Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

18 kwietnia 2008 r. Grupa Carlo Tassara uzyskała zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku. 1 września 2008 r. Alior Bank S…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Infolinia Alior Banku to jakaś porażka, czas oczekiwania 5 minut... i tak przez godzinę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ta infolinia to jakiś żart, od ponad tygodnia nie można się z nimi skontaktować, i nie ważne jaki dzień tygodnia i jaka godzina, są nieosiągalni. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim do tej pory mieliśmy do czynienia. Obsługa bezużyteczna, a o kontakcie z infolinią zapomnijcie. Wszędzie mikro opłaty i niekonkurencyjne ceny, w porównaniu do innych banków. Dezinformacja i niedopowiedzenia to u nich norma. Założyliśmy jedną lokatę inwestycyjną na dużą sumę, w której tylko straciliśmy. Mimo iż według ich publikowanych danych akcje na które były postawione pieniądze zarobiły - tak przynajmniej przekazują nowym klientom, których też chcą naciągnąć. Druga sytuacja to używanie karty za granicą. Gdyby nie to, że mieliśmy obcą walutę w gotówce to umarlibyśmy z głodu. Ich karty w żadnym kraju Unii Europejskiej nie są akceptowane, a w dodatku prowizja za nie okazała się nieporównywalnie droga z innymi bankami. Nie będę już wspominał o tym, że wypłacenie lub przelewanie innych walut niż PLN to zwykłe zdzierstwo. Transfery z tym bankiem to po prostu koszmar. Przestrzegam każdego kto szanuje swoje ciężko zarobione pieniądze i zdrowie przed tym "bankiem". Omijajcie jego placówki szerokim łukiem! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To nie bank ,to jakieś jaja dzwonie do obsługi klijęta od 30 minut i nikt nie odbiera zaden konsultant skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Masakra tak uciązliwy bank ze brak słów 0 w rozmowach z telefonistami itd skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Porażka, infolinia praktycznie nie dostępna, od miesiąca słyszę, że czas oczekiwania powyżej 15 min, te 15 min przedłża się dowolnie a opłata za połączenie leci. Moja opiekunka firmy niby uprzejma, tzn uprzejmie nic nie załatwia i tak naprawdę nie chce pomóc. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Problem nawet z aktywacją nowej karty. Konsultant polecił aktywację przez bankowość internetową, z tym, że... bankowości internetowej nie posiadam. Dno, zmieniam bank! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
bank sprzedaje długi mimo iż została zawarta ugoda i przestrzegania przez dłużnika chcac pociągnąć kogoś do odpowiedzialność za zaistniałą sytuację to niema winnego decyzje podjęli zarząd skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Czytam opinie o większości banków, w celu zaczerpnięcia opinii już korzystających z ich usług ludzi... Tragedia ! Wszędzie te same komentarza ! Wszystko złe, najgorszy bank itd. wychodzi na to że, pieniądze najlepiej trzymać w śwince skarbonce ! Albo po prostu nie słuchać żali i manipulacji innych... Kierować się rozsądkiem i własną intuicją . skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Od poniedziałku nie mogę dodzwonić się na infolinię skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Konto z rachunkiem ROR i Oszczędnościowym bez żadnych problemów. Obsługa na bardzo wysokim poziomie. W porównaniu do konkurencji chyba najlepszy bank z możliwych! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Masakryczne kolejki... Ogulnie kiepsko skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wzięłam kuchenkę gazową dzięki Bogu alior bank uzyczyc mi kredytu. Ale teraz żałuję że dostałam zgodę na ten kredyt!!! Nadplacilam o jeden Msc do przodu ratę. A w tym Msc zapłaciłam 02.11.2018 ratę ale już za grudzień, a bank naliczyl mi odsetki wiem że kwota jest śmieszna bo tylko 20 groszy, ale nie czuję się w obowiązku zapłacenia jej bo na mojej stronie tzn mojego banku pisze ze moja rata została zaksięgowana 3 listopada 2018 Roku a właśnie w tym dniu rata ma być zapłacona. Podkreślam Nadplacilam Msc a czuje się jak dłużnik to skandal!!! Nie polecam tego banku 5 albo 10 razy przeczytajcie umowę za nim ja podpiszecie!!!! Jak pomyliłam słowa to piszcie poprawie jutro. