Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

18 kwietnia 2008 r. Grupa Carlo Tassara uzyskała zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku. 1 września 2008 r. Alior Bank S…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
dZIEN DOBRY.cHCIAŁEM KILKA SŁÓW O NOWYM SYSTEMIE.wIĘKSZEJ PORAŻKI ZALICZYĆ SIĘ NIE DA.nIE MOGE SIE ZALOGOWAC BO SYSTEMIK PODAJE MI ZA KAZDYM RAZEM JAKIES DZIWNE HASŁA W AKRATKACH.mAŁO.chODZĘ PO STRONIE WCHODZĘ WE WSZYSTKIE MOŻLIWE POZYCJE A JAK CHE SIE ZALOGOWAC TO MI WYSKAKUJE ŻE SYSTEM NIE OBSŁUGUJE MOJEJ PRZEGLĄDARKI. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dramat jakiś. Próba uruchomienia karty karty przez telefon 30 minut i się nie udało bo po 7 pytaniu weryfikacja negatywna...... a nie mogło być jak dawniej drugi list i numer pin.... Nie ---- telefoniczne uruchamiania.... i klapa. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Totalna pomyłka, nigdy więcej. To najgorszy bank. Przelew walutowy leży u nich ponad 30 godzin i nikt nie oddzwonił celem potwierdzenia. Kontakt telefoniczny, prawie niemożliwy. Tragedia skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Komunikat na infolinii "czas oczekiwania powyżej 15 minut". Fizycznie czekałem ponad pół godziny. Dzisiaj to masakra. Szanowni Państwo Menadżerowie CC zdecydowanie proponuje przypomnieć sobie lektury że szkoły w zakresie profesjonalnego zarządzania obsługą klienta i chociaż próbować je stosować. Obecnie na rynku mamy naprawdę szeroki wybór literatury z tego zakresu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam inwestować w produkt strukturyzowany. Namawiają w banku obiecują zyski a po 3 latach inwestycji dostaje pieniądze i zero zysku tylko jeszcze straty. Nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dodzwonić się na infolinię masakra ,po 30min się udało pani mnie przekierowała na inny nr a tam nic tylko się rozłanczało nie polecam tego banku nikomu lipa wielka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Po całkowitej szybszej spłacie kredytu należał mi się zwrot. Na infolini podałem nr konta wszystko ok do 2 tyg zwrot będzie. Po 3 tyg zwrotu nie ma infolinia odsyła do placowki placowka na infolinie a dyrektor Placowki kieruje do osoby zajmującej się tego typu sprawami ten człowiek mówi że nie wie po co mnie do nie go przysłali. Napisałem reklamację i pewnie to nic nie da. Jak można nie wypłacić środków jeżeli ktoś popełnił błąd można sprawdzić gdzie i kiedy wyszły pieniądze ale nikt nie ma dostępu do informacji. Porażka skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jedna wielka porażka dodzwonić się graniczy z cudem a pracownicy sami są zdezorientowani .Stanowczo nie polecam beznadziejny bank.!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dramat i jeszcze raz Proszę Państwa dramat mimo że alimenty są wolne od zajęcia komorniczego zablokowano mi środki pomimo że w tytule przelewu wyraźnie była informacja że są to alimenty po tygodniu dostarczyłem wyrok sądu i miały być środki odblokowane ale to tylko marzenie przez parę dni dzwonię na infolinię ale aby się tam dodzwonić graniczy z cudem jeden konsultant przełącza do drugiego a na końcu pani z windykacji która nie chciała się przedstawić i była tak arogancka że w postastacki sposób rozłączyła się że mną .Dzwoniłam nadal ale bez skutku.,,alior wyższa kultura bankowosci" chyba w chamstwie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dramat nie bank. Każdy tam mówi co innego, mam u nich hipoteczny i same problemy ciągle. Wszystkie dokumenty złożone, doradca od nich mówi, że wszystko gra po czym okazuje się, że bardzo nie gra. A próba dodzwonienia się na infolinię jest totalnie bezskuteczna, czas oczekiwania powyżej 5 min a czekam do 20 i daje za wygraną. DRAMAT skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank jaki kiedykolwiek widzialem i niestety rowniez korzystalem. "Tak powinno byc w zadnym banku" Bezczelna obsluga telefoniczna, Bankowosc online dno, wieczne kolejki w filiach. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Próbowałem zapłacić kartą w dolarach (USD). Nie wiadomo dlaczego bank uznał transakcję za podejrzaną i BEZPRAWNIE zablokował kartę na jeden dzień. Poprzez infolinię (oczekiwanie na połączenie ponad 40 minut) odblokowałem kartę po serii idiotycznych pytań weryfikacyjnych i UPRZEDZIŁEM, że ponownie dokonam płatności w dolarach. Niestety bank alior ponownie zablokował kartę..... [Moderacja] Szkoda skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
