Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

18 kwietnia 2008 r. Grupa Carlo Tassara uzyskała zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku. 1 września 2008 r. Alior Bank S…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Konto z rachunkiem ROR i Oszczędnościowym bez żadnych problemów. Obsługa na bardzo wysokim poziomie. W porównaniu do konkurencji chyba najlepszy bank z możliwych! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Masakryczne kolejki... Ogulnie kiepsko skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wzięłam kuchenkę gazową dzięki Bogu alior bank uzyczyc mi kredytu. Ale teraz żałuję że dostałam zgodę na ten kredyt!!! Nadplacilam o jeden Msc do przodu ratę. A w tym Msc zapłaciłam 02.11.2018 ratę ale już za grudzień, a bank naliczyl mi odsetki wiem że kwota jest śmieszna bo tylko 20 groszy, ale nie czuję się w obowiązku zapłacenia jej bo na mojej stronie tzn mojego banku pisze ze moja rata została zaksięgowana 3 listopada 2018 Roku a właśnie w tym dniu rata ma być zapłacona. Podkreślam Nadplacilam Msc a czuje się jak dłużnik to skandal!!! Nie polecam tego banku 5 albo 10 razy przeczytajcie umowę za nim ja podpiszecie!!!! Jak pomyliłam słowa to piszcie poprawie jutro. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Mam zajecie komornicze, wlasnie nie zrobili sobie nic z art. 54. I wyslali cala moja wyplate komornikowi tj. 7000 zl\r\nBanda [Moderacja] nieznajacych prawa skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy Bank , siedzisz godzinę do obsługi kasowej, gdzie kasy są trzy a obsluguje jedna . W tle leci kocia muzyka która ludzi doprowadza do szału . Reklamują się gdzie się da wyciągają pieniądze nie dając w zamian porządnej obsługi klientowi . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Do dziś żaluje kredytu zaciągniętego w Alior Banku, polecanego w funtach brytyjskich. Błędem bylo zaciągnięcie kredytu w funtach a i w ogóle kredytu w Alior Banku! Ludzie strzeżcie się tego beznadziejnego banku, bo po nocach mi sie śni! Obsługa beznadziejna, ludzie z epoki kamienia łupanego, totalny brak frofesjonalizmu, brak pomocy z każdej strony, nie idzie nic z takimi załatwić Poprawna Polska biurokracja, tłumaczenia, Nie można nic załatwić bo zamiast pomóc klientowi utrudniali na kazdym poziomie. Nie poleam załatwiania kredytu w małych miejscowosciach w Alior Banku, totalni kretyni tam obsługują. Ten bank to czysta lihwa, niedługo nikt tam nie weżmie kredytu! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientem od paru lat , wpłacane wszystkie kredyty na czas , niektóre kredyty spłacone nawet 5 lat przed końcem okresu kredytowania, i to też dzięki temu zw pracuje zagranica. A jak chce wziąć jaki kolwiek kredyt mimo że sami dzwonią do mnie ze mają ofertę ,to jak mówię że dochód jest z zagranicy to odrazu temat się urywa ze nie akceptują dochodów z zagranicy na ten moment. Bank maskara podejście do klienta z wieloletnim stażem skandal. Tylko jeden kredyt u nich został i już nigdy więcej. Korzystam z mBanku jednym kliknięciem dostaje kredyt od ręki dokument droga elektroniczna akceptacja tez. Żałuję że korzystama z usług Alior banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Omijać jak najdalej bo państwowe ( repolonizacja= zero usług) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Złożyłem reklamację (chargeback) w Aliorze. Sprawa dotyczyła niedostarczenia zakupionego towaru. Czas na dostawę minął 2 ms temu, paczki nie ma. W odpowiedzi otrzymałem informację, że reklamacja jest odrzucona bo sprzedawca wysłał towar... jako załącznik screen ze śledzenia, na którym widać, że paczka wysłana, ale nie dostarczona (taki sam jak ja im wysłałem)... Ja reklamuję, że nie dostałem paczki, a oni odrzucają bo paczka wysłana... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Posiadam 15 kont w banku gdyż został przejęty przez nich bank meritum gdzie miałam wszystko za darmo i super obsługa teraz aby cokolwiek załatwić to trzeba siedzieć czekać i na dodatek być świadkiem rozmów z innymi klientami a gdzie RODO!!!! Poza tym zmieniono warunki kont za wszystko wpłać nawet za wypłatę z bankomatu, otrzymanie kredytu czy leasingu jest problemem i cała seria procedur mimo że się jest ich klientem Bank porażka, który żeruje na naszych opłatach a pracownicy bawią się na imprezach a nie skupiają się na klientach skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pracownicy infolinii są niedouczeni. Zabezpieczenia kart płatniczych są na poziomie zerowym!!!! Obsługa placówki na grojeckiej w Warszawie nawet nie da się do żadnej kategorii chyba że u psychiatry!!!!! Nie polecam współpracy z tym bankiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Beznadziejny Bank i beznadziejna obsługa !!! Nie, nie i jaszcze raz nie dlatego BANKU !!!! WYMYŚLONE PYTANIA DO WERYFIKACJI TOŻSAMOŚCI PRZEZ TELEFON !!! JEDNYM SŁOWEM DURNY BANK I DURNA OBSŁUGA !!!! POLECAM OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM !!! POMIJAM TO ŻE SĄ MEGA DRODZY !