Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

18 kwietnia 2008 r. Grupa Carlo Tassara uzyskała zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku. 1 września 2008 r. Alior Bank S…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Niestety mialem w Alior kredyt i był okres kiedy było go mi trudno spłacać. Bank nie oferowal karencji bo jak mi powiedziano w tym kredycie nie ma takiej opcji. Inne banki w tym czasie mialy takie mozliwosci. NIgdy wiecej kredytow w Alior, banku niższej kultury bankowosci! Bardzo niezdowolony klient. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ten bank to poraszka nie polecam nikomu tego banku od kilku dni nie moge wypłacic wlasnych pieniedzy z konta z banku odsyłaja na infolinie a z infolini do banku poprostu jedna wielka porazka radze omijac ten bank szerokim łukiem skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nikomu nie polecam. Obsługa skandalicznie zła. Założyłam konto firmowe, podpisałam umowę, a mimo to nie aktywował się dostęp do konta internetowego. Mimo że w ciągu dwóch dni dwukrotnie zgłaszałam ten problem prosząc o interwencję i za każdym razem podkreślając, że dostęp do bankowości elektronicznej potrzebuję na już, do tej pory cisza. Mimo że konta w rzeczywistości nie mam, to i tak muszę jechać do placówki banku, bo umowę muszę wypowiedzieć na piśmie. To więcej niż absurdalne. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
BEZCZELNI KONSULTANCI! Nie można dodzwonić się na infolinię, a gdy już się dodzwonię to odzywa się konsultant, który jest arogancki i bezczelny. Dramat po prostu. Od kilku dni nie działa logowanie internetowe na konto, a nie można się z nimi skontaktować, jedyne co można było uzyskać od doradcy to "ogólna awaria systemu". Czy to jest normalne ? Mamy XXIw? Mam zamknąć funkcjonowanie firmy, bo jest ogólna awaria w banku? Trwająca tak długo? Ludzie, omijajcie ten bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Infolinia to jakaś kpina.Próbowałem się dodzwonić przez 3 kolejne dni.Kilkakrotnie wytrwałem powyżej 60minut i nic,ciągle ten sam komunikat"przewidywany czas oczekiwania powyżej 15minut!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia nie bank, zapłaciłam ratę kredytu ostatniego dnia miesiąca i już pierwszego dzwoniono do mnie z windykacji ponieważ naliczono odsetki w kwocie 50 gr.!!!- jeżeli to ma być "wyzsza kultura bankowości" to dziękuję i wszystkim odradzam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W następnym miesiącu zmieniam bank. Któregoś wieczoru przejrzałem sobie historię zwracając szczególną uwagę na niskie kwoty 5-10 zł. Okazało się, że Alior pobiera 5 zł za wypłatę w bankomacie poniżej 100 i co najlepsze 10 zł za sprawdzenie stanu konta w euronecie!!!!!! 10 zł za sprawdzenie konta!!!! Takim sposobem traciłem co roku około 200 zł. No przykro mi aliorze ale [Moderacja] w to sobie szukaj gdzie indziej. Odradzam korzystania usług tego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank. nikomu nie polecam. Odblokowanie konta telefonicznie jest właściwie niemożliwe. Stek idiotycznych pytań, na które zwykły posiadacz konta wcale n ie musi znać odpowiedzi. Najgorsze jest to, że po zlikwidowaniu BPH, w którym mam kredyt hipoteczny, nikt nie pytał, czy chcę mieć konto w Aliorze. Porażka! Omijajcie ten bank z daleka! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
[Moderacja] ZAŁOŻYŁEM LOKATĘ PO JEJ ZAKOŃCZENIU MAM PROBLEMY Z ODZYSKANIEM PIENIĘDZY. UNIKAJCIE TEGO DZIADOSTWA JAK DIABEŁ ŚWIĘCONEJ WODY!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przez ich zwłoki w prowadzeniu opłat, dostałem nakaz egzekucji od komornika. Oczywiście mimo ze z winy Aliora to z konta zabrali mi jeszcze 150zł tytułem podobno prowadzenia egzekucji. Problem jest w tym ze sami doprowadzili do takiej sytuacji, pobieranie opłat z tego tytułu jest nie legalne i należy do tzw. Klauzul zabronionych, a egzekucję prowadzi komornik i to on nalicza sobie należność z tytułu prowadzenia egzekucji. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