mojemu mezowi dali kredyt 200 tys.bez dochodow,maz jest po udarze muzgu,jakim cudem go otrzymal,co on nie pamieta nawet co robil 5 min.temu,jestem w szoku...co z tego wiem to byly osoby trzecie z nim...doprowadze to i wyjasnie na jakie dochody maz ja dostal...co jest bez dochodow jakichkolwiek...masakra jakas??? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank porażka. Niestety trafiłem tu jako klient BPH. Mam u nich konto, ale okazuje sie że nie moge składac wniosków, bo mimo iż wielokrotnie bywałem w ich oddziałach, zostawiałem nowy dowód osobisty, to nie maja zweryfikowanej mojej tożsamości. Więc musiałem udac się do oddziału. Pani z oddziału cos odnotowała i stwierdziła, iż juz powinno być ok, a jęsli byłby problem to mam dzwonić na infolinię. Oczywiście funkcje dalej nie działały, zadzwoniłem na infolinię, cudem sie dodzwoniłem i dowiedziałem, że nie, oni nic nie mogą, ma iśc do oddziału. Kpina. Likwidują oddziały, oraz wpłaty w oddziałach. Raz w miesiącu wpłacam gotówkę, teraz musze juz przejechac w tym celu pół Warszawy. Nowy system bankowości - najbardziej nieintuicyjna aplikacja z jaką miałem do czynienia. Zdecydowanie odradzam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam, Alior Bank oceniam bardzo negatywnie. Każdemu będę odradzać zakładanie konta w tym banku. Oferta mało atrakcyjna, traktowanie klienta poniżej krytyki, a dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem. Dzisiaj próbowałam się skontaktować z centralą od godziny 14 do 22 i cały czas automatyczna sekretarka powtarzała mi ,,przewidywany czas oczekiwania na połączenie z konsultantem powyżej 5 minut" i po tym w słuchawce można było posłuchać mało przyjemnej melodii. Na połączenie oczekiwałam prawie godzinę, oczywiście się nie doczekałam. Po kilku minutach spróbowałam kolejny raz z identycznym efektem. Próbę powtórzyłam jeszcze kilka razy- bez skutku. W kryzysowej sytuacji klient nie ma możliwości skontaktowania się z konsultantem Alior Banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
najgorsza infolinia jaka widziałem, po 30 minutach słyszę tylko że trzeba kolejne 5 czekać i tak w nieskończoność. PORAZKA . Zero szacunku dla klienta skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Witam Nie polecam! Bank nie zweryfikował prawidłowo wpływów na konto i udzielił błędnej informacji kancelarii komorniczej co skutkowało zabraniem środków na poczet wierzytelności. Bank uznał dwie wypłaty wynagrodzenia za jedną.... Brak słów, pomijam również fakt, że nie było żadnej informacji o przelaniu środków do komornika. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niekompetentni pracownicy, brak komunikacji, przetrzymywanie klienta w niepewności. Dodzwonić się nie da. Dopóki klient czegoś nie chce, to może być, ale jak już ma jakąś potrzebę, to obsługa - dno. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Po 40 minutach oczekiwania na połaczęnie z infolinia zrezygnowałem. Nie ma to jak [Moderacja] na pracownikach, żeby mieć kase na luksusy a szary człowiek tu czeka.jal debil na połączenie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam wszystkich, którzy czytają te opinie, a dla samego banku raczej do pozytywnych nie będzie należeć. \r\nNaprawdę nie wnikam kogo Alior zatrudnia na stanowisko konsultanta i nie wnikam co się dzieje w tej sali, w której są konsultanci... \r\nDzisiaj miałem bardzo nieprzyjemny telefon od nich, a zaznaczyłem o kontakt, bo jestem zainteresowany kredytem. :) \r\nKonsultanci bywają natrętni, wydzwaniają z samego rana, kiedy człowiek śpi zmęczony po nocnej zmianie i chce się wyspać, to taki co sobie pracuje za najniższą krajową jako konsultant i jest \"popychadłem\" bo robi wszystko co mu powiedzą z góry (mam na myśli mówi tak jak mu przełożeni powiedzą) to jeszcze ma czelność do kpin z klientów, porażka. \r\n\r\nAle wracając do sedna tematu. Po godzinie 9 rano, a konkretniej 09:57 otrzymałem telefon z Alior Banku, odbieram, a w słuchawce echo... Trzy razy powtórzyłem standardowe: \"Tak, słucham?\" było echo, a tle jakieś śmiechy i dziwne odgłosy natury (mam na myśli, będę teraz szczery jakby ktoś uprawiał tam [Moderacja] .. no dno). \r\nNa koniec całej, ekscytującej rozmowy z konsultantem były właśnie KPINY, cytuje te słowa: \"Strasznie boli mnie noga, kuleje, noga mnie boli, chodzę o kulach... \" rozmowa trwała 1,24, wiadomo, że cała rozmowa się rejestruje i jest zapisane w systemie kto do mnie dzwonił. \r\nNie wiem jak mam to sobie tłumaczyć. Z tego numeru natrętnie do mnie wydzwaniano w dniach poprzednich. Od razu oddzwoniłem na ten numer, odebrała młoda kobieta (ten mężczyzna również był młody) ogólnie oboje nie dużo starsi ode mnie byli bądź w moim wieku (20 lat), odebrała zdyszana [Moderacja] i pewnym tonem \"Niestety nie wiem czy ktoś do Pana dzwonił z naszego banku.\" \r\n\r\nNiestety nie był to żaden fałszywy numer, to było z centrali Alior Banku. Jeśli takie osoby zatrudniacie do banku, to ja nie mam więcej pytań... Kultura na wysokim poziomie, naprawdę gratuluje wam pracowników :)) \r\n\r\nUprzejmie proszę jeśli w ogóle zależy wam na opinii waszego banku (zresztą za dobrej nie macie), to proszę w imieniu przyszłych klientów, a ich ofiar o usunięcie tych dwóch delikwentów ze stanowiska pracy. :) \r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
