Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

18 kwietnia 2008 r. Grupa Carlo Tassara uzyskała zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku. 1 września 2008 r. Alior Bank S…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
doradcy klienta tylko mili przy naciąganiu na pożyczkę z chwilą jej udzielenia brak pomocy w potrzebie wyjaśnień skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
tzw. doradca klienta - nie dajcie się zwieść-świetnie potrafi zadbać o interes banku nie klienta. Oferowane przez "doradcę" tzw. polisolokaty to zwykłe naciąganie a pobierana prowizja to haracz. Wizja roztaczanych przez "doradcę" profitów z polisolokaty to mrzonki, zainwestowane pieniądze oczywiście pracują ale nie dla klientów banku... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nieuznanie reklamacji, która tak naprawdę dużo świadczy o szacunku do stałego klienta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pani na infolini jest poprostu bezczelna !!! Nic nie wytłumaczy i nie chcę udzielić informacji krzycząc na rozmówcę ! Ktoś powinien przesluchiwac rozmowy, wtedy usłyszał by jak jego pracownicy są beznadziejni !!! Nie polecam !! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W wielu bankach miałem rachunki ale ten był najbeznadziejniejszy. Na szczęście zakończyłem z nimi współpracę. Mnóstwo mikropłatności za czynności bankowe które w większości banków są za darmo. Obsługa klienta na najniższym możliwym poziomie. Zalecam unikać!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Totalna porażka infolinia nie działa godzinę czekania na połączenie z konsultantem najgorszy bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Infolinia totalne dziadostwo czas oczekiwania 30 minut banda [Moderacja] jutro zamykam rachunek skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Próbowałem dodzwonić się na Infolinię w Alior banku ! Zajęło mi to w sumie ponad godzinę!!! I... tak się nie dodzwoniłem. Chociaż sprawa jest bardzo pilna! Ale czy to Ich interesuje? Poza tym swoją sprawę potrąceń załatwiłem już 7 razy w Oddziale gdzie mnie zapewniano, że się więcej nie powtórzy i tak z miesiąca na miesiąc. Czy tak postępuje Bank, który opsypany jest nagrodami za pracę z Klientem? Wstyd!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa na infolinii, to jakiś żart! Drodzy Państwo stracicie klientów? czas oczekiwania to conajmniej 5 minut i to niezależnie od pory dnia. Kpina i nic więcej. Już kilka miesięcy temu zastanawiałam się nad zmianą Banku, ale teraz nie mam już co do tego żadnych wątpliwości. Trafiłam do Państwa tylko dlatego, że przejęliście inny bank. Ale tamten bank, to był BANK, a wy go tylko udajecie... skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Żenująca kultura beznadziejności. Przekazują do windykacji zewnętrznej wydumany dług, pomimo iż wszystkie raty zostały spłacone prawie 3 lata temu, teraz im się ubzdurało aby windykacja zewnętrzna wydarła ode mnie jakieś 100 zł. Udało mi się dodzwonić do banku po kilkudziesięciu próbach. Konsultant banku wydziera się przez telefon, gdy próbuję wyjaśnić klarowną sytuację, po czym połączenie się urywa. Gdy ponownie chcę się skontaktować z Departamentem Windykacji, który powinien być czynny od godz 8 do godz.19 to okazuje się że o 15:30 mówi automat i połączenie się kończy. Infolinia to strata pieniędzy; czas oczekiwania nieustannie to kilka minut (mówi automat) i można czekać nawet cały dzień; to cud, że się dodzwoniłem. To jest bank - parodia banku. Odnoszę wrażenie, że to upadający bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Infolinia Alior Banku to jakaś porażka, czas oczekiwania 5 minut... i tak przez godzinę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ta infolinia to jakiś żart, od ponad tygodnia nie można się z nimi skontaktować, i nie ważne jaki dzień tygodnia i jaka godzina, są nieosiągalni. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim do tej pory mieliśmy do czynienia. Obsługa bezużyteczna, a o kontakcie z infolinią zapomnijcie. Wszędzie mikro opłaty i niekonkurencyjne ceny, w porównaniu do innych banków. Dezinformacja i niedopowiedzenia to u nich norma. Założyliśmy jedną lokatę inwestycyjną na dużą sumę, w której tylko straciliśmy. Mimo iż według ich publikowanych danych akcje na które były postawione pieniądze zarobiły - tak przynajmniej przekazują nowym klientom, których też chcą naciągnąć. Druga sytuacja to używanie karty za granicą. Gdyby nie to, że mieliśmy obcą walutę w gotówce to umarlibyśmy z głodu. Ich karty w żadnym kraju Unii Europejskiej nie są akceptowane, a w dodatku prowizja za nie okazała się nieporównywalnie droga z innymi bankami. Nie będę już wspominał o tym, że wypłacenie lub przelewanie innych walut niż PLN to zwykłe zdzierstwo. Transfery z tym bankiem to po prostu koszmar. Przestrzegam każdego kto szanuje swoje ciężko zarobione pieniądze i zdrowie przed tym "bankiem". Omijajcie jego placówki szerokim łukiem! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To nie bank ,to jakieś jaja dzwonie do obsługi klijęta od 30 minut i nikt nie odbiera zaden konsultant skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Masakra tak uciązliwy bank ze brak słów 0 w rozmowach z telefonistami itd skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Porażka, infolinia praktycznie nie dostępna, od miesiąca słyszę, że czas oczekiwania powyżej 15 min, te 15 min przedłża się dowolnie a opłata za połączenie leci. Moja opiekunka firmy niby uprzejma, tzn uprzejmie nic nie załatwia i tak naprawdę nie chce pomóc. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Problem nawet z aktywacją nowej karty. Konsultant polecił aktywację przez bankowość internetową, z tym, że... bankowości internetowej nie posiadam. Dno, zmieniam bank! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
bank sprzedaje długi mimo iż została zawarta ugoda i przestrzegania przez dłużnika chcac pociągnąć kogoś do odpowiedzialność za zaistniałą sytuację to niema winnego decyzje podjęli zarząd skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Czytam opinie o większości banków, w celu zaczerpnięcia opinii już korzystających z ich usług ludzi... Tragedia ! Wszędzie te same komentarza ! Wszystko złe, najgorszy bank itd. wychodzi na to że, pieniądze najlepiej trzymać w śwince skarbonce ! Albo po prostu nie słuchać żali i manipulacji innych... Kierować się rozsądkiem i własną intuicją . skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Od poniedziałku nie mogę dodzwonić się na infolinię skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Konto z rachunkiem ROR i Oszczędnościowym bez żadnych problemów. Obsługa na bardzo wysokim poziomie. W porównaniu do konkurencji chyba najlepszy bank z możliwych! skomentuj opinię »
Dodaj opinię