dZIEN DOBRY.cHCIAŁEM KILKA SŁÓW O NOWYM SYSTEMIE.wIĘKSZEJ PORAŻKI ZALICZYĆ SIĘ NIE DA.nIE MOGE SIE ZALOGOWAC BO SYSTEMIK PODAJE MI ZA KAZDYM RAZEM JAKIES DZIWNE HASŁA W AKRATKACH.mAŁO.chODZĘ PO STRONIE WCHODZĘ WE WSZYSTKIE MOŻLIWE POZYCJE A JAK CHE SIE ZALOGOWAC TO MI WYSKAKUJE ŻE SYSTEM NIE OBSŁUGUJE MOJEJ PRZEGLĄDARKI. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dramat jakiś. Próba uruchomienia karty karty przez telefon 30 minut i się nie udało bo po 7 pytaniu weryfikacja negatywna...... a nie mogło być jak dawniej drugi list i numer pin.... Nie ---- telefoniczne uruchamiania.... i klapa. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Totalna pomyłka, nigdy więcej. To najgorszy bank. Przelew walutowy leży u nich ponad 30 godzin i nikt nie oddzwonił celem potwierdzenia. Kontakt telefoniczny, prawie niemożliwy. Tragedia skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Komunikat na infolinii "czas oczekiwania powyżej 15 minut". Fizycznie czekałem ponad pół godziny. Dzisiaj to masakra. Szanowni Państwo Menadżerowie CC zdecydowanie proponuje przypomnieć sobie lektury że szkoły w zakresie profesjonalnego zarządzania obsługą klienta i chociaż próbować je stosować. Obecnie na rynku mamy naprawdę szeroki wybór literatury z tego zakresu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam inwestować w produkt strukturyzowany. Namawiają w banku obiecują zyski a po 3 latach inwestycji dostaje pieniądze i zero zysku tylko jeszcze straty. Nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dodzwonić się na infolinię masakra ,po 30min się udało pani mnie przekierowała na inny nr a tam nic tylko się rozłanczało nie polecam tego banku nikomu lipa wielka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Po całkowitej szybszej spłacie kredytu należał mi się zwrot. Na infolini podałem nr konta wszystko ok do 2 tyg zwrot będzie. Po 3 tyg zwrotu nie ma infolinia odsyła do placowki placowka na infolinie a dyrektor Placowki kieruje do osoby zajmującej się tego typu sprawami ten człowiek mówi że nie wie po co mnie do nie go przysłali. Napisałem reklamację i pewnie to nic nie da. Jak można nie wypłacić środków jeżeli ktoś popełnił błąd można sprawdzić gdzie i kiedy wyszły pieniądze ale nikt nie ma dostępu do informacji. Porażka skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jedna wielka porażka dodzwonić się graniczy z cudem a pracownicy sami są zdezorientowani .Stanowczo nie polecam beznadziejny bank.!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dramat i jeszcze raz Proszę Państwa dramat mimo że alimenty są wolne od zajęcia komorniczego zablokowano mi środki pomimo że w tytule przelewu wyraźnie była informacja że są to alimenty po tygodniu dostarczyłem wyrok sądu i miały być środki odblokowane ale to tylko marzenie przez parę dni dzwonię na infolinię ale aby się tam dodzwonić graniczy z cudem jeden konsultant przełącza do drugiego a na końcu pani z windykacji która nie chciała się przedstawić i była tak arogancka że w postastacki sposób rozłączyła się że mną .Dzwoniłam nadal ale bez skutku.,,alior wyższa kultura bankowosci" chyba w chamstwie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dramat nie bank. Każdy tam mówi co innego, mam u nich hipoteczny i same problemy ciągle. Wszystkie dokumenty złożone, doradca od nich mówi, że wszystko gra po czym okazuje się, że bardzo nie gra. A próba dodzwonienia się na infolinię jest totalnie bezskuteczna, czas oczekiwania powyżej 5 min a czekam do 20 i daje za wygraną. DRAMAT skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank jaki kiedykolwiek widzialem i niestety rowniez korzystalem. "Tak powinno byc w zadnym banku" Bezczelna obsluga telefoniczna, Bankowosc online dno, wieczne kolejki w filiach. