Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

18 kwietnia 2008 r. Grupa Carlo Tassara uzyskała zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku. 1 września 2008 r. Alior Bank S…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Warto się zastanowić biorąc u nich leasing\r\n [Moderacja] to ich specjalność . Wypracowali doskonałe mechanizmy aby klienta obedrzeć ze skóry .\r\nMonity mogą stanowić 50% raty leasingowej !!!!!!!\r\nJak to możliwe ? weź leasing to się przekonasz.\r\nMistrzowie , arcymistrzowie [Moderacja] skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIE POLECAM TEGO BANKU !!! Zostałem oszukany. Sami przewalutowali mi pieniądze z konta w EURO na konto w ZŁOTYCH a potem wysłali mi je do komornika. Poza tym bankowość internetowa często się zawiesza a aplikacja mobilna rzadko pokazuje prawdę o koncie. Zabrano mi 52? nie potrafiąc powiedzieć za co. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Czekanie na wyplaty pieniędzy w Czestochowie Alior Bank Aleja pokoju jedna wielka porażka z przykroscia informuje ze sa tutaj osoby (panie) niekompetentne zamiast obslugiwac ludzi bo jest kolejka to sobie kawe robia kpina jakas... Nie polecam tego banko w ogóle skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przelewy przez Internet kiepsko działają albo nie działają => przerwa techniczna. Po zapłaceniu miałem otrzymać potwierdzenie wpłaty na adres e_mailowy i do tej pory go nie dostałem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
odradzam każdemu zakładanie konta w tym banku !!! infolinia nie profesjonalna jaieś [Moderacja] które nawet nie skończyły bankowości bedą mnie pouczać co jest nie tak z moją weryfikacją ! już setny raz dzwoniłem aby uaktywnić kartę płatniczą mojej córki ona też mając 13 lat i za każdym razem była negatywna wetyfikacja. to jest jakaś kpina. ja biore namiary na prezesa Alior banku i zobaczymy czy bedą tacy mądrzy. pozdrawiam tych którzy doznali takiego samego traktowania !!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dzięki nim poczułem się. Jak dzieciak któremu rodzic nie chce dać kieszonkowego. Trzymasz u takich pieniądze ale jak coś im się przyblokuje to cię przesłuchają na infolinii jak na policji a na koniec i tak masz zasuwać do oddziału. Jakby nie mogli na starcie tego ci powiedzieć. Po co te kody sms, telepiny, loginy, dane osobowe skoro nie potrafią potem nic załatwić infolinią? Moja rada, omijajcie ten bank z daleka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank.nic nie można załatwić,ani w placówce,ani telefonicznie!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Byłem w tym banku prawie od założenia było o,k i w oddziale i na stronie infolinia łączyła bez problemu od roku dokonała się lepszą zmiana i po banku, w oddziale kolejki bez możliwości umowienia logowanie to jak kiedyś otrzymanie paszportu dadzą albo nie żeby zadać pytanie dotyczące swojego konta tysiące pytań. W trakcie trwania awarii system powielil mój zakup razy 5 miarka się przebrała i już jestem w innym banku. Wielokrotny zakup udało się odkręcić moja ocena to kawałek 1 gwiazdki skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
System bankowości internetowej działa kiedy i jak chce. Po raz kolejny nie mogę się zalogować i sprawdzić stanu konta lub zrobić przelewu z powodu prawdopodobnie przeciążonych serwerów lub prac serwisowych... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Czy ktoś może potwierdzić, że ten bank miał dnia 05.09.2017 roku "błąd w systemach polegający na niewłaściwym prezentowaniu łącznej wysokości sald depozytów na generowanym z systemu bankowego dokumencie zestawienie rachunków klienta".Tak głupio się tłumaczą z braku ponad 39. 000 na koncie . Kilkanaście oddziałów w 4 województwach nie potwierdziło takiej "AWARII" nawet pracownicy TEGO banku się śmieą z odpowiedzirzecznika i specjalistów ds reklamacji. Co dalej.... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Omijać szerokim łukiem ten pseudo bank. Konsultanci infolinii są tam chyba za karę, pracownicy oddziałów podobnie - zero kompetencji, arogancja. Ponad 30 lat korzystam z usług bankowych ale z takim dziadostwem jak w Alior Banku nigdy się nie spotkałem!