tym bankiem. Pracownicy niekompetentni. Traktują ludzi z góry. Nikomu nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
to co się dzieje to jakaś masakra mieszkan w markach a musiałam jechać do Warszawy żeby wpłacić kasę bo nigdzie nie ma obsługi kasowej banki zamykają się po koleji chyba będę musiała zrezygnować z tego banku bo nie mam zamiaru jeździć do Warszawy żeby wpłacić kasę skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
dno.. laczenie z infolinia trwa wiecznosc po czym pan mowi ze musi pan zadzwonci jeszcze raz :) sam bank to porazka tak samo jak ich aplikacja skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Reklamuja sie jako bank o wysokiej kulturze jak jeden dzien sie spoznilem ze splata raty to dostalem informacje na maila i tel to ok. Ale jak zle policzylem ilosc rat do konca splaty i nie zaplacilem ostatniej raty to dopiero po 5 miesiacach sie odezwali naliczajac przy tym odsetki. Tak nie robi dobry bank z wysaka kultura i nastawiony na klienta. Nie polecam tego banku nikomu i sam bedeomijac szerokim lukiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie można się dodzwonic nawet od 8 i do 12. Tylko nastawiony automat,że czas oczekiwania powyzej 5 minut. I tak trwa od 8 rano i do 12 a nawet i chyba cała dobe,tutaj nikt nie chce z klientem rozmawiać chyba,że chcesz wziążć kredyt to zaraz ktos oddzwoni. Z daleka od tego Banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank.... jestem upoważniona do konta mojej mamy. Mama pracowała za granicą. Wypłacając pieniądze w banku, paniusia z okieneczka wypłaciła mi przedarty banknot sklejony taśmą. Mój błąd bo nie zauważyłam tego ale też nie zdawałam sobie sprawy z tego że w kantorze nie przyjmą mi go. Wróciłam do banku po 10 minutach i co... i ta sama paniusia z okieneczka wyparła się tego że w ogóle mi go wydała. Złożona oficjalna skarga nie pomogła ponieważ bank wypierał się tego w trzech kolejnych odwołaniach które pisałam. Oczywiście nie było problemu bo mama wzięła banknot i wymieniła w Niemczech, ale dla zasady i w złości pisałam te odwołania. To pierwsza taka sytuacja. Druga...hmmm to już w domu a mianowicie utrudniony dostęp do serwisu internetowego i liczne odmowy wykonania przelewu z tego samego konta walutowego "niepoprawny nr konta" pomimo iż został skopiowany i wklejony. A za dwa dni haha ponowienie próby wysłania przelewu i co i poszło... żenada... Kolejki w banku no to już oczywiście PRL - na poczcie jak jest ogarnięta Pani idzie to dużo szybciej... Nie polecam tego banku szczerze nie polecam. Jest to wg mnie najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. Nie dość że "niektóre placówki" mają jedynie obsługę bezgotówkową a podobnie jak ZUS wystawne pomieszczenia to jeszcze bezczelność i "wyższa kultura bankowości" która nijak ma się do rzeczywistości... Bezczelność bo w żywe oczy kłamią jakie to wspaniałe warunki mają dla klientów a gdy wchodzi się na ranking... to wychodzi co innego. No nic niedługo na szczęście zamkniemy to konto ale niesmak zostaje. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy wybór to Alior bank. Zgubili dyspozycje zamknięcia 3 rachunków firmowych, po ponownym złożeniu dyspozycji rachunki miały być zamknięte w ciągu 30 dni. Właśnie mija 53 dni i nadal są aktywne. Nie można się do nich dodzwonić, jutro pojadę z awanturą do oddziału i po prostu wydrę japę na dyrektora oddziału w obecności innych klientów. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
