Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

18 kwietnia 2008 r. Grupa Carlo Tassara uzyskała zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku. 1 września 2008 r. Alior Bank S…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Alior Bank przejąl 2 czy 3 lata temu jakiś bank (nazwy nie pamiętam) , w którym brałem kredyt i kt?ry to kredyt spłaciłem. Okazało się że podczas brania kredytu otwarto mi rachunek bankowy o którym nie miałem pojęcia. Alior bank po przejęciu tego banku przejął konto ( o którym nie miałem pojęcia) i przez 3 lata naliczłomi ok 16zł.za prowadzenie konta nie informując mnie o tym , że posiadam konto w Alior. I tak o to po 3 latach przysłali mi rachunek ok 1100zł za prowadzenie konta , o którym nie miałem pojęcia. Chciałbym unaocznić praktyki Alior skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Jak dla mnie tragedia, miesiąc temu założyłam konto przez internet i wiecie co się wydarzyło KURIERz którym współpracują nie dostarczył im dokumentów i magicznie wyparowaly, przez co nie mogę się zalogować ani do aplikacji ani nic zrobić..nawet nie starali się pomóc odnaleźć dokumentów... Ten bank to porażka skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam brak kompetencji I kultury wobec klienta. To ostatni bank na Ziemi aby cokolwiek miec z nimi do czynienia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nowy system transakcyjny - bardzo duży MINUS! ------ Po wprowadzeniu nowego systemu transakcyjnego usunięto większość funkcji. Brak CYKLICZNYCH doładowań prepaid (w starym były). Żeby móc zrobić COKOLWIEK poza płatnościami i przeglądaniem historii trzeba wyrazić zgodę na marketing (RODO etc..). Domyślnie zgody są włączone, dostajecie regularne telefony etc. Jeżeli chcecie je wycofać, to tylko w oddziale - wtedy już od razu tracicie możliwość nawet OGLĄDNIĘCIA oferty lokat, kart, kredytów. Żeby móc zajrzeć do tych "luksusów" trzeba kliknąć "wyrażam zgodę". Pozostanie Wam tylko czekać na regularne telefony z banku. ------- ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W Koszalinie brak kompetencji i wprowadzanie w błąd przez pracowników banku, a jak klient zorientowany to z arogancją odnoszą się do roszczeń, bo system, bo nie wiesz...dziwią się że nie pamiętasz umowy zawartej przed ponad 15 laty. Prosisz o możliwość zablokowania logowania do nowej bankowości internetowej, to zablokują stary dostęp....ot kompetencje. Po wejściu nowego oprogramowania bank przestał używać terminu saldo księgowe i saldo dostępne zamieniając je jednym terminem saldo, to może wprowadzać w błąd potencjalnego klienta. Nowa bankowość internetowa nieczytelna, nieintuicyjna, sprawiająca kłopoty. Nie polecam tego banku, sama po wielu latach odchodzę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam wszystkich napiszę krótko. Trzymajcie się z dala od tego banku są zakłamani, nie szanują klienta a wręcz kpią sobie z człowieka. Pracownicy infolinii to jacyś pajace którzy przez kilkadziesiąt minut przełącza ją między sobą telefon, ciągle twierdząc że daną sprawą zajmuje się kolega. Nie polecam splaciłem calom pożyczkę i nie chcę mieć z nimi do czynienia. Dno i jeszcze raz dno. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Dramat !dawno nikt nie wyprowadził mnie z równowagi jak konsultantka tego banku! Przez zmiany systemu logowania ponad 70 letni człowiek nie może wykonać przelewu bankowego bo nie dochodzi kod aktywacyjny smsem i nie można się dostać do konta nie mówiąc o wykonaniu przelewu!! Niestety nie można tego naprawić telefonicznie ponieważ ten sam starszy człowiek nie pamięta jaki ma limit debetowy na koncie które zakładał z 8 lat temu! Weryfikacja nie powiodła się i konto telefonicznie zostało zablokowane. Teraz jedyne wyjście to odwiedzić oddział banku znajdujący się 30 km od miejsca zamieszkamia żeby móc korzystać na nowo z konta! Gdzie logika tych pytań weryfikacyjnych ja się pytam ? Teraz oczywiście zawiozę tatę do tego oddziału ale TYLKO PO TO ABY WYBRAĆ WSZYSTKIE PIĘNIĄDZE Z KONTA I JE PO PROSTU ZAMKNĄĆ I NIGDY NIE MIEĆ NIC WSPÓLNEGO Z TYM BANKIEM!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zawsze korzystałem z rat 0% w Aliorze. Opinie miałem nijaka. Ja spłacałem oni przysyłali potwierdzenia. Za minus uznawałem to, że w momencie spłaty przed terminem o pozostałe odsetki, które bankowi się nie należały musiałem upominać się sam (zwrot). \r\n\r\nOstatnio Alior sie na mnie wypiął. Nie chciał przyznać rat 0% pomimo, że przechodizłem ich weryfikacje to jakiś [Moderacja] z banku odrzucał moje wnioski. [Moderacja] , bo nie informował dlaczego i w banku też nie potrafili odpowiedzieć kto i dlaczego to zrobił. Powiedzieli tylko aby składał ponownie wnioski i w końcu przejdzie. Tym oto sposobem nastukałem sobie 22 zapytań w BIK bez zawarcia umowy - brawo Alior.\r\n\r\nNa szczęście zakup na raty był możliwy przez Santander oraz mBank. W obu bankach zawarłem umowy i okazało się, że w przeciwieństwie do Aliora oba banki informują na wstępie, że spłata rat możliwa jest przed terminem i zwracane są odsetki. Takiej informacji w ALiorze nie ma! \r\n\r\nStąd dośc niska ocena. \r\n\r\n skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Stary system bankowości internetowej był dobry. Nowy to porażka. Przez zmianę systemu postanowiłem zmienić bank. Szkoda. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Milion pytań bezbieczeńctwa żeby potwierdzić czy to ja dzwonię, [Moderacja] się jak weryfikacja nie przeszła jeszcze brakowało pytania kiedi o jakiej godzinie otworzyłem konto. Zamykam konto w banku bo to już jest przegięcie mam dość tego banku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kompetencje pracowników są zerowe. Nikt nic nie wie. Wysyłają klienta po kolejne dokumenty. Jestem tam czwarty raz i dopiero po wezwaniu kierownika udzielono mi części informacji. W banku trzeba uzbroić się w cierpliwość bo kolejka spora za każdym razem. Nie polecam . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank do [Moderacja] !!!! Od tygodnia co 24h blokują dostęp do konta internetowego (mimo że nikt nie chce się włamać i nie mam żadnych wirusów na laptopie) Infolinia żenada i szkoda słów........ skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Rok temu pracownik Alior Banku wypisywł za nas wniosek na dofinansowanie z MDM niestety źle zaznaczył kratki i dofinansowanie przepadło. Teraz Bank który szczyci się wyższą kulturą bankowości próbuje uciec od odpowiedzialności po prostu tragedia uważajcie !!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Proszę nie wyłączać dotychczasowego sytemu bankowości internetowej. Nowa bankowość jest absolutnie nieczytelna, nieprzejrzysta. Po co zmieniać coś co było dobre!!! skomentuj opinię (1) »
Dodaj opinię