iKonto Biznes-nowy bubel. Wykorzystuję je do split payment-u. Ale subkonta vatowskiego nie widać. Niby jest, ale salda nie można sprawdzić. Przelewy do US trzeba robić na czuja, albo dzwonić do Aliora po info ile mam środków. Wyobrażacie sobie takie kuriozum? Niech ich w końcu lepiej wchłonie PKOSA. Wstydziłbym się być informatykiem w Aliorze. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
straszny bank porażka nigdy więcej nie chce mieć z nimi doczynienia .mobing telefoniczny majlowy i esemesowy za 0,30 groszy już straszą konsekwencjami jeden dzień opóźnienia w spłacie i wydzwaniają z windykacji i są chamscy .paranoja skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Konto Jakze Osobiste. Wszystko mialo byc za darmo a za wplate pieniedzy we wplatomacie macierzystym Alior Banku skasowali mnie 30zl za kwote 5000zl. Porazka nie polecam. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Nigdy więcej nc współnego z tym bankiem. Pracownicy niekompetentni. Traktują ludzi z góry. Nikomu nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
to co się dzieje to jakaś masakra mieszkan w markach a musiałam jechać do Warszawy żeby wpłacić kasę bo nigdzie nie ma obsługi kasowej banki zamykają się po koleji chyba będę musiała zrezygnować z tego banku bo nie mam zamiaru jeździć do Warszawy żeby wpłacić kasę skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
dno.. laczenie z infolinia trwa wiecznosc po czym pan mowi ze musi pan zadzwonci jeszcze raz :) sam bank to porazka tak samo jak ich aplikacja skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Reklamuja sie jako bank o wysokiej kulturze jak jeden dzien sie spoznilem ze splata raty to dostalem informacje na maila i tel to ok. Ale jak zle policzylem ilosc rat do konca splaty i nie zaplacilem ostatniej raty to dopiero po 5 miesiacach sie odezwali naliczajac przy tym odsetki. Tak nie robi dobry bank z wysaka kultura i nastawiony na klienta. Nie polecam tego banku nikomu i sam bedeomijac szerokim lukiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie można się dodzwonic nawet od 8 i do 12. Tylko nastawiony automat,że czas oczekiwania powyzej 5 minut. I tak trwa od 8 rano i do 12 a nawet i chyba cała dobe,tutaj nikt nie chce z klientem rozmawiać chyba,że chcesz wziążć kredyt to zaraz ktos oddzwoni. Z daleka od tego Banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank.... jestem upoważniona do konta mojej mamy. Mama pracowała za granicą. Wypłacając pieniądze w banku, paniusia z okieneczka wypłaciła mi przedarty banknot sklejony taśmą. Mój błąd bo nie zauważyłam tego ale też nie zdawałam sobie sprawy z tego że w kantorze nie przyjmą mi go. Wróciłam do banku po 10 minutach i co... i ta sama paniusia z okieneczka wyparła się tego że w ogóle mi go wydała. Złożona oficjalna skarga nie pomogła ponieważ bank wypierał się tego w trzech kolejnych odwołaniach które pisałam. Oczywiście nie było problemu bo mama wzięła banknot i wymieniła w Niemczech, ale dla zasady i w złości pisałam te odwołania. To pierwsza taka sytuacja. Druga...hmmm to już w domu a mianowicie utrudniony dostęp do serwisu internetowego i liczne odmowy wykonania przelewu z tego samego konta walutowego "niepoprawny nr konta" pomimo iż został skopiowany i wklejony. A za dwa dni haha ponowienie próby wysłania przelewu i co i poszło... żenada... Kolejki w banku no to już oczywiście PRL - na poczcie jak jest ogarnięta Pani idzie to dużo szybciej... Nie polecam tego banku szczerze nie polecam. Jest to wg mnie najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. Nie dość że "niektóre placówki" mają jedynie obsługę bezgotówkową a podobnie jak ZUS wystawne pomieszczenia to jeszcze bezczelność i "wyższa kultura bankowości" która nijak ma się do rzeczywistości... Bezczelność bo w żywe oczy kłamią jakie to wspaniałe warunki mają dla klientów a gdy wchodzi się na ranking... to wychodzi co innego. No nic niedługo na szczęście zamkniemy to konto ale niesmak zostaje. skomentuj opinię »
Dodaj opinię