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Strasznie niekompetenta obsługa klienta. Od ponad 4 miesięcy próbuję wypłacić należne mi pieniądze z funduszu inwestycyjnego zmarłego członka rodziny (spadek). Panie z 2 placówek (Mysłowice i Sosnowiec) nie mogą się zgodzić, kto właściwie powinien taki wniosek ode mnie przyjąć Poskarżyłam się na ten chaos mailowo - dostałam odpowiedź po kolejnym mailu i po upływie miesiąca(!), że.... reklamację należy składać osobiście lub telefonicznie. Gdy w końcu ktoś przyjął ode mnie dokumenty, to potem dostałam decyzję odmowy wypłaty; z powodów uzasadnionych jedynie opinią bezimiennego Agenta (bez podstawy prawnej). Gdy po raz czwarty udałam się do drugiej placówki, to dowiedziałam się, że... jedyna pani, która może się tym zająć, jest obecnie na urlopie. Mieszkam za granicą Polski, nie mam kogo upoważnić do podpisywania moich dokumentów, zwłaszcza w tak czasochłonnej i niełatwej sprawie. Wyobraźcie sobie, jakim kłopotem dla mnie jest przyjeżdżanie do placówek Alior po kilka razy - po to, żeby i tak nic nie załatwić. I nawet nie mogę po prostu zapomnieć o Aliorze - bo oni MAJĄ MOJE PIENIĄDZE (ze spadku). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia! Ktoś podał mój numer telefonu przy zawieraniu umowy kredytowej (jak widać nikt tego nie weryfikuje w trakcie!!!) Niestety odkrecrnie tego wymaga nadprzyrodzonych zdolności sprawę zgłosiłem do centrali a teraz zostaje prokuratura. Infolinia tego banku porostu nie istnieje jedna wielka kpina! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Aliorbank to parodia bankowosci, po splacie kredytu obsluga placowki nie ma kompetencji by zamknac kredyt systemowo i wskazuje ze jedyna opcja jest infolinia na ktorej ten wszystkim znany mlody czlowiek nigdy nic nie wie i nic nie moze. 3 dni proszenia sie, dzwonienia po centralach i probach uzyskabia polaczenia czekajac w kazdy dzien 45 min na polaczenie nie przynioslo rezultatu. oficjalna skarga a zarazem reklamacja o numerze przewyzszajacym 500 800 (naprawde niezly wynik jak na rok 2018) przyniosla skutek, udalo sie, nie mam juz nic wspolnego z ta parodia banku i do dnia dzisiejszego omijam szerokim lukiem nawet nie patrzac w kierunku tego bankowego tworu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam banku. Założyłem konto na firmę - w reklamie 3x0zł. Okazało się po pierwszym miesiącu 15 zł za brak środków na koncie w wysokości 1500 zł. Na koncie - 15 zł . Ok wpłaciłem 1600 zł. Po drugim miesiącu znowu pobrali opłatę pomimo, że na koncie było ponad 1500 zł. Znowu -15zł. Wypłaciłem pieniądze. Konto trzymałem jeszcze 2 miesiące. Poszedłem do banku zamknąć konto. Miałem -30 zł na koncie. Pan poinformował mnie , że muszę wpłacić aby zamknąć konto. Wpłaciłem 50 zł bo zamknięcie konta to 30 dni więc policzyliby mi kolejne 15 zł. Myślę będzie 20 zł nadpłaty. Wpłaciłem, dostałem potwierdzenie po czym Pan mnie poinformował, że na koncie mam teraz 10 zł. Pytam się jak to możliwe? Posprawdzał, posprawdzał i mówi " a bo jeżeli Pan wpłaca gotówkę w placówce to płaci Pan prowizję 10 zł. Pytam się więc jak mam zamknąć konto? Wpłacę kolejne 5 zł to będę miał 5 zł na koncie . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Porażka . To nie jest Bank .W tym banku oddział Skawina nie szanuje się klienta . przed stanowiskami kas kolejki . na trzy stanowiska , jedno czynne . na interwencje dlaczego tak jest odpowiedź kierownika sali ... bo tak ma być.... .po czym zamyka drzwi . a na niezadowolonych klientów nasyła się ochronę. personel niedoszkolony ,arogancki pracuje pod stresem okiem kierownika . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Infolinia to kpina ; zanim zadam pytanie mimo weryfikacji poprzez nr PESEL proszonyy jestem o ankietę ;konsultant tak szybko czyta pytania że nie jestem w stanie połowy zrozumieć; odpowiesz żle i koniec nie pomogą bo weryfikacja jest negatywna..po [Moderacja] tam siedzą skoro nie pomagają nikomu\r\nMam zablokowany dostęp do konta z powodu nowego serwisu tranzakcyjnego i kaażą mi iść do placówki skomentuj opinię »
Dodaj opinię