Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

18 kwietnia 2008 r. Grupa Carlo Tassara uzyskała zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku. 1 września 2008 r. Alior Bank S…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Z Aliorem mam do czynienia od lat i choć miałem już konta chyba wszędzie to powiem tak Alior to dno. A to dowody: Właśnie przed chwilą próbowałem się kilka razy zalogować i zamiast zalogować ich system 'życzy mi udanego dnia po' wylogowaniu. Zdarzało mi się widywać zduplikowane przelewy w wyciągach, któe potem znikały. Podpisuje się z nimi umowęna darmowe konto bez opłat za prowadzenie i za np za pół roku opłąty zaczynają być pobierane. IDzie człowiek do tego banku i przerabia konto na takie, które wszyscy zapewniają, że jest bez opłat miesięcznych i jeb za kilka miesięcy to samo - kilka miesięcy darmo a potem nagle opłąty pobierają - przerabiałem 3 razy. Obsługa jest pięnie ubrana ale nie wiem czemu patrzą na ciebie jak na złodzieja pieniędzy z włąsnego konta, 10 dowodów tożsamości trzeba podać. Najprostsze operacje w placóce wymagają przyjścia jakiegoś managera, który musi machnąć swoim identyfikatorem 'by działało' itp. Mam u nich konto tylko dlatego, że muszę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysyłają od placówki do placówki. 5tys zł nie można wpłacić na konto. NIE POLECAM. W BPH było lepiej. Dno. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
[Moderacja] od tygodnia mają ponad trzysta trzydzieści tysięcy i nie potrafią zamknąć kąta,tylko obracają moją kasą i naliczają odsetki.Co do obsługi totalna porażka,czasami to myślę że ja wiem więcej niż pracownik z Alior Banku.Następne to żeby się dodzwonic to totalna masakra.Omijajcie Aliora jak najdalszym łukiem.Pozdrawiam serdecznie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Okropny straszny bank,a najgorsza placowka w Warszawie przy ul KEN 20.Obsługa potwornie arogancka i niekompetentna,kierownik wiecznie nieobecny biega po zakupy.Ostrzegam wszystkich przed tą placowką Aliora skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zostałem przejęty do AB z BPH w marcu 2017. Problemy zaczęły się dwa lata później czyli ostatnio. Korporacyjni mędrcy dokonali zwrotu 0,5 % z cyklu karty kredytowej zamiast od całości to z części, uzasadniając to tym, że pozostałe transakcję wykonano poza cyklem!? Odpisałem, że sprawę skierował em do KNF. Wkrótce się odegrali, gdyż odrzucony przelew tytułem spłaty karty kredytowej w ostatniej zakładce podstawił nr konta w Euro. I zamiast spłaconej karty kupiłem sobie Euro! Próba wyjaśnienia pod 19502 nic nie dała. Gdybym miał ograniczone środki miałbym nielada problem. Natychmiast napisałem reklamację, której po 3. dniach nawet nie jest zarejestrowana. Także znowu temat dla KNF i UOKiK. Będzie się działo. Cdn. Leszek z Piaseczna. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Naj gorszy bank jeśli ktoś ma komornika to niech nie wpłaca świadczeń na dzieci w tym banku ponieważ ten bank blokuje nawet świadczenia dzieci skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
[Moderacja] splacilismy pożyczkę żadnego debetu nie było a po tygodniu debet na 500 zł się pokazał gdy już im się wplacilo te 500zl żeby kato zamknac to znowu dzwonią że trzeba wyrównać bo kąta nie zamkną...!!! ODRADZAM bagno a nie bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uciekam z tego banku. Jakaś masakra!!! Chciałam odblokować dostęp internetowy. Dwie godziny zmarnowane!!! Dwa razy weryfikacja nieudana, dlaczego? Dlatego, że poległam na zawiłościach w nazwach rachunków, kont oszczędnościowych, czy lokata trwa, czy się skończyła? Nie znam się na finansach i ich terminologii!!! Wiem, że jedna się skończyła jakoś tydz. temu, druga, nie pamiętam. Skąd mam wiedzieć dokładnie, jak nie mam dostępu. Mimo że szerokie dane osobiste były zgodne, poległam dwukrotnie na terminologii bankowej, strata czasu i nerwów, szlag!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank!!! Od tygodnia próbuję skontaktować się z bankiem email'em, telefonicznie, MASAKRA !!! Nie ma szans, niemal godzinę muzyka i się rozłączają. Czyż za każdą pierdołą trzeba jechać do oddziału? Skończyły się lokaty, zero kontaktu, informacji. To jakiś relikt przeszłości. Uciekam stąd, są lepsze banki, które bardziej dbają o klienta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dziadostwo dzis przez godzinę opuszczali mi muzykę i na koniec się rozlaczyli!!!!!!! Dno do potęgi!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
KATASTROFICZNY BANK problemy w zalogowaniu brak kontaktu telefonicznego Oplata za przelew na inne konto w tym samym banku 8 pln uszczęśliwił mnie BPH likwidujac sie i przenoszac mnie z urzedu JUTRO REZYGNUJE Z ALIOR skomentuj opinię »
Dodaj opinię