Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

18 kwietnia 2008 r. Grupa Carlo Tassara uzyskała zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku. 1 września 2008 r. Alior Bank S…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Masakra!! konto osobiste zamknięte rok temu w oddziale, dzisiaj okazało się że jednak NIE BYŁO ZAMKNIĘTE! I zapłata za prowadzenie konta, które miało nie istnieć!! Śmiech na sali. Cieszę się, że zmieniłam bank! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Chciałem zlikwidować konta których już nie używam. Pracownik wziął dowód i zaczął operację zwaną przez niego "wskanowywaniem". Po moim pytaniu co robi, stwierdził, że to nie mój interes i jak mi się nie podoba, to nie muszę korzystać z jego usług. Ostatecznie to on mi łaskę robi i jak mi nie pasuje to mogę wyjść. Słoik, nie całkiem domyty, bo trochę zapaszek był niezbyt pociągający. Zrezygnowałem i resztę załatwiam przez NET-a. Konta w likwidacji. A działo się to w Kraków, Kapelanka 52 (Tesco). Nie polecam, takiego "polskiego" banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jakaś porażka. Konto firmowe przez półtora roku. Po tym okresie chciałem zapytać o jakiś kredyt na firmę. Okazało się że przy zakładaniu konta było wszystko możliwe. Po założeniu aplikacja mobilna którą Pani zachwalała zaczęła działać po roku. A pytając o kredyt 1/6 dochodów rocznych okazało się że nie dla mnie bo mam ryczałt a dla takich ten bank nie ma żadnych ofert. A najlepsze jest to że zaproponowali kredyt jako osobie prywatnej a potem niestety wniosek nie przyjęty nawet do weryfikacji ponieważ nie mam i nie miałem żadnych rat ani kredytów i nie mają żadnej historii kredytowej i dla tego jestem według nich niewiarygodny. [Moderacja] omijać z daleka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Totalne DNO. Czas oczekiwania na infolinii kilkanaście minut. Brak możliwości robienia przelewów PayU z konta firmowego. Czas rozpatrzenia reklamacji 15 dni roboczych. Nigdy więcej !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Do niedawna myślełem, że mam konto w normalnym banku. Od piątku bierzącego miesiąca przekonałem się że nie. Bank z automatu przeniósł mnie do nowego systemu i się zaczeło. Pierwsze to problem z logowaniem, po kontakcie z infolinią barak odpowiedzi na pytania i dodatkowo złośliwe zblokowanie konta przez pracownika. Odblokowałem dostęp do konta w placówce partnerskieg jednak mimo to nie mogę się zalogować na konto. Myślę że jedynym rozwiązaniem będzie likwidacja konta i przeniesienie środków do innego banku. Unikajcie tego banku jeżeli nie chcecie dostać szewskiej paski przy kontakcie z infolinią lub pracownikami którzy nie grzeszą kompetenkcją. skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Nowy system bankowości internetowej to totalne dno. Wzywam do pozwu zbiorowego wszystkich niezadowolonych klientów, którzy stracili pieniądze, przez wady tego systemu. Po raz dziesiąty w ciągu miesiąca moje konto zostało zablokowane, mimo że wpisywałem poprawne hasło, za każdym razem musiałem ustalać nowe i za każdym razem gdy próbowałem się zalogować blokowano mi dostęp. Póki byłem w Polsce mogłem się połączyć z konsultantem i zrestartować hasło. Teraz jestem za granicą i mogę się połączyć z automatem, sztucznym SI i ewentualnie dowiedzieć się o kosztach mojego kredytu. Mam kilka rachunków w tym banku, ale walutowy jest pusty i nie mogę przelać pieniędzy. Jestem ponad 2000 km od domu i nie mam środków na życie, mimo, że je mam. Wiąże się to z tym, że nie mogę wykonywać pracy i tracę pieniądze. Zbieram chętnych do pozwu zbiorowego o odszkodowanie z tytułu poniesionych strat majątkowych z powodu winy banku.\ [Moderacja] skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta jest na najniższym poziomie. Wskutek niezdolności personelu do rozwiązania nawet najprostszego problemu, jestem wymuszony przyjeżdżać do Alioru po kilka razy! Zdecydowanie nie polecam tego banku!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
masakra, infolinia nie istnieje, przelewu wysylane do kontrachenta zagranicą stoja, prowizja za przelew ekspres pobierana normlanie. potrafia zawiesic w 'prozni' 10 tys USD i przez tydzien po 3 interwencjach puscic przelew. dno dno i jeszcze raz dno skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jak można zmienić niemal idealny system bankowości internetowej na takie badziewie?? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia bank strasznie działa . Wypuszcza przelew chociaż jest informacja że nie itp. Weryfikacja głosowa działa jak chce raz cie rozpozna raz nie a my to króliki doświadczalne skomentuj opinię »
Dodaj opinię