Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

18 kwietnia 2008 r. Grupa Carlo Tassara uzyskała zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku. 1 września 2008 r. Alior Bank S…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Infolinia to jakaś kpina można spędzić popołudnie przy telefonie. Tragedia skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Tragiczna obsługa: pracownicy banku musieli 3 razy poprawiać swoje błędy przy wypełnianiu wniosku (a Ty, biedny kliencie zrywaj się z pracy, bo przecież czynne tylko w godzinach okołopołudniowych), są niedoinformowani, odsyłają na infolinię (na której czeka się minimum pół godziny do jednej osoby, po czym zostaje się przekierowanym do kogoś innego) lub po prostu nie wiedzą, co odpowiedzieć. Pracują tam osoby niekompetentne, które nie potrafią poprawnie przepisać numeru telefonu, przez co nie można otrzymać hasła niezbędnego do logowania. Zaraz, napisałem do logowania? Przecież loginu też Ci nie udostępnimy, musisz udać się do placówki! Sprawa zgłoszona dużo wyżej, zobaczę, co uda mi się wskórać. Szkoda, że nie można dać 0 gwiazdek. Nie polecam nikomu! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wydawałoby się,iż bank mega rozwojowy...szkoda tylko,że nie inwestuje w pracowników...oddzial Piła oddział główny.Panie do obsługi kasowej nie miłe,wręcz hamskie.zero uśmiechu,zero zrozumienia dla klientów.Siedzisz w kolejce i z przerażeniem słuchasz jak się zwracają do klientów.Wprowadzanie w błąd na porządku dziennym.Wychodzisz z placówki i dzwonisz pytać infolinii po to by się dowiedzieć czy aby na pewno jest tak jak mówią...i niestety wprowadzają w błąd. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szkoda słów obecne teraz pożyczki online na 5% to jedna wielka porażka po tygodniu rozmów maili wizyt w banku pożyczka nie doszła do skutku a to oni do mnie zadzwonili po i pani mnie zapewniała że już lada moment będą pieniądze weryfikację przeszedłem, lecz potem do akcji wkroczyła pani analityk alfa i Omega po prostu kabaret strata czasu kredyt hipoteczny załatwiłem szybciej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kompletnie nie polecam tego banku. Po raz kolejny pokazali nieprofesjonalizm. Przez nich przed klientem straciłem. Powinni zamknąć ten bank. Mają tylko ładne kapelusze i to wszystko na co ten ban stać. Oczywiście odchodzę od nich, jesteśmy duża firma, łatwo nie będzie ale z takim bankiem nie możliwa współpraca na wysokim poziomie skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Faktycznie, czas oczekiwania na polaczenie z konsultantem, jest masakryczna, od 15 do 30 min, jednakże kontakt z konsultantem był zawsze obiektywny, i moje problemy były zawsze rozwiązane, od ręki. Proszę, aby ktoś, kto czyta te opinie z Alior Bank , rozwiązał problem z czasem oczekiwania na infolinii, gdyż za każdym razem przepraszanie codziennie za wydłużony czas oczekiwania, fatalnie wpływa na wizerunek banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ponad godzina oczekiwiania na infolini, przelew autoryzacyjny nie działa a Pani z okienka nie zna podstawowej oferty biznesowej banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jaką można mieć opinię o Wyższej Kulturze, skoro na infolinię próbuję się dodzwonić już od kilku dni i ciągle słyszę ten sam komunikat, że oczekiwanie na rozmowę z konsultantem wynosi ponad 15 min.... Po prostu nie ma z nimi kontaktu! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przesząłm tu z Idei banku, bo ma problemy,ale okazuje się że takiej porażki nie widziałam.Infolinia nie działa,a na zamówione produkty czekam ponad 2 tygodnie.Zarty sobie robią???? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Największy syf bankowości. Nie można się dodzwonić. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem powyżej 15 minut. Bank powinien wiedzieć, że czas to pieniądz. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
To przykre: najpierw czekasz 30 min na połączenie z konsultantem infolinii, po czym okazuje się on mieć IQ goryla. Omijać! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Koszmarny bank. Udzielają kredytu i dają karty bez problemu a potem sie zaczyna nachodzenie klientów monitoring i straszenie że zabiorą. Porażka. Nie korzystajcie z tego banku. Ostrzegam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Robią wszystko, by tylko uniknąć kontaktu z klientem. Opiekun biznesowy ma mnie w d***. Dzwoniąc na infolinię zapomnij o załatwieniu czegokolwiek. Czeka się przynajmniej pół godziny do godziny na połączenie. To nie jest obsługa, którą oferuje się w dzisiejszych czasach będąc jednym z największych banków w Polsce. Upośledzenie w pełnej krasie.. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Masakra, nie mogę nawet przelewu elektronicznego wykonać, dzwonie na infolinię, po 50 minutach rozmawiam z konsultantką a ona nie widzi mojego przelewu. Po skończonej rozmowie przelew anulowany, robię ponownie i znowu "wisi". Nigdy więcej !!