Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

18 kwietnia 2008 r. Grupa Carlo Tassara uzyskała zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku. 1 września 2008 r. Alior Bank S…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
KATASTROFICZNY BANK problemy w zalogowaniu brak kontaktu telefonicznego Oplata za przelew na inne konto w tym samym banku 8 pln uszczęśliwił mnie BPH likwidujac sie i przenoszac mnie z urzedu JUTRO REZYGNUJE Z ALIOR skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nowa bankowość jest straszna. Po co w ogóle zmieniacie te szaty graficzne. Dla kogo to robicie ? Wszyscy są przyzwyczajeni do szaty graficznej starej która była wzorem dla innych banków. Jakiś matoł w wąskich spodniach który skończył ledwo szkołe, ubzdurał sobie że zrobi zmiany. NIE ZGADZAM SIĘ NA TO ! Nie mam czasu na szukanie wszystkie od nowa. Normalnie jesteście mistrzami marketingu... ;( skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wyższa kultura w bambuko ludzi robienia skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Mam kredyt w Alior i w zeszłym miesiącu niestety nie mogłem wpłacić całej taty . Wpłaciłem część . To co wyprawiają pracownicy działu windykacji to skandal . Wydzwaniają codziennie . Ja im mówię że spłacę zaległość 22 marca a następną ratę już normalnie a oni ciągle swoje że bank się nie zgadza i że mam spłacić natychmiast . Wogule nie idzie się z nimi dogadać . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Byłem zadowolony z banku Alior a zwłaszcza z brokera indywidualnego oraz kantoru internetowego, ale do czasu. Obecnie jestem BARDZO niezadowolony. Bank kompletnie ignoruje problemy występujące w systemie takie jak np. nie dochodzenie przelewów do kontrahentów zagranicznych (ale prowizje pobrali), błędy w aplikacji, brak możliwości zmiany online hasła do logowania (to już skandal w czasach kiedy je należy zmieniać regularnie), itp, itd. Albo zatrzymali mi przelew, jak twierdzą przez błąd systemu, ale mnie o tym nie poinformowali !! poinformował mnie wkurzony kontrahent. Zgłaszanie do banku tych problemów jest marnotrawieniem czasu. Bank twierdzi że pracuje nad poprawkami w Biznes PRO. Ten cały BiznesPRO to jedna wielka porażka !! do tego ma masę błędów w działaniu. Jak może bank wprowadzić niedopracowaną aż tak aplikację ?? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Firmę polecił mi mój znajomy, ponieważ kiedyś uzyskał pomoc od tej firmy. Natomiast teraz wszystko wygląda inaczej. Obsługa nie należy do najmilszej, olewają sprawę oraz przeciągają w czasie. Jakość ich usług jest fatalna. Wszystkim daję do myślenia aby przed kontaktem z tą firmą zastanowić się kilka razy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank PORAŻKA.Podpisałam umowę i miałam czekać na przelew.Jeszcze pani z która podpisałam umowę powiedziała że mogą dzwonić z centrali i zapytać się o jakość obsługi .Czekałam 2 dni ,pieniądze były mi bardzo potrzebne i w koncu do mnie zadzwoniono i powiedziano że nie otrzymam pożyczki.Jestem klientka tego banku od zawsze .Czas na zmianę banku.Nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank ,który nie powinien nazywać się Bankiem.Mam u nich konto od kilkunastu lat ,jeszcze za czasow przyjętego B PH.Starałam się o pożyczkę w placówce.Wszystko ok,podpisalam umowe i bylam pewna że otrzymam ją.Powiedzieli jeszcze że się ze mną ktoś skontaktuje w tej sprawie i mam powiedzieć że jestem bardzo zadowolona z obslugi.Wieczorem nadal nie bylo pieniędzy na koncie więc zadzwonilam i okazało się że nie otrzymałam pożyczki.PORAŻKA.Cały dzień zmarnowany.Mogłam w innym banku się starać .W każdym normalnym banku sprawdzają zdolność kredytową,potem podpisują umowę jezeli jest ok i robią przelew.Dla mnie ten bank to jakieś nieporozumienie mimo ich gornolotnych reklam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nowy system transakcyjny tragedia!!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Powiem tak, miałem raty udzielone przez aLIOR.. będąc kierowca międzynarodowym spóźniłem się z rata dwa dni, po czym dostałem wiadomości windykacyjne gdzie rata wynosiła ledwo po nad 80zl.. po spłacie rat dostaję oferty kredytu hipotetycznego..... Jeżeli po dwóch dniach sprawa o 80 zł ma być oddana do sądu bądź komornika.. bałbym się pomyśleć co by było jeżeli rata wynosiła by 1000zl... Nigdy więcej nie skorzystam z oferty tego banku. Dziękuję i dobranoc. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank w Polsce idziesz zapłacic rachunki a oni bez twojej wiedzy zakładają ci konto toralne [Moderacja] a sprubuj zamknąc to konto tak przeciągają zeby nabić jak najwięcej kasy nigdy w życiu tam moja noga nie postanie temu bankowi powinien się ktoś przyjżeć skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia! Infolinia żałosna obsługa w banku to samo konto z mężem wspólne a oni zachowują się jakby było oddzielne. Żeby aktywować kartę trzeba odpowiadać na stos idiotycznych pytań niby w celu weryfikacji . Wszystko płatne ściągają kasę z wszystkiego z czego się da a wspomnę że przenieśli nas z BPH a tam wszystko było darmowe MASAKRA skomentuj opinię »
Dodaj opinię