Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

18 kwietnia 2008 r. Grupa Carlo Tassara uzyskała zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku. 1 września 2008 r. Alior Bank S…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Kompetencje pracowników są zerowe. Nikt nic nie wie. Wysyłają klienta po kolejne dokumenty. Jestem tam czwarty raz i dopiero po wezwaniu kierownika udzielono mi części informacji. W banku trzeba uzbroić się w cierpliwość bo kolejka spora za każdym razem. Nie polecam . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank do [Moderacja] !!!! Od tygodnia co 24h blokują dostęp do konta internetowego (mimo że nikt nie chce się włamać i nie mam żadnych wirusów na laptopie) Infolinia żenada i szkoda słów........ skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Rok temu pracownik Alior Banku wypisywł za nas wniosek na dofinansowanie z MDM niestety źle zaznaczył kratki i dofinansowanie przepadło. Teraz Bank który szczyci się wyższą kulturą bankowości próbuje uciec od odpowiedzialności po prostu tragedia uważajcie !!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Proszę nie wyłączać dotychczasowego sytemu bankowości internetowej. Nowa bankowość jest absolutnie nieczytelna, nieprzejrzysta. Po co zmieniać coś co było dobre!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
tysiące ludzi nie może odzryskać piemiędzy z tego banku o,ostrzegam przed lokowaniem pieniedzy ten bank przepala wasze oszczedności fundusze i tym podobne szukajcie prawników a władza polskiego panstwa nic nie widzi dla nich istotne aby podatek wpłynął od aktywów skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Punktem odniesienie jest tu najlepszy (moim zdaniem) bank w Polsce czyli Santander (dawniej BZ WBK). Dla mnie, Alior jest mocno w tyle jeśli chodzi o bankowość internetową- wygląd, funkcjonalność, klarowność. Drugi i ważniejszy punkt to polityka wobec klienta. jest najkrócej mówiąc IRYTUJĄCA poprzez wieczne przypominanie po wielokroć o terminie spłaty rat kredytu (telefoniczne i sms-owe) POMIMO że nigdy nie spóźniłem się ze spłatą jakiejkolwiek raty w którymkolwiek z kredytów. Co miesiąc dzwoni do mnie biedna pani z call center i musi wysłuchiwać że te telefony i smsy będąc bezprzedmiotowe i irytujące finalnie kończąc z moją odpowiedzią że "tak, spłacę rate w terminie". Jednakże muszę oddać, na plus dla Alior Banku że pracownicy w placówkach, działają na wysokim poziomie- są pomocni, zorientowani na klienta i proaktywni jeśli chodzi o rozwiązywanie problemów czy spraw. To na zdecydowany plus. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie spotkałem jeszcze nigdy tak źle zorganizowanego banku. Ktoś wziął kredyt w Alior podając jako kontaktowy mój numer telefonu i od ponad pól roku ja dostaję informacje o zaległościach w spłacie kredytu. Byłem osobiście w palcówce banku i nikogo to nie obchodziło mimo, że chciałem złożyć pisemną informację. Skierowano mnie na infolinię, po trzech rozmowach telefonicznych z osobami, które przekierowywały mnie "gdzieś indziej" nikt nie potrafił połączyć mnie z kompetentnym pracownikiem. Zrezygnowałem i idę na policję... Uwaga - w tym banku tzw "kontakt" działa w jakimś dziwnym zakresie.. i w razie potrzeby jest nieużyteczny. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nigdy więcej nie będę korzystał z usług Alior Banku i nie będę polecał. Żenada. Brak kompetencji. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
trzymajcie sie z daleka. Zmienili nam system bankowosci internetowej, nie przeniesli kontrahentow, zablokowali dzialania firmy, jestem w rozpaczy!! Usuneli konto do kantoru walutowego, nie mam jak zrobic wymiany pieniedzy aby zaplacic naleznosci. Infolinia ponad godzine nie odpowiada, a jak w koncu podniosą słuchawkę nie mają pojecia o czym mówię. ten bank to ZERO. Jutro idę na rozmowe do innego banku A kiedys było w tym banku tak przytulnie. Jeszcze raz radzę omijać Alior szerokim łukiem skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
5 razy w ciągu 2 lat prosiłem o prolongate chociażby na miesiąc by wyjść z chwilowek. Za każdym razem odmowa i ten sam szablon kopiuj wklej. Gdy przyszła windykacja z Cross Finanse nasłana przez Alior Bank z powodu niesplaconej raty to facet z windykacji powiedział, ze to nie obchodzi skad mam wziąć pieniądze. Sam powiedział bym wziął chwilowke na poczet spłaty należności w Alior banku. Walczę obecnie z nimi w SĄDZIE z powodu wypowiedzenia umowy. Swoją drogą jestem hazardzista. Skad mogli mi dał kredyt na 140 tysięcy złotych wiedzac, ze mam umowę o pracę na 2100 zł netto ? Przy racie 1700 ? Czy to aby zgodne z prawem, ze taki kredyt mi udzielili ? skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Ostrzegam wszystkich przed placówką Aliora przy KEN 20.Grupa młodych ,niekompetentnych kolesi,bezczelnych i niegrzecznych!.Kierownik wiecznie nieobecny ,notorycznie robi zakupy podczas pracy. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Infolinia to porażka skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Uwaga od tygodnia bank nie może mi wypłacić pieniędzy z lokaty, dziwna sprawa. Kazali otworzyć rachunek ROR, to miało pomóc. Potem założyć bankowość internetową, też nie pomogło. Wypłacić pieniędzy do ręki też nie mogą. O co chodzi??? Nie ma z kim rozmawiać, bo to problem "systemu" . Dwa dni temu napisałam tutaj opinię ale się nie ukazała. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Zawsze najbardziej ceniłem w Alior bankowość internetową , zobaczyłem nową - tragedia . zamykam konta w Alior - po co się męczyć... skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Sytuacja staje się kuriozalna nie do zniesienia!!! Jestem długoletnim klientem tego banku i mam już dość stania w kolejkach w celu wypłaty walut!!! Bank nie powiadamia swych klientów o remontach placówek, ma ich nieuzwyczajnianej głęboko w d.... . Dziś w Poznaniu straciłem 2 godziny, jeden oddział zamknięty więc poszedłem pieszo do drugiego 1.7km - a tam czekanie na dwie godziny - tylko dwóch kasjerów, niestety nie mogłem tyle czekać i nie wypłaciłem pieniędzy, będę musiał wymienić w kantorze - pier.... zatem taki bank który mnie olewa. ODRADZAM KORZYSTANIE Z TEGO BANKU!!! skomentuj opinię »
Dodaj opinię