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Infolinia to porażka. Dzwonię od kilku dni i czas oczekiwania zawsze powyżej 15 min. Nieuprzejma obsługa zadaje durne pytania. Mam kilka kart i kont w tym banku. Pytania nie są jednoznaczne. Często weryfikacja wypada negatywnie. Dzwoń pan jeszcze raz. Przez te durne problemy z przedłużeniem karty i zmianami kont zmienię bank. Odradzam ten bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jak to było (a raczej jak miało być) ? "Wyższa kultura. Bank nowości" - ha ha ha. Ponad miesiąc temu (14 sierpnia) wysłałem do tego banku e-mail z prostym pytaniem. Dostałem automatyczne potwierdzenie otrzymania wiadomości, zgodnie z którym "Dołożymy wszelkich starań, aby udzielić odpowiedzi w możliwie najkrótszym czasie. Na większość zgłoszeń odpowiadamy w ciągu 8 godzin od momentu kontaktu z bankiem". Oczywiście nie oczekiwałem odpowiedzi w ciągu 8 godzin, ale - o ja naiwny - jakiejś odpowiedzi oczekiwałem. Wobec braku odpowiedzi w dniu 27 sierpnia br. e-mailem zapytałem bank, kiedy otrzymam odpowiedź na pytanie z 14 sierpnia? Ponownie dostałem potwierdzenie otrzymania wiadomości. I co ? I NIC. Do dzisiaj odpowiedzi nie dostałem. "Wyższa kultura " - od czego wyższa ? Od zera ? Być może, ale jeśli tak, to niewiele wyższa. "Bank nowości" - jeśli za nowość uznamy nieodpowiadanie na e-maile, to można zgodzić się z hasłem banku. No cóż, jeden klient więcej, jeden mniej skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Chciałbym napisać ze obsługa jest kiepska, ale jej po prostu nie ma. Drugi dzień próbuję dodzwonić się na infolinię, wczoraj czekałem 30 minut, dziś czekam już 40 minut i nikt nie odbiera... ciągle jest "poniżej 3 minut". Jeszcze nie spotkałem się z tak żenującym brakiem obsługi klienta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Infolinia to jest jakaś porażka. Pół godziny oczekiwania. Bezczelna obsługa. Brak możliwości aktywacji karty. Osobie w wieku 70 lat zadają bezsensowne pytania. NAJGORSZY BANK Z JAKIM MIAŁAM DOCZYNIENIA. ODRADZAM!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Dramat, nie polecam. Brak czatu online, na infolinii czas oczekiwania to przynajmniej 15 min., ze względu na politykę banku drogą mailową nie można kompletnie nic załatwić. W oddziale banku (przynajmniej w Krakowie) nie zajmują się technicznymi sprawami i trzeba dzwonić na infolinię (taką dostałem odpowiedź na miejscu xD ). Szkoda czasu i nerwów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niestety mialem w Alior kredyt i był okres kiedy było go mi trudno spłacać. Bank nie oferowal karencji bo jak mi powiedziano w tym kredycie nie ma takiej opcji. Inne banki w tym czasie mialy takie mozliwosci. NIgdy wiecej kredytow w Alior, banku niższej kultury bankowosci! Bardzo niezdowolony klient. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ten bank to poraszka nie polecam nikomu tego banku od kilku dni nie moge wypłacic wlasnych pieniedzy z konta z banku odsyłaja na infolinie a z infolini do banku poprostu jedna wielka porazka radze omijac ten bank szerokim łukiem skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nikomu nie polecam. Obsługa skandalicznie zła. Założyłam konto firmowe, podpisałam umowę, a mimo to nie aktywował się dostęp do konta internetowego. Mimo że w ciągu dwóch dni dwukrotnie zgłaszałam ten problem prosząc o interwencję i za każdym razem podkreślając, że dostęp do bankowości elektronicznej potrzebuję na już, do tej pory cisza. Mimo że konta w rzeczywistości nie mam, to i tak muszę jechać do placówki banku, bo umowę muszę wypowiedzieć na piśmie. To więcej niż absurdalne. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
BEZCZELNI KONSULTANCI! Nie można dodzwonić się na infolinię, a gdy już się dodzwonię to odzywa się konsultant, który jest arogancki i bezczelny. Dramat po prostu. Od kilku dni nie działa logowanie internetowe na konto, a nie można się z nimi skontaktować, jedyne co można było uzyskać od doradcy to "ogólna awaria systemu". Czy to jest normalne ? Mamy XXIw? Mam zamknąć funkcjonowanie firmy, bo jest ogólna awaria w banku? Trwająca tak długo? Ludzie, omijajcie ten bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Infolinia to jakaś kpina.Próbowałem się dodzwonić przez 3 kolejne dni.Kilkakrotnie wytrwałem powyżej 60minut i nic,ciągle ten sam komunikat"przewidywany czas oczekiwania powyżej 15minut!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia nie bank, zapłaciłam ratę kredytu ostatniego dnia miesiąca i już pierwszego dzwoniono do mnie z windykacji ponieważ naliczono odsetki w kwocie 50 gr.!!!- jeżeli to ma być "wyzsza kultura bankowości" to dziękuję i wszystkim odradzam. skomentuj opinię »
Dodaj opinię