Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

18 kwietnia 2008 r. Grupa Carlo Tassara uzyskała zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku. 1 września 2008 r. Alior Bank S…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Tragedia!!! Już nawet problemy aby przez Allegro przelewy robić... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Żałosne !!!!! Ponownie nie mogę się zalogować do internetowej bankowości bo mają jakieś problemy. Mam już tego banku naprawdę dość!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
alior bank tylko super sie reklamuje.od jakiegoś czasu to tragedia,dodzwonić się do nich to graniczy z cudem,na okrągło tylko komunikat że czas oczekiwania powyżej 15 minut,co to znaczy według Alior Banku,czy to jest godzina,dwie czy 24 godziny.Dziś próbuje zrobić przelew internetowy,cały dzień probuje i też nic z tego,zero informacji.Czy naprawde już Wam nie zależy na klientach,jestem skłonna przejść do innego banku.Zacznijcie szanować klientów bo bez nich was tez nie będzie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Alior Bank miał funkcjonalna latwa w obsludze bankowosc internetowa. Po zmianach na nowy system az chce sie ż*gac!!! zmienie przez to bank jest beznadzieja. dno i wodorosty ciezko cokolwiek znalezc, malo przejrzyste, i wogole od 0 do 5 to daje -100 skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Dla mnie najgorszy bank jaki kiedykolwiek był na rynku. Wprowadzają zmiany potem do własnych środków dostać się nie można! Błąd techniczny! Żart jakiś! Chcesz wypłacić kasę należy bank poinformować z wyprzedzeniem o takim zamiarze! Mało tego na wizytę w oddziale na która każdorazowo zachęca konsultanty należy powiesić 1/2 dnia a bez niej i tak nic nie załatwisz a i najlepiej idź z laptopem bo potrafią odesłać cię do domu żebyś zrobił coś przez internet! Masakra. Infolinia dzwoni do Ciebie i proszę czekać haha Dramat skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank nieprzyjazny osobom starszym. Nie można się zalogować, bo znowu coś zmienili. Po wyprawie do banku mówią, że zresetowali hasło, ale tego nie zrobili. Przez infolinię nie można nic zrobić bo samodzielnie osoba starsza nie jest w stanie się zalogować. Koło się zamyka i nie można uzyskać dostępu do konta. Nie zakładajcie tam konta! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Infolinia, czas oczekiwania ponad pół godziny Kompetencja pracowników... Zerowa Umowa pożyczki od której odstapilam będzie w systemie wisieć do 14 dni blokując działania w innych bankach a Pani nie oddzwania, aby ją usunąć, nie mogę nic zrobić. Kpina w biały dzień a nie bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Beznadziejna infolinia od kilku miesięcy nieważne kiedy się dzwoni (nawet o 2 w nocy czas oczekiwania 15+minut (komunikat zawsze ten sam że prewidywany czas powyżej 5 min). Fatalnya informacja 10 min gada a potem nic nie może zrobić -jedz do banku autobusem 20 km. . Tragedia jakaś omijać ten bank z daleka - nie poleca Czytaj więcej na https://www.ebroker.pl/banki-opinie/alior-bank/62/0?utm_source=uzytkownicy&utm_medium=internet&utm_campaign=wklejenie skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jest gorszy bank niż ten? Chyba nie. Nie udało mi się nawet zostać klientem tego banku. Oferują super kantor walutowy, no ale niestety w okolicy 30km pozamykali wszystkie oddziały (wieje biedą). Przez internet konta założyć nie mogę, bo non stop coś im nie gra. Weryfikacja przelewem - odrzucona. Ponoć dane się nie zgadzają. PONOĆ. Niestety wszystkie dane się zgadzają, także jakiś mózg nie potrafi dobrze czytać. Pokazywałem nawet dowód na kamerce - ot. taka dziwna forma weryfikacji. ODRZUCONO Z POWODÓD TECHNICZNYCH. Beka. Nie polecam tego banku, uciekać jak najdalej. Na infolinii siedze od pół godziny i co minute dostaje info: przewidywany czas oczekiwania poniżej 5-ciu minut. Po pół godziny jest już "POWYŻEJ 5-ciu minut". NIE POLECAM NAJSZCZERZEJ JAK MOGE. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Placówka Alior przy KEN 20 w Warszawie najgorsza ze wszystkich.Niekompetentny kierownik biegający non stop po mieście,kompania małolatów niesympatycznych,aroganckich,bezczelnych niekompetentnych,krótkie godziny urzedowania-Stanowczo wszystkim odradzam! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jedna wielka tragedia. Najniższa możliwa kultura bankowości. Nie szanują czasu przedsiębiorcy. Prowadzenie rachunku drogie. Obsługa niekompetentna. Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia. Szczerze odradzam skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Beznadziejna infolinia od kilku miesięcy nieważne kiedy się dzwoni (nawet o 2 w nocy czas oczekiwania 15+minut (komunikat zawsze ten sam że prewidywany czas powyżej 5 min). Fatalny nowy interfejs zawiesza się wylogowuje i rzuca błędami. Tragedia jakaś omijać ten bank z daleka - nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa w banku wprowadza w błąd. Za każdą pierdola trzeba biegać osobiście do banku. Naliczaja niesłusznie opłaty, a na reklamację nie odpowiadają. Nie uznają pełnomocnictwa żony do mojego rachunku. Na infolinii czekałem 30 minut, więc zrezygnowalem. Po 10 latach uciekam z Aliora. Tak źle dawno nie było. Wszystko na nie, obrażanie klientów, wprowadzanie w błąd. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Bardzo niegrzeczny personel w oddziale (nie dotyczy to infolinii), do której dodzwonienie się to cud. Żegnam ten bank bez czułości. Nie znosi on ludzi niepełnosprawnych. Dziś mi zablokował kartę, bo zadysponowałem 7,99 tam gdzie mi się podobało ("dbamy o pana bezpieczeństwo"). Kto chce mieć kłopoty i grubiaństwo to do tego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to jest jakaś jedna wielka pomyłka, ludzie pracujacy w oddziałach bezczelni, ludzie pracujący na infolinii jeszcze gorsi, wredni, bezczelni i chamscy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ogolnie wporzadku ,,,,pomijajac obsługe infolini fatalna wrecz abstrakcja zeby sie dodzwonic brak szans a koszty polaczenia nieiarygodne ,,,nie polecam... pracuje długo i brak czasu podejsc do placowki wiec kontaktuniema zadnego,,,zawiedziona najgorsza infolinia skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Po złożeniu wypowiedzenia konta bank przeciągał sprawę jak najdłużej,słaba współpraca i ciężko był się dogadać.Nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam , odradzam , odradzam , brak wiedzy ,wnikliwości , pomyłki , klient dobry jak bierze kredyt i to duży . Potem płać i płacz . Infolinia to porażka ! Kto tam pracuje ?! żadnej współpracy z klientem . Omijać ten bank ! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Omijać ten bank .Pracownicy nie douczeni .Nie szanują klientów. Masakra. skomentuj opinię »
Dodaj opinię