Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

18 kwietnia 2008 r. Grupa Carlo Tassara uzyskała zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku. 1 września 2008 r. Alior Bank S…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Dzień dobry, próbuję od dłuższego czasu skończyć współpracę z tą instytucją, jest to jakiś koszmar. Dwa razy byłem w oddziale banku z prośbą o zamknięcie kont i kart płatniczych, w systemie zamykałem karty, dla mnie jest to równoznaczne z końcem współpracy. Nic bardziej mylnego. Jeśli nie wypowiedziałem wszystkich umów i innych produktów cały czas to ?wisi? u nich i teoretycznie mam jakiś ?rachunek? ale bez konta, a pan (z małej) udaje wariata chyba albo został tak poinstruowany żeby ?załatwiać? tak klientów odchodzących. Za drugim razem dwa razy pytałem czy to już wszystko, tymczasem po miesiącu dowiaduję się, że mam jakąś aktywną umowę o świadczenie jakiś usług. Po kilkunastu latach mogę nie pamiętać co jeszcze mam po to idę do tego de?.a żeby mi pomógł. Nigdy nie spotkałem się z takimi trudnościami przy kończeniu współpracy z jakąś instytucją, jest to najgorsze doświadczenie jakie do tej pory miałem. Tracę na to mnóstwo czasu i energii, żeby i tak w końcu dopiąć swego, po co im to nie mam pojęcia. Jak najdalej od tej ?firmy? !!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dzień dobry,\r\npróbuję od dłuższego czasu skończyć współpracę z tą instytucją, jest to jakiś koszmar. Dwa razy byłem w oddziale banku z prośbą o zamknięcie kont i kart płatniczych, w systemie zamykałem karty, dla mnie jest to równoznaczne z końcem współpracy. Nic bardziej mylnego. Jeśli nie wypowiedziałem wszystkich umów i innych produktów cały czas to \"wisi\" u nich i teoretycznie mam jakiś \"rachunek\" ale bez konta, a pan (z małej) udaje wariata chyba albo został tak poinstruowany żeby \"załatwiać\" tak klientów odchodzących. Za drugim razem dwa razy pytałem czy to już wszystko, tymczasem po miesiącu dowiaduję się, że mam jakąś aktywną umowę o świadczenie jakiś usług. Po kilkunastu latach mogę nie pamiętać co jeszcze mam po to idę do tego [Moderacja] żeby mi pomógł. Nigdy nie spotkałem się z takimi trudnościami przy kończeniu współpracy z jakąś instytucją, jest to najgorsze doświadczenie jakie do tej pory miałem. Tracę na to mnóstwo czasu i energii, żeby i tak w końcu dopiąć swego, po co im to nie mam pojęcia. Jak najdalej od tej \"firmy\" !!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Z konta prywatnego jestem zadowolona ale konto dla firm to jakaś farsa!!! Przy zakładaniu komta odrzucili mi wniosek bo adresy sie nie zgadzały chociaż oba dresy były znane dla konta prywatnego z tym, że przy jednym był tylko dla korespondencji a przy drugim wniosku również jako adres zamieszkania. Pomad to w obu przypadkach adres ZAMELDOWANIA był taki sam! Nikt nawet nie raczył tego sprawdzić tylko z marszu poszedł w kosz. Przy utworzeniu konta informacja która przyszła mailem była mało jasna. Okazało się mianowicie, że nowy login i hasło dotyczą wyłącznie klientów ktorzy nie mie mieli jeszcze konta w tym banku więc jak debil próbowałam sie zalogować przez nr który przyszedł mi jako login klienta czekając aż przyjdzie mi haslo smsem. HITEM było jak już przebrnełam przez cała procedurę jak chciałam upoważnić kogoś do konta. Pani na infolinii podała mi dokładny adres banku i jeszcze specjalnie sprawdziła, że w banku będzie konsultant obsługujący firmy dostępny od 10 do 18. Dojeżdżam na miejsce a tu Pan mnie informuje, że nie tylko nie ma W tym momencie nikogo od firm ale w tej placówce nie obsługują firm!! Żenada... Pożałowałam już kilka razy że wybrałam ten bank. skomentuj opinię »
Dodaj opinię