Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

18 kwietnia 2008 r. Grupa Carlo Tassara uzyskała zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku. 1 września 2008 r. Alior Bank S…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Jedna wielka tragedia. Najniższa możliwa kultura bankowości. Nie szanują czasu przedsiębiorcy. Prowadzenie rachunku drogie. Obsługa niekompetentna. Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia. Szczerze odradzam skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Beznadziejna infolinia od kilku miesięcy nieważne kiedy się dzwoni (nawet o 2 w nocy czas oczekiwania 15+minut (komunikat zawsze ten sam że prewidywany czas powyżej 5 min). Fatalny nowy interfejs zawiesza się wylogowuje i rzuca błędami. Tragedia jakaś omijać ten bank z daleka - nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa w banku wprowadza w błąd. Za każdą pierdola trzeba biegać osobiście do banku. Naliczaja niesłusznie opłaty, a na reklamację nie odpowiadają. Nie uznają pełnomocnictwa żony do mojego rachunku. Na infolinii czekałem 30 minut, więc zrezygnowalem. Po 10 latach uciekam z Aliora. Tak źle dawno nie było. Wszystko na nie, obrażanie klientów, wprowadzanie w błąd. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Bardzo niegrzeczny personel w oddziale (nie dotyczy to infolinii), do której dodzwonienie się to cud. Żegnam ten bank bez czułości. Nie znosi on ludzi niepełnosprawnych. Dziś mi zablokował kartę, bo zadysponowałem 7,99 tam gdzie mi się podobało ("dbamy o pana bezpieczeństwo"). Kto chce mieć kłopoty i grubiaństwo to do tego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to jest jakaś jedna wielka pomyłka, ludzie pracujacy w oddziałach bezczelni, ludzie pracujący na infolinii jeszcze gorsi, wredni, bezczelni i chamscy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ogolnie wporzadku ,,,,pomijajac obsługe infolini fatalna wrecz abstrakcja zeby sie dodzwonic brak szans a koszty polaczenia nieiarygodne ,,,nie polecam... pracuje długo i brak czasu podejsc do placowki wiec kontaktuniema zadnego,,,zawiedziona najgorsza infolinia skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Po złożeniu wypowiedzenia konta bank przeciągał sprawę jak najdłużej,słaba współpraca i ciężko był się dogadać.Nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam , odradzam , odradzam , brak wiedzy ,wnikliwości , pomyłki , klient dobry jak bierze kredyt i to duży . Potem płać i płacz . Infolinia to porażka ! Kto tam pracuje ?! żadnej współpracy z klientem . Omijać ten bank ! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Omijać ten bank .Pracownicy nie douczeni .Nie szanują klientów. Masakra. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zamawiałem karte i otwierałem kato prez internet na kuriera czekałem 3tygodnie a teraz na karte jeszcze drugie 3tygonie co to za bank 13 lat spedzilem na zachodzie europy i nigdy mi sie nie zdazylo co to jest ocena 0 totalne zero skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
doradcy klienta tylko mili przy naciąganiu na pożyczkę z chwilą jej udzielenia brak pomocy w potrzebie wyjaśnień skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
tzw. doradca klienta - nie dajcie się zwieść-świetnie potrafi zadbać o interes banku nie klienta. Oferowane przez "doradcę" tzw. polisolokaty to zwykłe naciąganie a pobierana prowizja to haracz. Wizja roztaczanych przez "doradcę" profitów z polisolokaty to mrzonki, zainwestowane pieniądze oczywiście pracują ale nie dla klientów banku... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nieuznanie reklamacji, która tak naprawdę dużo świadczy o szacunku do stałego klienta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pani na infolini jest poprostu bezczelna !!! Nic nie wytłumaczy i nie chcę udzielić informacji krzycząc na rozmówcę ! Ktoś powinien przesluchiwac rozmowy, wtedy usłyszał by jak jego pracownicy są beznadziejni !!! Nie polecam !! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W wielu bankach miałem rachunki ale ten był najbeznadziejniejszy. Na szczęście zakończyłem z nimi współpracę. Mnóstwo mikropłatności za czynności bankowe które w większości banków są za darmo. Obsługa klienta na najniższym możliwym poziomie. Zalecam unikać!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Totalna porażka infolinia nie działa godzinę czekania na połączenie z konsultantem najgorszy bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Infolinia totalne dziadostwo czas oczekiwania 30 minut banda [Moderacja] jutro zamykam rachunek skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Próbowałem dodzwonić się na Infolinię w Alior banku ! Zajęło mi to w sumie ponad godzinę!!! I... tak się nie dodzwoniłem. Chociaż sprawa jest bardzo pilna! Ale czy to Ich interesuje? Poza tym swoją sprawę potrąceń załatwiłem już 7 razy w Oddziale gdzie mnie zapewniano, że się więcej nie powtórzy i tak z miesiąca na miesiąc. Czy tak postępuje Bank, który opsypany jest nagrodami za pracę z Klientem? Wstyd!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa na infolinii, to jakiś żart! Drodzy Państwo stracicie klientów? czas oczekiwania to conajmniej 5 minut i to niezależnie od pory dnia. Kpina i nic więcej. Już kilka miesięcy temu zastanawiałam się nad zmianą Banku, ale teraz nie mam już co do tego żadnych wątpliwości. Trafiłam do Państwa tylko dlatego, że przejęliście inny bank. Ale tamten bank, to był BANK, a wy go tylko udajecie... skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Żenująca kultura beznadziejności. Przekazują do windykacji zewnętrznej wydumany dług, pomimo iż wszystkie raty zostały spłacone prawie 3 lata temu, teraz im się ubzdurało aby windykacja zewnętrzna wydarła ode mnie jakieś 100 zł. Udało mi się dodzwonić do banku po kilkudziesięciu próbach. Konsultant banku wydziera się przez telefon, gdy próbuję wyjaśnić klarowną sytuację, po czym połączenie się urywa. Gdy ponownie chcę się skontaktować z Departamentem Windykacji, który powinien być czynny od godz 8 do godz.19 to okazuje się że o 15:30 mówi automat i połączenie się kończy. Infolinia to strata pieniędzy; czas oczekiwania nieustannie to kilka minut (mówi automat) i można czekać nawet cały dzień; to cud, że się dodzwoniłem. To jest bank - parodia banku. Odnoszę wrażenie, że to upadający bank. skomentuj opinię »
Dodaj opinię