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Próbowałem zapłacić kartą w dolarach (USD). Nie wiadomo dlaczego bank uznał transakcję za podejrzaną i BEZPRAWNIE zablokował kartę na jeden dzień. Poprzez infolinię (oczekiwanie na połączenie ponad 40 minut) odblokowałem kartę po serii idiotycznych pytań weryfikacyjnych i UPRZEDZIŁEM, że ponownie dokonam płatności w dolarach. Niestety bank alior ponownie zablokował kartę..... [Moderacja] Szkoda skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
mojemu mezowi dali kredyt 200 tys.bez dochodow,maz jest po udarze muzgu,jakim cudem go otrzymal,co on nie pamieta nawet co robil 5 min.temu,jestem w szoku...co z tego wiem to byly osoby trzecie z nim...doprowadze to i wyjasnie na jakie dochody maz ja dostal...co jest bez dochodow jakichkolwiek...masakra jakas??? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank porażka. Niestety trafiłem tu jako klient BPH. Mam u nich konto, ale okazuje sie że nie moge składac wniosków, bo mimo iż wielokrotnie bywałem w ich oddziałach, zostawiałem nowy dowód osobisty, to nie maja zweryfikowanej mojej tożsamości. Więc musiałem udac się do oddziału. Pani z oddziału cos odnotowała i stwierdziła, iż juz powinno być ok, a jęsli byłby problem to mam dzwonić na infolinię. Oczywiście funkcje dalej nie działały, zadzwoniłem na infolinię, cudem sie dodzwoniłem i dowiedziałem, że nie, oni nic nie mogą, ma iśc do oddziału. Kpina. Likwidują oddziały, oraz wpłaty w oddziałach. Raz w miesiącu wpłacam gotówkę, teraz musze juz przejechac w tym celu pół Warszawy. Nowy system bankowości - najbardziej nieintuicyjna aplikacja z jaką miałem do czynienia. Zdecydowanie odradzam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam, Alior Bank oceniam bardzo negatywnie. Każdemu będę odradzać zakładanie konta w tym banku. Oferta mało atrakcyjna, traktowanie klienta poniżej krytyki, a dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem. Dzisiaj próbowałam się skontaktować z centralą od godziny 14 do 22 i cały czas automatyczna sekretarka powtarzała mi ,,przewidywany czas oczekiwania na połączenie z konsultantem powyżej 5 minut" i po tym w słuchawce można było posłuchać mało przyjemnej melodii. Na połączenie oczekiwałam prawie godzinę, oczywiście się nie doczekałam. Po kilku minutach spróbowałam kolejny raz z identycznym efektem. Próbę powtórzyłam jeszcze kilka razy- bez skutku. W kryzysowej sytuacji klient nie ma możliwości skontaktowania się z konsultantem Alior Banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
najgorsza infolinia jaka widziałem, po 30 minutach słyszę tylko że trzeba kolejne 5 czekać i tak w nieskończoność. PORAZKA . Zero szacunku dla klienta skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Witam Nie polecam! Bank nie zweryfikował prawidłowo wpływów na konto i udzielił błędnej informacji kancelarii komorniczej co skutkowało zabraniem środków na poczet wierzytelności. Bank uznał dwie wypłaty wynagrodzenia za jedną.... Brak słów, pomijam również fakt, że nie było żadnej informacji o przelaniu środków do komornika. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niekompetentni pracownicy, brak komunikacji, przetrzymywanie klienta w niepewności. Dodzwonić się nie da. Dopóki klient czegoś nie chce, to może być, ale jak już ma jakąś potrzebę, to obsługa - dno. skomentuj opinię »
Dodaj opinię