Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

18 kwietnia 2008 r. Grupa Carlo Tassara uzyskała zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku. 1 września 2008 r. Alior Bank S…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem powyżej 15 minut. Bank powinien wiedzieć, że czas to pieniądz. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
To przykre: najpierw czekasz 30 min na połączenie z konsultantem infolinii, po czym okazuje się on mieć IQ goryla. Omijać! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Koszmarny bank. Udzielają kredytu i dają karty bez problemu a potem sie zaczyna nachodzenie klientów monitoring i straszenie że zabiorą. Porażka. Nie korzystajcie z tego banku. Ostrzegam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Robią wszystko, by tylko uniknąć kontaktu z klientem. Opiekun biznesowy ma mnie w d***. Dzwoniąc na infolinię zapomnij o załatwieniu czegokolwiek. Czeka się przynajmniej pół godziny do godziny na połączenie. To nie jest obsługa, którą oferuje się w dzisiejszych czasach będąc jednym z największych banków w Polsce. Upośledzenie w pełnej krasie.. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Masakra, nie mogę nawet przelewu elektronicznego wykonać, dzwonie na infolinię, po 50 minutach rozmawiam z konsultantką a ona nie widzi mojego przelewu. Po skończonej rozmowie przelew anulowany, robię ponownie i znowu "wisi". Nigdy więcej !!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Infolinia to porażka. Dzwonię od kilku dni i czas oczekiwania zawsze powyżej 15 min. Nieuprzejma obsługa zadaje durne pytania. Mam kilka kart i kont w tym banku. Pytania nie są jednoznaczne. Często weryfikacja wypada negatywnie. Dzwoń pan jeszcze raz. Przez te durne problemy z przedłużeniem karty i zmianami kont zmienię bank. Odradzam ten bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jak to było (a raczej jak miało być) ? "Wyższa kultura. Bank nowości" - ha ha ha. Ponad miesiąc temu (14 sierpnia) wysłałem do tego banku e-mail z prostym pytaniem. Dostałem automatyczne potwierdzenie otrzymania wiadomości, zgodnie z którym "Dołożymy wszelkich starań, aby udzielić odpowiedzi w możliwie najkrótszym czasie. Na większość zgłoszeń odpowiadamy w ciągu 8 godzin od momentu kontaktu z bankiem". Oczywiście nie oczekiwałem odpowiedzi w ciągu 8 godzin, ale - o ja naiwny - jakiejś odpowiedzi oczekiwałem. Wobec braku odpowiedzi w dniu 27 sierpnia br. e-mailem zapytałem bank, kiedy otrzymam odpowiedź na pytanie z 14 sierpnia? Ponownie dostałem potwierdzenie otrzymania wiadomości. I co ? I NIC. Do dzisiaj odpowiedzi nie dostałem. "Wyższa kultura " - od czego wyższa ? Od zera ? Być może, ale jeśli tak, to niewiele wyższa. "Bank nowości" - jeśli za nowość uznamy nieodpowiadanie na e-maile, to można zgodzić się z hasłem banku. No cóż, jeden klient więcej, jeden mniej skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Chciałbym napisać ze obsługa jest kiepska, ale jej po prostu nie ma. Drugi dzień próbuję dodzwonić się na infolinię, wczoraj czekałem 30 minut, dziś czekam już 40 minut i nikt nie odbiera... ciągle jest "poniżej 3 minut". Jeszcze nie spotkałem się z tak żenującym brakiem obsługi klienta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Infolinia to jest jakaś porażka. Pół godziny oczekiwania. Bezczelna obsługa. Brak możliwości aktywacji karty. Osobie w wieku 70 lat zadają bezsensowne pytania. NAJGORSZY BANK Z JAKIM MIAŁAM DOCZYNIENIA. ODRADZAM!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Dramat, nie polecam. Brak czatu online, na infolinii czas oczekiwania to przynajmniej 15 min., ze względu na politykę banku drogą mailową nie można kompletnie nic załatwić. W oddziale banku (przynajmniej w Krakowie) nie zajmują się technicznymi sprawami i trzeba dzwonić na infolinię (taką dostałem odpowiedź na miejscu xD ). Szkoda czasu i nerwów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niestety mialem w Alior kredyt i był okres kiedy było go mi trudno spłacać. Bank nie oferowal karencji bo jak mi powiedziano w tym kredycie nie ma takiej opcji. Inne banki w tym czasie mialy takie mozliwosci. NIgdy wiecej kredytow w Alior, banku niższej kultury bankowosci! Bardzo niezdowolony klient. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ten bank to poraszka nie polecam nikomu tego banku od kilku dni nie moge wypłacic wlasnych pieniedzy z konta z banku odsyłaja na infolinie a z infolini do banku poprostu jedna wielka porazka radze omijac ten bank szerokim łukiem skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nikomu nie polecam. Obsługa skandalicznie zła. Założyłam konto firmowe, podpisałam umowę, a mimo to nie aktywował się dostęp do konta internetowego. Mimo że w ciągu dwóch dni dwukrotnie zgłaszałam ten problem prosząc o interwencję i za każdym razem podkreślając, że dostęp do bankowości elektronicznej potrzebuję na już, do tej pory cisza. Mimo że konta w rzeczywistości nie mam, to i tak muszę jechać do placówki banku, bo umowę muszę wypowiedzieć na piśmie. To więcej niż absurdalne. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
