Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

18 kwietnia 2008 r. Grupa Carlo Tassara uzyskała zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku. 1 września 2008 r. Alior Bank S…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Omijać szerokim łukiem ten pseudo bank. Konsultanci infolinii są tam chyba za karę, pracownicy oddziałów podobnie - zero kompetencji, arogancja. Ponad 30 lat korzystam z usług bankowych ale z takim dziadostwem jak w Alior Banku nigdy się nie spotkałem!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Strasznie niekompetenta obsługa klienta. Od ponad 4 miesięcy próbuję wypłacić należne mi pieniądze z funduszu inwestycyjnego zmarłego członka rodziny (spadek). Panie z 2 placówek (Mysłowice i Sosnowiec) nie mogą się zgodzić, kto właściwie powinien taki wniosek ode mnie przyjąć Poskarżyłam się na ten chaos mailowo - dostałam odpowiedź po kolejnym mailu i po upływie miesiąca(!), że.... reklamację należy składać osobiście lub telefonicznie. Gdy w końcu ktoś przyjął ode mnie dokumenty, to potem dostałam decyzję odmowy wypłaty; z powodów uzasadnionych jedynie opinią bezimiennego Agenta (bez podstawy prawnej). Gdy po raz czwarty udałam się do drugiej placówki, to dowiedziałam się, że... jedyna pani, która może się tym zająć, jest obecnie na urlopie. Mieszkam za granicą Polski, nie mam kogo upoważnić do podpisywania moich dokumentów, zwłaszcza w tak czasochłonnej i niełatwej sprawie. Wyobraźcie sobie, jakim kłopotem dla mnie jest przyjeżdżanie do placówek Alior po kilka razy - po to, żeby i tak nic nie załatwić. I nawet nie mogę po prostu zapomnieć o Aliorze - bo oni MAJĄ MOJE PIENIĄDZE (ze spadku). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia! Ktoś podał mój numer telefonu przy zawieraniu umowy kredytowej (jak widać nikt tego nie weryfikuje w trakcie!!!) Niestety odkrecrnie tego wymaga nadprzyrodzonych zdolności sprawę zgłosiłem do centrali a teraz zostaje prokuratura. Infolinia tego banku porostu nie istnieje jedna wielka kpina! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Aliorbank to parodia bankowosci, po splacie kredytu obsluga placowki nie ma kompetencji by zamknac kredyt systemowo i wskazuje ze jedyna opcja jest infolinia na ktorej ten wszystkim znany mlody czlowiek nigdy nic nie wie i nic nie moze. 3 dni proszenia sie, dzwonienia po centralach i probach uzyskabia polaczenia czekajac w kazdy dzien 45 min na polaczenie nie przynioslo rezultatu. oficjalna skarga a zarazem reklamacja o numerze przewyzszajacym 500 800 (naprawde niezly wynik jak na rok 2018) przyniosla skutek, udalo sie, nie mam juz nic wspolnego z ta parodia banku i do dnia dzisiejszego omijam szerokim lukiem nawet nie patrzac w kierunku tego bankowego tworu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam banku. Założyłem konto na firmę - w reklamie 3x0zł. Okazało się po pierwszym miesiącu 15 zł za brak środków na koncie w wysokości 1500 zł. Na koncie - 15 zł . Ok wpłaciłem 1600 zł. Po drugim miesiącu znowu pobrali opłatę pomimo, że na koncie było ponad 1500 zł. Znowu -15zł. Wypłaciłem pieniądze. Konto trzymałem jeszcze 2 miesiące. Poszedłem do banku zamknąć konto. Miałem -30 zł na koncie. Pan poinformował mnie , że muszę wpłacić aby zamknąć konto. Wpłaciłem 50 zł bo zamknięcie konta to 30 dni więc policzyliby mi kolejne 15 zł. Myślę będzie 20 zł nadpłaty. Wpłaciłem, dostałem potwierdzenie po czym Pan mnie poinformował, że na koncie mam teraz 10 zł. Pytam się jak to możliwe? Posprawdzał, posprawdzał i mówi " a bo jeżeli Pan wpłaca gotówkę w placówce to płaci Pan prowizję 10 zł. Pytam się więc jak mam zamknąć konto? Wpłacę kolejne 5 zł to będę miał 5 zł na koncie . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Porażka . To nie jest Bank .W tym banku oddział Skawina nie szanuje się klienta . przed stanowiskami kas kolejki . na trzy stanowiska , jedno czynne . na interwencje dlaczego tak jest odpowiedź kierownika sali ... bo tak ma być.... .po czym zamyka drzwi . a na niezadowolonych klientów nasyła się ochronę. personel niedoszkolony ,arogancki pracuje pod stresem okiem kierownika . