Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

18 kwietnia 2008 r. Grupa Carlo Tassara uzyskała zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku. 1 września 2008 r. Alior Bank S…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Ostrzegam wszystkich przed placówką Aliora przy KEN 20.Grupa młodych ,niekompetentnych kolesi,bezczelnych i niegrzecznych!.Kierownik wiecznie nieobecny ,notorycznie robi zakupy podczas pracy. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Infolinia to porażka skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Uwaga od tygodnia bank nie może mi wypłacić pieniędzy z lokaty, dziwna sprawa. Kazali otworzyć rachunek ROR, to miało pomóc. Potem założyć bankowość internetową, też nie pomogło. Wypłacić pieniędzy do ręki też nie mogą. O co chodzi??? Nie ma z kim rozmawiać, bo to problem "systemu" . Dwa dni temu napisałam tutaj opinię ale się nie ukazała. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Zawsze najbardziej ceniłem w Alior bankowość internetową , zobaczyłem nową - tragedia . zamykam konta w Alior - po co się męczyć... skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Sytuacja staje się kuriozalna nie do zniesienia!!! Jestem długoletnim klientem tego banku i mam już dość stania w kolejkach w celu wypłaty walut!!! Bank nie powiadamia swych klientów o remontach placówek, ma ich nieuzwyczajnianej głęboko w d.... . Dziś w Poznaniu straciłem 2 godziny, jeden oddział zamknięty więc poszedłem pieszo do drugiego 1.7km - a tam czekanie na dwie godziny - tylko dwóch kasjerów, niestety nie mogłem tyle czekać i nie wypłaciłem pieniędzy, będę musiał wymienić w kantorze - pier.... zatem taki bank który mnie olewa. ODRADZAM KORZYSTANIE Z TEGO BANKU!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie poleca, awaria systemu i od 4 dni bank nie może wypłacić, ani też przelać pieniędzy. A pani z obsługi banku nie potrafi powiedzieć kiedy awaria będzie usunięta. Czyli pieniądze teoretycznie mam w banku ale nie mogę z nich skorzystać. Jak tylko uda mi się je "wyciągnąć" to uciekam od nich. NIE POLECAM !!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wzięłam pożyczkę 10000 na dwa lata,wpłaciłam 7000,ponieważ nie potrzebowałam więcej,okazuje się,że te wszystkie odsetki i prowizje płaci się tak,jak bym pożyczkę miała dalej,poprosiłam o zwrot wpłaconych 7000 i do tej pory ich nie otrzymałam,a podanie o zwrot złożyłam na początku grudnia,co rusz otrzymuję sms,może za m-c mi zwrócą.Ludzie nie chcę z tym [Moderacja] bankiem mieć nic wspólnego.Co mnie pokusiło,żeby u nich brać pożyczkę,czas oczekiwania na konsultanta,to 30 minut.Porażka skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Skończona lokata 10K - brak gotówki w oddziale następne dwie wizyty bez cashu wracam do domu. Dopiero za trzecim razem odzyskuję moje pieniądze , ale to nie koniec za wypłatę własnych pieniędzy bank pobiera opłatę 8 PLN . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
BANK ALIOR TO ZENADA. Infolinia praktycznie nie isnieje , czas oczekiwania na telefonie godzina lub wiecej to norma. W oddziale ( Olsztyn ) tragedia czekanie 30 min lub wiecej. Do tego kompetencje ludzi pracujacych w banku sa na poziomie -1. odradzam stanowczo. W razie problemu czekaja cie nerwy i za kazdym razem beda mowic cos innego. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam. Częste awarie w systemie informatycznym (nie można m.in. pobrać z konta czy wpłacić na konto). Kiedyś chciałem pobrać 1000 zł w placówke partnerskiej, a tam mieli tylko 300 zł w kasie :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Warto się zastanowić biorąc u nich leasing\r\n [Moderacja] to ich specjalność . Wypracowali doskonałe mechanizmy aby klienta obedrzeć ze skóry .\r\nMonity mogą stanowić 50% raty leasingowej !!!!!!!\r\nJak to możliwe ? weź leasing to się przekonasz.\r\nMistrzowie , arcymistrzowie [Moderacja] skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIE POLECAM TEGO BANKU !!! Zostałem oszukany. Sami przewalutowali mi pieniądze z konta w EURO na konto w ZŁOTYCH a potem wysłali mi je do komornika. Poza tym bankowość internetowa często się zawiesza a aplikacja mobilna rzadko pokazuje prawdę o koncie. Zabrano mi 52? nie potrafiąc powiedzieć za co. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Czekanie na wyplaty pieniędzy w Czestochowie Alior Bank Aleja pokoju jedna wielka porażka z przykroscia informuje ze sa tutaj osoby (panie) niekompetentne zamiast obslugiwac ludzi bo jest kolejka to sobie kawe robia kpina jakas... Nie polecam tego banko w ogóle skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przelewy przez Internet kiepsko działają albo nie działają => przerwa techniczna. Po zapłaceniu miałem otrzymać potwierdzenie wpłaty na adres e_mailowy i do tej pory go nie dostałem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
odradzam każdemu zakładanie konta w tym banku !!! infolinia nie profesjonalna jaieś [Moderacja] które nawet nie skończyły bankowości bedą mnie pouczać co jest nie tak z moją weryfikacją ! już setny raz dzwoniłem aby uaktywnić kartę płatniczą mojej córki ona też mając 13 lat i za każdym razem była negatywna wetyfikacja. to jest jakaś kpina. ja biore namiary na prezesa Alior banku i zobaczymy czy bedą tacy mądrzy. pozdrawiam tych którzy doznali takiego samego traktowania !!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dzięki nim poczułem się. Jak dzieciak któremu rodzic nie chce dać kieszonkowego. Trzymasz u takich pieniądze ale jak coś im się przyblokuje to cię przesłuchają na infolinii jak na policji a na koniec i tak masz zasuwać do oddziału. Jakby nie mogli na starcie tego ci powiedzieć. Po co te kody sms, telepiny, loginy, dane osobowe skoro nie potrafią potem nic załatwić infolinią? Moja rada, omijajcie ten bank z daleka. skomentuj opinię »
Dodaj opinię