BEZCZELNI KONSULTANCI! Nie można dodzwonić się na infolinię, a gdy już się dodzwonię to odzywa się konsultant, który jest arogancki i bezczelny. Dramat po prostu. Od kilku dni nie działa logowanie internetowe na konto, a nie można się z nimi skontaktować, jedyne co można było uzyskać od doradcy to "ogólna awaria systemu". Czy to jest normalne ? Mamy XXIw? Mam zamknąć funkcjonowanie firmy, bo jest ogólna awaria w banku? Trwająca tak długo? Ludzie, omijajcie ten bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Infolinia to jakaś kpina.Próbowałem się dodzwonić przez 3 kolejne dni.Kilkakrotnie wytrwałem powyżej 60minut i nic,ciągle ten sam komunikat"przewidywany czas oczekiwania powyżej 15minut!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia nie bank, zapłaciłam ratę kredytu ostatniego dnia miesiąca i już pierwszego dzwoniono do mnie z windykacji ponieważ naliczono odsetki w kwocie 50 gr.!!!- jeżeli to ma być "wyzsza kultura bankowości" to dziękuję i wszystkim odradzam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W następnym miesiącu zmieniam bank. Któregoś wieczoru przejrzałem sobie historię zwracając szczególną uwagę na niskie kwoty 5-10 zł. Okazało się, że Alior pobiera 5 zł za wypłatę w bankomacie poniżej 100 i co najlepsze 10 zł za sprawdzenie stanu konta w euronecie!!!!!! 10 zł za sprawdzenie konta!!!! Takim sposobem traciłem co roku około 200 zł. No przykro mi aliorze ale [Moderacja] w to sobie szukaj gdzie indziej. Odradzam korzystania usług tego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank. nikomu nie polecam. Odblokowanie konta telefonicznie jest właściwie niemożliwe. Stek idiotycznych pytań, na które zwykły posiadacz konta wcale n ie musi znać odpowiedzi. Najgorsze jest to, że po zlikwidowaniu BPH, w którym mam kredyt hipoteczny, nikt nie pytał, czy chcę mieć konto w Aliorze. Porażka! Omijajcie ten bank z daleka! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
[Moderacja] ZAŁOŻYŁEM LOKATĘ PO JEJ ZAKOŃCZENIU MAM PROBLEMY Z ODZYSKANIEM PIENIĘDZY. UNIKAJCIE TEGO DZIADOSTWA JAK DIABEŁ ŚWIĘCONEJ WODY!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przez ich zwłoki w prowadzeniu opłat, dostałem nakaz egzekucji od komornika. Oczywiście mimo ze z winy Aliora to z konta zabrali mi jeszcze 150zł tytułem podobno prowadzenia egzekucji. Problem jest w tym ze sami doprowadzili do takiej sytuacji, pobieranie opłat z tego tytułu jest nie legalne i należy do tzw. Klauzul zabronionych, a egzekucję prowadzi komornik i to on nalicza sobie należność z tytułu prowadzenia egzekucji. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
dZIEN DOBRY.cHCIAŁEM KILKA SŁÓW O NOWYM SYSTEMIE.wIĘKSZEJ PORAŻKI ZALICZYĆ SIĘ NIE DA.nIE MOGE SIE ZALOGOWAC BO SYSTEMIK PODAJE MI ZA KAZDYM RAZEM JAKIES DZIWNE HASŁA W AKRATKACH.mAŁO.chODZĘ PO STRONIE WCHODZĘ WE WSZYSTKIE MOŻLIWE POZYCJE A JAK CHE SIE ZALOGOWAC TO MI WYSKAKUJE ŻE SYSTEM NIE OBSŁUGUJE MOJEJ PRZEGLĄDARKI. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dramat jakiś. Próba uruchomienia karty karty przez telefon 30 minut i się nie udało bo po 7 pytaniu weryfikacja negatywna...... a nie mogło być jak dawniej drugi list i numer pin.... Nie ---- telefoniczne uruchamiania.... i klapa. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Totalna pomyłka, nigdy więcej. To najgorszy bank. Przelew walutowy leży u nich ponad 30 godzin i nikt nie oddzwonił celem potwierdzenia. Kontakt telefoniczny, prawie niemożliwy. Tragedia skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Komunikat na infolinii "czas oczekiwania powyżej 15 minut". Fizycznie czekałem ponad pół godziny. Dzisiaj to masakra. Szanowni Państwo Menadżerowie CC zdecydowanie proponuje przypomnieć sobie lektury że szkoły w zakresie profesjonalnego zarządzania obsługą klienta i chociaż próbować je stosować. Obecnie na rynku mamy naprawdę szeroki wybór literatury z tego zakresu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam inwestować w produkt strukturyzowany. Namawiają w banku obiecują zyski a po 3 latach inwestycji dostaje pieniądze i zero zysku tylko jeszcze straty. Nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dodzwonić się na infolinię masakra ,po 30min się udało pani mnie przekierowała na inny nr a tam nic tylko się rozłanczało nie polecam tego banku nikomu lipa wielka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Po całkowitej szybszej spłacie kredytu należał mi się zwrot. Na infolini podałem nr konta wszystko ok do 2 tyg zwrot będzie. Po 3 tyg zwrotu nie ma infolinia odsyła do placowki placowka na infolinie a dyrektor Placowki kieruje do osoby zajmującej się tego typu sprawami ten człowiek mówi że nie wie po co mnie do nie go przysłali. Napisałem reklamację i pewnie to nic nie da. Jak można nie wypłacić środków jeżeli ktoś popełnił błąd można sprawdzić gdzie i kiedy wyszły pieniądze ale nikt nie ma dostępu do informacji. Porażka skomentuj opinię »
Dodaj opinię