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Infolinia to kpina ; zanim zadam pytanie mimo weryfikacji poprzez nr PESEL proszonyy jestem o ankietę ;konsultant tak szybko czyta pytania że nie jestem w stanie połowy zrozumieć; odpowiesz żle i koniec nie pomogą bo weryfikacja jest negatywna..po [Moderacja] tam siedzą skoro nie pomagają nikomu\r\nMam zablokowany dostęp do konta z powodu nowego serwisu tranzakcyjnego i kaażą mi iść do placówki skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ponad dwie godziny straciłem wpłacając własne pieniądze na konto! Niestety, ale zmiany dowodu osobistego nie potrafiła opanować żadna z wielmożnych pań w oddz. na Słowiańskiej i Sobieskiego w Poznaniu. Dwa stanowiska wolne, a musiałem czekać na królową, która ma ,,uprawnienia" Skończyło się na wpłatomacie! Czekam na wolną chwilę i zamykam konto w tym pseudo banku! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Byłem telefonicznie weryfikowany 1000 pytań jak na przesłuchaniu. Bank wszystkie dane ma i jeszcze 1000 pytań bo chciałęm mały kred got. Ale juz mi się odechciało. Nie dziękuje i nigdy więcej.Zresztą użyję swoich środków. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Masakra zablokowali mi dostęp do bankowości mobilnej po próbie 10 razy dzwonienia na infolinię nadal nie odblokowali mi bankowości mobilnej po drugie 2 razy w miesiącu mam pobierane opłaty za posiadanie konta płatność kartą i wypłaty w bankomacie po skontaktowaniu się z infolinia i przedstawieniu czemu mam 2 razy w miesiącu pobierane opłaty przelaczaja mnie do innego doradcy i tak w kółko Macieju nie są w stanie na proste pytanie odpowiedzieć po trzecie mam na przykład wpłatę 732zl na konto bank nie ksieguje mi całości kwoty tylko 665zl po znów usilych próbach kontaktu z bankiem i wyjaśnieniem znikajacych pieniędzy z konta brak jakiejkolwiek odpowiedzi po prostu [Moderacja] pismo skierowała do UOIK niech się nimi zajmą raz a dobrze skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia!!! Już nawet problemy aby przez Allegro przelewy robić... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Żałosne !!!!! Ponownie nie mogę się zalogować do internetowej bankowości bo mają jakieś problemy. Mam już tego banku naprawdę dość!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
alior bank tylko super sie reklamuje.od jakiegoś czasu to tragedia,dodzwonić się do nich to graniczy z cudem,na okrągło tylko komunikat że czas oczekiwania powyżej 15 minut,co to znaczy według Alior Banku,czy to jest godzina,dwie czy 24 godziny.Dziś próbuje zrobić przelew internetowy,cały dzień probuje i też nic z tego,zero informacji.Czy naprawde już Wam nie zależy na klientach,jestem skłonna przejść do innego banku.Zacznijcie szanować klientów bo bez nich was tez nie będzie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Alior Bank miał funkcjonalna latwa w obsludze bankowosc internetowa. Po zmianach na nowy system az chce sie ż*gac!!! zmienie przez to bank jest beznadzieja. dno i wodorosty ciezko cokolwiek znalezc, malo przejrzyste, i wogole od 0 do 5 to daje -100 skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Dla mnie najgorszy bank jaki kiedykolwiek był na rynku. Wprowadzają zmiany potem do własnych środków dostać się nie można! Błąd techniczny! Żart jakiś! Chcesz wypłacić kasę należy bank poinformować z wyprzedzeniem o takim zamiarze! Mało tego na wizytę w oddziale na która każdorazowo zachęca konsultanty należy powiesić 1/2 dnia a bez niej i tak nic nie załatwisz a i najlepiej idź z laptopem bo potrafią odesłać cię do domu żebyś zrobił coś przez internet! Masakra. Infolinia dzwoni do Ciebie i proszę czekać haha Dramat skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank nieprzyjazny osobom starszym. Nie można się zalogować, bo znowu coś zmienili. Po wyprawie do banku mówią, że zresetowali hasło, ale tego nie zrobili. Przez infolinię nie można nic zrobić bo samodzielnie osoba starsza nie jest w stanie się zalogować. Koło się zamyka i nie można uzyskać dostępu do konta. Nie zakładajcie tam konta! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Infolinia, czas oczekiwania ponad pół godziny Kompetencja pracowników... Zerowa Umowa pożyczki od której odstapilam będzie w systemie wisieć do 14 dni blokując działania w innych bankach a Pani nie oddzwania, aby ją usunąć, nie mogę nic zrobić. Kpina w biały dzień a nie bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Beznadziejna infolinia od kilku miesięcy nieważne kiedy się dzwoni (nawet o 2 w nocy czas oczekiwania 15+minut (komunikat zawsze ten sam że prewidywany czas powyżej 5 min). Fatalnya informacja 10 min gada a potem nic nie może zrobić -jedz do banku autobusem 20 km. . Tragedia jakaś omijać ten bank z daleka - nie poleca Czytaj więcej na https://www.ebroker.pl/banki-opinie/alior-bank/62/0?utm_source=uzytkownicy&utm_medium=internet&utm_campaign=wklejenie skomentuj opinię »
Dodaj opinię