Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

18 kwietnia 2008 r. Grupa Carlo Tassara uzyskała zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku. 1 września 2008 r. Alior Bank S…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
"Gratulacje" dla osoby, która wpadła na pomysł stworzenia nowego wyglądu internetowej obsługi konta. Czy stara wersja, która była czytelna komukolwiek przeszkadzała? Jedna wielka masakra. skomentuj opinię (4) »
użytkownik
Ocena:
Ich infolinia to jakaś kpina. Dostałem od nich telefon, a po odebraniu sygnał jakbym ja dzwonił gdzieś, a połączenie trwało. W końcu rozłączyło. Oddzwoniłem i odebrała jakaś chamska pani. Powiedziałem, że dostałem jakiś dziwny telefon od tego numeru i pytam o co chodzi, a ona od razu pesel woła. Powiedziałem, że to podejrzane i nie podam peselu, bo sprawa mi śmierdzi i pytam o co chodzi. Nawet nie próbowała mi powiedzieć, że wszystko w porządku, że to infolinia, jakoś uspokoić no NIC! Tylko powiedziała chamskim tonem, że jak nie chce podać peselu to zaprasza do oddziału. I ja takim ludziom mam podać swoje dane? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jako byly pracownik alior banku chce was wszystkich poinformowac ze jest to najgorsze miejsce pracy z jakim mialam sie okazje spotkac nie polecam nikomu \r\n\r\njako klient jesli chodzi o zalatwienie jakich kolwiek spraw rowniez wiaze sie z klebkiem nerwow \r\nprodukty drogie obsluga nie kompetentna nie polecam nikomu!!!!!! strzeżcie sie tego beznadziejnego banku a kredyty mozna znalezc na lepszych warunkach na referencyjnych negocjiwanych w innych bankach gdzie klient jest traktowany w sposob rzetelny w dzisiejszych czasach ciezko jest zatrzymac przy sobie klienta a ten bank w ogole o to nie walczy skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
infolinia i pomoc klientowi żaden --- cały dzie n na łączu i nic !!!!!!!!!!!!! nawet nie odbierze -- kpina ale kasę z konta terminowo ściągną co miesiąc bez czekania skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dwa tygodnie od godziny 8:10 do godziny 16 otrzymywałem telefony od konsultantów alior banku. Za każdym razem ten sam scenariusz \"Dzień dobry, nazywam się xyxyxyxyxyx, dzwonie z alior banku - czy rozmawiam z Andrzejem M [Moderacja] \" -> \"tak, słucham?\" -> \"proszę o podanie daty urodzenia\"... ? Już pomijając temat RODO, ochrony danych osobowych i normalna kulturę, która nakazuje zapytanie czy klient w danym momencie może rozmawiać... Za każdym razem nie trafia do waszych \"konsultantów\" ze dzwoni na numer firmowy, jeden z podanych... (ale po tym zachowaniu, nie zamierzam aktualizować numeru!!), nie dociera ze skoro jestem w pracy, nie chce teraz rozmawiać bo jestem zajęty (co spotkało się z ciekawa reakcja \"konsultanta\", który oświadczył \"ale my z Panem chcemy rozmawiać\" ?myślałem że się zgrywa, ale on poważnie brnął z uwagami typu \"ale przecież telefon służy do dzwonienia\"... Słodziak!), nie dociera że przez cały ten czas proszę o kontakt milowy... 16 dnia otrzymuje upragniona wiadomość, z której dowiaduje się ze na koncie jest ujemne saldo, w wysokości 6zl. ? Jeśli to są metody, żeby poinformować klienta o takim zadłużeniu, co by było w przypadku 50zl, albo o zgrozo 100zl...? \r\nAlior Bank SA Radził bym poinformować konsultantów, że jeśli po tym jak się przedstawili i poinformowali klienta ze rozmowa jest nagrywana, klient odpowiada \"Dzień dobry, ja również nagrywam rozmowę z Panem\", \"smieszkowanie\" nie jest najlepszym pomysłem... \r\na po \"Przypominam Panu ze rozmowa jest nagrywana - czy to jest oficjalne stanowisko alior banku\" - stara się wybrnąć \"...nie wyrażałem zgody na nagrywanie!\" :) Jeśli nie wyraża zgody, może się rozłączyć! ;)\r\n\r\nPozdrawiam Serdecznie.\r\n\r\nPs. W sprawie uciążliwych sms`ow, wysyłanych na nie ten numer, już sam sobie poradziłem - zablokowałem Państwa w telefonie firmowym. ? skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
45 minut czekam na połączenie i dalej nic....brawo...a chciałam tylko zapytać dlaczego po mimo wplaty caly dzien nekaja mnie telefony....nawet do pracy....to jakiś skandal skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dramat najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. Niestety zostałam przeniesiona automatycznie z dawnego BPH. Kasę ściągają dosłownie za wszystko. Każde sprawdzenie salda konta czy wypłacenie pieniędzy skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam! Spłacam im raty już od roku. Byłoby wszystko ok, gdyby nie fakt, że Uwaga! RAZ spóźniłam się z wpłatą raty o tylko 2 dni, to przez te 2 dni wydzwaniali z banku, windykacji.. zaszczują telefonami normalnego człowieka!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank wszechświata. Zagrabili konto mojego zmarłego ojca, nie mogę bez procesu sądowego zamknąć konta. Byłem w banku z aktem zgonu, mieli oddzwonić-czekam 2 lata...... WYŻSZA KULTURA - BANK NOWOŚCI. