Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

18 kwietnia 2008 r. Grupa Carlo Tassara uzyskała zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku. 1 września 2008 r. Alior Bank S…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank w Polsce idziesz zapłacic rachunki a oni bez twojej wiedzy zakładają ci konto toralne [Moderacja] a sprubuj zamknąc to konto tak przeciągają zeby nabić jak najwięcej kasy nigdy w życiu tam moja noga nie postanie temu bankowi powinien się ktoś przyjżeć skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia! Infolinia żałosna obsługa w banku to samo konto z mężem wspólne a oni zachowują się jakby było oddzielne. Żeby aktywować kartę trzeba odpowiadać na stos idiotycznych pytań niby w celu weryfikacji . Wszystko płatne ściągają kasę z wszystkiego z czego się da a wspomnę że przenieśli nas z BPH a tam wszystko było darmowe MASAKRA skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Masakra tyle można powiedzieć ? zablokowane całkowicie konto za jedną nie wpłaconą ratę w terminie i oczywiście nie liczą się wcześniejsze przed terminowe wpłaty, na dodatek odblokowanie nastąpi po weekendzie szok nie polecam!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odkąd powstał nowy system, nie mogę się zalogować swoimi danymi z poprzedniego systemu. Dzwonię i dzwonię, zadają pytania sprzed ponad roku żeby mi ofiarować nowe hasło do konta (oczywiście człowiek nie żyje samym bankiem i nie pamięta wszystkiego) Po czym Pani za błędne odpowiedzi mi dziękuję i zaprasza mnie do oddziału, gdzie jestem za granicą i nie mam jak się tam dostać!!!! Nie biorą pod uwagę, że może ktoś mi się włamał na konto skoro nie mogę się zalogować! W d...ie taki bank! Teraz jak się zgłoszę do waszego oddziału to tylko i wyłącznie z rezygnacją z tego [Moderacja] skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim można mieć do czynienia. Reklamację rozpatrują pół roku, co miesiąc dokładając 30 dni dodatkowych na rozpatrzenie, ze względu na "nietypową sprawę". Przydzielenie osoby do reklamacji trwało 4 miesiące, po przydzieleniu osoba ta nie odbiera telefonu. Jedna wielka żenada - nie polecam. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
do tej pory było w miarę. Jadnak po zmianie systemu bankowości internetowej jest fatalnie. Bank sam dokonał modyfikacji na koncie wprowadzając zlecenia stałe, których nigdy nie miałam. Tym sposobem dokonał płatności, które akurat były wstrzymane z powodu toczącej się reklamacji. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
najgorszy bank jaki mam w tej chwili ale go nie wybieralam wzielam na raty sprzet ze sklepu...przysylaja mi smsy ze nie zaplacilam raty a mam nawet nadplate wyjasnic nic nie chca przez emaila zalogowac sie tez nie da koszmar!!!!!! skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Koszmarna obsługa klienta - ten bank nie liczy się z Waszą opinią! Wielokrotne boje stoczyłem z nimi o odpowiednie podejście do najbardziej błahych sytuacji. Naliczają opłaty po 400zł za wydawanie jednego oświadczenia, oprócz tego oczywiście opłata ryczałtowa 200zł na rok za obsługę umowy i formalności (która to opłata nie ma zastosowań do większości przypadków i całej bogatej "tabeli opłat"). Po wystawieniu takiej nieuzasadnionej opłaty czekają chwilę i pismo z windykacji (każde pisemko dodatkowa opłata 50zł) i tak w kółko. Także nie da się nawet z nimi wyjaśniać nieuzasadnionych opłat, można do sądu oczywiście iść ale mają pewnie to wliczone w koszta, a Ty się kliencie irytuj codzienną "współpracą" z tym pseudo bankiem. Nie polecam!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bank o specyficznej polityce. Nasyła firmy windykacyjne nie próbując nic wyjaśnić ani skontaktować się z klientem. Mało tego roszczenia dotyczą kredytu od którego odstąpiono. Mimo wyjaśnienia sprawy atakują telefonami i sms-ami, a po kolejnej interwencji tłumacząc się, że to wina systemu i wcale nikogo nie nękają. Całkowity brak profesjonalizmu, a co najważniejsze szacunku do klienta, traktują każdego jak oszusta. Odradzam jakikolwiek kontakt z tym bankiem. Nigdy nie zalegałem z żadnym kredytem tym bardziej oburza mnie podejście i forma kontaktu zarówno pracowników banku jak i firmy prawniczej którą się posiłkuje. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Myślałam że zapłaciłam wszystkie raty pominęłam jedną... nie dostałam żadnej wiadomości powiadomienia pocztą telefonu smsa czegokolowiek! Po pół roku zadzwonili do mnie z windykacji ze mam 1dzien! Na spłatę bo pójdzie to na sprawę sądową! No po prostu jakieś kpiny! Jak można tak postąpić z klientem tym bardziej że zawsze miałam spłacane do przodu raty! W ogóle ten bank nie jest rzetelny. Zapłaciłam od razu jak się dowiedziałam ale juz bede widniała w bankach jako osoba która nie spłaca rat i nie beda chcieli mi dawać czegokolwiek na raty! Jak możecie tak postępować z człowiekiem brudzicie w papierach a wystarczył jeden telefon albo sms żeby powiadomić! skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Alior Bank przejąl 2 czy 3 lata temu jakiś bank (nazwy nie pamiętam) , w którym brałem kredyt i kt?ry to kredyt spłaciłem. Okazało się że podczas brania kredytu otwarto mi rachunek bankowy o którym nie miałem pojęcia. Alior bank po przejęciu tego banku przejął konto ( o którym nie miałem pojęcia) i przez 3 lata naliczłomi ok 16zł.za prowadzenie konta nie informując mnie o tym , że posiadam konto w Alior. I tak o to po 3 latach przysłali mi rachunek ok 1100zł za prowadzenie konta , o którym nie miałem pojęcia. Chciałbym unaocznić praktyki Alior skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Jak dla mnie tragedia, miesiąc temu założyłam konto przez internet i wiecie co się wydarzyło KURIERz którym współpracują nie dostarczył im dokumentów i magicznie wyparowaly, przez co nie mogę się zalogować ani do aplikacji ani nic zrobić..nawet nie starali się pomóc odnaleźć dokumentów... Ten bank to porażka skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam brak kompetencji I kultury wobec klienta. To ostatni bank na Ziemi aby cokolwiek miec z nimi do czynienia. skomentuj opinię »
Dodaj opinię