estem bardzo nie miło zaskoczona tym, co w ostatnim czasie stało się z ALIOR BANKIEM. Podzielam opinie innych użytkowników, że dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem, brak profesjonalnego podejścia do długoletniego klienta i olewatorskie odpowiedzi typu "ja tego kredytu z państwem nie podpisywałam i nie wiem", po obietnicy dowiedzenia się i oddzwonienia słuch o pani zamilkł i to dosłownie, bo nie odbiera komórki-po wielkich trudach dostałam, dyrektor oddziału też nie odbiera. Pisanie na oficjalnego maila też nic nie daje, bo nikt na nie nie odpisuje mimo zapewnień,że będzie to najszybciej jak się da. Wysłałam już chyba z 3-4 maile. Próbuję załatwić prostą sprawę już prawie 2 tygodnie. Tragedia. Brak mi słów. Uciekam z tego banku jak tylko będę mogła i nie polecam go nikomu. Byłam tego samego dnia w moim drugim banku i jak niebo a ziemia- super obsługa i szybka i skuteczna pomoc. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wpłata we wplatomacie i oplata 12zł .. Szaleństwo. To bank powinien mi placic za to ze wplacam do nich kasę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta? Tam jeszcze nie odkryli co to znaczy. Infolinia istnieje ale pół roku sie nie dodzwonilem (probuje codziennie po 20-30 minut na zasadzie wyzwania). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Alior Bank - [Moderacja] i tyle !!!\r\nNjagorszy bank w jaki mialam okazjie byc klientem .\r\nZa przelewy biora kase , za prowadzenie konta biora kase , za karte biora kase , a nawet za wplate piueniedzy we wplatomacie( i to nie male kwoty ) - zart . Nie polecam \r\nWspomne jeszcze o tym, ze jesli chcemy sobie wplacic pieniadze na konto w okienku tez biora za to kase wiec , zlodzieje pobieraja kase od nas za co sie tylko da i jeszcze te ich pytania za kazdym razem . A o obsudze juz nie wspomne .\r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. Poziom niekompetencji i jakość biura obsługi klienta woła o pomstę do nieba. Nie są w stanie udzielić odpowiedzi na proste pytania, jedynie klepią wyuczone na pamięć formułki. Brak podstawowej wiedzy na temat produktu. Dodzwonienie na infolinię graniczy z cudem. Po 40 minutach łaskawie odebrano telefon. Nigdy więcej tego parabanku i wszystkim radzę omijać ich szerokim łukiem. Dramat i porażka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W wielu bankach mam i miałem konta ale z tak fatalną obslugą nie spotkałem się w żadnym Alior to porażka ! Przetrzymuje przelewy kontakt telefoniczny z konsultantem jest platny i rozmowy raczej nie trwają mniej niz 60 minut w dodatku nic nie wnoszą konsultanci tylko wyrażają nadzieję wielokrotnie prowadzą weryfikację i przekazuja kolejnemu ,ktory tak samo nie ma do niczego kompetencji ! Strata czasu i pieniedzy i tak nic nie zalatwia a nabiją rachunek telefoniczny ! Wysylałem przelewy po 50 tys na drugi dzień stwierdzilem ,ze nie poszły na wskazany rachunek okazalo sie ze Alior musi je dodatkowo zweryfikować telefonicznie tyle ,ze robi to najwcześniej po dobie więc każdy powinien przez ten czas mieć wszelkie dokumenty przelewu i być czujnym aby przelew poszedł !!! i tak 4 razy przelewy zamiast w 2 dni poszly po tygodniu a ja zapłacilem 50 zł za połaczenia telefoniczne z konsultantem ,ktory nic nie mógł ! Nigdy więcej każdy powinien omijać aliora z daleka Oni robia to celowo na 100% naciagacze skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przez wiele lat miałam kartę kredytowa, którą spłacałam solidnie. SMS-em powiadomiono mnie o obniżeniu limitu do zera zł. Po półgodzinnym wiszeniu na infolinii pan nie udzielił mi odpowiedzi na proste pytanie z jakiego powodu zabrano mi limit. Po prostu, bank miał prawo. Chyba byłam za solidnym klientem, bo spłacałam całość w terminie i nie dawałam zarobić im na odsetkach. Nigdy więcej ALIOR banku , co za ignorancja !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Podpisuję się pod negatywnymi opiniami o tym banku. Konto przeniesione z BPH zamykam już 2 miesiąc, co konsultant to inna wersja wydarzeń. Mimo złożonej dyspozycji, nadal rachunek nie został zamknięty, a ja czekam na pieniądze. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dziś jakiś niekompetentny pracownik Alior Banku obdarował mnie zajęciem komorniczym na koncie które mnie nie dotyczy (zbieżność imienia i nazwiska - to wszystkie podobieństwa). JAK TO W OGÓLE MOŻLIWE WE WSPÓŁCZESNEJ INSTYTUCJI BANKOWEJ?!?!? Nie Polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Trzy podejścia w odstępach kilkudniowych do założenia lokat na Lokacie Internetowej w Alior Banku (każda na kilkadziesiąt tysięcy zł) i trzy razy pieniądze wracają odrzucone na moje konto, a w e-mailu tylko informacja, że nie mogli założyć lokaty i że ktoś z banku skontaktuje się ze mną. Oczywiście nikt z Alior Banku się nie pofatygował, aby mi wyjaśnić dlaczego odrzucili przelewy. Pierwszy raz w życiu spotykam się z bankiem, który nie chce pieniędzy od klienta, którymi przecież zarabia na swoje utrzymanie. Jak to ma być ta "Wyższa kultura bankowości" to ja dziękuję takiemu bankowi za jego usługi i zdeponuję pieniądze gdzie indziej - banków chętnych przyjąć pieniądze za takie samo oprocentowanie nie brakuje. Zapomnieli pewnie, że zrażony klient więcej już nie powraca. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jeżeli myślisz, że nie masz kłopotów to weź linię w Aliorze...bezzasadnie zablokowane konto i brak jakiejkolwiek informacji o powodzie. Po dwóch tygodniach batalii okazuje się, że niby ich Pracownik zapomniał powiedzieć mi, aby mu przesłać PIT za zeszły rok...blokada w czerwcu? Dramat. Do dziś walczę i nadal brak jakiegokolwiek przepraszam czy nadal podania na piśmie powodu takiego zachowania. Trzymać się daleko od nich! Ja już pracuję nad spłatą limitu i ucieczką bo chcę dożyć 50tki ;-) Składam włanie oficjalną skargę i reklamację do Alior i później KNF. Pozdrawiam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z którym miałam kiedykolwiek do czynienia! Niestety zostałam klientem Alior Bank po przejęciu BPH. Nie chcę nawet wspominać tego koszmaru przejścia, bo jestem wyrozumiala dla tego typu operacji, ale to co działo się później to jakiś absurd. Każda próba załatwienia jakiejkolwiek sprawy graniczyła z cudem. Na infolinii na którą oczywiście jest notoryczny problem z dodzwonieniem się nikt nie mógł mi udzielić żadnych informacji bo nie widzi mojego salda, ponieważ podobno miałam swojego opiekuna! Opiekuna o istnieniu którego bank nigdy mnie nie informował! Mieszkam w Gdańsku, a opiekun ponoć rezyduje w Pile... Nadszedł czas mojej irytacji i wypowiedzialam umowy. To też jak się okazało nie było takie proste. Najpierw Pani w oddziale banku wypłaciła mi środki jakie miałam na koncie zapominając o opłacie bankowej za kolejne 30 dni i tak powstało zadłużenie w wysokości - 12 zł i poinformowano mnie mailowo że w zwiazku z tym nie mogą zamknąć rachunku. Napisałam maila z prośbą jak mam uregulować to zadłużenie, a w odpowiedzi dostałam informację, że nie są w stanie mi pomóc, bo nie widzą salda ponieważ mam ooiekuna. Znowu! Opiekun widmo o którym nie mam pojęcia! Po 3 tygodniach otrzymałam jednak informację że rachunek został zamknięty. Po kolejnych dwóch dostałam pismo z informacją, że wpłynęły środki na rachunek (zwrot podatku z US) i nastąpiło pobranie 12 zł i zamknięto rachunek. 0 informacji hak mam odzyskać pozostałe środki! I znów się zaczęło :infolinia, tam znów odsylaja do opiekuna bo nie widzą przecież salda... Wybrałam się więc do oddziału... I tu to samo co na infolinii - Pani nie widzi mojego rachunku bo mam opiekuna!!! 3 osoby zaangazowały się w temat aż wszyscy stwierdzili, że nie wiedzą i trzeba zadzwonić na "help" jak się domyślam linię pomocy dla pracowników. Pani zadzwoniła i się jednak dowiedziała... Czy nie można było tak od razu? Co to za obsługa która nic nie wie i nic nie może ! I to nie jest wina pracowników tylko systemu który uniemożliwia normalną obsługę klientów. Nigdy nikomu nie polecę Alior Banku. Poczekam teraz tylko na zwrot środków na wskazane konto i chce zapomnieć o tej koszmarnej przygodzie z Alior Bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Porażka!! Byłam dzisiaj w oddziale alior banku w dabrowie gorniczej na ul granicznej. Jako klientka chciałam dokonać wpłaty na konto. Niestety po godzinie oczekiwania zrezygnowałam. Bo kasa była jedną a pani w Kasie udzielała klientowi kredytu przez godzinę nie został obsłużony nawet jeden klient a przede mną było jeszcze trzy osoby... na pytanie klientów czy drugiej kasy nie można otworzyć dowiedzieliśmy się ze pracownicy tez chcą mieć urlopy a poza tym oni też jak coś chca załatwić np w urzędach tez muszą czekać. .. beznadzieja!!! Człowieka traktują jak śmiecia a ta informacja przy kasie ze klienci biznesowi są obsługiwani bez kolejki to już mnie rozwalila. Wyszłam zniesmaczony. . Nikomu nie polecam! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bardzo słaby przekaz informacji od strony banku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nigdy nie można się dodzwonić. Najkrótszy czas oczekiwania to 30 minut. Ciągle coś im nie działa. Całe szczęście miałam tu tylko raty z allegro. UNIKAĆ JAK OGNIA! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam konto w kantorze walutowym (euro) i do niego kartę (też w euro). Chciałem pobrać 200 Euro w Niemczech i tyle wypłacił bankomat. Niestety z konta zniknęło 236,48 euro. Podobno pierwsza wypłata za granicą w walucie karty jest darmowa i to była moja pierwsza wypłata. Bank przyjął co prawda reklamację, na której rozpatrzenie mam czkać 30 dni. Niestety moja ocena banku/karty to trochę poniżej słowa ŻENADA. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dodzwonić się do tam, aby ZAMKNĄĆ konto które było zamykane już DWA RAZY (tak, dwa razy) i nadal jest czynne... i jeszcze każą mi płacić prawie 40zł! PARANOJA!!! NIE POLECAM! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uwaga na produkty strukturyzowane. Wbrew pozorom pożerają tylko prowizję nie dając w zamian nic (przy założeniu zwrotu kapitału). Na 5 produktów, które miały dać zyski ? żaden nie dał ani procenta. Strata więc podwójna ? prowizja plus zero odsetek przez 3 lata działania produktów. Nie dajcie się wkręcić złotoustym zapewnieniom. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam Wszystkich\r\nNigdy nie zakładajcie konta w Alior Banku. Konto otworzyłem 10-05-2018 i byłem zmuszony je zamknąć bo godziny spędzone na uruchomieniu rachunku i kłody jakie rzucali mi pod nogi przerosły mnie. Więc je zamknołem 22-05-2018 i co mamy 03-07-2018 i konto nadal nie jest zamknięte, a Alior skrzętnie nalicza słone opłaty z 14% -ntowymi odsetkami za jego mocno ograniczone działanie. [Moderacja] skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
zdecydowanie nie polecam! mam kredyt w aliorku i to co sie potem dzieje jest żałosne. ten bank potrafi przed uplywem terminu platnosci raty w danym miesiacu pisac sms w ktorym dowiaduje sie ze jesli nie zaplace raty to mi obniza wartosc mojej karty kredytowej! (powtarzam:nie minal moj termin raty do splaty!!!), inna sytuacja jaka mnie spotkala to telefon, rowniez tydzien przed terminem raty, gdzie dzwoni do mnie baba i pyta sie czy ja rate zaplace.... ja rozumiem gdybym nie placil, spoznial sie etc....ale w moim przypadku takiej sytuacji nie bylo. a dzis np probuje zrobic przelew i nie moge dostac sie do bankowosci i tej internetowej i mobilnej. dzwonie wiec i dowiaduje sie ze prowadzone sa jakies prace z systemem i trwa to juz kilka godzin i bedzie jeszcze trawalo kilka nastepnych. spytalem dlaczego mnie czy tez innych klientow tego banku nie poinformowano w zaden sposob, uslyszalem tylko serie przepraszamy, przepraszamy. a przelewu jak niemoge zrobic tak nie zrobie. z banku rezygnuje, kredyt przeniose do innego. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
[Moderacja] Nie tylko mają najwyższe koszty ale obsługa Klienta to żenada. Każą mi za kazdym razem jeżdzić 50 km od domu do oddziału (mimo ze kilka placówek mają po drodze a przez telefon nic nie załatwię) a tam pracownicy banku kłamią. Nie potrafię zamknąc konta bo wciąż mi naliczaja odsetki od limitu i debetu, który dawno został przeze mnie spłacony. Limit debetowy i konto miało być już zamknięte ponad miesiąc temu, a oni wciąż nie zamykają tylko naliczają koszty i odsetki żeby jeszcze cokolwiek zarobić. Dla mnie to [Moderacja] !!!! I za kazdym razem mówią nie prawdę! Unikac Alior z daleka !!! skomentuj opinię »
Dodaj opinię