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Placówka Olsztyn ul linki godziny pracy kasy do 16:00 .To chyba lekka przesada w tych czasach , kiedy ludzie pracują do 16 , lub 17. Kiedy otworzyłam konto kasa była czynna do 17:30 , potem zrobili do 17 teraz jest czynna Do 16 Masakra .nie polecam nikomu tego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Infolinia to jakaś kpina można spędzić popołudnie przy telefonie. Tragedia skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Tragiczna obsługa: pracownicy banku musieli 3 razy poprawiać swoje błędy przy wypełnianiu wniosku (a Ty, biedny kliencie zrywaj się z pracy, bo przecież czynne tylko w godzinach okołopołudniowych), są niedoinformowani, odsyłają na infolinię (na której czeka się minimum pół godziny do jednej osoby, po czym zostaje się przekierowanym do kogoś innego) lub po prostu nie wiedzą, co odpowiedzieć. Pracują tam osoby niekompetentne, które nie potrafią poprawnie przepisać numeru telefonu, przez co nie można otrzymać hasła niezbędnego do logowania. Zaraz, napisałem do logowania? Przecież loginu też Ci nie udostępnimy, musisz udać się do placówki! Sprawa zgłoszona dużo wyżej, zobaczę, co uda mi się wskórać. Szkoda, że nie można dać 0 gwiazdek. Nie polecam nikomu! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wydawałoby się,iż bank mega rozwojowy...szkoda tylko,że nie inwestuje w pracowników...oddzial Piła oddział główny.Panie do obsługi kasowej nie miłe,wręcz hamskie.zero uśmiechu,zero zrozumienia dla klientów.Siedzisz w kolejce i z przerażeniem słuchasz jak się zwracają do klientów.Wprowadzanie w błąd na porządku dziennym.Wychodzisz z placówki i dzwonisz pytać infolinii po to by się dowiedzieć czy aby na pewno jest tak jak mówią...i niestety wprowadzają w błąd. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szkoda słów obecne teraz pożyczki online na 5% to jedna wielka porażka po tygodniu rozmów maili wizyt w banku pożyczka nie doszła do skutku a to oni do mnie zadzwonili po i pani mnie zapewniała że już lada moment będą pieniądze weryfikację przeszedłem, lecz potem do akcji wkroczyła pani analityk alfa i Omega po prostu kabaret strata czasu kredyt hipoteczny załatwiłem szybciej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kompletnie nie polecam tego banku. Po raz kolejny pokazali nieprofesjonalizm. Przez nich przed klientem straciłem. Powinni zamknąć ten bank. Mają tylko ładne kapelusze i to wszystko na co ten ban stać. Oczywiście odchodzę od nich, jesteśmy duża firma, łatwo nie będzie ale z takim bankiem nie możliwa współpraca na wysokim poziomie skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Faktycznie, czas oczekiwania na polaczenie z konsultantem, jest masakryczna, od 15 do 30 min, jednakże kontakt z konsultantem był zawsze obiektywny, i moje problemy były zawsze rozwiązane, od ręki. Proszę, aby ktoś, kto czyta te opinie z Alior Bank , rozwiązał problem z czasem oczekiwania na infolinii, gdyż za każdym razem przepraszanie codziennie za wydłużony czas oczekiwania, fatalnie wpływa na wizerunek banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ponad godzina oczekiwiania na infolini, przelew autoryzacyjny nie działa a Pani z okienka nie zna podstawowej oferty biznesowej banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jaką można mieć opinię o Wyższej Kulturze, skoro na infolinię próbuję się dodzwonić już od kilku dni i ciągle słyszę ten sam komunikat, że oczekiwanie na rozmowę z konsultantem wynosi ponad 15 min.... Po prostu nie ma z nimi kontaktu! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przesząłm tu z Idei banku, bo ma problemy,ale okazuje się że takiej porażki nie widziałam.Infolinia nie działa,a na zamówione produkty czekam ponad 2 tygodnie.Zarty sobie robią???? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Największy syf bankowości. Nie można się dodzwonić. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem powyżej 15 minut. Bank powinien wiedzieć, że czas to pieniądz. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
To przykre: najpierw czekasz 30 min na połączenie z konsultantem infolinii, po czym okazuje się on mieć IQ goryla. Omijać! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Koszmarny bank. Udzielają kredytu i dają karty bez problemu a potem sie zaczyna nachodzenie klientów monitoring i straszenie że zabiorą. Porażka. Nie korzystajcie z tego banku. Ostrzegam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Robią wszystko, by tylko uniknąć kontaktu z klientem. Opiekun biznesowy ma mnie w d***. Dzwoniąc na infolinię zapomnij o załatwieniu czegokolwiek. Czeka się przynajmniej pół godziny do godziny na połączenie. To nie jest obsługa, którą oferuje się w dzisiejszych czasach będąc jednym z największych banków w Polsce. Upośledzenie w pełnej krasie.. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Masakra, nie mogę nawet przelewu elektronicznego wykonać, dzwonie na infolinię, po 50 minutach rozmawiam z konsultantką a ona nie widzi mojego przelewu. Po skończonej rozmowie przelew anulowany, robię ponownie i znowu "wisi". Nigdy więcej !!!!! skomentuj opinię »
Dodaj opinię