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kilka informacji o Alior Bank. Od roku posiadam tam konto firmowe, w momencie kiedy je zakladalam, poinformowano mnie, że Alior jest w trakcie zmiany bankowości online na nową- do tej pory moje konto nie zostało do niej przeniesione, stale muszę logowac się przez starą bankowość i tym samym nie mogę korzystać z aplikacji mobilnej, ponieważ nie znalazłam się jeszcze w grupie klientów "zmigrowanych" do nowego systemu. Po roku! Nie muszę chyba dodawać jak bardzo niewygodny jest fakt braku dostępu do konta przez aplikację. Dodatkowo- być może innym sie udało- ale ja od ponad 3 dni nie mogę sie dodzwonić na infolinię. Podawany czas oczekiwania- powyżej 5 minut- 10 min, 12 minut, wtorek, środa, piątek, rózne pory dnia- NIEMOŻLIWE połączenie. Nikt NIE ODBIERA. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Suwalki oddział to porażka chciałem oszczedzac i założyli mi jakąś badziewna lokatę jak chciałem wypłacić po 3 latach to musiałem czekać prawie 3 miesiące i jeszcze tylko 50% mi zwrócili [Moderacja] omijać szerokim łukiem! Nie polecam nikomu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Porażka beznadzieja dno... skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Nabici na Getbacka, Trigona, Altusa.... Uwaga Alior sprzedaje niepewne produkty finansowe. Nie ufaj wyjątkowym propozycją inwestycji Aliora. Potem po zgarnięciu prowizji przez bank umywają ręce i zostajesz z problemem sam, pomimo , że Bank specjalnie do Ciebie dzwoni z wyśmienitą propozycją, doradca przebudowuje Twój portfel inwestycyjny, przekonując, że tak będzie pewniej i bardziej dochodowo. Nagle budzisz się z ręką w nocniku i dostajesz informację, że to Twoja wina i Bank nic do tego nie ma skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie nie polecam, temat leasingu auta załatwiany już jest 3 tydzień, mimo informacji o przyznaniu czekamy już prawie tydzień na sporządzenie umowy, najprawdopodobniej stracimy 8 tys zaliczki, masaka! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank uciekać z daleka od tego banku dzwoniąc na infolinię żadnych informacji żeby była jakakolwiek pomoc od tego banku w jakiejkolwiek sprawie. Nie ma prezesa który się zajmuje pracownikami oddzialow i infolinią. Zamykając konto w alior banku mąż placil nadto i konto nie zostalo zamknięte naroslo odsetek kwot miesięcznie pobieranych gdzie karta zostala oddana posiadam wypowiedzenia umowy zamknięcie konta i strasza sądem listownie. Pracownicy robia co chca w oddzialach [Moderacja] ALIOR BANKU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim w życiu miałem do czynienia! Ludzie aby was czasami nie podkusilo brać kredyt hipoteczny u tych [Moderacja]! Ludzie którzy tam pracują tak samo porażka, zero profesjonalizmu, trzeba mieć papierek od papierów i załatwić cokolwiek jaknjiz ma się kredyt, graniczy z cudem! Jest wiele innych banków gdzie można wziąć kredyt! Strzeżcie się Alior banku!!! [Moderacja] bank sponsoruje programy tv za ludzi pieniądze! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Beznadzieja! Sprawa skierowana do RF i Bankowego Arbitrażu Konsumenckiego. Ewidentnie bank pogrywa z klientami. Z opinii wynika, że nie tylko ze mną. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
"Gratulacje" dla osoby, która wpadła na pomysł stworzenia nowego wyglądu internetowej obsługi konta. Czy stara wersja, która była czytelna komukolwiek przeszkadzała? Jedna wielka masakra. skomentuj opinię (4) »
użytkownik
Ocena:
Ich infolinia to jakaś kpina. Dostałem od nich telefon, a po odebraniu sygnał jakbym ja dzwonił gdzieś, a połączenie trwało. W końcu rozłączyło. Oddzwoniłem i odebrała jakaś chamska pani. Powiedziałem, że dostałem jakiś dziwny telefon od tego numeru i pytam o co chodzi, a ona od razu pesel woła. Powiedziałem, że to podejrzane i nie podam peselu, bo sprawa mi śmierdzi i pytam o co chodzi. Nawet nie próbowała mi powiedzieć, że wszystko w porządku, że to infolinia, jakoś uspokoić no NIC! Tylko powiedziała chamskim tonem, że jak nie chce podać peselu to zaprasza do oddziału. I ja takim ludziom mam podać swoje dane? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jako byly pracownik alior banku chce was wszystkich poinformowac ze jest to najgorsze miejsce pracy z jakim mialam sie okazje spotkac nie polecam nikomu \r\n\r\njako klient jesli chodzi o zalatwienie jakich kolwiek spraw rowniez wiaze sie z klebkiem nerwow \r\nprodukty drogie obsluga nie kompetentna nie polecam nikomu!!!!!! strzeżcie sie tego beznadziejnego banku a kredyty mozna znalezc na lepszych warunkach na referencyjnych negocjiwanych w innych bankach gdzie klient jest traktowany w sposob rzetelny w dzisiejszych czasach ciezko jest zatrzymac przy sobie klienta a ten bank w ogole o to nie walczy skomentuj opinię »
Dodaj opinię