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Mam zajecie komornicze, wlasnie nie zrobili sobie nic z art. 54. I wyslali cala moja wyplate komornikowi tj. 7000 zl\r\nBanda [Moderacja] nieznajacych prawa skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy Bank , siedzisz godzinę do obsługi kasowej, gdzie kasy są trzy a obsluguje jedna . W tle leci kocia muzyka która ludzi doprowadza do szału . Reklamują się gdzie się da wyciągają pieniądze nie dając w zamian porządnej obsługi klientowi . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Do dziś żaluje kredytu zaciągniętego w Alior Banku, polecanego w funtach brytyjskich. Błędem bylo zaciągnięcie kredytu w funtach a i w ogóle kredytu w Alior Banku! Ludzie strzeżcie się tego beznadziejnego banku, bo po nocach mi sie śni! Obsługa beznadziejna, ludzie z epoki kamienia łupanego, totalny brak frofesjonalizmu, brak pomocy z każdej strony, nie idzie nic z takimi załatwić Poprawna Polska biurokracja, tłumaczenia, Nie można nic załatwić bo zamiast pomóc klientowi utrudniali na kazdym poziomie. Nie poleam załatwiania kredytu w małych miejscowosciach w Alior Banku, totalni kretyni tam obsługują. Ten bank to czysta lihwa, niedługo nikt tam nie weżmie kredytu! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientem od paru lat , wpłacane wszystkie kredyty na czas , niektóre kredyty spłacone nawet 5 lat przed końcem okresu kredytowania, i to też dzięki temu zw pracuje zagranica. A jak chce wziąć jaki kolwiek kredyt mimo że sami dzwonią do mnie ze mają ofertę ,to jak mówię że dochód jest z zagranicy to odrazu temat się urywa ze nie akceptują dochodów z zagranicy na ten moment. Bank maskara podejście do klienta z wieloletnim stażem skandal. Tylko jeden kredyt u nich został i już nigdy więcej. Korzystam z mBanku jednym kliknięciem dostaje kredyt od ręki dokument droga elektroniczna akceptacja tez. Żałuję że korzystama z usług Alior banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Omijać jak najdalej bo państwowe ( repolonizacja= zero usług) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Złożyłem reklamację (chargeback) w Aliorze. Sprawa dotyczyła niedostarczenia zakupionego towaru. Czas na dostawę minął 2 ms temu, paczki nie ma. W odpowiedzi otrzymałem informację, że reklamacja jest odrzucona bo sprzedawca wysłał towar... jako załącznik screen ze śledzenia, na którym widać, że paczka wysłana, ale nie dostarczona (taki sam jak ja im wysłałem)... Ja reklamuję, że nie dostałem paczki, a oni odrzucają bo paczka wysłana... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Posiadam 15 kont w banku gdyż został przejęty przez nich bank meritum gdzie miałam wszystko za darmo i super obsługa teraz aby cokolwiek załatwić to trzeba siedzieć czekać i na dodatek być świadkiem rozmów z innymi klientami a gdzie RODO!!!! Poza tym zmieniono warunki kont za wszystko wpłać nawet za wypłatę z bankomatu, otrzymanie kredytu czy leasingu jest problemem i cała seria procedur mimo że się jest ich klientem Bank porażka, który żeruje na naszych opłatach a pracownicy bawią się na imprezach a nie skupiają się na klientach skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pracownicy infolinii są niedouczeni. Zabezpieczenia kart płatniczych są na poziomie zerowym!!!! Obsługa placówki na grojeckiej w Warszawie nawet nie da się do żadnej kategorii chyba że u psychiatry!!!!! Nie polecam współpracy z tym bankiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Beznadziejny Bank i beznadziejna obsługa !!! Nie, nie i jaszcze raz nie dlatego BANKU !!!! WYMYŚLONE PYTANIA DO WERYFIKACJI TOŻSAMOŚCI PRZEZ TELEFON !!! JEDNYM SŁOWEM DURNY BANK I DURNA OBSŁUGA !!!! POLECAM OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM !!! POMIJAM TO ŻE SĄ MEGA DRODZY !!! skomentuj opinię »
Dodaj opinię